Oon tässä miettiny että ai että ois ihana asuu vaikka esimerkiksi Australiassa. Siellä kun ei koskaan ole varsinaista talvea, niin ulkona törmäisi tyrmäävän näköisiin naisiin useammin kuin muutamana kuukautena vuodessa. Lisäksi kuuntelen nykysin tosi paljon australialaista metalli- ja rockmusaa, lempiolueni on Fosters niin sulautuisin varmaan nopeasti joukkoon.
No joo, toki tässä rakkaassa Suomessakin on omat puolensa mutta pohjoismaisista talvista en ole ikinä oppinut pitämään. En vain kykene.
Alun perin meikäläisen taisi olla tarkoitus ottaa yhteiskuva abianoksen kanssa, mutta jos kerran mennään näin, niin mennään ihmeessä.
Hyviä ideoita, mutta koska sä otat Ed Sheeranin kanssa selfien?
Eli me ei saada koskaan kuvaa.Heti kun saan lipun keikalle mutta kukaan ei myy saatana!
Viimeinen lomapäivä (tai no virallisestihan se oli eilen kun sunnuntai muutenkin vapaata enkä työskentele julkisella, joilla perjantai olisi ollut se viimeinen virallinen lomapäivä). Melkein krapula, paitsi ettei ole kun olen vielä kännissä. Kokemuksen perusteella arvioituna ehkä noin 1,3 promillea. No onneksi kuitenkin noin 24h aikaa ennen kuin pitää olla työpaikalla, ehtii selvitä jopa loiventavien kera.
Jumalauta elämä olis varmaan paljon helpompaa, jos ei olisi tälläinen jännittäjä. Kaikkea pitää aina jännittää niin kauheasti.
Tää on vaan tämmöinen tapahtuma. Enempää en kerro.Mulla oli jotain sanomista, ei kun kysymistä, että mitä tällä kertaa jännität / jännitit. Enhän mä muista mitään. Älä kerro jos ei tunnu siltä.
Tää on vaan tämmöinen tapahtuma. Enempää en kerro.
Olen mä ehkä kerran pari käynyt niitä vilkaisemassa, mutta ei jaksa nähdä sen enempää vaivaa perehtyä niihin. Tuskinpa siellä seassa on ylipäätään mitään tärkeää tai kiireistä. Ikään kuin kenelläkään olisi meikäläiselle hyvin tärkeää tai kiireistä asiaa. Tai jos on, niin laittavat yleensä viestiä muuta kautta.
Ovat syöneet istukkaa ainakin kahdesti. Toisella kertaa huippukokin valmistamana, samaiaissa kuvauksissa pääsin tätä herkkua maistamaan.Huippukokista en tiedä, mutta Tunna söi Rikun & Tunnan jossain ohjelmassa joskus. Oli jomman kumman näiden siskon istukka.
Istukan syönti eläimillä voi johtua myös siitä että yritetään estää tietoa pienokaisen syntymisestä leviämästä pedoille. Istukka rupeaa nopeasti lemuamaan ja houkuttaa pesän luokse petoja...Olen kuullut, että eläimet joskus luonnossa sen syö, jota jotkut naturataiteilijathipit pitävät merkkinä sen terveellisyydestä vaikka kyse saattaisi olla vain että niukkaravintorikkaassa maastossa kaikki hyvä proteiinivalmiste kandee käyttää.
Kävitkö ruotsinlaivalla, vaiko yyterin nakurannalla? Vai mistäkös moinen vaiva on tullut?Kuka tulis hieromaan mun persettä? On vähän puuduksissa ja hellänä nyt.
Joko onnistuit tässä? Mä jouduin kans aikoinaan kysyä tätä nörtteilyä ihan ylläpidon tekniikkaniiloilta aikoinaan kun en mistään löytänyt tuota nappia, joka salakavalasti on piilotettu tuohon oikeaan alakulmaan sen sijaan että olisi tuossa ylähilavitkutin rivillä muiden vastaavien kanssa.
Olen vankilassa. Pyysin eristykseen pääsyä, koska sellikaverini Repe on vähän turhan liian himokas, mutta en päässyt. Siitä vaiva.Kävitkö ruotsinlaivalla, vaiko yyterin nakurannalla? Vai mistäkös moinen vaiva on tullut?
Voiskohan @J.Hotti kanssa ilmestyä paikalle ja maksaa minulle 50 euroa jonka hävisi minulle vedonlyönnissä. Edes unessa.Näin unta, että MustatKortit palasi palstalle kertomaan maksetuista vedoista ja siitä tuli minulle ilmoitus.