Ei, kun noi on vaan yhden biisin sanoituksista. Pistin sen vaan siihen läpällä.Miksi perunoita pitäisi kuoria? No joo lapsille kyllä olen kuorinut, mutta itse olen syönyt kuorineen varmaan 30 vuotta (Skotlannissa oli moinen tapa ja koska maku ei ole yhtään sen huonompi kuorien kanssakaan niin on jäänyt tavaksi). Juuri luin jonkun jutun jostain kokistakin, joka sanoi ettei ikinä kuori perunoita, koska kaikki parhaat ravintoaineet ovat juuri kuoren alla.
Se on tämä nykyajan hektinen elämänrytmi, joutuu olla joka suuntaan ratkeamassa mitättömällä varoajalla.Harvoin olen ollut suvakki ja natsi saman päivän aikana, mutta tänään kuulemma näin on.
Niin on. Suostuin tämän kerran, koska vaimo niin kovasti halusi. Olihan hänen syntymäpäivänsä. Vuoden päästä sitten uudelleen.
Tuskinpa tuosta on mitään haittaa kenellekään, kai siellä joku muukin parisuhteessa oleva on mukana. Tuskin on ukkosi edes ainoa joka sieltä soittelee kotiinpäin. :)Ei välttämättä ole suuressa huudossa soitella akalle on kun ollaan jätkien kanssa reissussa.
Jugurtti on kanssa vähän haastava. Kalja sen sijaan on helpompi juoda siitä pullosta kuin siten että rikot sen pullon ja yrität sitten juoda.Perunoiden syönti kuorineen on niin last season. Minä syön nykyään kaiken kuorineen. Appelsiinit, banaanit, vesimelonitkin. Kananmunat on hankalia. Ja mikropizzat.
Mä pistän banskun päälle ainakin sentin paksuisen kerroksen voita.banaanit
Mä pistän banskun päälle ainakin sentin paksuisen kerroksen voita.
No KINKKU tietenkin. Mä en mitään vegaanishittiä syö.Mutta entä sen jälkeen? kumpi ensin, juusto vai leikkele?
Tonhan kaikki on jo nähneet yläasteella. Eikö ookkin? Ai ei vai? No meenpä tästä pois...Eräässä FB:n asiaryhmässä linkitettiin tämä Youtube-video: https://www.youtube.com/watch?v=7Zm...lINnRwkaP1GIJrfmxUO2jVeJpdC0djWMT7ZXlt1El7JNs
Video on lyhyt mutta faktaa täynnä.
Tonhan kaikki on jo nähneet yläasteella. Eikö ookkin? Ai ei vai? No meenpä tästä pois...
Kiivi on myös ensikokemalla vähän erikoinen syötävä kuorineen. Ihan kuin olisi karvaiset pallit suussa. Mutta kaikkeen tottuu.Perunoiden syönti kuorineen on niin last season. Minä syön nykyään kaiken kuorineen. Appelsiinit, banaanit, vesimelonitkin. Kananmunat on hankalia. Ja mikropizzat.
Väitätkö sinä Turhaakin Turhempi Kaukalo, että et ole käynyt yläastetta. Luulin, että olet syntynyt 2000-luvulla.Ei yläasteita oo aina ollu.
Mielestäni pallit suussa tuntuu täysin erilaiselta.Kiivi on myös ensikokemalla vähän erikoinen syötävä kuorineen. Ihan kuin olisi karvaiset pallit suussa. Mutta kaikkeen tottuu.
Toope! Ei yhtään. Silloin kun nukutaan, lakkaa ympäröivä todellisuus olemasta.Loppuun vielä kysymys. Montako tyynyä sinulla on, kun nukut?
No vähän läpällä kirjoitin että "soittaa vessasta ja salaa". Yleensä mies ei paljon reissun päältä soittele eikä se minua haittaa. En oikeasti tunne siitä ralliporukasta kuin pari tyyppiä... En tiedä koko porukan parisuhdestatusta eikä se edes minulle kuulu. Sen verran tiedän että tänä vuonna olivat menneet kahdella autolla.Tuskinpa tuosta on mitään haittaa kenellekään, kai siellä joku muukin parisuhteessa oleva on mukana. Tuskin on ukkosi edes ainoa joka sieltä soittelee kotiinpäin. :)