Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 368
  • 66 802

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"Kaikki paitsi purjehdus on turhaa"
- Bror-Erik Mårtenson.

Jos nyt välttämättä haluaa kuluttaa rajallista aikaansa seuraamalla muiden rehkintää tai konien kopsetta, ja miksipä ei haluaisi, niin vaatiihan tulevat päivät todellista kisakuntoa.

Pitsiturnaus. Kuninkuusravit. Kalevan Kisat. Jyväskylän Suurajot. KaMalla matsit la-su.

Lätkä toki käsittää vain perjantain.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomenta arvon palstaveljet ja siskot. Tulin vain ilmoittamaan että mä sain just töitä!
Huomenta! Ja onnittelut!

Mulla on ollut hyvä aamu. Sain hoidettua monta hommaa (edelliseen viitaten pari työhakemusta, töissä toki, mutta nykyinen ei oikein nappaa) pois alta, kummisedän 70v lahja ostettu, kohta parturiin ja sitten kauppaan. Näin lomalaiselle ihan touhukasta toimintaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.
Niin on... Ja sitten kun sitä teki jonkun keiton tai laatikon niin eihän sitä osannut/halunnut pientä tehdä niin sitten sitä söi monta päivää ja kyllästyi koko ruokaan.

Joo en ole tänä kesänä vielä laittanut ruokaa. Joka toinen päivä hakee pizzan kun tulee himaan.
Kun minä join rankasti niin en minä laittanut koskaan ruokaa. Joka päivä taisin ostaa valmisruuan mutta aika harvoin taisin sen syödä. Heitin niitä sitten avaamatta roskiin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin tuossa uutisia selkokielellä ja tuli mieleen, että paljonkohan Suomessa on sellaista väkeä, jotka tuota tarvitsevat?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli pakko tulla kirjoittamaan sellainen asia, että puoli tuntia sitten, about, tein oman ennätyksen tikanheitossa. 1-10 tarvitsin vain kolme heittokierrosta, alkaa olemaan jo lähellä maksimia tuo ennätys. Viisi tikkaa käytössä ja matka n. neljä metriä. Saa peukuttaa ja on syytäkin. Kova suoritus.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselin tuossa uutisia selkokielellä ja tuli mieleen, että paljonkohan Suomessa on sellaista väkeä, jotka tuota tarvitsevat?
Joitain miljoonia todennäköisesti. Ongelma on että eivät tiedä tarvitsevansa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotiuduin kauppareissulta muutaman kassillisen kanssa. Kävin vähän vaatekaupoillakin mutta en löytänyt mitään sopivaa ja/tai tarpeellista. Alkon ohi kävelin useampaan kertaan mutta en poikennut. Olen kova likka jee. No joo, päätin tehdä Iisopin maanmainioita lihapullia ja kutsuin ystävän tuosta kylältä iltaruualle... Lihapullia, perunasalaattia ja italiansalaattia ajattelin värkätä. Eiköhän niillä nälkä lähde. Vähän tässä nyt seuraa kaipaa ja ystävä sanoi että heittää lapset mummolaan ja tulee tänne sitten turisemaan illaksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Galluppien mukaan semmoiset reilu 20 prossaa.

Piti ihan googlettaa ja kyllä. 4.7 tehdyn gallupin mukaan keskustan ja vasemmiston yhteenlaskettu osuus oli 20,5 prosenttia. En sitten tiedä riittääkö tuolle porukalle pelkät selkokieliset uutiset vai pitäisikö kaiken toiminnan heidän ympärillään olla selkokielistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös