No mulla on vajaa kaksituhatta viestiä 13.5 vuodessa, eikä laatukaan päätä huimaa. Mä oon jo täällä syrjässä, antaa nuorempien mennä ohi vaan.
Ps. @Turha Kaukalo perustetaanko yksikorvaisten kopla? Mun puolesta voidaan ottaa kaikki muutki vammaset ja älykääpiöt mukaan.
Sä oot ottanut varaslähdön. 2010 mä vielä söin kuraa hiekkalaatikolla.Laadussa ja hauskuudessa saattaa nuoremmat olla jo ohi, mutta määrässä 1990-luku hallitsee ainakin yksilötasolla.
Sä oot ottanut varaslähdön. 2010 mä vielä söin kuraa hiekkalaatikolla.
No jumalauta. Kyllä huonoksi on mennyt.Mä söin 80-luvulla kuraa hiekkalaatikolla, ja syön myös juuri nyt kuraa hiekkalaatikolla. Erona on vain se, että housuuni paskantaessani 80-luvulla joku toinen vaihtoi mun vaippani.
Oon muuten lukenut jokaisen Christien kirjan. Myös ne, jotka kirjoitti Mary Westmacott -aliaksella.On tuo Poirot vaan kova äijä ratkomaan rikoksia. On kai nuo tullut katsottua jo tied kuinka monta kertaa. Esityskertojen väli on kuitenkin sen verran, että ehtii unohtaa kuka olikaan syyllinen. Nyt nukkumaan ja katsotaan vaikka rikollisia unia.
Oi oi, nakkikastike, yksi meitsin lempiruuista. Mistä löytyisi nainen, mielellään täältä Budapestista, joka tekisi nakkikastiketta? Itse olen sen verran kädetön keittiöpuuhissa, ettei kannatta edes yrittää.Jaaha jaaha... Potut ja porkkanat on kiehumassa, nyt voisi aloittaa nakkikastikkeen teon.
Odotan suurella innolla, mitä seuraavat seitsemän vuotta ovat tulema sisältämään.
Tulet asumaan jonkun kanssa vain erotaksesi.
Ei se mene ainä välttämättä näin. Älä ole niin kyyninen.
Ei se aina kuulema joillain menekään. Juttelin taannoin vanhan ystäväni kanssa ja hänen yli 70-vuotiaat vanhemmat ovat vieläkin elossa ja yhdessä.
Tuollainen vain on nykymaailmassa niin harvinaista.
Ei se aina kuulema joillain menekään. Juttelin taannoin vanhan ystäväni kanssa ja hänen yli 70-vuotiaat vanhemmat ovat vieläkin elossa ja yhdessä.
Tuollainen vain on nykymaailmassa niin harvinaista.
No, kiitos länsimaisen lääketieteen on ihmisen odotettavissa oleva elinikä pidentynyt eli ei se nykymaailmassa ole ollenkaan harvinaista, että yli 70-vuotiaat ovat elossa.
Vai katkera! Tuo lausuma katkeroittaa mielen.Mä olen vaan huomannut että meikäläisestä tulee about yhtä katkera kuin nimimerkistä Käyttäjänimetön
Elossa ei, mutta parisuhteessa tai jossain avioliitossa. Hyvin hyvin harvinaista.
Omakin avioliitto olisi mahdollisesti pelastunut, jos siinä olisi ollut harjoituskausi ensin joitain muita vastaan.
Nuorille pitäisi opettaa katkeruutta, niin rakentaisivat parempaa maailmaa. Usein näkee parikymppisiä kesäkassaneitoja, joista huomaa, että katkeruutta ei ole vielä ollenkaan kertynyt. Sanon silloin mielessäni, että odottakaapas 15 vuotta, niin loppuu tuo turhaan hymyily.