Perkule, meni itselläkin tuo raivoviesti täysin ohi kun en ollut tuolloin himassa. Luulin muuten oikeesti jo luoneeni nolla vastausta saavan ketjun, mutta onneksi veli @abianos rikkoi jään.
Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.Ei tämä päivä nyt oikein meinaa lähteä käyntiin. Ostoslistaa olen tässä yrittänyt laatia... Katsellut vähän kaappeja että mitä täydennyksiä niihin tarvisi. Voisi vaikka syödä kaupungilla kun ei nyt yhtään nappaa ruveta itselle ruokaa laittamaan. Jos vaikka kävisi Karisman Momentossa (tai jotain tuohon suuntaan, en jaksa tarkastaa nimeä nyt) syömässä pastaa...
Abianokseltahan riistettiin vallan oikeus avata tänne uusia ketjuja joskus viime vuoden puolella. Heh!Mä luulin, että veli abianos oli ketjun luoja. Sanoinkin niin, ennen kuin huomasin olleeni väärässä. En kerro kenelle sanoin. Puhuin itsekseni.
Joo en ole tänä kesänä vielä laittanut ruokaa. Joka toinen päivä hakee pizzan kun tulee himaan.Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.
Joo en oo tänä kesänä ollut kotona. Nynnyt on kotona.Joo en ole tänä kesänä vielä laittanut ruokaa. Joka toinen päivä hakee pizzan kun tulee himaan.
Huomenta! Ja onnittelut!Huomenta arvon palstaveljet ja siskot. Tulin vain ilmoittamaan että mä sain just töitä!
Niin on... Ja sitten kun sitä teki jonkun keiton tai laatikon niin eihän sitä osannut/halunnut pientä tehdä niin sitten sitä söi monta päivää ja kyllästyi koko ruokaan.Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.
Kun minä join rankasti niin en minä laittanut koskaan ruokaa. Joka päivä taisin ostaa valmisruuan mutta aika harvoin taisin sen syödä. Heitin niitä sitten avaamatta roskiin.Joo en ole tänä kesänä vielä laittanut ruokaa. Joka toinen päivä hakee pizzan kun tulee himaan.
Joitain miljoonia todennäköisesti. Ongelma on että eivät tiedä tarvitsevansa.Katselin tuossa uutisia selkokielellä ja tuli mieleen, että paljonkohan Suomessa on sellaista väkeä, jotka tuota tarvitsevat?
Katselin tuossa uutisia selkokielellä ja tuli mieleen, että paljonkohan Suomessa on sellaista väkeä, jotka tuota tarvitsevat?
Galluppien mukaan semmoiset reilu 20 prossaa.
Jonnemmat ei muista, kun se oli sämpylä69. Vuotta myöhemmin sämpylä 70 ja taas vuotta myöhemmin sämpylä71.Jonnet ei muista, kun @Sämppäri :n nimi oli vielä Sämpylä87.
Siis vaihtuuko se iän mukaan vai sen mukaan kauanko olet ollut olemassa?Jonnemmat ei muista, kun se oli sämpylä69. Vuotta myöhemmin sämpylä 70 ja taas vuotta myöhemmin sämpylä71.
Eikös nämä kaksi asiaa aja samaa asiaa?Siis vaihtuuko se iän mukaan vai sen mukaan kauanko olet ollut olemassa?
Ajaa. Yritän vain hämätä pölhöjä.Eikös nämä kaksi asiaa aja samaa asiaa?