Vilperi hyvä. Älä tuhlaa kallisarvoisia ajatuksiasi siihen, että tykkääkö joku jostain kuvasta internetissä. Eihän tuolla pitäisi olla mitään valtakunnan merkitystä. Eletään oikeeta fyysistä elämää, eikä mitään Facebook-elämää.Siis tämä on pettymys. Kukaan ei ole pitänyt kisakatsomo-kuvistani Facebookissa. Koristelin siis nyt aamulla tuon katsomon, otin pari kuvaa ja pistin Facebookkiin mutta tykkäyksiä ei ole sadellutkaan.
Tyttöystäväni menehtyi tuossa parisen kuukautta sitten. Eilen soitti sitten hänen äitinsä että jotkut tulee hakemaan tavaraa(telkkarit jne) täältä meidän asunnolta. Olemme maksaneet kaikki yhdessä. Pari viimeistä kuukautta olen hoitanut kaikki saatanan edesmenneen tyttöystäväni hommat ja soitellu joka vitun virastoon. Totesin sitten kauniisti hänelle että mitä jos varaisitte vittu ajan.
Parasta tässä oli se että tyttöystävälläni on tytär jota pidän kuin omanani. Niin eiköhän hänen isänsä ollut hänen isänsä kanssa ovella että viiden minuutin päästä nähdään. Ei sitten näkynyt. Spedet.
Miks mennä mihinkään kalliisiin trendikahviloihin kun leipäjonossa näet frendit.
Siis tämä on pettymys. Kukaan ei ole pitänyt kisakatsomo-kuvistani Facebookissa. Koristelin siis nyt aamulla tuon katsomon, otin pari kuvaa ja pistin Facebookkiin mutta tykkäyksiä ei ole sadellutkaan.
Äsken just juttelin uusien tyyppien kanssa tähtitieteestä, mutta poliisit hääti pois.Vaikka näetkin frendisi leipäjonossa, niin älä suotta pelkää tutustua uusiin ihmisiin. Avarra maailmankuvaasi hakemalla uusia kokemuksia ja tuttavuuksia, joten mene ihmeessä kalliisiin trendikahviloihin ja tilaa varmuuden vuoksi samaa kuin muut, ainakin aluksi. Emmehän halua herättää negatiivista huomiota. Siitä se sitten lähtee.
Otan osaa. Tuohon lapsi kohtaan osaan yhtyä. Kaksi vuotta sitten vaimoni lähti kaveri matkaan. Vaimolla oli lapsi, joka syntyi kun olimme yhdessä Kasvatin pojan omanani ja poiki piti minua isinään. Kohta tulee kaksi vuotta, että en ole poikaani nähnyt.Tyttöystäväni menehtyi tuossa parisen kuukautta sitten. Eilen soitti sitten hänen äitinsä että jotkut tulee hakemaan tavaraa(telkkarit jne) täältä meidän asunnolta. Olemme maksaneet kaikki yhdessä. Pari viimeistä kuukautta olen hoitanut kaikki saatanan edesmenneen tyttöystäväni hommat ja soitellu joka vitun virastoon. Totesin sitten kauniisti hänelle että mitä jos varaisitte vittu ajan.
Parasta tässä oli se että tyttöystävälläni on tytär jota pidän kuin omanani. Niin eiköhän hänen isänsä ollut hänen isänsä kanssa ovella että viiden minuutin päästä nähdään. Ei sitten näkynyt. Spedet.
Eilen molemmilta puolilta vietiin jätkää kisahalliin,
Voihan olla, niin kovalta kuin se kuulostaakin, että sun kisakatsomo ei ollutkaan niin hyvä kuin itse luulit. Voimia!
Ja tärkeintä nyt on sitten kuitenkin itse peli.
Ei niitä tule ellei itse mene stalkkaamaan sille jollekin seinälle vai mikä feedi se on.Itse en ole vieläkään saanut liitettyä itseäni facebookkiin. Mielessä on ollut, mutta aina se on jäänyt. Ehkä ennenkuin täytän 50v. Ja sitten alkaa tulemaan koirakuvia tuutin täydeltä. Pitää jo alkaa harjoittelemaan kuvaamista, että olen valmis kun liityn.
Se on juuri näin. Edes miljoona tykkäystä ei lohduttaisi jos kerho häviää ja vastaavasti kerhon voittaessa nolla tykkäystä pyyhkiytyy mielestä pois. Toinen puoli on se, että jos kerho häviää etkä saa yhtään tykkäystä, niin edessä on pitkä yö. Todella pitkä yö.
Onko hera saanut korkin kiinni vai auki. Istun tässä joutomaalla divaripeliä odotellessa.
Tervetuloa urheilumatkailun maailmaan, lippuja saa ovelta.
Olen ollut pari kertaa Hämeenlinnassa. Se ei ollut mukavaa. Pahaa joulua.
Ja kaverit hämmästelevät, miksi syön aina pitsaa enkä kebabia yhteisten herkuttelureissujen merkeissä. No mutta tosissaan, jotain sontaa siinä lihapötkössä on ollut ja suolesi sai luvan ottaa sen sisälle taloon riehumaan. Ilmeisesti pahimmat sekamelskat ovat kuitenkin ohi, kenties bakteeri on nyt sidottu ja pian heitetään ikkunasta ulos. Aika näyttää, luultavasti melko lyhyen ajan sisään.
Ihan taatusti, mutta sisälle taloon ei ole vielä onnistunut murtautumaan. Suoli on pysynyt hyvässä reilassa turkkilaisten aurajuusto-kinkku-salami-katkarapu -pitsaa nauttiessa.
Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.Yhtä lailla se sonta sinne pizzaankin pesiytyy.