Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 422
  • 68 322

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo mä myönnän. Olen ollut vähän liian iloinen ja hymyillyt liikaa viimeisten vuosien aikana. Lupaan muuttaa asenteeni. Täytyy opettaa pikkuveljillekkin, että ei täällä kuulu hymyillä.

K

Kiekkokatsoja

Joo mä myönnän. Olen ollut vähän liian iloinen ja hymyillyt liikaa viimeisten vuosien aikana. Lupaan muuttaa asenteeni. Täytyy opettaa pikkuveljillekkin, että ei täällä kuulu hymyillä.
No jopas..Mitäs jos menet ulos aurinkokävelylle, pistät lippahatun lipan taakse, otat yhden siiderin, ja siirryt takaisin hymyosastolle?

Ilmatieteenlaitos, tilasto. Klo 11 +28.7 täällä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Synkistely ja katkeruus ovat aivan eri asioita.

Katkeruus on aktiivista toimintaa, synkistely passiivista toimettomuutta.

Tämä valveutuneelle nuorisolle ja pilalle menneelle vanhaistolle tiedoksi.

K

Kiekkokatsoja

Synkistely ja katkeruus ovat aivan eri asioita.

Katkeruus on aktiivista toimintaa, synkistely passiivista toimettomuutta.

Tämä valveutuneelle nuorisolle ja pilalle menneelle vanhaistolle tiedoksi.
Kiitos oikaisusta. Öö, kuulun kai pilantuneisiin vanhaistoryhmään, joten todennäköisesti unohdan tämänkin opin pian =).

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ensi viikolle ennustetaan parasta kesäsäätä. Noin 20 lämmintä ja yöt/aamut mukavan viileitä. Illatkin pimenee jo kivasti pikku hiljaa. Vuodenajoista parhain on kohta jo ovella.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lahti on hieno kaupunki.

Joku keski-ikäinen ämmä huuteli kerrostalon ikkunassa rinnat paljaana puolisen minuuttia kaljaäänellään kuinka ollaan yhteiskunnan saastaa, paskaa ja kaikkea muuta. Jäi epäselväksi mitä vaimon kanssa tehtiin väärin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lahti on hieno kaupunki.

Joku keski-ikäinen ämmä huuteli kerrostalon ikkunassa rinnat paljaana puolisen minuuttia kaljaäänellään kuinka ollaan yhteiskunnan saastaa, paskaa ja kaikkea muuta. Jäi epäselväksi mitä vaimon kanssa tehtiin väärin.

En sano, että näin kävi enkä todellakaan syytä mistään, mutta olisiko jompikumpi teistä mahdollisesti räkäissyt maahan.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En sano, että näin kävi enkä todellakaan syytä mistään, mutta olisiko jompikumpi teistä mahdollisesti räkäissyt maahan.
Ollaan n. 35-vuotiaita aikuisia emmekä tuollaista häiriökäyttäytymistä harrasta. Kävelimme kotia kohti hellettä karkuun. Taisi olla jonkinlainen kohtaus ryyditettynä alkoholilla päällä.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lahti on mun neljäs kaupunki, jossa olen ollut kirjoilla ja ihan häntäpäähän menee. Hyvä, että jotkut kuitenkin pitävät.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollaan n. 35-vuotiaita aikuisia emmekä tuollaista häiriökäyttäytymistä harrasta. Kävelimme kotia kohti hellettä karkuun. Taisi olla jonkinlainen kohtaus ryyditettynä alkoholilla päällä.

Näiden tietojen valossa olen pitkälti samaa mieltä kanssasi, kun kerran räkimistäkään ei esiintynyt.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän kyllä jää miettimään asioita kun vieressä on 3,5 vuotias lapsi kysymässä "miksi?" Sitten joutuu pohtimaan miten selittää kuumailmapallon toimintaperiaatetta niin, että lapsi sen ymmärtää. Tai sitten lukon toimintaperiaate, joka on myös yllättävä hankala selittää ihmiselle jolla ei sinällään ole kykyä laajaan avaruudelliseen ajatteluun.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän kyllä jää miettimään asioita kun vieressä on 3,5 vuotias lapsi kysymässä "miksi?" Sitten joutuu pohtimaan miten selittää kuumailmapallon toimintaperiaatetta niin, että lapsi sen ymmärtää. Tai sitten lukon toimintaperiaate, joka on myös yllättävä hankala selittää ihmiselle jolla ei sinällään ole kykyä laajaan avaruudelliseen ajatteluun.

No itse olen liki viisikymppinen ja vaikea se toimintaperiaate olisi minullekaan selittää niin että ymmärtäisin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos joku on innokas näkemään, miltä ilkialaston banaaninviljelijä näyttää, niin kytätkää ykkösen saunailtaa. Juuri matkalla Sompasaunaan nakuilemaan ja Yle on päättänyt tänään kuvata tämän loiston livenä. Olen yksi niistä pitkätukista, hieman tatuoitu. Tietty voi olla, että tuossa vaiheessa olen jo sammunut.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole kauhean monen Veikkausliigajengin kotistadionilla (tai kotikentällä) käynyt, mutta mahtaakohan tuo Hongan olla yksi paskimmista?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On tämä ollut oikeastaan vain mieletön kesä, hyvää jatkumoa upealle keväälle! Nytkin ulkona varmaan kesän lämpimin päivä, mutta täällä sisällä minä vain nyhjötän asunnossani. Verhot ovat kiinni asunnossani, joten täällä on myös aika pimeää.

No joka tapauksessa, olen sisällä kun ei ulkonakaan viitsi kovin kauaa aikaa viettää kun siellä on niin helvatun kuuma ja arvatkaapas mitä pyörittelen tietokoneellani? No tietenkin HPK-kappaleita ja finaalit ratkaissutta jatkoaikamaalia sekä juhlintaa jäältä ja Hämeenlinnan torilta. On tämä uskomatonta!

Normaalina kesänä ei varmaan tähän aikaan kiinnostaisi vielä tipan tippaa jääkiekko mutta nyt ei ole varmaan tänä kesänä ollut päivää milloin en näitä mestaruusvideoita ja HPK-kappaleita olisi veivannut läpi. Muistan kohta selostukset ulkoa, kuinka se on Nenosen uran tärkein maali, ei kahta sanaa! On tämä ollut poikkeuksellinen kesä. Ja hieno kesä.

Mutta ei kai se väärinkään ole? Hienoahan näitä videoita on katsella läpi kerta toisensa jälkeen. Ja ei uskoisi myöskään samalla, että vajaa viikko niin alkaa se uusi lätkäkausi taas. Tässä on nyt tällä kertaa päättyneen kauden ja alkavan kauden välillä kovin pieni tauko, mutta ei kai se haittaakaan? Ja onhan se nyt ollut helppoa olla erossa noista maksukanavista mutta sitten se koetus alkaa toden teolla kun taas alkaa urheilukaudet joita tekisi mieli seurata.

Se vaan kun noita mestaruusvideoita katselee niin tulee ikävä etenkin edesmennyttä veljeäni. Hänen kanssaan tärkeimpiä yhteisiä hetkiä koettiin nimenomaan jääkiekon parissa, kuinka nuorempina pelattiin pihalätkää ja pöytälätkäturnauksia sekä vähän isompana sitten tietokoneella yhteisiä lätkäkausia. Käytiin monta peliä katselemassa veljen ja hänen yhden kaverinsa kanssa. Keskusteltiin ja väiteltiin paljon jääkiekosta ja niin edelleen.

Terveiset sinne taivaaseen! Olet kyllä veliseni ollut ajatuksissani vahvasti esillä HPK:n voitettua kultaa tänä keväänä. Tiedän että se kulta olisi merkinnyt paljon sinullekin. Ja ei sovi tietenkään unohtaa Suomen MM-kultaakaan. Sekin kulta olisi merkinnyt paljon myös veljelleni.

Minulle jotenkin tämä HPK:n mestaruus vaan maistui ja maistuu vielä paremmalta kuin Suomen maailmanmestaruus. HPK on kuitenkin sittenkin paljon lähempänä ja sitä on päässyt seuraamaan HPK:n pelejäkin vuosien varrella selkeästi enemmän kuin Leijonien matseja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy