Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 860
  • 66 807

ace

Jäsen
Tänään olisin voinut nukkua pitkään. Mutta heräilin 05 alkaen, pari pientä torkahtamista ja vajaa 06 asti ollut hereillä.
Käykö kellekkään muulle toisinnaan näin. Kun saisi nukkua, loppuukin uni/nukkuminen?
Joka vitun päivä, on muuten ärsyttävää. Sitten kun netti on selattu läpi ja päättää noista ylös, alkaa väsyttämään armottomasti. Onneksi tällä hetkellä on mahdollisuus käydä siinä vaiheessa uudelleen nukkumaan, mutta jos on joku meno aamupäivällä, homma menee hankalaksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Joka vitun päivä, on muuten ärsyttävää. Sitten kun netti on selattu läpi ja päättää noista ylös, alkaa väsyttämään armottomasti. Onneksi tällä hetkellä on mahdollisuus käydä siinä vaiheessa uudelleen nukkumaan, mutta jos on joku meno aamupäivällä, homma menee hankalaksi.
Mulla enemmän niinpäin, että nukahtaminen lähes joka ilta hankalampaa. Varsinkin arkisin, kun työaamu edessä. Mut tänään tuntuu tyhmältä, kun nukkuminen loppui aamulla, vaikka oli tilaisuus nukkua (arki vapaapäivä).
 
K

Kiekkokatsoja

Miksi tämä ei yllätä lainkaan? Siis se että tuli kakkua tästä.
Sellasta se on. Ei saa arvostella liikaa, varsinkaan heitä, saatikka vähemmistöjä. Mutta luulen että tässä tapauksessa onkin tapahtunut selkeä ylilyönti.

Ei liity aiheeseen, mutta minusta on yhtä väärin, jos toista nimittelisi vaikka *itun kusipääksi, *eekeriksi taikka sosiaalipummiksi. Yhtä loukkaavaa olisi kaikki. Näistä yksi, on vain jostain syystä enemmän "rangaistavaa".
Siis joka paikassa, ei pelkästään kirjoituspalstoilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei me sitten lähdettykään mökille kun se lupasi sadetta täksi aamuksi. Niinhän se onkin satanut koko aamun... ei kovaa mutta sen verran etten ole viitsinyt ulkotöihin lähteä kun ei siellä nyt niin mitään tärkeää tekemistä olekaan. Siivottiin tuossa aamulla vähäsen. Nyt voisi jatkaa sitten pölyjen pyyhkimisellä.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei me sitten lähdettykään mökille kun se lupasi sadetta täksi aamuksi. Niinhän se onkin satanut koko aamun...
Satoi, mutta loppui jo. Paistaakin, ja kuivattaa nopeasti maan.
Heräsin aikaisin, niin taidan noutaa kaupasta lisää, pihatyön motivaatiojuomaa..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tässä miettinyt että miten kansa olisi halunnut juhlia naisten mm-kultaa jos sellainen olisi tullut... Olisiko edes joku lähtenyt torille? No turha tätä on miettiä koska historiallista kultaa ei tullut mutta historiallinen finaalipaikka kuitenkin. Ja en minä usko mihinkään miesten ja naisten väliseen tasa-arvoon (esim. saman palkkaisuus ja yhtenevä näkyvyys) urheilussa enkä ole sitä vaatimassa. Tietenkin se (tasa-arvo) olisi jonkinmoinen ideaali mutta niin vaikea saavuttaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen tässä miettinyt että miten kansa olisi halunnut juhlia naisten mm-kultaa jos sellainen olisi tullut... Olisiko edes joku lähtenyt torille? No turha tätä on miettiä koska historiallista kultaa ei tullut mutta historiallinen finaalipaikka kuitenkin. Ja en minä usko mihinkään miesten ja naisten väliseen tasa-arvoon (esim. saman palkkaisuus ja yhtenevä näkyvyys) urheilussa enkä ole sitä vaatimassa. Tietenkin se (tasa-arvo) olisi jonkinmoinen ideaali mutta niin vaikea saavuttaa.


Tästä tuli mieleen, että onkohan naisissa menossa jääkiekkobuumi, eli aloittelevan urheilijattaren mieleen tulee kerkeästi, että minäpä alan pelata jääkiekkoa. Tätä toivon.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kemissä tuulee kovaa, jos kerran legendaarisen kaupungintalon seinästä on kaakeleita puhaltanut irti. Jatkosodassa ei natsit saaneet ko. rumilusta nurin. Tuli vain mieleen, kun täällä rahtusen etelämpänä sähköittä joutuu nyt olemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tästä tuli mieleen, että onkohan naisissa menossa jääkiekkobuumi, eli aloittelevan urheilijattaren mieleen tulee kerkeästi, että minäpä alan pelata jääkiekkoa. Tätä toivon.

En tiedä tuleeko buumi, mutta tilastoissa nähdään joku ainakin pieni piikki uusissa harrastajissa. Samoin kuin jalkapallomaissa yhdeksän kuukautta kannun jälkeen syntyvyys nousee hieman.
 
K

Kiekkokatsoja

Kemissä tuulee kovaa, jos kerran legendaarisen kaupungintalon seinästä on kaakeleita puhaltanut irti. Jatkosodassa ei natsit saaneet ko. rumilusta nurin. Tuli vain mieleen, kun täällä rahtusen etelämpänä sähköittä joutuu nyt olemaan.
Tuulee tuulee. Oon muutes lukenut sotahistoriaa, ja tuosta saksalaisten kanssa yhteenotosta, Karihaarassa syksyllä 1944. Siinä kaatui Luttojoen rajajääkäri, joka oli sukulaiseni.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hommasinpa lipun Suomi - Bosnia-Hertsegovina -matsiin.
 

Glove

Jäsen
Toinen jätkistä kannattaa Liverpoolia ja pitää muutenkin futiksesta. Lätkä on meikälle ykkönen urheilun saralla. Molemmat ollaan toki Ässien puolella, ja huomisessa Mestarien liigan finaalissa Liverpoolin.

Kas, toinen Liverpool fani. Kyllä minä oikeesti oon sitä mieltä, että urheilua voi seurata ja harrastaa monipuolisesti. Huvitti vaan futisfoorumin kirjoitukset maailmanmestaruuden jälkeen. Jääkiekko oli kaiken pahan alku ja juuri. Itse kun on pelannut junnukilpatasolla lätkää, futista, tennistä ja pesistä ja vielä siihen päälle valmentanut futista, lätkää ja yleisurheilua niin olen tullut siihen lopputulokseen, että on ihan mukaavaa kun voi seurata kaikkea ilman sen suurempia hermopaineita.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kohta tästä lähdetään mökkiä kohden. Ihan aurinkoista täällä on ollut mutta ei kovin lämmintä ja aikamoinen tuuli. Nyt pitäisi sitten päättää otetaanko kissa mukaan vai jääkö se yöksi kotiin... Minä en raaskisi jättää kissaa tänne yksin niin pitkäksi aikaa... Taas mies meinaa että kissalle olisi mukavampi jäädä tänne tuttuun paikkaan ruokakupin äärelle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kohta tästä lähdetään mökkiä kohden. Ihan aurinkoista täällä on ollut mutta ei kovin lämmintä ja aikamoinen tuuli. Nyt pitäisi sitten päättää otetaanko kissa mukaan vai jääkö se yöksi kotiin... Minä en raaskisi jättää kissaa tänne yksin niin pitkäksi aikaa... Taas mies meinaa että kissalle olisi mukavampi jäädä tänne tuttuun paikkaan ruokakupin äärelle.

Käy lukemassa kissaketjusta (huom ei kisaketju) viimeisimmät, mutta oikeastihan kissat rakastavat paikkaa eikä niitä omistajiaan.

Jos olette pois alle vuorokauden, niin ei sitä kannata stressata siirtelemällä. Jos pidempään, niin sitten avaimet jollekin hoitajalle ja viimeisenä vaihtoehtona vasta siirtely.
 

Glove

Jäsen
Käy lukemassa kissaketjusta (huom ei kisaketju) viimeisimmät, mutta oikeastihan kissat rakastavat paikkaa eikä niitä omistajiaan.

Jos olette pois alle vuorokauden, niin ei sitä kannata stressata siirtelemällä. Jos pidempään, niin sitten avaimet jollekin hoitajalle ja viimeisenä vaihtoehtona vasta siirtely.

Jaa vai semmoisia ne kissat on. Onneksi en omista enkä ole omistanut moista eläintä koskaan. En varmaankaan ymmärrä niitä. Joskus tulevaisuudessa voisi ostaa vaikka liskon, käärmeen tai tarantellan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänä kesänä sitten vähemmän lomaa johtuen työpaikan vaihdosta. Ei siinä mitään, näillä mennään. Miten @pettter joutuuko kärvistelemään konttorilla kans kesällä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus tulevaisuudessa voisi ostaa vaikka liskon, käärmeen tai tarantellan.

Tämä on ollut haaveenani, mutta sitten pitäisi oikeasti jämähtää johonkin. Joku käärmeiden siirtely ainakin menisi aivan liian vaikeaksi verrattuna siihen, että joskus pakkaa vähäisen omaisuutensa ja muuttaa jonnekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös