Kyllähän se vähän pahalta tuntuu että "naapuriseurassa" ollaan finaaleissa ja itse vaan jäädyttiin ratkaisupeleissä. Ei sille mitään voi kun muut on parempia. Sitä täytyy vaan kestää vuodesta toiseen... Se on meidän osa... ja monien muiden.
Hei, Kerho on meidän kaikkien joukkue. Mukaan vain!Kyllähän se vähän pahalta tuntuu että "naapuriseurassa" ollaan finaaleissa ja itse vaan jäädyttiin ratkaisupeleissä. Ei sille mitään voi kun muut on parempia. Sitä täytyy vaan kestää vuodesta toiseen... Se on meidän osa... ja monien muiden.
Kiitos tarjouksesta mutta ei nappaa... Oma joukkue on aina oma joukkue eikä muiden kelkkaan oikein osaa hypätä.Hei, Kerho on meidän kaikkien joukkue. Mukaan vain!
@pettter on pikkulauantain kunniaksi ontologisen subjektivismin äärellä.Muka pyöräilykypärä päähän. No tässähän mä oon ilmankin. Ei ne ymmärrä. Tai no okei ymmärtää. Mitä sitten häh.
Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.Nimestäni huolimatta olen todellisuudessa varsin rehti tyyppi. Tänään kuitenkin tuli toimittua hieman epärehellisesti.
Kävi nimittäin niin, että kaupan kassa antoi minulle rahaa "takaisin" pullokuitin osoittaman summan, kun olin ostamassa muutamaa olutta. Mun siis olisi pitänyt jokunen euro antaa siihen suuntaan. Normaalisti olisin korjannut myyjää, mutta nyt vaan jäädyin ja sanoin:
Jaahas okei, kiitos.
Myyjä ei edes tarjonnut kuittia, se ois melkein pitäny nähä mitä siinä lukee.
Näin jälkikäteen omatunto soimaa. Joutuukohan tämä kassahenkilö nyt maksamaan omistaan sen erotuksen? Sori oikeesti myyjä, mä häpeen.
No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.
Veli, olen ylpeä sinusta.No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.
Ei kai tässä mitään voi, nyt pitää vaan särpiä noi bisset ja sit lähtee panemaan.
Minä oon kävellyt ympäri pitäjää muutamat päivät. Pää ollut sen verran kipeä, etten ole salille viitsinyt mennä ja muuta tekemistä yleensä ei ole, niin kävellään stana.Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Me ollaan täällä kaikki veljiä. Ihan rehelisesti voi sanoa että menee bongailemaan kevätkottaraisten perseitä. Ei kukaan syyllistä.Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.