Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 545
  • 68 240

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän se vähän pahalta tuntuu että "naapuriseurassa" ollaan finaaleissa ja itse vaan jäädyttiin ratkaisupeleissä. Ei sille mitään voi kun muut on parempia. Sitä täytyy vaan kestää vuodesta toiseen... Se on meidän osa... ja monien muiden.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllähän se vähän pahalta tuntuu että "naapuriseurassa" ollaan finaaleissa ja itse vaan jäädyttiin ratkaisupeleissä. Ei sille mitään voi kun muut on parempia. Sitä täytyy vaan kestää vuodesta toiseen... Se on meidän osa... ja monien muiden.
Hei, Kerho on meidän kaikkien joukkue. Mukaan vain!

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kieltämättä yhdeksän vuoden tauon jälkeen finaalipaikka maistuu sen verran, että aika sanaton olen. Huonona puolena on myös se, että viiden tunnin päästä olisi herätys töihin ja pitäisi saada nukuttua. Heräsin jo viime yönä puoli yhden aikaan niin jo ihan senkin takia olisi suotavaa saada unen päästä kiinni.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hei, Kerho on meidän kaikkien joukkue. Mukaan vain!
Kiitos tarjouksesta mutta ei nappaa... Oma joukkue on aina oma joukkue eikä muiden kelkkaan oikein osaa hypätä.

No olisihan se hieno jos Kärpät ei voittaisi... Muistissa on kun Kärpät ja lahtelainen joukkue taisteli siitä ettei joutuisi alempaan sarjaan... No Kärpistä tuli jotain, Lahdessa on jouduttu tyytymään yhteen hopeaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuolla Yöketjussa oli puhetta hiusten värjäämisestä. Sitä tässä nyt kuumeisesti mietin, mutta aika kallista lystiä olisi jos oikein parturissa värjäyttäisi hiuksensa. Maksaisi vähintään 40 euroa.

No Prismasta saisi ainakin kuulemma 2 eurolla hiusvärejä jotka lähtevät pois yhden pesun jälkeen. Ne olisivat suht edullisia mutta hieman aristelen tuota tee se itse-värjäämistä.

Aamu alkaa ja jatkuu muuten täällä vieläkin juhlinnalla. Kun ei tässä oikeastaan tarvitse tänään mitään edes kummempaa tehdäkään, kun ei ole töitä tai mitään. No lääkäri on päivällä. Tänään ajattelin pitää Kerhon fanipaitaa päällä koko päivän. Ja nyt soitatan tunnelmaan sopivaa musiikkia. Parvekkeen ovi on välillä auki, nauttikoot muutkin sulosoinnuista!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäiskö mennä hirveässä kännissä entiseen työpaikkaan muka asiakkaaksi. Ei ehkä viitsi. Sinne portille vois kyllä mennä vittuilee niille kun pääsevät.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Uuden sadon italialainen siikli oli oikein maistuvaa Vesta tomaattisillin ja voin kera. Lähinnä harmittaa, että en keittänyt enempää pottuja, kun jäi selkeästi nälkä ja ei tähän päälle mitä tahansa viitsi syödä ja keittämisessä taas kestää. No, laihdun vähän aikaa siis.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään oli lääkäri. Siellä asiat sujuivat hyvin. Kuntoutuminen alkaa olemaan ohi ja on aika palata vähitellen takaisin työelämään. Ensin kortistoon ja siitä sitten töitä etsimään. Lääkäri kysyi vointianikin, vastasin että onnellinen mies. Jatkuvasti saa olla iloinen, koska kevät ja HPK.

Kyllä on upea keli. Nyt olen siitä nauttimassa asuntoni parvekkeella. Hienoja aikoja eletään, onneksi minunkin elinaikana vielä pääsin ja pääsen tällaista kokemaan. Voittaminen on kivaa.

Anteeksi, jos jotakuta alkaa väsyttämään lukea näitä viestejäni jo mutta olo kun on väsyneenä ja onnellisena melkein kuin humalassa olisi mutta kun ei ole niin ei voi mennä höpöttelemään kalsarikänniketjuunkaan. Mutta kun jonnekin haluaa mieltään purkaa.

Jatkan nauttimista. Vielä en ole miettinyt yhtään itse finaalia, olen vain nauttinut jo voitetusta finaalipaikasta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytyy vielä sen verran kirjoittaa että nämä isommat juhlat aina minulle myös sellaisia koetinkiviä. Kaipaanko sitä alkoholia juhlimiseen jota en voi tällä hetkellä antabuksen käytön takia juoda ollenkaan. Mutta enpä tiedä olisinko kaivannut alkoholia juhlintaan mukaan, olisiko se tuonut juhlintaani mitään lisää?

Tietenkin alkoholijuomat ovat hyviä mutta kyllähän minä nytkin herkuttelin paljon jäätelöllä ja muilla herkuilla, nekin olivat yhtä lailla hyviä. Alkoholin käyttö olisi varmasti lisännyt myös suoltamani tekstin määrää monessa eri viestimessä mutta keväällä 2010 se nähtiin että iso osa silloinkin viestinnästäni oli kännissä ilosta huolimatta kovin ihmeellisiä ja surullisia. Muistan veli-vainaanikin ihmettelyn silloin, kun hän ihmetteli miksi viestini olivat niin oudon surullisia ja vakavia vaikka hemmetin iloinen asia oli kyseessä. Ja sen takia minun piti juoda.

Mutta kai se on niin että alkoholin käyttö sumentaa ajattelun ja järjen käytön ja silloin voi viestinnänkin sisältö olla pahimmassa mahdollisessa tapauksessa sitten mitä tahansa. Ei välttämättä sitä juhlintaan parhaiten sopivaa.

Ilon ja nautinnon osasin kyllä repiä HPK:n finaalipaikasta ilman alkoholiakin. Nytkin kirjoittelin runsaasti iloisia viestejä moneen eri viestimeen ja minulla oli hauskaa. Enpä nyt tiedä mitä se alkoholi olisi tosiaan lisää ainakaan tuonut juhlintaani? Miksi olisin sitä kaivannut?

Varmasti minun tapauksessani parasta että en käytä sitä alkoholia ja olen kohta ollut juomatta alkoholia jo kahden vuoden ajan. Ei ole montaa päivää enää tuon merkkipaalun saavuttamiseen.

Tänään oli lääkärinkin kanssa justiin puhetta myös antabuksen käytöstä ja sen mahdollisesta lopettamisesta mutta tulimme siihen johtopäätökseen että nyt ei välttämättä edes ole paras hetki sen lopettamiseen. Tässä voi olla kuitenkin kohta mestaruusjuhlatkin edessä että silloin kun käyttäisi kerran alkoholia niin voisi siitä sitten lähteä juominen taas lapasesta pidemmäksi ajaksi.

Parempi nauttia elämästä muulla tavoin. Ja ottaa ilo irti muulla tavoin kuten kuuntelemalla justiin musiikkia joka sopii juhlaan.

Iloni ilman viinaa ei todellakaan ollut ainakaan tällä kertaa teeskentelyä. Ja enpä muista olenko koskaan edes syyllistynyt teeskentelyyn. Pyrin olemaan aika nöyristelemätön ja aito ihminen.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään tulee viiskymppiä täyteen. Nyt ei varmaan voi enää pitää itseään nuorena, nuorekkaana ehkä, ainakin omasta mielestä. En oo pitäny viiskymppisiä niin ihmeellisenä juttuna, enkä ajatellu järjestää mitään sen suurempia juhlia. Lomalla Thaimaassa oli pari muutakin samoihin aikoihin syntynyttä ystävää ja siellä käytiin syömässä vähän paremmin.
Mukava ylläri oli, kun pomo "komensi" eilen työhuoneensensa työtehtäviä hoitamaan ja siellä odottelivatkin kollegat aika mojovien lahjojen kanssa. Vaimo on järjestäny ilmeisesti täks päiväks mukavaa jotain ohjelmaa hyvien ystävien kanssa. Mennään syömään hyvin ja muuta kivaa, uskoisin näin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kahden tunnin hammaslääkärin käsittelyn jälkeen osaa arvostaa kaikkea tässä elämässä mikä ei tuota fyysistä kipua. En enää ikinä valita mistään, paitsi fyysisestä kivusta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perun entinen presidentti ampui itsensä, kun häntä oltiin tulossa pidättämään korruptioepäilyjen vuoksi. Nyt emme saa koskaan tietää oliko hän syyllinen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mites kun mä oon ny ollu jo tovin Tohtori Gerhardilla duunissa, testaajana, niin osaako kukaan sanoo mun oikeuksista ja sillee? juu, siis sehän on lekuri mutta ei anna koskaan saikkua vaikka kuinka sattuis pippeliin. Ja sitten mää en oo saavuttanu sitä tiättyä senttimäärää luvatussa ajassa. Onko tämä minun vikani vai Tohtori Gerhardin? Kiitokset jo etukäteen kaikille vastauksista. Tai jos niitä ei tule niin otan yhteyttä Suosikin Ekiin.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muka pyöräilykypärä päähän. No tässähän mä oon ilmankin. Ei ne ymmärrä. Tai no okei ymmärtää. Mitä sitten häh.
@pettter on pikkulauantain kunniaksi ontologisen subjektivismin äärellä.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Keksin tehdä lidlin frankfurter nakkeihin pitkät viillot kuoren rikkoakseni ennen mikroon laittamista jotteivat ne poksahtaisi ennen kuin ovat edes lämmenneet kunnolla. Joskus nerouteni on melkeinpä pelottavaa.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Nimestäni huolimatta olen todellisuudessa varsin rehti tyyppi. Tänään kuitenkin tuli toimittua hieman epärehellisesti.
Kävi nimittäin niin, että kaupan kassa antoi minulle rahaa "takaisin" pullokuitin osoittaman summan, kun olin ostamassa muutamaa olutta. Mun siis olisi pitänyt jokunen euro antaa siihen suuntaan. Normaalisti olisin korjannut myyjää, mutta nyt vaan jäädyin ja sanoin:
Jaahas okei, kiitos.
Myyjä ei edes tarjonnut kuittia, se ois melkein pitäny nähä mitä siinä lukee.

Näin jälkikäteen omatunto soimaa. Joutuukohan tämä kassahenkilö nyt maksamaan omistaan sen erotuksen? Sori oikeesti myyjä, mä häpeen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nimestäni huolimatta olen todellisuudessa varsin rehti tyyppi. Tänään kuitenkin tuli toimittua hieman epärehellisesti.
Kävi nimittäin niin, että kaupan kassa antoi minulle rahaa "takaisin" pullokuitin osoittaman summan, kun olin ostamassa muutamaa olutta. Mun siis olisi pitänyt jokunen euro antaa siihen suuntaan. Normaalisti olisin korjannut myyjää, mutta nyt vaan jäädyin ja sanoin:
Jaahas okei, kiitos.
Myyjä ei edes tarjonnut kuittia, se ois melkein pitäny nähä mitä siinä lukee.

Näin jälkikäteen omatunto soimaa. Joutuukohan tämä kassahenkilö nyt maksamaan omistaan sen erotuksen? Sori oikeesti myyjä, mä häpeen.
Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.
No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.
Ei kai tässä mitään voi, nyt pitää vaan särpiä noi bisset ja sit lähtee panemaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.
Ei kai tässä mitään voi, nyt pitää vaan särpiä noi bisset ja sit lähtee panemaan.
Veli, olen ylpeä sinusta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Minä oon kävellyt ympäri pitäjää muutamat päivät. Pää ollut sen verran kipeä, etten ole salille viitsinyt mennä ja muuta tekemistä yleensä ei ole, niin kävellään stana.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Me ollaan täällä kaikki veljiä. Ihan rehelisesti voi sanoa että menee bongailemaan kevätkottaraisten perseitä. Ei kukaan syyllistä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Itellä ois tarkotus huomenna ottaa pyörä alle ja kamera reppuun ja käydä niissä paikoissa joissa viihdyn Oulussa eniten. Tästä tulee hyvä reissu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy