Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 641
  • 66 806
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Foxilta tulee Family Guy jakso nimeltä Stewie B. Goode. Siinä Stewie sekoilee perseet olalla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Selasin tänään tuota spotifyn "viikon suositukset"- listaa ja törmäsin siellä Lasse Kukkosen kannatuslauluun. En oikein tiedä, että mitenhän tähän pitäis suhtautua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi luoja että oli komea mies kaupankassalla. Kuin veistos. Pikimustat lyhyet hiukset, komeat kasvot joiden leukaperiä koristi tumma "sänki". Nimikin oli niin erikoinen Muhammad. Olen yleisesti ottaen enemmän vaalean mieskomeuden ystävä mutta eihän loppujen lopuksi värillä ole niin väliä... Komea mies nyt vaan on komea. Minkäs sille voi...
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En kyllä syty minkään värisistä miehistä yhtään. Joskus kun näen jonkin tietyn tyyppisen mieshahmon, tulee nopeasti ajatus päähän, että laitoinkos minä Jopon lukoon pyörätelineessä. Useasti tummemmat henkilöt aiheuttavat tuon reaktion, mutta myös hupparihuppuinen pirikiikarit päässään poukkoileva vempula aiheuttaa tälläisen takauman.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minusta tuli äsken Tupla-Eno!
 

MegaForce

Jäsen
Meikäläisen huomion ja rakkauden saa puolestaan tällä hetkellä seuraava teos:





Uusi suosikkini. Vetää samaan aikaan haikeaksi mutta muikeaksi. Tällaistako musiikki oli todellakin joskus vajaa 40 vuotta sitten? Voi hyvä harmonikka sentään... olen vaikuttunut ja rakastunut.

Hieno biisi. Tuntuu itsestäni todella oudolta että 80-luvusta on jo 40 vuotta aikaa. Itse olen 90-luvulla syntynyt, joten olen aina mieltänyt 80-luvun 20v sitten olleeksi.

Tässä vielä saman aikakauden tuotantoa..oma suosikkini


 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikein mukava aamu. Mies oli jättänyt auton yöksi pihaan ja ovet olivat jäätynyt kiinni. Ei ole kyllä miehen tapaista "unohtaa" autoa talvella pihaan (meillä on autotalli). Jokin on hämännyt ja vienyt miehen keskittymistä illalla kun hän tuli kotiin. Onneksi auto kerkisi olla jonkin aikaa lämmöissä ennen kuin alettiin kiskoa ovia auki. Ja saatiinhan myö ne ovet auki ja mies töihin. Kyllä siinä muutama ärräpääkin kuultiin... Myös postilaatikko oli jäässä ja sai laittaa lukkosulaa jonkun kerran että sai laatikon lukon auki. Niin täällä on kolmisen astetta pakkasta. Eilen oli vielä plussan puolella ja satoi vettä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Olisiko mieheltä" -juomapelille olisi nyt tilausta. Ota drinkki aika kun kuulet kysymyksen tyyliin "Olisiko mieheltä kysytty tätä" tai "Olisiko miehestä puhuttaessa mainittu" ym. Näitä variaatioita voisi jo kerätä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli sitten vuorossa piparinväkerrystä. Eilen illalla tein taikinan ja tänään olen sitten kaulinnut ja "muotittanut" ihan urakalla. Nyt alkaa olla paisto-operaatio loppusuoralla. Mitähän sitten keksisi? Ulkoilu voisi olla poikaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Perseennuolijat on kyllä rasittavia. Toisaalta on jotenkin huvittavaa kun ne ilmeisesti luulee, että muut ja etenkin kohde ei tajua niiden tekevän sitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Perseennuolijat on kyllä rasittavia. Toisaalta on jotenkin huvittavaa kun ne ilmeisesti luulee, että muut ja etenkin kohde ei tajua niiden tekevän sitä.
Muuten samaa mieltä, mutta ei koske rimmingiä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaveri pyysi syömään ravintolaan, sanoi tarjoavansa, koska tietää todella heikon taloudellisen tilanteeni (ex-pomo jätti viimeisen palkan, lomat ym maksamatta ja työkkärin lätkösi 3kk karenssin, vaikka syy oli irtisanoutumisen).
No käytiin syömässä ja sen jälkeen heitin hänet autolla kotiinsa, koska on siinä matkan varrella, niin eiköhän lätkäissyt 20 euroa bensarahaa. Ei auttanut vastustelu. Mukava mies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaveri pyysi syömään ravintolaan, sanoi tarjoavansa, koska tietää todella heikon taloudellisen tilanteeni (ex-pomo jätti viimeisen palkan, lomat ym maksamatta ja työkkärin lätkösi 3kk karenssin, vaikka syy oli irtisanoutumisen).
No käytiin syömässä ja sen jälkeen heitin hänet autolla kotiinsa, koska on siinä matkan varrella, niin eiköhän lätkäissyt 20 euroa bensarahaa. Ei auttanut vastustelu. Mukava mies.
Voe vel hyvä. Ei ole ilmasia lounaita. Sillon kun "manly bonding" alkaa lähestellä tuota kuvaamaasi tasoa, niin määränpää on vääjäämättä alla kuvatun kaltainen. Varovaisuutta, ystävä!



Aaaaveeee MAAAARRRIIIIIIIAAAAA....
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Väärin kuullut mainokset -ketjua ei ole, joten menköön tänne: kuulin Power-ketjun mainoksen äsken muodossa "Toverilta saat nyt joululahjat (tms.) jopa 40 % (tms.) alennuksella..."

Sellainen kapitalistinen sovellus sosialismista sieltä. Tai demarien ministerikierrätys.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Lähdin viikko sitten lomalle ja uutispimentoon. Silloin Postin lakko oli juuri saatu sovittua. Ei liene tapahtuneen mitään merkittävää sen jälkeen." Näin kirjoittaa "päivystävä anarkisti" Twitterissä.

No, "ei liene tapahtuneen", koska se ei ole suomen kieltä. "Ei liene tapahtunut" sen sijaan on.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jomppa_Koo ja Kari Oksanen ovat Jatkoajan aliarvostetuimmat nimimerkit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä kertoimella te yleensä mietitte jos joku rokkari vaikka lähtee suht nuorena. Ne kun kuitenkin elää suht täböö. Joku kolme esimerkiksi. No joku Andy McCoy olis varmaan 200-vuotias. Keith Richards 1000.

Valiojogurttimies toivottaa pitkää ikää ja juo varmaan maitoa.

Edit. Oho Roxetten se muija.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänä vuonna teen varmaan poikkeuksen jouluaattona. Aina ennen ollaan lahjat annettu etukäteen isälle joka on sitten siinä joulupäivällisen jälkeen tuonut ison lahjasäkin alakertaan. Lahjasäkkiin on kerätty kaikkien toisilleen antamat lahjat. No tänä vuonna toimin varmaan eri lailla, vasten kaikkia perinteitä.

Nyt minulla on isälleni joululahja jo kerättynä ja koska on sauna-aiheinen niin varmaan jotenkin piilotan sen kotitalon saunaan. Aivan kuin saunatonttu olisi sen tuonut! Isä saa sitten sen löytää lämmittäessään joulusaunaa. Ostin isälle joululahjaksi ämpärin johon ostin muutaman saunomiseen ja peseytymiseen liittyvän tavaran.

Ennen kaikkea ostin sen HPK-saunamittarin, pesuaineita ja löylytuoksua sekä kuivatun vihdan. Tai jonkun sellaisen vihdan. Ja olisihan se hienoa että osa näistä, kuten tuo saunamittari, vihta ja löylytuoksu päätyisivät käyttöön jo joulusaunaan. Uskon että isä tulee tykkäämään tästä lahjasta ja kyllähän tuon lahjan kokonaisarvo nousi ihan mukavasti lähes 60 euroon. Siinä sitä on lahjaa kerrakseen ja onpa upea tuo saunamittari! Jos minulla olisi oma sauna niin haluaisin myös tuollaisen.

Alkaa olemaan aika jännittävää aikaa tämä joulunalusaika. Eniten joulussa jännittää se mitä muut sanovat heille ostamistani lahjoista. Se on mukavaa puuhaa aina ostella joululahjoja. Lahjan antaminen on melkein mukavampaa kuin lahjan saaminen. Sen lahjan ideoiminen ja sitten se toisen vilpitön ilahduttaminen. Tosin tänä vuonna ostan taas paljon varmaan lahjakortteja. Niitä on tylsempää ostella lahjaksi mutta toiminee varmemmin. Lahjan saaja saa itse päättää mitä ostaa.

Ja teinhän minä nyt itse sen ruskean pipareiden taikinankin. Sunnuntaina leivoin sekä ässiä että tein ruskeiden pipareiden taikinan. Maanantaina leivoin sitten ruskeat piparit. Tänä vuonna pyrin siihen että leivon jouluksi maltilla, ei tarvitse juhannuksena syödä enää jouluherkkuja. Ässiä tulikin vain 46 kappaletta, mikä on selkeästi vähemmän kuin parina viime jouluna. Ruskeita pipareita tuli kyllä 90 kappaletta kun en taikinaa tehdessä ohjeen mukaan tiennyt oikein paljonko sillä ohjeella niitä pipareita tulee. Ja olihan se sitten koko taikina leivottava pipareiksi.

Se on tosiaan enää kaksi viikkoa jouluun. Vielä muutama herkku tässä pitää jouluksi leipoa ja loputkin lahjat ostella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös