Samoja asioita miten itsekin, jos en päivittäin mutta joskus. Elämä silti jatkuu.Mukava viesti. Kiitoksia siitä.
Meikäläisen huomion ja rakkauden saa puolestaan tällä hetkellä seuraava teos:
Uusi suosikkini. Vetää samaan aikaan haikeaksi mutta muikeaksi. Tällaistako musiikki oli todellakin joskus vajaa 40 vuotta sitten? Voi hyvä harmonikka sentään... olen vaikuttunut ja rakastunut.
Muuten samaa mieltä, mutta ei koske rimmingiä.Perseennuolijat on kyllä rasittavia. Toisaalta on jotenkin huvittavaa kun ne ilmeisesti luulee, että muut ja etenkin kohde ei tajua niiden tekevän sitä.
Voe vel hyvä. Ei ole ilmasia lounaita. Sillon kun "manly bonding" alkaa lähestellä tuota kuvaamaasi tasoa, niin määränpää on vääjäämättä alla kuvatun kaltainen. Varovaisuutta, ystävä!Kaveri pyysi syömään ravintolaan, sanoi tarjoavansa, koska tietää todella heikon taloudellisen tilanteeni (ex-pomo jätti viimeisen palkan, lomat ym maksamatta ja työkkärin lätkösi 3kk karenssin, vaikka syy oli irtisanoutumisen).
No käytiin syömässä ja sen jälkeen heitin hänet autolla kotiinsa, koska on siinä matkan varrella, niin eiköhän lätkäissyt 20 euroa bensarahaa. Ei auttanut vastustelu. Mukava mies.
Voe vel hyvä. Ei ole ilmasia lounaita. Sillon kun "manly bonding" alkaa lähestellä tuota kuvaamaasi tasoa, niin määränpää on vääjäämättä alla kuvatun kaltainen. Varovaisuutta, ystävä!
Aaaaveeee MAAAARRRIIIIIIIAAAAA....
Kyllä minä olen usein sanonut että jokainen voi vetää itse käteen, itsehän sen tietää miten on hyvä. Voin kyllä kokeilla jos tahtoo että osaanko miellyttää tai katsella runkkaamista jos se kiihottaa. Nykyään tiedän mikä miellyttää...Täällä on kyllä runkkareita riittämiin.
Edit. Oho Roxetten se muija.
Kyllä minä olen usein sanonut että jokainen voi vetää itse käteen, itsehän sen tietää miten on hyvä.