Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 756
  • 66 798

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nämä. Jätkät skagaa kaikkee normaalia. Kuten halkojen pilkkomista darrassa jallukaljapullo kädessä.

Mun nuoruudessa istuttiin saaressa juhannuksena. Saunassa oltiin ja Kosanderi kiersi. Joku laattas omaan käteensä kun ei pysynyt lämmin Koskenkorva sisällä.

Saunasta hypättiin suoraan mereen uimaan, tietty se Kossu kädessä. Joku Kossuunnutti leipää ja viskas sorsille. Sorsat ui vinoon.

Puita ei halottu, mutta otettiin tikkaskaba. Häviäjä joutui viikonlopun jälkeen tyhjentämään paskatynnyrin ulkohuusista. Opittiin helvetin hyvin heittämään tikkaa.

Kysyin siskon tytöltä mitä se meinaa tehdä juhannuksena. Oli menossa vähän uimaan ja sit kotiin kattomaan televisiosta jotain. Ajat muuttuu...
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei nämä. Jätkät skagaa kaikkee normaalia. Kuten halkojen pilkkomista darrassa jallukaljapullo kädessä.

Hankala sanoa kun en osaa tota pohjois-tallinnan kieltä mutta todennäköisesti olen samaa mieltä.

Tuli muuten tosta mieleen kun joskus nuorena poikana (alle 30v) piti aamuun asti kestäneen ravintolareissun jälkeen alkaa pilkkomaan, kantamaan ja pinoamaan puita jossain aamu yhdeksän nurkilla. Olo oli kauniisti sanottuna vetelä ja alkohoolia oli saatavilla mutta rajoitetusti. Jouduin tekemään ratkaisun säästämään viinaksien hukkaanmenoprosenttia ja join urheilusuorituksen ensimmäisen tunnin aikana 1.5l pullon jaffaa ja huuto-oksensin sen pois.

Ton jälkeen pystyi tasottelemaan normaalisti eikä mennyt viinaksia hukkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä se Lynyrd Skynyrdistä tykkää. En tajunnut kysymystä (köh).
Niin ainaskin noi mestat on tunnettuja siitä että enomiehet kyselee siskonlikoilta juhannussuunnitelmista järjestäen omansa sitten sen mukaan. Sori mystisyyteni... Aattelin että kyä koira koiran tuntee...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli muuten tosta mieleen kun joskus nuorena poikana (alle 30v) piti aamuun asti kestäneen ravintolareissun jälkeen alkaa pilkkomaan, kantamaan ja pinoamaan puita jossain aamu yhdeksän nurkilla. Olo oli kauniisti sanottuna vetelä ja alkohoolia oli saatavilla mutta rajoitetusti. Jouduin tekemään ratkaisun säästämään viinaksien hukkaanmenoprosenttia ja join urheilusuorituksen ensimmäisen tunnin aikana 1.5l pullon jaffaa ja huuto-oksensin sen pois.
Mäkin muistan ku faija laitto aina mut penskana vittuillessaan pinoamaan halkoja. Ja sopivasti juuri seuraavana aamuna kun olin yöllä ryöminyt seiniä pitkin himaan. Ja aina se mulkku otti jakkaran. Istu viereen blaadaamaan ja naureskelemaan.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mäkin muistan ku faija laitto aina mut penskana vittuillessaan pinoamaan halkoja. Ja sopivasti juuri seuraavana aamuna kun olin yöllä ryöminyt seiniä pitkin himaan. Ja aina se mulkku otti jakkaran. Istu viereen blaadaamaan ja naureskelemaan.

Tää oli semmonen etukäteen sovittu homma ja ei oikein kehdannu luistella siitä vaikka illalla vähän viina vei ja taksi toi.

Muuten en kyllä ois alkanu ollenkaan tuommoiseen vaan tasotellut ihan rauhassa vaikka Jallulla.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ainaskin noi mestat on tunnettuja siitä että enomiehet kyselee siskonlikoilta juhannussuunnitelmista järjestäen omansa sitten sen mukaan. Sori mystisyyteni... Aattelin että kyä koira koiran tuntee...

No niin mä vähän ajattelinkin että jotain tällaista perverssiä takametsien sikailua sä hait. Mutta koska olen sivistynyt ja puhtoinen herrasmies, esitin tietämätöntä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan tämä on mainita kun on uusi juttu...

Meikäläinen on tämän päivän Satakunnan Kansan etusivulla niin verkko- kuin paperilehdessä. Jälkimmäisessä ihan kuvan kera. Tultiin haastattelemaan Ässistä viime torstaina joukkueiden sisääntulon yhteydessä. Ensimmäinen kerta kun olen päässyt lehteen. Aika muikea fiilis.

Nyt viimeistään pian koko Jatkoaika tuntee meikäläisen ulkonäöltä ja nimeltä. No, moni tietää jo valmiiksi, joten annan vaan olla. Olen tästä pitäen täysin avoin persoona. Juttu löytyy siis ihan verkkolehdestäkin kelaamalla vähän alaspäin. On maksumuurin takana ja alkaa meikän antamalla lauseella "Painakaa vain, niin te onnistutte".

Ja tänään taas hallille. Punaisen otsanauhan kera.

Tästä miehenalusta kehittyy vielä joku Porin legenda. Kannattaa ottaa nimmarit kuvalla nyt talteen niin voi muutaman vuoden päästä myydä niitä netissä hyvään hintaan. Tai täältä Jatkoajastahan näitä herran kirjoituksia voi sitten kaivella esiin kun joku pahoittaa mielensä ja haastaa Punamustan oikeuteen koska on yllytetty haureuteen. "Painakaa vaan" se sano ja mähän painoin!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä miehen valinta kunnon dokaukseen on Gambina, eikä mikään helvetin jallu. Hyi saatana.

Edit. Fernet Branca on myös erittäin erittäin dokattava. Namskista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä miehen valinta kunnon dokaukseen on Gambina, eikä mikään helvetin jallu. Hyi saatana.
Siis jos nyt ihan ammattikehiin hypätään, niin coc(k)tail master Johnny suosittelee seuraavia:

Lasol. Ikiaikainen metsänpeikkojen nektari. Tätä valmistaessa täytyy muistaa suodattaa se ranskanleivän läpi tai valuttaa astiaan jäistä ratakiskon pätkää pitkin. Ikävät dena-aineet vähenevät näin ja näkökyky säilyy pitempään.

Marabello. Vähän niikun Iso G, mutta vielä vähän deekumpaa.

Maitoon sekoitettu Mennen. Kuulemma tunnetaan myös nimellä Hervantalainen Valkovenäläinen. Ei takuulla haise henki pahalle!

Halvin känni on ehdottomasti se yksi Lidlin suuvesi. Oliko muistaakseni 11-13% ja 500ml. Hintaa joku pari euroa. Kuulemma tosin paska valuu tauotta, mutta ei tartte ainaka ponnistaa ja tuoksuukin hyvälle.

Näillä eväillä lapset ja lapsenmieliset etiäppäin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Viiniä en oikeastaan vielä koskaan ole kunnolla lipittänyt. Olut nyt muutenkaan ei maistu.

Et juo jallua, viiniä etkä olutta. Mitä edes jää jäljelle? Sano nyt, että juot pelkkää lonkeroa. Sitä appelsiinin makuista. Toisinaan myös karpalon makuista? Ja jos oikein hulluttelet, juot nuita kahta sekaisin? Am i right, boy?

Että silleen...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis jos nyt ihan ammattikehiin hypätään, niin coc(k)tail master Johnny suosittelee seuraavia:

Lasol. Ikiaikainen metsänpeikkojen nektari. Tätä valmistaessa täytyy muistaa suodattaa se ranskanleivän läpi tai valuttaa astiaan jäistä ratakiskon pätkää pitkin. Ikävät dena-aineet vähenevät näin ja näkökyky säilyy pitempään.

Marabello. Vähän niikun Iso G, mutta vielä vähän deekumpaa.

Maitoon sekoitettu Mennen. Kuulemma tunnetaan myös nimellä Hervantalainen Valkovenäläinen. Ei takuulla haise henki pahalle!

Halvin känni on ehdottomasti se yksi Lidlin suuvesi. Oliko muistaakseni 11-13% ja 500ml. Hintaa joku pari euroa. Kuulemma tosin paska valuu tauotta, mutta ei tartte ainaka ponnistaa ja tuoksuukin hyvälle.

Näillä eväillä lapset ja lapsenmieliset etiäppäin.
You filthy animal. Ooksä käyny meidän svenskaklubbenin aamuhartaudessa?!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itselleni olen opettanut syömään aamulla yhden reissumiehen (siis viipaleen, en kahta päällekkäin) jossa on päällä joko juustoa ja paprikaa tai palvikinkkua ja tomaattia. Myös oululaisen jälkiuunipalat käy. Viikonloppuna saatan aloittaa jogurtilla (maustetulla sellaisella) ja jatkaa myöhemmin leivällä (jos viitsin, muistan tms.).

Leipä on itselle huono ratkaisu. Suuni on melko kuivaa sorttia ja leipä aamusta on tuolle hankalaa. Minä jopa erään lääkärin käskystä aloitan usein jogurtilla arkisin. Joskus täydennän myslillä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Miettinytkin tässä pitkin päivää töiden ohessa, että pitäiskö muutama peli olunen ottaa illasta. Kaupan kautta mentävä, kun ketjun anti sen verta kosteeta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei siis olutta, ei viinaa, ei viiniä eikä siideriäkään. Jäljelle ei tosiaan jää oikein muuta kuin pepsi. Vaikutat raittiilta jätkältä... hyvä niin. Rock velvoittaa minut ottamaan olutta ja lonkeroa, eli näillä mennään. Viineistä en ymmärrä mitään ja viinaan en aio koskea satunnaisia maisteluita enempää.
Itse asiassa ei JALOviinaa tai olutta. Siideri todennäköisesti menisi, mutta ei ole ikinä tehnyt mieli ostaa. Muut on mennyt tähän mennessä ihan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oisin peukuttanu mutta mä menin ihan lukkoon tosta naisen luona yötä nukkumatta/naimatta. En tiä mitä sielä teit, mutta jos et putsannu kämppää kaikesta arvokamasta tai kuvannu sitä kun se nukkuu samalla runkaten, niin en keksi mitään hyvää syytä moiselle käytökselle.
No, piti mennä yhden toisen naisen matkaan, mutta hän taisi lähteä viiden mustan miehen matkaan. Kotiin asti en jaksanut kävellä, vaan menin tämän toisen naisen luokse. Mukava vaan ei mun makuun. Höpistiin, juotiin kahvia ja odotettiin, että kello on aamulla yhdeksän ja eiku baariin.
Ja ku tässä olen nyt lukenut sinun ja muiden alkoholia ylistäviä viestejä, mietin, että käynkö baarissa Osta pullon viintä tai viinaa kotiin ja jatkan rappioitumistani, jonka aloitti ekan kerran vuonna 1989 13-vuotiaana, eli kohta 31 vuotta sitten.
Rahaa ei ole, töitä ei ole, mjijaa ei ole, velvollisuuksia olisi ja näin onnistun laistamaan ne
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Katselin tuossa aikani kuluksi Elite Prospectsista tilastoja ja tuli vastaan tämä kaikkien nuorten puolustajien esikuva Herb Drury. Osui vain silmään herran tilastot olympialaisista, Herb latoi kauden 1919-1920 kisoissa neljään peliin vaivaiset 10 maalia. Tästä nelisen vuotta eteenpäin ja seuraavissa olympialaisissa tahti vain kiihtyi ja tämä legendaarinen pakki painoi viiteen peliin kevyet 23 maalia. Kunnioitan.
Herb Drury at eliteprospects.com

linkki eliteprospectsiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös