Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 325 803
  • 66 838

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Soittaisitko/oletko soittanut poliisille, jos näet/olet nähnyt ystäväsi tai jonkun muun lähtevän päissään rattiin?

Itse soitan satavarmasti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Soittaisitko/oletko soittanut poliisille, jos näet/olet nähnyt ystäväsi tai jonkun muun lähtevän päissään rattiin?

Itse soitan satavarmasti.
Kerran aioin soittaa, pienessä kylässä nimeltään Vimpeli. No, silloin lähin poliisi oli 50 kilometrin päässä ja kaveri ajoi alle kilometrin, joten ei olisi poliisit kerenneet. Sanoin siitä kaverille ja se vain nauroi räkäisesti. No tuo kaveri joi itsensä hengilta 37 vuotiaana. Oikein sille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Niin kypsä kuin ehkä olenkin ikäisekseni, minun on joskus hankalaa puhua vaikeista asioista toisille. Se on minulle oikeastaan todella hankalaa. Puhuminen on paljon hankalampaa kuin äkkiseltään kuvittelisi.

Joskus puhuminen on hankalaa. Viime syksynä jouduin ensimmäistä kertaa turvautumaan psykologin apuun, melkoisen työrasituksen vuoksi. Tai työterveyslääkäri sanoi että menen sinne tai pitkälle saikulle. En ehtinyt saikulle joten menin psykolle.

Ja olipa puhuminen hankalista asioista vaikeaa. Ihan helvetin vaikeaa. Ensimmäinen istunto oli todella raskas. Ei välittömästi, mutta sen jälkeiset pari päivää. Alkoi kyllä miettimään kaikenlaista elämässä tapahtunutta.

Toinenkin sessio oli aika raskas. Sen jälkeen on helpottanut ja nyt menen jopa mielelläni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olkoon mikä murrosikä tahansa, mut kenellekkään vieraalle ihmiselle ei noin puhuta. Rankkua vaan niin perkeleesti, nii miettii sanojaan seuraavan kerran. En tiedä, huokuuko tämä jotenkin minusta, mutta eipähän ole koskaan tullut mitään poikkipuoleista sanaa tai kiukutteluja.
Kyllä sinusta tällä palstalla huokuu itsevarmuus, oikeassa oleminen ja jopa halveksunta muita kohtaan. Se, ettei uskalleta sanoa poikkipuoleista sanaa, ei ole se mitä minä haluan. Se merkitsee pelolla hallintaa ja toisten alistamista... En ole koskaan halunnut olla sellainen. Omia mielipiteitä pitää voida myös kertoa ja sanoa jos on erimieltä. Eli olen kanssasi erimieltä saako välillä sanoa vastaan, saako kiukuttaa ja harmittaa välillä ja voiko ja saako sitä pahaa mieltä ilmaista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Sämppäri , nyt tuo kuulostaa jo vähemmän ehdottamalta ja rankalta. Melkein voisin sanoa että olen samaa mieltä. Olen vähän tossu (ihmisenä) kuten miehenikin. Toisaalta kun kuppi menee nurin saatan lähteä mukaan huutokisaan (en arvosta sitä puolta itsessäni). No näitä asioita pitää vielä työstää.
 

Ralph

Jäsen
Näin äsken autossa rekkarin ANA-1. Vaikka joku Antti-niminen voi ajatella olevansa Ana numero ykkönen, niin silti mieleen tuli tuosta ensin jotain muuta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen tässä jo jonkun aikaa mietiskellyt erään suomalaisen KHL-seuran kannattajaa joka tykittää sanaa Facebookin lätkäryhmässä. Ne jutut muistuttaa ihan jostakin. En vaan saa päähäni mistä ne tuntuvat tutulta. Nimikin jotenkin viittaa johonkin tuttuun. Weird. No, ehkä se joskus tulee mieleeni.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Yleisellä tasollahan nuo Facen urheiluryhmät ovat melkoista huttua. Lähinnä spedeilyä ja vittuilua. Jos vertaa vaikka tähän palstaan, niin ero on valtava.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koita nyt soittaa näitä rumpuja... virveli on täyssusi ja basso kuulostaa kumisevalta ämpäriltä. Oli mukavaa huomata tämä jo valmiiksi aivan järkyttävän uneliaassa kunnossa. Akustisia ei voi soittaa. Menee tunti nyt vähän liejuksi ja vielä olis kaksi jäljellä. Voi raivorutto mitä kuraa.

Joo paskoilla rummuilla ei ole yhtään kiva soittaa. Kaikki kuulostaa vaan ihme kolinalta. Kokeile pistää musamaikkas hommiin ja vaihdata ainakin kalvot. Pitäis nyt sen verran varoja löytyä koulultakin.

Sitten tykität ne kalvot sellaiseen katu-uskottavaan kuntoon ja näytät kavereilles mistä Portnoy pissii.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yleisellä tasollahan nuo Facen urheiluryhmät ovat melkoista huttua. Lähinnä spedeilyä ja vittuilua. Jos vertaa vaikka tähän palstaan, niin ero on valtava.

Ihan samanlaista menoa on isojen jalkapalloseurojen FB-sivuilla. Satoja tai tuhansia huonolla englannilla kirjoitettuja kommentteja, eikä yleensä mitään asiaa, pelkkää spämmäystä. Seassa myös eläinten-, naisten- ja muita hassunhauskoja kuvia. Facebook on melkoinen paskatunkio nykyään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Varsinaisia pasuunoita.

Mahtava termi, vaikken ihan täysin hahmota mitä se pitää sisällään. Mutta kun saat ikää lisää, huomaat että pasuunoita riittää. Oma mottoni on aina ollut "kusipäiden määrä on vakio",
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Rotenbergin rahaliikenne Suomessa on jäädytetty. Kysyn vaan, miten Rotenberg maksaa nuo pankkien oikeudenkäyntikulut?

Miten Hartwall-hallin rahaliikenne oikein pyörii. Miten sen omistus jakautuu näiden hämärämiesten kesken?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Rotenberg ja Timtsenko omistaa vaan 45 pinnaa Hartwall Arenan osakkeista, joten rahaliikenne pyörii normaalisti. 50 pinnaa taitaa olla se raja millon tulee vaikeuksia.

Tosiaan. Oliko tämä se juttu että ne omistaa osakkeista alle puolet, mutta äänivallasta jotain 92%.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tuli tuossa äskettäin rauhassa selattua luurilla facebookia... kunnes sieltä alkoi mainos Ozzy Osbournen uudesta sinkusta "Ordinary Man". Biisissä ei mitään vikaa, mutta se millä äänenvoimakkuudella se tuli, niin meinasin tippua sohvalta ja luuri lentää kourasta, kun hieman yllätyin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En kyllä ymmärrä mikä mättää. Hyvinhän minulla kaikki täytyy olla. Miksi silti harmittaa. Tuntuu vain tyhmältä olla olemassa. Eikä mitään jaksaisi. Tuli palaa takassa. Onhan se kaunis. Juon omppumehua ja maistelen rypäleitä. Jossain vaiheessa pitää mennä sitten nukkumaan.

@Punamustalle jaksamista oman itsesi kanssa ja @Jakke76 otan osaa äitisi takia, voimia. Ja muillekin hyvää menoa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
@Jakke76 otan osaa äitisi takia, voimia. Ja muillekin hyvää menoa.

Kiitos. Ei sitä puhelua sitten kauaa tarvinnut odottaa, tänään se sitten tuli n. klo 17.... Kävin vielä tänään sairaalassa ja poistuin sieltä n. 15:20 eli ei kauaa lähtöni jälkeen enää jaksanut. Eikä enää mitään kontaktia tänään äitiin saanutkaan. Tyhjä olo, mutta jotenkin helpottunut kuitenkin..
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kiitos. Ei sitä puhelua sitten kauaa tarvinnut odottaa, tänään se sitten tuli n. klo 17.... Kävin vielä tänään sairaalassa ja poistuin sieltä n. 15:20 eli ei kauaa lähtöni jälkeen enää jaksanut. Eikä enää mitään kontaktia tänään äitiin saanutkaan. Tyhjä olo, mutta jotenkin helpottunut kuitenkin..
Osanotot
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hammaslääkärissä tuli viimein käytyä. Olihan toi paikka poissa jo lähemmäs kaks vuotta. No vaivaton oli kuitenkin kun ei sillä puolella suuremmin pureskellut, mutta saapahan nyttemmin syyä taasen kakspuolisesti. Huikee, varmaankin viroilainen ukkeli oli toi joka homman hoisi. Hyvällä huumorilla naureskeltiin montulleni. Olisipa kokemukset olleet aina tollasia niin ehkäpä aste mennä hoitoon olis pikkusen pienempi. No onneks lisä käyntejä ei ole luvassa vaikkakin odotin ihan jotain muuta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuorin juuri viimeiset itse kasvatetut perunat kun tein lohikiusausta. Nyt pitää siirtyä sitten ostelemaan perunoita kaupasta. Ihmeen pitkään nuo perunat riittikin. Oli hyvä kesä perunan kasvaa meidän kasvimaalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös