Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 565
  • 66 747

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joko onnistuit tässä? Mä jouduin kans aikoinaan kysyä tätä nörtteilyä ihan ylläpidon tekniikkaniiloilta aikoinaan kun en mistään löytänyt tuota nappia, joka salakavalasti on piilotettu tuohon oikeaan alakulmaan sen sijaan että olisi tuossa ylähilavitkutin rivillä muiden vastaavien kanssa.

En ole onnistunut, mutta ehkä parempi niin kaikkien kannalta. Harmittaa toki hivenen. Mutta idean siitä kuinka tuo tehdään toki jo ymmärrän, mun tiedostot on vaan liian isoja tai jotain.
 

redpecka

Jäsen
Istukan syönti eläimillä voi johtua myös siitä että yritetään estää tietoa pienokaisen syntymisestä leviämästä pedoille. Istukka rupeaa nopeasti lemuamaan ja houkuttaa pesän luokse petoja...
Kuulostaa järkeenkäyvältä teorialta. Mikähän siinä sitten on, että käsittääkseni tämä "rituaali" ei ole kumminkaan kaikkien/aina villinisäkässaaliseläimien perus vaistonvarainen toimenpide?

Toisekseen, en ole kuullut, että bambit sun muut seeprat asuisivat pesissä. Jänöt ehkä asuvat.. syövätkö ne istukkansa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt se alkaa mikä ei saisi alkaa enää koskaan. Eli kolmen kiinnostavan ottelun samanaikainen seuraaminen, kun se tiedetään, että se ei kuitenkaan onnistu ja lopulta jää kaikki pelit näkemättä.

Ei kai kukaan elokuvateatteriinkaan mene katsoakseen kolmea samaan aikaan.

Oletteko muuten koskaan käyneet elokuvissa saniteettitiloissa ja sen jälkeen menneet takaisin väärään elokuvaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Khuul! Ilmeisesti olet selvinnyt näistä kannibalismifiestoista elävänä takaisin. Mä en uskaltaisi ehkä osallistua kun ei tiedä vaikka huippukokki tekisi seuraavaksi safkaa seisokista. Mutta oliko se itse istukka hyvää? Tunna irvisteli syödessään, eikö tykännyt siskonsa syömisestä vai pitikö vähän dramatisoida kun kamera kävi?

Olen kuullut, että eläimet joskus luonnossa sen syö, jota jotkut naturataiteilijathipit pitävät merkkinä sen terveellisyydestä vaikka kyse saattaisi olla vain että niukkaravintorikkaassa maastossa kaikki hyvä proteiinivalmiste kandee käyttää.
Istukka maistui murekkeelta. Madcookissa ei kukaan kakonut sitä.
 

redpecka

Jäsen
Nyt se alkaa mikä ei saisi alkaa enää koskaan. Eli kolmen kiinnostavan ottelun samanaikainen seuraaminen, kun se tiedetään, että se ei kuitenkaan onnistu ja lopulta jää kaikki pelit näkemättä.
Tsiigasin tuon aiemmin linkkaamasi rytkyvideon. Englanti voitti, jipii. Hittojakaan en lajista ymmärrä, mutta se viimeinen potku oli varmaan aika jännä kun kai siinä olisi ollut mahdollisuus potkia se soikio huitsiinkin. Hassu laji, isot miehet juoksee jonkun objektin perässä tavoitteenaan tehdä joku ihmispyramidi. Algraibissa tämä jo tehty eikä tarvittu palloakaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tsiigasin tuon aiemmin linkkaamasi rytkyvideon. Englanti voitti, jipii. Hittojakaan en lajista ymmärrä, mutta se viimeinen potku oli varmaan aika jännä kun kai siinä olisi ollut mahdollisuus potkia se soikio huitsiinkin. Hassu laji, isot miehet juoksee jonkun objektin perässä tavoitteenaan tehdä joku ihmispyramidi. Algraibissa tämä jo tehty eikä tarvittu palloakaan.

Niin, kai se olisi teoriassa voinut ohikin mennä, mutta ei käytännössä.

Mieti nyt vaikka joku Ed Sheeran ei kun Patrik Laine. Homma onnistuu.
 

redpecka

Jäsen
Niin, kai se olisi teoriassa voinut ohikin mennä, mutta ei käytännössä.

Mieti nyt vaikka joku Ed Sheeran ei kun Patrik Laine. Homma onnistuu.
Ylpeänä totean etten tiedä mikä on joku edsheeran. Laineen tiedän kun se pelaa konsolipelejä.

Mutta miten vertaat tuollaista tankojenväliinosumista vaikka soccerin rankkipotkuun? Heitän arvion, että soccer-rankeista menee 8-9 sisään kymmenestä kun ammattilaiset asialla. Paljonko on suhdelukukertoimet tuossa rugbypotkussa tuossa kyseisessä tilanteessa?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oletteko muuten koskaan käyneet elokuvissa saniteettitiloissa ja sen jälkeen menneet takaisin väärään elokuvaan.

Näin ei ole käynyt, mutta väärään elokuvan olen kävellyt. Mikä siinä oli hassua oli se, että leffa oli lähes loppuunmyyty, mutta se paikka numero joka itsellänikin oli, oli jäänyt vapaaksi.
 

Ralph

Jäsen
Voiskohan @J.Hotti kanssa ilmestyä paikalle ja maksaa minulle 50 euroa jonka hävisi minulle vedonlyönnissä. Edes unessa.
Ilmestyy sulle unessa ja toteaa "mitä vittua sulle kuuluu mun rahan siirrot, morjens!" ja "tässä selkeästi besserwisseri, joka ottaa baarissa nenäänsä joka toinen viikonloppu".
 

redpecka

Jäsen
Näin ei ole käynyt, mutta väärään elokuvan olen kävellyt. Mikä siinä oli hassua oli se, että leffa oli lähes loppuunmyyty, mutta se paikka numero joka itsellänikin oli, oli jäänyt vapaaksi.
Tässä on liikaa nyt sattumuksia etten voi ihan nielemättä uskoa tapahtuneeksi.

- väärä leffa
- (lähes) loppunmyyty
- yksi paikka vapaa ja se juuri sen sun siitti joka olisi ollut toisessa näytöksessä sulle ostettuna.

Khamoonn!

Joo, muokkasinkin @Valapatto tuon loppuunmyyty muotoon lähes loppuunmyyty, kuten kirjoitit alunperin.

No ei siinä. Oliko kiva leffa vaikket sitä ollut menossa katsomaankaan?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä on liikaa nyt sattumuksia etten voi ihan nielemättä uskoa tapahtuneeksi.

- väärä leffa
- loppunmyyty
- yksi paikka vapaa ja se juuri sen sun siitti joka olisi ollut toisessa näytöksessä sulle ostettuna.

Khamoonn!

Lähes loppuunmyyty. Okei, siitä on varmaan 15 vuotta, että aika kultaa muistot tuosta väkimäärästä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta miten vertaat tuollaista tankojenväliinosumista vaikka soccerin rankkipotkuun? Heitän arvion, että soccer-rankeista menee 8-9 sisään kymmenestä kun ammattilaiset asialla. Paljonko on suhdelukukertoimet tuossa rugbypotkussa tuossa kyseisessä tilanteessa?

Tästä olisi hyvä saada tiedettä. Drop-goalit eli nuo ilman pelikatkoa tulevat potkut tuntuisivat vähentyneen. Tai siis aivan varmasti ovat. Yleensä odotellaan vastustajan erhettä, tuomarin vihellystä ja sitten rangaistuspotkua minkä saa maailman pallonpuoliskosta riippuen potkaista rauhassa tai ei.

Ne menee hyvin usein sisään, riippuu siitä mistä kulmasta joutuu potkaisemaan.

Tästä vielä lähistoriaa, kohdasta 4.20, jos on liian kiireinen katsoa kokonaan:

https://www.youtube.com/watch?v=nV5zndjlv7w
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jotkut on selvin päin suostunut kärsimään näistä helteistä. Tai no kaikkihan ei kärsi. Jotkut nauttii. Ja suostuuhan se joku ihmistyyppi myös sairastelemaan. Siis olemaan kipeänä. Mikä lie masokisti.
 

redpecka

Jäsen
Tästä olisi hyvä saada tiedettä. Drop-goalit eli nuo ilman pelikatkoa tulevat potkut tuntuisivat vähentyneen. Tai siis aivan varmasti ovat. Yleensä odotellaan vastustajan erhettä, tuomarin vihellystä ja sitten rangaistuspotkua minkä saa maailman pallonpuoliskosta riippuen potkaista rauhassa tai ei.

Ne menee hyvin usein sisään, riippuu siitä mistä kulmasta joutuu potkaisemaan.

Tästä vielä lähistoriaa, kohdasta 4.20, jos on liian kiireinen katsoa kokonaan:

https://www.youtube.com/watch?v=nV5zndjlv7w
Joo, eli se yritys menee vituiks, mutta saa uuden yrkän kun joku spede on liikkunut ennen aikojaan?

Silti tuo potkunen jonka potkiskelija pistää sisään vääränmuotoisella pallolla vaikuttaa erittäin hermojaraastavalta operaatiolta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, eli se yritys menee vituiks, mutta saa uuden yrkän kun joku spede on liikkunut ennen aikojaan?

Silti tuo potkunen jonka potkiskelija pistää sisään vääränmuotoisella pallolla vaikuttaa erittäin hermojaraastavalta operaatiolta.

Eihän näitä sääntökirjalla puhalleta, mutta juurikin noin. Ei voi tuolla tavalla yhtäkkiä syöksyä.

Operaatio on raastava ja vain parhaat pärjää. Onnistuessasi olet kansallissankari. Ikuisesti. Se on se kymppipaikka, muistan hämärästi jonkun Jari Litmasen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuulostaa järkeenkäyvältä teorialta. Mikähän siinä sitten on, että käsittääkseni tämä "rituaali" ei ole kumminkaan kaikkien/aina villinisäkässaaliseläimien perus vaistonvarainen toimenpide?
Luulen ettei kasvinsyöjät välttämättä istukkaa natusta, voi tulla ruuansulatusvaivoja. Muistelen että tuo istukan syöntijuttu ettei pesä ala haista liittyi johonkin hyeenaan tai muuhun lihansyöjään... No en ala tätä nyt miettiä ja saatan olla väärässäkin...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Eiköhän hottilla ole tarpeeksi sarkaa kun paljastelee puhelinvisailuhuijauksia.
En tiedä meneekö tää nyt henkilöllisyyden arvuutteluksi ja sääntöpykälän rikkomiseksi, mut kiirettä näkyy olevan myös somepäivittelijänä urheilun saralla. Äkkiäkös siinä hommassa 50e velat unohtaa.
 

redpecka

Jäsen
Luulen ettei kasvinsyöjät välttämättä istukkaa natusta, voi tulla ruuansulatusvaivoja. Muistelen että tuo istukan syöntijuttu ettei pesä ala haista liittyi johonkin hyeenaan tai muuhun lihansyöjään... No en ala tätä nyt miettiä ja saatan olla väärässäkin...
Hyvä kulma tämäkin. Nyt kun ajattelee niin ilmiselvältä vaikuttaa.

Enää jää jäljelle se minun irrallinen heitto että syökö näitä istukoita mikään nisäkäs madventuresia lukuunottamatta.

Kiva pallotella. Toinen vaihtoehto on, että sulkeutuisi googlepallon sisään eikä kertoisi ihmettelyistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös