Aloitin viime syksynä työkokeilun minulle täysin uudella ja vieraalla alalla.
Työkokeilu johti palkkatukityöhön samassa paikassa. Eilen selvisi, että pääsen elokuussa opiskelemaan alaa, mistä minulla on tuolloin jo käytännössä vuoden työkokemus.
Mä oon niin innollinen, nykyään!
Olen huomannut. Meillä on niitä ihan pihassa ja varsinkin pellolla. No tämä tontti on metsäinen rajoittuu naapurin metsiin eli aika metsässä ollaan. Minä saan aika voimakkaan reaktion mäkäräisten puremiin. On muutanan kerran ollut naama aikas punainen ja paukamilla jotka ikävä kyllä ei meinaa parantua kovin hyvin.Nyt on mettässä mäkäräistä, jos ei tuule.
Pitää suojautua hyvin. Tiivistä vaatetta, ja jos on paikallaan olemassa, niin naamaan ja kämmenselkiin ohvia, ei olvia..Olen huomannut. Meillä on niitä ihan pihassa ja varsinkin pellolla. No tämä tontti on metsäinen rajoittuu naapurin metsiin eli aika metsässä ollaan. Minä saan aika voimakkaan reaktion mäkäräisten puremiin. On muutanan kerran ollut naama aikas punainen ja paukamilla jotka ikävä kyllä ei meinaa parantua kovin hyvin.
Tämä kyllä kannattaa tehdä.Ja sitten yksi asia joka voisi helpottaa näiden työnhakulomakkeiden täytössä on myös se että tulostaa oikein paperille ne tiedot koulutus- ja työhistoriasta. Ei tarvitsisi edestakaisin sitten koneella klikkailla eri ohjelmien välillä vaan tiedot näkisi kätevästi paperilta.
Mä unohdin vartiksi että tekee mieli kaljaa. Käyks teille koskaan näin?
Tein tänään sovitusti etänä ihan normaalin työpäivän, jonka sitten joskus pidän vapaana kun sellaista tarvitsen. Onhan tämä nyt hassua, että ei tee yhtään mitään enempää, mutta silti saa vapaata.
Mun mielestä näistä uskonnollisista juhlista voisi tehdä kaikista ns. vapaaehtoisia vapaapäiviä. Niille jotka niitä haluavat viettää, niin homma ok ja palkaton päivä.
Joulu ja juhannus voidaan säilyttää, niin saadaan vähän vapaata.
Melkeinpä parasta Jatkoajassa ikinä oli tälle uusinnalle perustettu otteluseurantaketju, jossa matsia seurattiin oikeasti olevinaan tietämättä lopputuloksesta mitään. Ihan pistämätön veto, kaikki viestit voisi linkittää sinne parhaat läpät -ketjuun. Omaksi otti palstakansa yhteisen asian. Joku sen ketjun voisi kaivella, mie olen 45 ja humalassa, en jaksa.Se näytettiin jo vuonna 2015.
Minulla nämä mäkäräisongelmat ovat liittyneet puunistutusreissuihin. Siellä on kyllä tiivis vaatetus, takki, housut, saappaat, käsineet, lippis ja usein vielä tuubihuivi kaulassa.. Takki pitää olla kunnollinen ettei vakassa olevat myrkytetyt taimet ärsytä käden ihoa. Käsineet pitää olla kädessä koska taimet on myrkytetty. Ainut kohta mikä on alttiina öttiäisille on kasvot eikä mikään offi niitä pitänyt poissa. Tuntui kun niitä olisi ollut suut, silmät, nenät ja korvat täynnä. Ainut mikä auttoi oli hyttyshattu jossa oli kaulaan kiristettävä verkko naamalle. Nyt pitää vaan muistaa varata hattu mukaan "iltavuoroihin" kun menee puun istutukseen. Kolmatta kertaa en sitä virhettä haluaisi tehdä että naamani mäkäräisille (vai mille lie pikkuöttiäisille) syöttäisin.Pitää suojautua hyvin. Tiivistä vaatetta, ja jos on paikallaan olemassa, niin naamaan ja kämmenselkiin ohvia, ei olvia..
Melkeinpä parasta Jatkoajassa ikinä oli tälle uusinnalle perustettu otteluseurantaketju, jossa matsia seurattiin oikeasti olevinaan tietämättä lopputuloksesta mitään. Ihan pistämätön veto, kaikki viestit voisi linkittää sinne parhaat läpät -ketjuun. Omaksi otti palstakansa yhteisen asian. Joku sen ketjun voisi kaivella, mie olen 45 ja humalassa, en jaksa.
Juuri tämä. Loistavasti vielä ne, jotka eivät heti tajunneet ideaa, vaiennettiin ja hätistettiin pois.
Melkeinpä parasta Jatkoajassa ikinä oli tälle uusinnalle perustettu otteluseurantaketju, jossa matsia seurattiin oikeasti olevinaan tietämättä lopputuloksesta mitään. Ihan pistämätön veto, kaikki viestit voisi linkittää sinne parhaat läpät -ketjuun. Omaksi otti palstakansa yhteisen asian. Joku sen ketjun voisi kaivella, mie olen 45 ja humalassa, en jaksa.
Jos en väärässä ole niin tästä ottelusta on toinenkin liveseuranta ollut joskus. Ylehän on tuon matsin näyttänyt telkkarissa jonkun pari kolme kertaa ennen tuota viimeisintä aikamatkaa, ja varmaan joka kerta on ollut liveseuranta.
Joka vitun päivä, on muuten ärsyttävää. Sitten kun netti on selattu läpi ja päättää noista ylös, alkaa väsyttämään armottomasti. Onneksi tällä hetkellä on mahdollisuus käydä siinä vaiheessa uudelleen nukkumaan, mutta jos on joku meno aamupäivällä, homma menee hankalaksi.Tänään olisin voinut nukkua pitkään. Mutta heräilin 05 alkaen, pari pientä torkahtamista ja vajaa 06 asti ollut hereillä.
Käykö kellekkään muulle toisinnaan näin. Kun saisi nukkua, loppuukin uni/nukkuminen?
Vihervasemmiston arvostelusta. Korkki oli auki ja asiaa ei edes siteeksi.Mistäs istuit? Puhuitko asioista niiden oikeilla nimillä? Etkö huomannut hyssytellä...?
Mulla enemmän niinpäin, että nukahtaminen lähes joka ilta hankalampaa. Varsinkin arkisin, kun työaamu edessä. Mut tänään tuntuu tyhmältä, kun nukkuminen loppui aamulla, vaikka oli tilaisuus nukkua (arki vapaapäivä).Joka vitun päivä, on muuten ärsyttävää. Sitten kun netti on selattu läpi ja päättää noista ylös, alkaa väsyttämään armottomasti. Onneksi tällä hetkellä on mahdollisuus käydä siinä vaiheessa uudelleen nukkumaan, mutta jos on joku meno aamupäivällä, homma menee hankalaksi.
Miksi tämä ei yllätä lainkaan? Siis se että tuli kakkua tästä.Vihervasemmiston arvostelusta.
Sellasta se on. Ei saa arvostella liikaa, varsinkaan heitä, saatikka vähemmistöjä. Mutta luulen että tässä tapauksessa onkin tapahtunut selkeä ylilyönti.Miksi tämä ei yllätä lainkaan? Siis se että tuli kakkua tästä.
Satoi, mutta loppui jo. Paistaakin, ja kuivattaa nopeasti maan.Ei me sitten lähdettykään mökille kun se lupasi sadetta täksi aamuksi. Niinhän se onkin satanut koko aamun...
Niin muuten loppui sade täälläkin. Ei siitä ole pitkä aika kun käytiin mattoja puistelemassa ja satoi vielä. No pilvessä vielä on... ei näy aurinkoa.Satoi, mutta loppui jo. Paistaakin, ja kuivattaa nopeasti maan.