Ei tiedä vielä. P-kauden jälkeen vasta tietää.Aivan varmasti huomaan. Onneksi aika ei ole vielä käsillä. Hienoa että menee hyvin. Montako kuukautta olet palveluksessa?
Ei tiedä vielä. P-kauden jälkeen vasta tietää.Aivan varmasti huomaan. Onneksi aika ei ole vielä käsillä. Hienoa että menee hyvin. Montako kuukautta olet palveluksessa?
Peruskoulutuskausi, mikä kestää 8 viikkoa ja on kaikille sama. Sen jälkeen alkaa erikoistumiset eri paikkoihin/ hommiin.Mikä on P-kausi ja millä perusteella/perusteilla palvelusaika määräytyy? Jos vaan viitsisit, voisit kertoa, kiinnostaa suhteellisen ajankohtaisena aiheena.
Tuollaisten iskelmien laulaminen ihan missä tahansa on niin nynnyä, etten harrasta. Ja tuollainen rakkauslaulu vieläpä tuossa, jota siteeraat, hyi. En ole nynny. Jossain maaseudun tanssilavoilla varmaan noita tuommoisia hoilataan.Kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla...
Kuinka antaumuksella te hoilaatte suihkussa?
Beethovenin kolmas sinfonia falsetissa tulee aina kun kutittelen suihkulla eturauhasta.Kuinka antaumuksella te hoilaatte suihkussa?
Laskettelin äsken oodin ilolle.Beethovenin kolmas sinfonia falsetissa tulee aina kun kutittelen suihkulla eturauhasta.
Mikä on P-kausi ja millä perusteella/perusteilla palvelusaika määräytyy? Jos vaan viitsisit, voisit kertoa, kiinnostaa suhteellisen ajankohtaisena aiheena.
Ei muuta kun piiska olalle ja tamppaamaan.
Oletko tässä noin kuukauden sisään ollut jossakin baarissa Kontulassa? Minulla nimittäin on yhdet ylimääräiset hanskat ja pipo.Tein sen taas. Hukkasin käsineet johonkin kun kävin asioilla. Toki vasta toiset tälle talvea plus yksi pipo jääny johonkin. Viime talven saldo taisi olla 2+2. Miten minä onnistun tässä joka talvi?
Eipä ole tullut Kontulan baareissa notkuttua. Enkä nyt yhtäkkiä edes muista milloin olen viimeksi käynyt Helsingissä. Olisiko ollut tammikuussa 2016 kun olin katsomassa Nuorten MM-finaalia?Oletko tässä noin kuukauden sisään ollut jossakin baarissa Kontulassa? Minulla nimittäin on yhdet ylimääräiset hanskat ja pipo.
Beethovenin kolmas sinfonia falsetissa tulee aina kun kutittelen suihkulla eturauhasta.
Voi se olallakin olla, mutta kädellähän sitä tampataan.
Valvominen pitkälle yöhön on silmien ja aivolohkojen rääkkäystä. Sananiekan on vaan silti tehtävä mitä sananiekan on tehtävä.
Ai mitä? Selitäs mitä on tehtävä?
Mullahan on lääkkeet eikä tartte valvoa eikä mitään tehdä. Se on hieno hetki kun alkaa nukahtaa!
Vaimon veli on kylässä tässä kolme viikkoa, ja näillä on tapana istua ja ryypätä melkein joka ilta.
Nälkä kasvaa syödessä.Melkoinen tuo huumevyyhti, jossa on ollut mukana isojen yritysten johtajiakin. Jos pääomatulot ovat 600k vuodessa, niin ehkä ei kannattaisi riskeerata sitä kaikkea sekaantumalla huumebisneksiin.
KOLME VIIKKOA! Mullahan on lista ihmisistä, jotka A) eivät tule meidän ovesta sisään ja B) jotka eivät meillä yövy. A-listalle on ollut tunkua. Sanoinkin yhdelle ääliölle, että sä oot mun A-listallani, mistä ääliö oli tyytyväinen, että hän on oikein A-listalainen....
Eräs B-listalainen päätyi A-listalle, kun kesken vierailunsa totesi, että hänpä käy nyt suihkussa. Se oli siinä. Saattelin kaverin ulos ovesta välittömästi.