Olisi ollut montakin paikkaa, mutta ei kiinnosta tehdä.15-vuotiaan voi olla vaan aika paska saada kesätöitä. Ehkä mainoksia pääsee jakamaan ja saa sen alle satasen kuukaudessa. Ei siinäkään kauheasti motivaatiota ole.
Käytkö useinkin Kaivurissa? Mä asun aika lähellä...Kaivurissa on bändi joka soittaa räminämusaa pelkät bokserit jalassa. Kuullemma kitaristi lyö kitaran paskaks keikan jälkeen.
wau
Noniin veljet! Arka aihe selvästi, joten jätän tähän ja alan miettimään, kestänkö tämän kesän vai en. Vai lähdenkö hevon helvettiin kesäksi
Vaimo pitää mulle jotain musavisaa. Soittelee biisejä 80 ja 90 luvulta ja mä koitan arvata esittäjän ja biisin. Toistaiseksi kaikki oikein. Tälä hetkellä soi Survivaivor ja Burning Heart.
Vaimo pitää mulle jotain musavisaa. Soittelee biisejä 80 ja 90 luvulta ja mä koitan arvata esittäjän ja biisin. Toistaiseksi kaikki oikein. Tälä hetkellä soi Survivaivor ja Burning Heart.
Katsoin tuossa viime kuussa Rocky IV, olin tosin yksin eikä se ehkä ole niin parisuhdeleffa muutenkaan. Se venäläinen vaimo on kuitenkin lopulta aika söpö eli siksikään vaimo ei ehkä halua nähdä.
Mikäs siinä.Vaimo, nainen ketä olen rakastanut ehdoitta vuodesta 91 ja nainen kenelle olen antanut käytännössä elämäni käsiin, kertoi juuri, että George Michael on suuri salaisuus hänen elämässä. Miten tässä pitäisi suhtautua? Älkää turhaanvastatko. Annanennä tämän läpi sormien.
Jos urheilun seuraaminen viehättää suuresti, kuten sinua kaiketi viehättää, kesällä voi muiden lajien ollessa tauolla seurata juurikin mainitsemiasi lajeja. Urheiluhan ei lopu minään päivänä vuodessa. Kesä on aikaa, jolloin voi puuhailla mieleisiänsä miten tahtoo, mahdollisuuksien rajoissa. Tänä kesänä et kuulemma suorita lyhyttä kaupunkireissua, kuten viime vuonna, kun käväisit täällä Porissa. Keksit takuuvarmasti itsellesi hyvää tekemistä, jos sellaista suuresti kaipaat. Ja kukapa nyt ei tekemistä kaipaisi, kai...
Kai sä tiedät maailmaaa nähneenä, että se on tanskalainen. Ei vittu mä astuin nyt ansaan. Senkin ketku!
Sylvester parka. Brigitte Niel sen.Tietysti tiedän, mutta ihanasti näytteli neuvostoliittolaista. Ei ollut ansa, pelkästään ihanuus.
Sylvester parka. Brigitte Niel sen.
Siitä sen luinkin, muistaakseni keväällä 86. Missä kaikki intiaanit ovat? John vei ne.Näin huonoa juttua en muistakaan kuulleeni. Harmi, kun Kevätpörriäinen tuli juuri painosta, siihen olisi päässyt.
Siitä sen luinkin, muistaakseni keväällä 86. Missä kaikki intiaanit ovat? John vei ne.
Tästä muistuu mieleen kuinka ala-asteella musiikkitunnilla laulettiin Kanoottilaulua. Vanhapiika nutturoineen säesti urkuharmoonilla. Minä sitten veisasin antaumuksella Siekkarien versiota. ”Ei krapulainen cowboynainen pamppua saa...” Taisi rapsahtaa pikkuisen arestia.Ovelaa, olisin arvellut jotain kanoottia.