@Hera80 Mulle tulee aina susta mieleen, jotta oot jokseenkin Devan Dubnykin oloinen ja näköinen. Pitääkö lainkaan paikkansa? Heh.
Ei nyt 1:1een eikä ehkä 1:3kaan, mutta ei silti huono. Poikamaisuutta löytyy kyllä.
@Hera80 Mulle tulee aina susta mieleen, jotta oot jokseenkin Devan Dubnykin oloinen ja näköinen. Pitääkö lainkaan paikkansa? Heh.
No jopas..Mitäs jos menet ulos aurinkokävelylle, pistät lippahatun lipan taakse, otat yhden siiderin, ja siirryt takaisin hymyosastolle?Joo mä myönnän. Olen ollut vähän liian iloinen ja hymyillyt liikaa viimeisten vuosien aikana. Lupaan muuttaa asenteeni. Täytyy opettaa pikkuveljillekkin, että ei täällä kuulu hymyillä.
Hyvä idea. Johan tässä synkisteltiinkin. Tosin siideriä en ota. Enkä varmaan mene uloskaan.No jopas..Mitäs jos menet ulos aurinkokävelylle, pistät lippahatun lipan taakse, otat yhden siiderin, ja siirryt takaisin hymyosastolle?
Ilmatieteenlaitos, tilasto. Klo 11 +28.7 täällä.
1/3 meni oikein. Se tärkein.Hyvä idea. Johan tässä synkisteltiinkin. Tosin siideriä en ota. Enkä varmaan mene uloskaan.
Itse asiassa en pistänyt lippistäkään päähän. Enkä pidä sitä koskaan väärinpäin. Mutta synkistelyn lopetin, koska siihen ei ole tällä hetkellä mitään syytä.1/3 meni oikein. Se tärkein.
Kiitos oikaisusta. Öö, kuulun kai pilantuneisiin vanhaistoryhmään, joten todennäköisesti unohdan tämänkin opin pian =).Synkistely ja katkeruus ovat aivan eri asioita.
Katkeruus on aktiivista toimintaa, synkistely passiivista toimettomuutta.
Tämä valveutuneelle nuorisolle ja pilalle menneelle vanhaistolle tiedoksi.
Lahti on hieno kaupunki.
Joku keski-ikäinen ämmä huuteli kerrostalon ikkunassa rinnat paljaana puolisen minuuttia kaljaäänellään kuinka ollaan yhteiskunnan saastaa, paskaa ja kaikkea muuta. Jäi epäselväksi mitä vaimon kanssa tehtiin väärin.
Ollaan n. 35-vuotiaita aikuisia emmekä tuollaista häiriökäyttäytymistä harrasta. Kävelimme kotia kohti hellettä karkuun. Taisi olla jonkinlainen kohtaus ryyditettynä alkoholilla päällä.En sano, että näin kävi enkä todellakaan syytä mistään, mutta olisiko jompikumpi teistä mahdollisesti räkäissyt maahan.
Tuossa osuit naulan kantaan! Kahta en vaihda... Toinen on kotikunta ja toista en nyt muista.Lahti on hieno kaupunki.
Iltalehti tehnyt välillä ikäviä uutisia tyyliin Suomen amfetamiinipääkaupunki.. Varmaan liioittelevat tuttuun tapaansa.Tuossa osuit naulan kantaan! Kahta en vaihda... Toinen on kotikunta ja toista en nyt muista.
Nimim. Ikänsä nykyisen Lahden alueelle asunut
Ollaan n. 35-vuotiaita aikuisia emmekä tuollaista häiriökäyttäytymistä harrasta. Kävelimme kotia kohti hellettä karkuun. Taisi olla jonkinlainen kohtaus ryyditettynä alkoholilla päällä.
Vähän kyllä jää miettimään asioita kun vieressä on 3,5 vuotias lapsi kysymässä "miksi?" Sitten joutuu pohtimaan miten selittää kuumailmapallon toimintaperiaatetta niin, että lapsi sen ymmärtää. Tai sitten lukon toimintaperiaate, joka on myös yllättävä hankala selittää ihmiselle jolla ei sinällään ole kykyä laajaan avaruudelliseen ajatteluun.
Miksi kirjoittaa kun itsestään voi ottaa myös naamakuvan?
Älä loukkaannu, mut näin on.
Sen verran täytyy kysyä, että ymmärsithän mun tolla edellisellä viestillä nauravan itselleni?