Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 956
  • 66 802

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää on kyllä totta. Syöminen ei tulis mieleenkään krapulassa, mutta vielä enemmän ihmettelen niitä jotka ottaa aamulla pari tasottavaa. Oksennus meinaa lentää jo kun näkee tölkin.
Tää riippuu hyvin paljon känniasteesta. Jos heräät kännissä, mikään ei oo parempaa kun alottaa aamu kylmällä bisoshoffenilla. Sit jos on oksettava olo, nii 8 cl yhden tähden jaloviinaa yhdellä huikalla korjaa yleensä asian suuntaan tai toiseen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää riippuu hyvin paljon känniasteesta. Jos heräät kännissä, mikään ei oo parempaa kun alottaa aamu kylmällä bisoshoffenilla. Sit jos on oksettava olo, nii 8 cl yhden tähden jaloviinaa yhdellä huikalla korjaa yleensä asian suuntaan tai toiseen.
Jaloviina on kyllä paskinta juomaa ikinä. Ne tais olla jotkut kaverin 16v synttärit kun otettiin isän viinakaapista jallupullo. Eka kokeiltiin raakana, mutta se oli aivan järkyttävää. Sitten tehtiin jallukola missä oli ehkä 1cm jallua ja 10cm kolaa. Sitä sitten juotiin väkisin joku pari lasillista ja yöllä sekä aamulla oksentamaan. Nykyään pyrin välttämään Jaloviinaa, koska se on vaan niin paskaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sanotaanko nyt vaikka näin että jos dokaat kunnolla yhden illan niin eihän siitä tule edes krapulaa. Väsyttää ja vähän pierettää enemmänkin vaan. Muutama kaverini on sellainen että yhden illan ryypyn jälkeen maataan 2 päivää sängyssä darraa potiessa. Siis mitä vittua?

Vetäsee vaikka kolme päivää niin sitten alkaa jo tuntua jossain ja jotkut kebabit taikka pitzat on viimeisenä mielessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Punamusta

Joo, mutta susta onkin tulossa kovaa vauhtia (teini)rokkistara. Kaljalla kun alottaa niin ei siinä viinalla kerkee läträän kun jo ammutaan sankarijauhoo hihaan. Ja ensisuudelman jäleinen seuraava askel on snortata kokkelia huoran tisseiltä ja vuokrattu kääpiö kiillottaa kiveksiä samalla kun bändin punapartaset jätkät laulaa ringissä Danny boyta ympärillä.

"Kids, don't buy drugs. Become a rockstar and they'll give you them for free."
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaloviina on kyllä paskinta juomaa ikinä. Ne tais olla jotkut kaverin 16v synttärit kun otettiin isän viinakaapista jallupullo. Eka kokeiltiin raakana, mutta se oli aivan järkyttävää. Sitten tehtiin jallukola missä oli ehkä 1cm jallua ja 10cm kolaa. Sitä sitten juotiin väkisin joku pari lasillista ja yöllä sekä aamulla oksentamaan. Nykyään pyrin välttämään Jaloviinaa, koska se on vaan niin paskaa.
Ei saatana. Uskoni ihmiskuntaan rapistui lopullisesti nyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
mutta vielä enemmän ihmettelen niitä jotka ottaa aamulla pari tasottavaa. Oksennus meinaa lentää jo kun näkee tölkin.
Itse pidin kyllä teräviä hyvänä "tasoittelu"juomana. Kun huitaisee kulauksen kirkasta viinaa kurkusta alas ja taistelee hetken kuvotusta vastaan niin johan alkaa kohta alkoholin lämpöinen syleily levitä kroppaan ja olo helpottumaan.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaloviina on kyllä paskinta juomaa ikinä. Ne tais olla jotkut kaverin 16v synttärit kun otettiin isän viinakaapista jallupullo. Eka kokeiltiin raakana, mutta se oli aivan järkyttävää. Sitten tehtiin jallukola missä oli ehkä 1cm jallua ja 10cm kolaa. Sitä sitten juotiin väkisin joku pari lasillista ja yöllä sekä aamulla oksentamaan. Nykyään pyrin välttämään Jaloviinaa, koska se on vaan niin paskaa.

Noniin poika, eipä aleta pilkkaamaan tämän maan alkoholituotannon kirkkainta tähteä. Yhtä tähteä.

Sanoisin että 16v kaikki viina maistui pahalle mutta kyllä se siitä muuttuu, joko sinusta tulee semmoinen hippimäinen viinin ja munkkien panemien oluiden ystävä tai sitten normaali ihminen.

Toivotan onnea ja menestystä tiesi valintaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä fiilis tuli minullekin:

Ei saatana. Uskoni ihmiskuntaan rapistui lopullisesti nyt.

Onneksi luin:

Noniin poika, eipä aleta pilkkaamaan tämän maan alkoholituotannon kirkkainta tähteä. Yhtä tähteä.

Sanoisin että 16v kaikki viina maistui pahalle mutta kyllä se siitä muuttuu, joko sinusta tulee semmoinen hippimäinen viinin ja munkkien panemien oluiden ystävä tai sitten normaali ihminen.

Toivotan onnea ja menestystä tiesi valintaan.

Boldasin vähän. Olen niin perkeleen samaa mieltä kuin vain voi olla.

Edit. korjasin lainauksen jne. ettei taas vittuilla sieltä valvomosta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin poika, eipä aleta pilkkaamaan tämän maan alkoholituotannon kirkkainta tähteä. Yhtä tähteä.

Sanoisin että 16v kaikki viina maistui pahalle mutta kyllä se siitä muuttuu, joko sinusta tulee semmoinen hippimäinen viinin ja munkkien panemien oluiden ystävä tai sitten normaali ihminen.

Toivotan onnea ja menestystä tiesi valintaan.
No ehkä mussa on sitten vielä jotain toivoa. Viiniä en oikeastaan vielä koskaan ole kunnolla lipittänyt. Olut nyt muutenkaan ei maistu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ja aamulla ei olekaan sitten yhtään nälkä. Minulla menee niin... aamulla ei oikeastaan maistuisi mikään.

Minulla menee näin. Ja lopulta joudun kierteeseen, että aamupala onkin lounas, joka menee liian pitkälle. Näin se ei oikein saisi mennä...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No ehkä mussa on sitten vielä jotain toivoa. Viiniä en oikeastaan vielä koskaan ole kunnolla lipittänyt. Olut nyt muutenkaan ei maistu.

Miksei nuoriso enää juo eikä etenkään juo kunnolla? Tuossa iässä minä olin jo ollut vatsahuuhtelussa (yksi pälli sanoi että suolihuuhtelussa) ja selviämisasemalla (vai mikä se oli en muista) ja poliisikin tullut tutuksi. Silti minusta kasvoi rehti mies. Avioerojakin vain yksi. Juomisen jäjet eivät näy missän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei nuoriso enää juo eikä etenkään juo kunnolla? Tuossa iässä minä olin jo ollut vatsahuuhtelussa (yksi pälli sanoi että suolihuuhtelussa) ja selviämisasemalla (vai mikä se oli en muista) ja poliisikin tullut tutuksi. Silti minusta kasvoi rehti mies. Avioerojakin vain yksi. Juomisen jäjet eivät näy missän.
No jaa kyllä mä ainakin mielestäni aika reippaasti oon juonut tämän vuoden. Varsinkin alkuvuodesta, kun oli kaikkee juhlia. Ja kyllä mä tiedän aika paljon mun ikäisiä jotka ryypännut seiskalta saakka joka viikonloppu molempina päivinä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Varmaan muillekin tää normi arkea. Meet kahdelle kaverin tarjoamalle oluelle, oot ihan naamat, todennäköisesti hommaat hommaamatta itsellesi vakiduunin johtoasemassa, oot naisen luona yötä nukkumatta/naimatta. Tän jälkeen omin jaloin kotiin nukkumaan
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No jaa kyllä mä ainakin mielestäni aika reippaasti oon juonut tämän vuoden. Varsinkin alkuvuodesta, kun oli kaikkee juhlia. Ja kyllä mä tiedän aika paljon mun ikäisiä jotka ryypännut seiskalta saakka joka viikonloppu molempina päivinä.


Nyt kuulostaa paremmalta!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kuulostaa paremmalta!
Ei vaan oikeesti me nykynuoret eletään sellaisessa virtuaalikuplassa. Alkoholi ei kiinnosta, koska on paljon hauskempaa pelata sotapelejä. Oikeita naisia ei lähestytä, koska virtuaaliset furryhentaityttöystävät ovat paljon täydellisempiä. Työt ei kiinnosta, koska se kuulostavat liian raskailta ja fyysisiltä. Lisäksi ei me tarvita rahaa, koska kaikki haluamme on jo internetissä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varmaan muillekin tää normi arkea. Meet kahdelle kaverin tarjoamalle oluelle, oot ihan naamat, todennäköisesti hommaat hommaamatta itsellesi vakiduunin johtoasemassa, oot naisen luona yötä nukkumatta/naimatta. Tän jälkeen omin jaloin kotiin nukkumaan
Oisin peukuttanu mutta mä menin ihan lukkoon tosta naisen luona yötä nukkumatta/naimatta. En tiä mitä sielä teit, mutta jos et putsannu kämppää kaikesta arvokamasta tai kuvannu sitä kun se nukkuu samalla runkaten, niin en keksi mitään hyvää syytä moiselle käytökselle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei vaan oikeesti me nykynuoret eletään sellaisessa virtuaalikuplassa. Alkoholi ei kiinnosta, koska on paljon hauskempaa pelata sotapelejä. Oikeita naisia ei lähestytä, koska virtuaaliset furryhentaityttöystävät ovat paljon täydellisempiä. Työt ei kiinnosta, koska se kuulostavat liian raskailta ja fyysisiltä. Lisäksi ei me tarvita rahaa, koska kaikki haluamme on jo internetissä.
Tästä muistui mieleeni kun kaksi nykynuorta tapas treffeillä. Jannu kysyi että mitäs leidi puuhastelee. Neito totesi olevansa kirjailija. Pitää blogia. Jannu totesi siihen että hänelläkin on rankka duuni. On näet sotilas. Counter Strikessa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olut nyt muutenkaan ei maistu.
Ei jumalauta. Mä sekoan kohta.

Nykynuoriso on pilalla. Kaikki vaan kiltisti lipittää jotain hinttivissyjä ja on muutenkin kiltisti. Ei se maailma toimi niin. Pitäs vetää subut, viinat ja pirit sekasin joka viikonloppu. Puukottaa kavereita, tapella skoudejen kanssa ja kokea se tunne kun pääset huulille, mut ei ota eteen. Toimi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei jumalauta. Mä sekoan kohta.

Nykynuoriso on pilalla. Kaikki vaan kiltisti lipittää jotain hinttivissyjä ja on muutenkin kiltisti. Ei se maailma toimi niin. Pitäs vetää subut, viinat ja pirit sekasin joka viikonloppu. Puukottaa kavereita, tapella skoudejen kanssa ja kokea se tunne kun pääset huulille, mut ei ota eteen. Toimi.
Joo no kattellaan sitä sitten keväämmällä. Nyt on vähän kiireitä. Pääsin uuteen CS peliin. Pakko mennä ampumaan vähän terroristeja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla menee näin. Ja lopulta joudun kierteeseen, että aamupala onkin lounas, joka menee liian pitkälle. Näin se ei oikein saisi mennä...
Itselleni olen opettanut syömään aamulla yhden reissumiehen (siis viipaleen, en kahta päällekkäin) jossa on päällä joko juustoa ja paprikaa tai palvikinkkua ja tomaattia. Myös oululaisen jälkiuunipalat käy. Viikonloppuna saatan aloittaa jogurtilla (maustetulla sellaisella) ja jatkaa myöhemmin leivällä (jos viitsin, muistan tms.).
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös jätkä painele ensi kuussa armeijaan? Keväällä on tietysti viikonloput vapaita. Pääsee kaupungille heittämään hyvää settiä. En ole muuten koskaan pelannut CS:ää. En sekuntiakaan, vaikka ystävät kerran painostivat lataamaan. En varmana
Joo tammikuun alussa alkaa. Mulla loppu viime perjantaina työt niin oon nyt vähän kun lomalla, eli periaatteessa olis aikaa pelata vaikka kuinka paljon, mutta ei jaksa nyt. Se CS menee sillain sykleissä, pari kuukautta jaksaa pelata sitten taas taukoom
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös