Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 681
  • 68 322

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Siis mä haluan painottaa, että en todellakaan joisi kyseistä myrkkyä, jos en olisi niin väsynyt aamuisin. Samaisesta aparaatista tulee ihan hyvän makuista kaakaoo. Sitä minä enemmänkin juon.

Keitä kahvit kotona jos mahdollista? Tai jos et ehdi juomaan niin termari mukaan töihin.

Helppohan näitä on huudella, kun aamuväsymys ei ole koskaan ollut suuri ongelma. Kyllä sitä aina viimeistään seitsemältä on tarpeeksi skarppina että päivästä selviää. Pahempi ongelma on toimistolla tuleva klo 13-14 kooma jolloin periaatteessa nukun silmät auki.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Keitä kahvit kotona jos mahdollista? Tai jos et ehdi juomaan niin termari mukaan töihin.
Periaatteessa ehtisin ihan hyvin. Herään aina viideltä, mutta nousen yleensä vasta kymmenen yli. Lähden yleensä hieman ennen puoli kuusi. Joten kyllähän siinä ehtisi. Olen kuitenkin niin jotenkin koomassa ja saamaton, että lähes kaikki tuntuu mahdottomalta. Lisäksi tuleva työpäivä vituttaa lievästi. Siitä tulikin mieleeni, että viimeisten viikkojen aikana olen saanut vahvistusta sille, että halua opiskella itselleni kunnon ammatin. Ajatus siitä, että viettäisin seuraavat 50 samassa tehtaassa ei houkuta. Ymmärrän myös sen, ettei minun kaltasellani nöösipojalla ole paljon vaihtoehtoja työpaikkojen suhteen. No kyllä tätä loppuvuoden jaksaa. Sitten armeijaan ja sen jälkeen Turkuun opiskelemaan. Olen jopa vähän hämmentynyt, miten hyvin mulla on tulevaisuus suunniteltuna. Enpä olisi vuosi sitten uskonut.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Häpeä-ketjussa on aihioita. Siellä on jo raivostuttu todellisuuden rakenteesta ja pieni munakin on jollain. Jään mielenkiinnolla odottamaan.

Edit. raivoviesti on poistettu. Järkyttävää.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Häpeä-ketjussa on aihioita. Siellä on jo raivostuttu todellisuuden rakenteesta ja pieni munakin on jollain. Jään mielenkiinnolla odottamaan.

Jumalauta olin kaksi minuuttia pesemässä hampaita ja heti menetän jonkun raivoamisen. Onneks sentään pikkumunan löysin.

Glove

Jäsen
Minulta ei aamukahvit varmaan onnistuis ollenkaan. Jos joisin kahvit ja lähtisin sitten johonkin niin varmaan pitäs kääntyä takasin ja mennä katsomaan laitoinko keittimen kiinni. On niitä varmaan nykyään semmoisia keittimiä joissa on ajastin niin ei tarvi huolestua vaikka olisi jäänyt päällekin. Onneksi tämä asia ei kosketa minua millään tavalla kun en juo kahvia.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulta ei aamukahvit varmaan onnistuis ollenkaan. Jos joisin kahvit ja lähtisin sitten johonkin niin varmaan pitäs kääntyä takasin ja mennä katsomaan laitoinko keittimen kiinni.
Meidän keitin sammuu neljänkymmenen minuutin päästä kahvin valmistumisesta. Piippaa ja sammuttaa itsensä ja sitten kahvi kylmenee... eikä sitä kannata enää juoda.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Periaatteessa ehtisin ihan hyvin. Herään aina viideltä, mutta nousen yleensä vasta kymmenen yli. Lähden yleensä hieman ennen puoli kuusi. Joten kyllähän siinä ehtisi. Olen kuitenkin niin jotenkin koomassa ja saamaton, että lähes kaikki tuntuu mahdottomalta. Lisäksi tuleva työpäivä vituttaa lievästi. Siitä tulikin mieleeni, että viimeisten viikkojen aikana olen saanut vahvistusta sille, että halua opiskella itselleni kunnon ammatin. Ajatus siitä, että viettäisin seuraavat 50 samassa tehtaassa ei houkuta. Ymmärrän myös sen, ettei minun kaltasellani nöösipojalla ole paljon vaihtoehtoja työpaikkojen suhteen. No kyllä tätä loppuvuoden jaksaa. Sitten armeijaan ja sen jälkeen Turkuun opiskelemaan. Olen jopa vähän hämmentynyt, miten hyvin mulla on tulevaisuus suunniteltuna. Enpä olisi vuosi sitten uskonut.
Keität kahvit jo illalla ja kaadat termariin?

Perkule, meni itselläkin tuo raivoviesti täysin ohi kun en ollut tuolloin himassa. Luulin muuten oikeesti jo luoneeni nolla vastausta saavan ketjun, mutta onneksi veli @abianos rikkoi jään.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mies lähti jo Jyväskylää kohti. Kyyti nouti hänet juuri. Ajattelin että kaupassa tässä voisi käydä ja vähän kitkeä kasvimaata. Osassa kurkkuja on jokin "tauti" ja niiden lehdet kellastuu ja kurkun tuotanto on loppunut joten ne täytyy nyppiä pois. Mutta nyt juon kahvia ja katselen uutisia. Ai kone tippunut Tampereella... No voi voi!

K

Kiekkokatsoja

Tuleeko vielä tällekesälle hellelukemia? Tai lähelle sitä.
Kovin on syksyisen näköistä. Viileää on, ja viikonloppuna viilenee lisää. Puiden lehdet ovat paikoin kellastuneet, kuin syksyllä, tosin se johtuu lähinnä kuivuudesta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Perkule, meni itselläkin tuo raivoviesti täysin ohi kun en ollut tuolloin himassa. Luulin muuten oikeesti jo luoneeni nolla vastausta saavan ketjun, mutta onneksi veli @abianos rikkoi jään.

Mä luulin, että veli abianos oli ketjun luoja. Sanoinkin niin, ennen kuin huomasin olleeni väärässä. En kerro kenelle sanoin. Puhuin itsekseni.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tämä päivä nyt oikein meinaa lähteä käyntiin. Ostoslistaa olen tässä yrittänyt laatia... Katsellut vähän kaappeja että mitä täydennyksiä niihin tarvisi. Voisi vaikka syödä kaupungilla kun ei nyt yhtään nappaa ruveta itselle ruokaa laittamaan. Jos vaikka kävisi Karisman Momentossa (tai jotain tuohon suuntaan, en jaksa tarkastaa nimeä nyt) syömässä pastaa...

Glove

Jäsen
Ei tämä päivä nyt oikein meinaa lähteä käyntiin. Ostoslistaa olen tässä yrittänyt laatia... Katsellut vähän kaappeja että mitä täydennyksiä niihin tarvisi. Voisi vaikka syödä kaupungilla kun ei nyt yhtään nappaa ruveta itselle ruokaa laittamaan. Jos vaikka kävisi Karisman Momentossa (tai jotain tuohon suuntaan, en jaksa tarkastaa nimeä nyt) syömässä pastaa...
Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä luulin, että veli abianos oli ketjun luoja. Sanoinkin niin, ennen kuin huomasin olleeni väärässä. En kerro kenelle sanoin. Puhuin itsekseni.
Abianokseltahan riistettiin vallan oikeus avata tänne uusia ketjuja joskus viime vuoden puolella. Heh!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"Kaikki paitsi purjehdus on turhaa"
- Bror-Erik Mårtenson.

Jos nyt välttämättä haluaa kuluttaa rajallista aikaansa seuraamalla muiden rehkintää tai konien kopsetta, ja miksipä ei haluaisi, niin vaatiihan tulevat päivät todellista kisakuntoa.

Pitsiturnaus. Kuninkuusravit. Kalevan Kisat. Jyväskylän Suurajot. KaMalla matsit la-su.

Lätkä toki käsittää vain perjantain.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomenta arvon palstaveljet ja siskot. Tulin vain ilmoittamaan että mä sain just töitä!
Huomenta! Ja onnittelut!

Mulla on ollut hyvä aamu. Sain hoidettua monta hommaa (edelliseen viitaten pari työhakemusta, töissä toki, mutta nykyinen ei oikein nappaa) pois alta, kummisedän 70v lahja ostettu, kohta parturiin ja sitten kauppaan. Näin lomalaiselle ihan touhukasta toimintaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yhdelle henkilölle ruuan laittaminen on turhauttavaa.
Niin on... Ja sitten kun sitä teki jonkun keiton tai laatikon niin eihän sitä osannut/halunnut pientä tehdä niin sitten sitä söi monta päivää ja kyllästyi koko ruokaan.

Joo en ole tänä kesänä vielä laittanut ruokaa. Joka toinen päivä hakee pizzan kun tulee himaan.
Kun minä join rankasti niin en minä laittanut koskaan ruokaa. Joka päivä taisin ostaa valmisruuan mutta aika harvoin taisin sen syödä. Heitin niitä sitten avaamatta roskiin.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin tuossa uutisia selkokielellä ja tuli mieleen, että paljonkohan Suomessa on sellaista väkeä, jotka tuota tarvitsevat?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy