Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 497
  • 66 747
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Bongasin äsken huoltoaseman, jossa oli "Vauhtivesi"-kyltti. Laitetaankohan siellä tankatessa ihan piripintaan?
 
K

Kiekkokatsoja

Olikos sulla inttiinmeno joskus tässä lähiaikoina? Siellä oppii tuota jumalatonta kiirehtimistä että pääsee odottamaan.
Niin se on. Mutta opettelevat valmiutta ja nopeaa toimintaa, vaikka odottelulta se vaikuttaakin.
Lisäys. Olisihan se mielenkiintoista kuunnella nykymaailman mukaista kommenttia, jos pitäisi intissä nopeasti pukea taisteluvarustus, tai juosta asemiin. Se menisi vaikkapa näin: -Ei vittu jaksa, mie meen tupakalle, mie meen paskalle nyt, mie lähen varuskuntasairaalaan. Mä lähen himaan. Mä meen sivariksi, mammaa...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Kateus. Täällä satoi vettä, ja toisaalla Suomea saa ulkoilla auringonpaisteessa. Perrrrr...Kateus vie kalatkin vedestä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On viiiiiiiiikonloppu eessä taas. Jonnet ei tiedä. No, jokatapauksessa. Nyt tilaan pizzaa ja kebabbia himaan, jonka jälkeen rakastelen avovaimoni, jonka jälkeen lähden katsomaan jääkiekkoa. Siinäpä se perjantai alkaa olemaan. Huominen on tuntematon. Ehkä näemme, ehkä emme.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On viiiiiiiiikonloppu eessä taas. Jonnet ei tiedä. No, jokatapauksessa. Nyt tilaan pizzaa ja kebabbia himaan, jonka jälkeen rakastelen avovaimoni, jonka jälkeen lähden katsomaan jääkiekkoa. Siinäpä se perjantai alkaa olemaan. Huominen on tuntematon. Ehkä näemme, ehkä emme.
Ei se retkuksi tee, jos... Sori oli pakko. Lukiossa tuota aina soitettiin OPK:sta perjantaisin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Nyt tilaan pizzaa ja kebabbia himaan, jonka jälkeen rakastelen avovaimoni

Tuossa on kyllä otetta, arvostan sua veli Sämppäri päivä päivältä enemmän! Näen jo sielujeni silmin miten kebabit rinnuksilla ja mulkku tyhjän pizzalaatikon läpi vaadit avovaimoa aloittamaan kevyellä huulihölkällä. Toisaalta, olisihan se ikävä jörniä tyhjällä vatsalla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä porukka valittaa ettei oo duunia. Sit ei olla valmiita vaihtamaan alaa. Vilkuilun huvikseen pk-seudun työtarjonnan ja voi jestas sentään. Jokaisella alalla on aivan saatanasti paikkoja. Esimerkiksi kuljetusalalla ei tarvitse olla työttömänä. Pätevyydet omaavana saat saatana nanosekunneissa duunia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taas mä otan oltta. Piti lomalla ottaa vaan yhdet kännit, mutta nyt on jo kai kolmannet menossa. Juoppo saatana!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta, olisihan se ikävä jörniä tyhjällä vatsalla.
Moni tekee tämän virheen. Se on paha virhe. Se on paljon varmempaa, kun vetää mahan täyteen ennen suoritusta, niin juuri kriittisillä pinnistyksen hetkillä pääsee hiljainen tappaja pöllänsilmästä. Siinä on kunnon viidakon meno, kun pillu lätisee ja paska haisee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Palasin kotiin ystävän luota ja päätin linnottautua sohvan nurkkaan seuraamaan Kalevan kisoja ja niistä voisi siirtyä sitten jouhevasti ralliin. Siinähän se loppupäivä menee leppoisasti.

jonka jälkeen rakastelen
Olen vähän kateellinen sinulle. Itse joudun riutumaan ilman seksiä ainakin sunnuntaihin saakka tai jopa maanantaille. Katsotaan nyt koska mies palaa reissultaan... Joo ja sooloseksille en ole koskaan oikein lämmennyt. En tiedä miksi...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin isäni luona äskettäin kyläilemässä. Isäni asustelee Hämeenlinnan naapurikunnassa mutta ei onneksi kuitenkaan Turengissa. Tein matkat isäni luo ja takaisin kotiini pyörällä joten kyllähän sitä pyöräilemistä kertyi yhteensä melkein 20 kilometrin verran. Se on mielestäni jo hienosti pyöräilyä yhdelle päivälle.

Menomatka isän luo kesti vähän yli 50 minuuttia kun oli melkoinen vastatuulikin koko matkan ajan. Saman pituisen paluumatkan, samaa reittiä pitkin kotiini pyöräilin sitten jo hyvässä myötätuulessa ja reilusti nopeampaan tahtiin. Paluumatka kesti enää vain rapiat 40 minuuttia eli kyllä sen tuulen suunnan vaikutus matkanopeuteen voi olla melko huomattavakin.

En muistaakseni ole ennen ainakaan tänne nykyiseen asuntooni polkenutkaan ihan noin nopeasti isäni luota. Edelliseen asuntooni, toiseen kaupunginosaan saatoin polkea yhtä kovaa kyytiä mutta silloin ennen asuinkin hieman lähempänä isääni.

Isän luona on aina mukava poiketa kylässä. Siellä kahvikin maistuu paremmalta kuin kotona. Ja siitä olikin jo aikaa kun olin viimeksi käynyt isäni luona kylässä. Joku kolmisen-nelisen viikkoa. Isän luona kahviteltiin, keskusteltiin henkeviä ja katseltiin sekä kuunneltiin YLE Areenasta Ralliradiotakin. Kaikkiaan, oli taas oikein kiva reissu.

Nyt sitten pitäisi dosettiin jakaa taas viikon lääkkeet. Jotenkin tuohonkaan hommaan ei tule niin helposti ryhdyttyä vaikka sitten ei viekään aikaa kuin pienen hetken kun ei minulla kuitenkaan niitä lääkkeitä ihan hirveästi ole. Voi olla että myös katselen urheilua tai pelaan pleikkaa ja vajaan tunnin päästä menen saunomaan.

Isäni luota sain myös muuten uusia perunoita isän perunamaasta. Tämä oli oikein kiva juttu. En olekaan tänä kesänä uusia perunoita syönyt juuri muuta kuin juhannuksena. Kun aloin lähinnä vain noita Mat Smartin ja Fiksuruoan kautta tilaamiani ruokatuotteita syömään niin uusien perunoidenkin käyttö ravintona väheni. Isältä sain myös lainaan vedenkeittimen. Se on varmaan ihan hyvä kapistus kun juon teetä nykyään taas ja syön muutenkin tuotteita joiden valmistus kaipaa keitettyä vettä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi perunoita pitäisi kuoria? No joo lapsille kyllä olen kuorinut, mutta itse olen syönyt kuorineen varmaan 30 vuotta (Skotlannissa oli moinen tapa ja koska maku ei ole yhtään sen huonompi kuorien kanssakaan niin on jäänyt tavaksi). Juuri luin jonkun jutun jostain kokistakin, joka sanoi ettei ikinä kuori perunoita, koska kaikki parhaat ravintoaineet ovat juuri kuoren alla.
Ei, kun noi on vaan yhden biisin sanoituksista. Pistin sen vaan siihen läpällä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Niin on. Suostuin tämän kerran, koska vaimo niin kovasti halusi. Olihan hänen syntymäpäivänsä. Vuoden päästä sitten uudelleen.

Pimeässä peiton alla, ja silmät kiinni. Silleen se hoituu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös