Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
ABCDE FC
Jahas, jotain äksöniä. Useampi hälytysajoneuvo ajanut ohitse, en osannut äänistä päätellä menivätkö itään vai pohjoiseen.

Failure is always an option.

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olispa kuule edes nauriita, mutta on niin perkeleen kylmä, että halla on vienyt koko sadon. No pettuleipää vaan perkele. Kyllä se tästä. Ennenkin ollaan selvitty. Sillain se Paavokin siinä runossa tuumi, vaikka akka vähän epäili.
Ja Paavon akasta riittäisi "sitä" juttua....

Kiitos KalPa 2005

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On tämä vähän outo aika matkata kotia päin linkulla. Oli hyvä tarjous Pekolalla... muutamalla eurolla Hämeenlinna-Lahti väli. Mies lupasi tulla hakemaan kun n. 0.00 rantaudun Lahteen. En tiedä miten hän nyt jaksaa valvoa niin myöhään kun on yleensä puoli yhdeltätoista unessa. Hyvää jaksaa kuulemma odottaa...

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
En jaksa valvoa 25 minuuttia yöketjua varten. @Iisoppi hyvää loppumatkaa Lahteen ja kaikille muillekin makoisaa yötä.
Kiitoksia! Tulee tarpeeseen. Lammilta tuli mukaan jätkänporukka joka ottaa minua pannuun kova ääniselle viikonlopun bileiden kertomisella ja muullakin rehentelyllä. EVVK! Ei ole enää kuin 20 minsaa Lahteen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
MIkähän siinä muuten on että marjoja pitää myydä litroittain, eikä kiloina? Litrat sopii vaikka viinin mittaamiseen.
Eikös ne paina paattiarallaa saman verran? Jos semmosia kunnon mollukoita.

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuolla on nuo uintikisat Koreassa menossa ja koko ajan on seuraava lähtö. Sellaisiakin tapahtumia on missä on pelkkää odotusta, mutta mihin raja vedetään. Lauantaisissa jääkiekko-otteluissa sopiva tauko olisi 40 minuuttia.

Tavallaan hyvä, kun koko ajan tapahtuu, mutta missä kohtaa tässä ehtisi mennä saniteettitiloihin ja pubiin.

Olin kerran EM-kisoissa, olikohan se joskus 2006 tai sitä luokkaa.

"So never mind the darkness we still can find a way"
- Axl Rose

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Onkohan Jatkoajassa paljon muita samanlaisia kuin minä. Mulla näköjään on tullut huhtikuussa 15 -vuotta täyteen kirjoitusoikeuksin kanssa tällä palstalla. Oon kirjottanut 286 viestiä. Eli alle 20 viestiä / vuosi. Silti vietän jatkoajassa aikaa, joka ikinen päivä tunteja, pahimmoilleen tiettyinä päivinä se on auki koko päivän.

-

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onkohan Jatkoajassa paljon muita samanlaisia kuin minä. Mulla näköjään on tullut huhtikuussa 15 -vuotta täyteen kirjoitusoikeuksin kanssa tällä palstalla. Oon kirjottanut 286 viestiä. Eli alle 20 viestiä / vuosi. Silti vietän jatkoajassa aikaa, joka ikinen päivä tunteja, pahimmoilleen tiettyinä päivinä se on auki koko päivän.
On ja todella paljon. En stalkkaile ketään, mutta joskus on pakko tarkistaa mikähän mies tämä nyt on. Ja sitten huomaa kuinka ei olisikaan voinut tietää.

Pitäkää oma seniorimiitti ja kertokaa sitten yhden viestin voimin lopputuloksesta.

"So never mind the darkness we still can find a way"
- Axl Rose

lasaleiko

Jäsen
Noniin, löytyi joku kovempi tekijä tässäkin asiassa! Mulle tuli alkuvuodesta vasta 7 vuotta täyteen palstalla ja viestejä maltillisesti reilut 600. Arvelin että paljon verkkaisempaan tahtiin kirjoittelijoita tuskin löytyy. Vaan löytyyhän heitä, tietysti!

En jaksa kyllä ulkoa muistella mutta taisi muutama vuosi mennä ihan yksittäisten viestien voimalla, tänä ja viime vuonna on hieman aktivoiduttu kirjoittelun suhteen.

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
On ja todella paljon. En stalkkaile ketään, mutta joskus on pakko tarkistaa mikähän mies tämä nyt on. Ja sitten huomaa kuinka ei olisikaan voinut tietää.

Pitäkää oma seniorimiitti ja kertokaa sitten yhden viestin voimin lopputuloksesta.
No tuon nyt sulta ymmärtää, mutta mää teen ihan samoin. Viimeksi tänään tuolla NHL-osiossa katsoin @laamis ta että mikähän mies se tämä on, ja huomasin että muutaman kymmenen viestiä vasta kirjotellut ja että sillä en tiennyt, mutta se on mukava kun tietää teijät kaikki ja teistä ei kukkaan mua.

Noniin, löytyi joku kovempi tekijä tässäkin asiassa! Mulle tuli alkuvuodesta vasta 7 vuotta täyteen palstalla ja viestejä maltillisesti reilut 600. Arvelin että paljon verkkaisempaan tahtiin kirjoittelijoita tuskin löytyy. Vaan löytyyhän heitä, tietysti!

En jaksa kyllä ulkoa muistella mutta taisi muutama vuosi mennä ihan yksittäisten viestien voimalla, tänä ja viime vuonna on hieman aktivoiduttu kirjoittelun suhteen.
Sullahan ois mennyt 15-vuodessa jo reippaasti yli tuhannen viestin! Varo jotakin jännetupintulehdusta tms. Häätynee itelläkin yrittää vähän edes aktivoitua.

-

lasaleiko

Jäsen
Sullahan ois mennyt 15-vuodessa jo reippaasti yli tuhannen viestin! Varo jotakin jännetupintulehdusta tms. Häätynee itelläkin yrittää vähän edes aktivoitua.
Kiitos näistä varoituksen sanoista. Täytynee ehkä lyödä jarrut päälle loppuvuodeksi niin kärsii kirjoitella vielä seuraavallakin vuosikymmenellä...

Tai ehkä vielä muutama viesti

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yleisurheilu on ihan kiva laji mutta joskus tulee mietittyä että miksihän tuokin harrastaa tuota esim. keihäänheittoa jos jannun PB on 72 metriä. Siis miehistä puhutaan. Alkais vaikka tekemään jotain muuta. Tai sitten jäädään estejuoksussa joku 4 minuuttia ME luvuista? Siinä kohtaa vois jo nostaa piikkarit narikkaan ihan ylpeänä.

"En kyllä nähnyt koko tilannetta mutta Pyörälä kampattiin selvästi." -Ari Stenius-

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Yleisurheilu on ihan kiva laji mutta joskus tulee mietittyä että miksihän tuokin harrastaa tuota esim. keihäänheittoa jos jannun PB on 72 metriä. Siis miehistä puhutaan. Alkais vaikka tekemään jotain muuta. Tai sitten jäädään estejuoksussa joku 4 minuuttia ME luvuista? Siinä kohtaa vois jo nostaa piikkarit narikkaan ihan ylpeänä.
Joku tykkää harrastaa / puuhata jotain, vaikka tavoite ei olekaan pärjätä isoissa kisoissa. Vai mikä muutoin selittää alimpien divareiden ja harrastesarjojen jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat, sählyn pelaajat, tai mitkä tahansa alasajojen urheililijat. Samoin kävelyillä tai lenkeillä yksin käyvät ym. Aika iso osa eri liikkujista liikkuu ja urheilee, vaikka ei koskaan saavuta kansainvälistä, kansallista tai edes ns. piirikunnallista tasoa. Ihan vaan urheilemisen ja liikkumisen ilosta. Erilaisiin kisoihin tai sarjoihin osallistuminen on sitten osa tuota iloa, eikä siellä aina tarkoitus ole pärjätä, ainakaan niitä parhaita vastaan.

Kielipoliisi - prkl... päivämäärään kuuluu piste molempien numeroiden perään!

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei toimi toi postin siirtopalvelu ihan täysin. Ja minä jopa maksan siitä. Olen niin paljon tulevan Ex-muijani luona, että olen postini siirtänyt sinnepäin. Pankkikortti vanhenee ja siitä juurikin Nordealta kyselin, että missä viipyy. Sanoivat että juurikin toi postinsiirto saattaa toimitusta hidastaa. Nytten kun päätin, että lähden tänään Kapteeni Morganin matkaan, kotiuduin ja siellähän se oli kortti postilaatikossa. Ei olisi pitänyt olla. Oli siellä reippaanlaisesti ilmaislehtiäkin. Ei pitäisi olla koska laatikossani lukee suomeksi, että en niitä halua. Ehkä pelkkä kotikieli ei riitä tänäpäivänä. Kohta tulee taksi ja haen Morganin. Sillä läksin muijalta jottei hän ihan vielä olis Ex. Morganin kanssa soitellaan varmaankin sitten niin postiin, kuin ilmaisjakelulehtilöillekin.

Edit. Ja noita kortteja tuli kaksinkappalein. näin oli viimeksikin. Luuleeko ne siellä, että hukkaan korttini, niin laittavat varakappaleen samalla. Ei ole ollut tapana hukata.

Viimeksi muokattu:
Kiitos KalPa 2005

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joku tykkää harrastaa / puuhata jotain, vaikka tavoite ei olekaan pärjätä isoissa kisoissa. Vai mikä muutoin selittää alimpien divareiden ja harrastesarjojen jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat, sählyn pelaajat, tai mitkä tahansa alasajojen urheililijat. Samoin kävelyillä tai lenkeillä yksin käyvät ym. Aika iso osa eri liikkujista liikkuu ja urheilee, vaikka ei koskaan saavuta kansainvälistä, kansallista tai edes ns. piirikunnallista tasoa. Ihan vaan urheilemisen ja liikkumisen ilosta. Erilaisiin kisoihin tai sarjoihin osallistuminen on sitten osa tuota iloa, eikä siellä aina tarkoitus ole pärjätä, ainakaan niitä parhaita vastaan.
Ymmärrän ponttisi mutta kai noihin GP-kisoihin pitää joku taso olla urheilijalla? Että ei sinne ihan kuka vaan naapurin pena pääse parantelemaan kahdella sentillä omaa ennätystään. Tarkoitan siis että jotakin tasoa eikä sitä että jänöjussi tilataan vitunmoisella rahalla jostain ja jäädään silti SE-lukemista metri tolkulla tai se muutama minuutti.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan sinua ihminen.
Ymmärrän ponttisi mutta kai noihin GP-kisoihin pitää joku taso olla urheilijalla? Että ei sinne ihan kuka vaan naapurin pena pääse parantelemaan kahdella sentillä omaa ennätystään. Tarkoitan siis että jotakin tasoa eikä sitä että jänöjussi tilataan vitunmoisella rahalla jostain ja jäädään silti SE-lukemista metri tolkulla tai se muutama minuutti.
Keihäänheitossakin pitäisi olla jänis. Heittäisi malliksi ensimmäisellä kierroksella 82 metriä. Ei kuitenkaan liian pitkälle ettei mene sisu kaulaan muilla, ysikymppinen olisi musertava tulos suurimmalle osalle.

»Salkun kalkun, salkun kalkun
kuolema raapi persettä...»

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Keihäänheitossakin pitäisi olla jänis. Heittäisi malliksi ensimmäisellä kierroksella 82 metriä. Ei kuitenkaan liian pitkälle ettei mene sisu kaulaan muilla, ysikymppinen olisi musertava tulos suurimmalle osalle.
Joo se jänö vois lähteä siitä aböyt 50 metrin kohdalta kipittämään niin saattais ennätys parantua näillä meidän viskojilla. Joku piirimestaruus ennätys. Kyllä se Seppo oli oikeassa aikonaan.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Mulla on nyt pari päivää ollut ihan karmea hinku jäähalliin. Kohta alkaa, onneksi. 2.8. taitaa olla KooKoon A-junnujen ensimmäinen harjoitusmatsi Kouvolassa, mutta tottakai minä olen töissä tuolloin. En pääse myöskään KooKoon ensimmäiseen kotiotteluun. 14.9. olen laivalla. Ehkä mä kestän vielä pari viikkoa.

Tuli vain mieleen veli abianosin jäähallikuvasta.

"Se on ihmeellistä, miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee yhtään mitään. Tärkeintähän on vain näyttää kiireiseltä."

Idea varastettu, lopullinen muoto oma.

Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
ABCDE FC
Muistaakseni GP-kisoissa järjestäjä valitsee ilmoittautuneista haluamansa määrän urheilijoita. Esimerkiksi lyhyille juoksumatkoille kaksi kahdeksan urheilijan alkuerää, yhteensä kuusitoista. Ja kai sama pätee myös kenttälajeissa. Jos ei ilmoittautuneita ole niin paljoa, että voisi valita niin kai ne on sitten ottanut kaikki saatavilla olevat.

Failure is always an option.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on kaikki lyöty lukkoon äidin kotipaikalle menoa varten. Meidän autokunta lähtee puolilta päivin hakemaan miehen lasta ja suuntaa sitten savoon. Veljen porukka kiitää jo kovaa vauhtia kohden itää (veli jakoi jonkun linkin josta heidän matkaa voi seurata). Porukat meni jo eilen ja täti on vielä lomailemassa pari viikkoa kotipaikallaan. Mukava reissu tulossa...

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Muistaakseni GP-kisoissa järjestäjä valitsee ilmoittautuneista haluamansa määrän urheilijoita. Esimerkiksi lyhyille juoksumatkoille kaksi kahdeksan urheilijan alkuerää, yhteensä kuusitoista. Ja kai sama pätee myös kenttälajeissa. Jos ei ilmoittautuneita ole niin paljoa, että voisi valita niin kai ne on sitten ottanut kaikki saatavilla olevat.
Eipä nuita suomalaisia paljon timanttiliigoissa näy. Eikä ole mikään ihme. Pitkämäki tai avain apteekki siellä on joskus pärjänny. Pitkämäkikin vois pistää uran pakettiin kun kokoajan klesana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy