Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 233
  • 66 798

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kolme vuorokautta sitten pääsin töistä jouluvapaille, ja juurikin saman ajan on kännykkä ollut suljettuna. Ainoana syynä oikeastaan työpaikan whatsupp ryhmät. Vittu sitä spämmin määrää, ja monessa eri ryhmässä. Tähänhän voisi tottua.

Pöytäkoneelta kirjoittelen.

Minä en ole koskaan ladannut whatsuppia, kännykkästä loppui akku joku pari viikkoa sitten ja en ole sen jälkeen sitä laittanut päälle. Ehti se pari päivää taskussa mukana kulkea, sitä ennen pärjäsin kymmenisen vuotta ilman kännykkää. Enkä mä taida tuotakaan enää päälle laittaa, ellen sitten navia tarvitse. Vastenmielinen ajatus olla aina tavoitettavissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä vittu on whatsupp...? T: Setämies
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se on kysymys, joka vapaasti suomennettuna tarkoittaa: Mikäs sulla on pystyssä? Kiiltelee komeasti.
Tästä tuli mieleen yksi hienoimmista kielikuvista minkä olen kuullut isältäni joskus kun olin semmonen nyrkillä tapettava. Mentiin nääs semmosta mettätietä pyhäjärven rantaan pesemään auto käsipelillä. sitten kun homma oli valmis, niin faija totesi ylpeänä Taunuksestaan, että "kiiltää ku juutalaisen kulli!"
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kakka. Siinä sana, joka jaksaa naurattaa vauvasta vaariin - mutta kyseessä on myös toimenpide, joka koskettaa jokaista meistä (toivottavasti) päivittäin.

Olin tosiaan juuri veljen luona joulua viettämässä, mutta juuri kun oli ehtinyt aamukahvit heittää naamariin, niin kaveri jota piti nähdä pääkaupunkiseudulla soitti, sovimme sitten tapaamisen lähikuppilaan. Mukavaa oli nähdä pitkästä aikaa, muutama tuoppi siinä meni. Mutta eihän sitä sovi toimittaa asioita tuollaisessa ympäristössä. Sitten suoraan bussiin, kerta lippu oli valmiina; no ei varsin sielläkään, joku roti.

Ja nyt kun pääsi takaisin Mansesteriin. Vaikka koti on ihan liian sotkuinen, ei jaksanut siivota ennen lähtöä, vessasta puhumattakaan, niin olihan se niin mukava päästä omalle valtaistuimelle. Siinä on jotain spesiaalia, että on juuri oma pytty, minne tulee oma kakka.

Niin että. Kivaa paskoa omaan vessaan, paljon kivempaa kuin jonnekin muualle. Ei tässä sen enempää sisältöä ole, mutta ketjun otsikon mukaan voin jakaa tämän muille palstalaisille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se on yleensä puhelimessa oleva sovellus, jonne akat laittaa tissi- ja tuherokuvia ja hupakot sopivat sitä kautta missä tavataan ja paljonko maksaa.
Tota... Mistäs noita whatsuppeja vois ostaa...? Mulla on kyllä puhelin. Siinä on intternettikin.
 

Glove

Jäsen
Onneksi ei tullut lähdettyä peliin. Sauna ja kännit oli paljon parempi vaihtoehto tälle illalle.
Näillä näkymin pelkät kännit. Ei ole oikein saunomisfiilis. Kova harkinta päällä lähdenkö illan mittaan baariin vai tyydynkö kalsarikänneihin? U20 peliä olisi toki kiva katsoa jossain porukassa. Kavereillekin yritin soitella, mutta ei nuo vastannu.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
No onpas proxyjen käyttäminen helppoa, en ole koskaan jaksanut nähdä vaivaa että olisin tämän asentanut, mutta nyt parin sekunnin lisäosan lataus chromeen ja Yle areena toimii välittömästi ja ilman viivettä. Pääsee katsomaan hyvällä kuvanlaadulla junnuja, yes sir.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Ylinopeussakotus-ketjussa kun oli juttua liikennemerkeistä niin oma suosikkini Espanjassa on alapuolella.

Näkyy siltojen läheisyydessä, joten oletan sen tarkoittavan että toisella puolella on ehkä suihku.
 

Liitteet

  • sign-3.png
    sign-3.png
    3,1 KB · kertaa luettu: 156

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylinopeussakotus-ketjussa kun oli juttua liikennemerkeistä niin oma suosikkini Espanjassa on alapuolella.

Näkyy siltojen läheisyydessä, joten oletan sen tarkoittavan että toisella puolella on ehkä suihku.
Eikun pitkä hiuksinen henkilö kysyy sinulta kysymyksen tunnelin jälkeen. Sitä tuo merkki tarkoittaa. Tarkkuutta näihin.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Lähenkö juomaan alkoholia?

Peliinkään en ehtinyt, auto rikki, yritin korjata, jarrumäntä jumissa, sain irti, ihan ruosteessa ja paskana
En mennyt. Pitää huomenna askarrella autoa, vaikka ei se valmiiksi tule. Rapuloissa ei synny mitään hyödyllistä. Lopunperin känni on aika paskaa ja kun minulla on Aku Ankan karma ja muutenkin taipumusta mokailla jurrissa, niin parempi pysyä kotona. Kalsari hommaan en alennu. Kalsarikännääjät tapaa ripustaa itsensä koivun oksaan korkealle, luulen. On se sen verran synkkää puuhaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No lähditkös?
Osta koko jarrusatula uusi. Tai no, jos vanha auto, niin herkistelyllä voi tekohengittää.

No kyllä männät saa vanhassa autossakin toimimaan varsin mainiosti ostamatta uusia, jarrut vaan palasiksi, mahdolliset ruosteet pois männistä esim. mahdollisimman hienolla hiekkapaperilla, mäntiin kasatessa pinnalle pieni kerros jotain kuumankestävää jarrurasvaa ja tsekkaa, että liikkuvat kunnolla.

Niin ja tiivisteet kannattaa tietysti uusia.

Sitten kun tossa vaiheessa ollaan, niin uudet palat ja tarvittaessa levyt paikalleen niin taas mennään pitkään. Jos ei halua kiikuttaa kulkinettaan korjaamolle joka kitinästä, niin jarrut on sellainen juttu joka kantsii opetella tarkistamaan vuosittain.
 
K

Kiekkokatsoja

No kyllä männät saa vanhassa autossakin toimimaan varsin mainiosti ostamastta uusia, jarrut vaan palasiksi, mahdolliset ruosteet pois männistä esim. mahdollisimman hienolla hiekkapaperilla, mäntiin kasatessa pinnalle pieni kerros jotain kuumankestävää jarrurasvaa ja tsekkaa, että liikkuvat kunnolla.

Niin ja tiivisteet kannattaa tietysti uusia.

Sitten kun tossa vaiheessa ollaan, niin uudet palat ja tarvittaessa levyt paikalleen niin taas mennään pitkään. Jos ei halua kiikuttaa kulkinettaan korjaamolle joka kitinästä, niin jarrut on sellainen juttu joka kantsii opetella tarkistamaan vuosittain.
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.
Tai jos tarkoitus pitää autoa vielä vuosia, niin ehkäpä samalla vaivalla ja sijoittamalla hieman euroja, niin vaihtaa koko paketin.

Lisäys. Hitto, miks mulla on näin kuuma.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.
Tai jos tarkoitus pitää autoa vielä vuosia, niin ehkäpä samalla vaivalla ja sijoittamalla hieman euroja, niin vaihtaa koko paketin.

Lisäys. Hitto, miks mulla on näin kuuma.

Niin no, en nyt katellut mikä kinneri on kyseessä, mutta ilmeisesti joku käyttökinneri mihin ei ole tarkoitus alkaa päivittelemään mitään bremboja?

Niin siis enhän mä nyt edes tiedä onko kyse jostain 1000€ kinneristä joka on ruostunut jokapaikasta kauttaaltaan vai jostain 2000-luvun tuotoksesta jossa on vaan lähinnä jarrupalat jumittaneet vähäisen käytön seurauksena?

Äläs ny ala yhtään kuumenemaann tässä hei!
 
K

Kiekkokatsoja

Niin no, en nyt katellut mikä kinneri on kyseessä, mutta ilmeisesti joku käyttökinneri mihin ei ole tarkoitus alkaa päivittelemään mitään bremboja?

Niin siis enhän mä nyt edes tiedä onko kyse jostain 1000€ kinneristä joka on ruostunut jokapaikasta kauttaaltaan vai jostain 2000-luvun tuotoksesta jossa on vaan lähinnä jarrupalat jumittaneet vähäisen käytön seurauksena?

Äläs ny ala yhtään kuumenemaann tässä hei!
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.
Kyl tässä on kuuma. Oliskohan ton karkean lakanan vika, melkeimpä ärsyttävää.. no kai tässäkin jotenkin nukkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös