Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään pitäisi käydä alkuillasta jossain idässä, hyi helvetti. Puoleen yöhön en silti valvo, ihan vittuillakseni menen kymmeneltä nukkumaan. Enkä juo.
Et ole sairas kulkuriveljeni Johnny. Ei ne turhaan sano, että eläin on ihmisen paras ystävä. Sä olet eläimen elämän keskipiste ja kaikki. Eläin harvemmin pettää luottamuksesi, se hyväksyy sinut semmoisena kun olet ja ei valita vaikka otat pienet känät. Se vaan tulee viereen olemaan sun kanssas. Eläin on ystävä ja perheenjäsen. Jos on tottunut useita vuosia, että aina on joku vastassa kotona ja aina se tulee viereen nukkumaan ja muutenkin on aina läsnä. Se on saatanan raastavaa menettää joku joka on kulkenut rinnalla joka päivä vuosien ajan.Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Miksi? Ei siellä saa kuin turpaansa. Ja juot kuitenkin.Tänään pitäisi käydä alkuillasta jossain idässä, hyi helvetti. Puoleen yöhön en silti valvo, ihan vittuillakseni menen kymmeneltä nukkumaan. Enkä juo.
Kirjoitustesi perusteella ehdottomasti olet, mutta et kylläkään tuon syyn takia!Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Oi niitä aikoja kun rippilahjaksi saatiin tekarit.Hitto. Onks jollain vielä nykypäivänä omat hampaat?
”I’m a king lesbian!”It is great to be a queen queer. Try it, might even like it. Kannat kattoon ja menoksi.
Toivottavasti lopputulos ei ole via dolorosa.Jaaha. Se olis tarkoitus tulevan vuoden ensimmäisenä minuuttina kosia eukkoa. Vähän alkaa jo jänskättämään. Ei vastaus, mutta itse tilanne.
Tee siitä tilanteesta teidän näköinen. Ei mitään leffoista/kirjoista kopioitua siirappia. Tarkoitan sitä, että oman vaimoni yllätin perjantaisen kauppareissun päätteeksi nakkaamalla sormusrasian kauppakassin pohjalle vaimon löydettäväksi. No tulevalta morsiamelta lähti jalat alta nähdessään rasian. Toki olin hoitanut luvan appiukolta ja sitten lähdettiinkin naantaliin silloiselle jahdille vk-lopuksi.Jaaha. Se olis tarkoitus tulevan vuoden ensimmäisenä minuuttina kosia eukkoa. Vähän alkaa jo jänskättämään. Ei vastaus, mutta itse tilanne.
Minä kosin kolmessa promillessa polvillani kerrostalon pihalla jää/vesilammikossa. Hyvin meni mullakin. Tai miten sen nyt ottaa, kun jouduin naimisiin.Tee siitä tilanteesta teidän näköinen. Ei mitään leffoista/kirjoista kopioitua siirappia. Tarkoitan sitä, että oman vaimoni yllätin perjantaisen kauppareissun päätteeksi nakkaamalla sormusrasian kauppakassin pohjalle vaimon löydettäväksi. No tulevalta morsiamelta lähti jalat alta nähdessään rasian. Toki olin hoitanut luvan appiukolta ja sitten lähdettiinkin naantaliin silloiselle jahdille vk-lopuksi.
HYVIN SE MENEE!
Miksi? Ei siellä saa kuin turpaansa. Ja juot kuitenkin.
Toi on aina hyvä syy.No niinpä niin. Hyvä kysymys. Vaimolle lupasin!