Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 315
  • 66 850

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kattelen tuota Caps - Hurricanes peliä
Dumari sai aika reippaasti palautetta Brindamourilta Ferlandin ulosajosta. Aloin miettimään että baseballissa riittäisi murto-osa tuosta ja valmentaja ajettaisiin ulos pelistä. Aina vähän ihmetellykin miten herkästä siellä pelaaja / valmentaja lähtee pihalle. Toki kun ei kuule mitä sanovat niin vaikea arvioida loppujen lopuksi. Mutta onhan se vähän outo laji se beisbool.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos kerran asut aivan böndellä, niin investoi sen verran vaikka lainarahalla, että rakennat oman tislaamon ja tee itse omat viskisi. Aika nopeasti se maksaa itsensä takaisin, varsinkin jos tuo esittämäsi teoria pitää paikkansa.
Olen vähän miettinytkin tuota, vaan kovin vaatii työtä. Kaljalaitos olisi parempi, olikos se Uusi-Seelannista vai Australiasta saisi kotilaitoksen jo viidellä tonnilla. Kerralla melkein 30 litraa bissee, siinä sitä jäisi Olvi ja muut nuolemaan näppejään.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Ikävänkantaja nosti tuossa edellä Udo Juyrgensin biisiä Griechischer Wein, se on hyvä laulu, suosittelen kaikille.
Mielestäni myös hyvä, tosin jotenkin mahtipontisempi saksalaisuudessaan on myös Heinon esitys, löysin ainoaksi linkiksi tämän Youtuubituksen Heino - Griechischer Wein mutta olen muistaakseni kuullut vaikuttavamman liveversionkin joskus jostain.

Suosittelen Ylen Ykköseltä ohjelmaa Euroopan Valot kaikille. Sieltä tulee uutta ja vanhaa laatumusiikkia.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olen vähän miettinytkin tuota, vaan kovin vaatii työtä. Kaljalaitos olisi parempi, olikos se Uusi-Seelannista vai Australiasta saisi kotilaitoksen jo viidellä tonnilla. Kerralla melkein 30 litraa bissee, siinä sitä jäisi Olvi ja muut nuolemaan näppejään.

Tuossa on vaan se varjopuoli, että kaupasta haetussa kaljassa 0,33 litran tölkeissä on 15c kiinni panteissa. Eli periaatteessa koskaan ei tule juotua rahojaan viimeistä senttiä myöten, vaan darra-aamuna voi panteilla maksaa vielä jonkun roiskeläpän. Harkitse tarkkaan!
 

ace

Jäsen
Tänään väkerrettiin tortilloja. Guacamole ja salsa tehtiin itse ja tortillalätytkin tehtiin ihan itse. Täytteeksi (noiden soosien lisäksi) sitten kurkkua, tomaattia, salaattia, paistettua paprikaa ja sipulia, juustoraastetta ja maustettua kananjauhelihaa. Hyviähän nuo oli...

Hyvä peli naisleijonilla. Ei olisi uskonut ennen peliä että Kanada kaatuisi. Huomenna sitten kultaa hakemaan...

KANAjauheliha oli ainoa joka pilasi tämän tarinan. Epäilemättä hyvää sekin, mutta kyllähän tortilloihin kuuluu oikea naudanliha. Makuasioita ja kaikesta muusta samaa mieltä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei nukuta, kun satuin nukkumaan päivällä pari tuntia. Kuulokkeet korvilla kuuntelen Joose Keskitaloa. Saa sielun hyvään tilaan tuon artistin musiikki, jonka keikalla olen tänäkin vuonna käynyt.

Mutta ne Maustetytöt on ihan skeidaa. Hipsterien pitää aina jostakin innostua. Mua ei Maustetytöt huijaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oi niitä aikoja, etukäteen piti varata kirjastoon aika tietokoneelle että pääsi internettiin, ja kun tunti alkoi olla täynnä, seuraava alkoi jo pälyillä selän takana että jokohan hän pääsisi.

Kunpa nämä ajat palaisi. Lankapuhelimella soitat lähikirjastoon ja saat ajan varattua jopa samalle illalle. Sitten kaveri soittaa tehtäisikö jotain tänään, tuletko vaikka käymään. Vaan tänään ei ehdi, kun on nettiaika varattuna.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kun nyt sieltä kuntoutuksesta pääset, niin miten jatko? Oliko sulla joku ammatillinen koulutus takana? Meinaan, että pikku hiljaa takas duuniin, niin rahahommatkin helpottaa.

Totta. Kyllähän tässä voi vaikka hiljalleen palata takaisin työelämään kun työkokeilukin nyt sitten sujui yllättävänkin hyvin. Ensi viikolla on itse asiassa lääkärikäyntikin jossa keskustellaan siitäkin missä vaiheessa kuntoutusta menen lääkärinkin mielestä ja voinko palata jo työelämään. Mutta kyllä omasta mielestäni voisin kokeilla jo töihin paluutakin, jos vain niitä töitä jostain sitten vielä saisi.

Onhan minulla tosiaan restonomin koulutus, että varmasti jotain keittiöalan hommaa tässä ensisijaisesti aletaan etsimään. Ja jos sitä työtä saisi niin kyllähän se helpottaisi tosiaan rahatilannettakin.

Minulla on liikaa tällä hetkellä rahatilanteeseeni nähden niitä maksukanaviakin kun näkyy Telia ja Viasatin urheilukanavat, Ruutu ja Elisa Sport mutta ei jostain syystä osaa mistään luopuakaan. Ruutu ja Elisa nyt ei näistä niin hirveästi maksa kyllä, Ruutu sen noin kympin per kuukausi ja Elisa nyt ei sitäkään. Ruudusta en haluaisi luopua sen takia, koska sieltä tulee esimerkiksi Serie A:ta, Veikkausliigaa, kohta pesistä ja salibandyä sekä NBA:ta ja Elisasta sitten tulee kohta alkavia korisliigan pudotuspelejä. Ja nekin kiinnostavat minua etenkin Kauhajoen Karhubasketin takia.

Mutta kun laittaa säästöön menee nykyisen 90 euron sijaan vain 50 euroa kuukaudessa niin pitäisi periaatteessa rahat riittää tämän kaiken kustantamiseen. Nämä ovat näitä valintakysymyksiä, säästääkö mielummin vai käyttääkö rahaa johonkin itselleen kuitenkin vielä tärkeäänkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
RIP-ketju on hieman erikoinen loppujen lopuksi. Osalle tulee yllätyksenä että joku voi kuolla joskus.
On joo hieman kumma ketju. Mä ainakin jo penskana opin että ihmisiä syntyy ja kuolee. Ja ei kait kukaan kaipaa että itseä muisteltais kuoleman jälkeen niin miks muita pitäis, tai erikseen oikein menis kirjoittamaan että RIP.

Monesti ketjun nähdessä tulee pieni pelko onko joku Rollareista delannut. Ehkä sitten mullakin on ketjuun asiaa, mutta ei mitään RIP-skeidaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Dannyn sledgehammer on huhujen mukaan potkaissut jo tyhjää, ampunut viimeisen laukauksensa niinsanotusti. Eiköhän loputkin ukosta kohta heitä lusikan nurkkaan.
On vain yksi Danny. Se joka saa elinvoimaa nuorten, kauniiden naisten kuukautisverestä. Ja Danny saa. Danny todellakin saa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On vain yksi Danny. Se joka saa elinvoimaa nuorten, kauniiden naisten kuukautisverestä. Ja Danny saa. Danny todellakin saa.
Jotenkin kiehtovaa kuvitella D:n ja Erikan panopuuhia. Toinen on sileä kun vauvan perse ja toinen ryppynen kun kuolleen kivekset. Ennen suoritusta Danny venyttelee ja joogaa hikinauha päässä tunnin ajan lauleskellen hittejään, ettei lonkka muljaha pois paikoiltaan kesken työnnön. Lopuksi homma jää siihen, kun Danny on unohtanut ottaa aamulla beetasalpaajat.

Mitenköhän tuo Erika voi kostua kun näkee tuon ryppysen pälvikaljun löysän munan nenän edessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotenkin kiehtovaa kuvitella D:n ja Erikan panopuuhia. Toinen on sileä kun vauvan perse ja toinen ryppynen kun kuolleen kivekset. Ennen suoritusta Danny venyttelee ja joogaa hikinauha päässä tunnin ajan lauleskellen hittejään, ettei lonkka muljaha pois paikoiltaan kesken työnnön. Lopuksi homma jää siihen, kun Danny on unohtanut ottaa aamulla beetasalpaajat.

Mitenköhän tuo Erika voi kostua kun näkee tuon ryppysen pälvikaljun löysän munan nenän edessä.
Se on se rahayksikön kuva mikä peittää moiset pikkuasiat...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On sillä vissiin enemmän kun mulla. Mutta itehän saankin silkalla charmilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks kukaan muu ihmetelly että miks toi mimmi joka otti ihan hiton hyvin suihin kaks viikkoo sitten yksissä juhlissa, tykkää pukeutua mieheks vaikkei oo ees bileet...?

Hitto, mää kuulostan ihan pettteriltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
KANAjauheliha oli ainoa joka pilasi tämän tarinan. Epäilemättä hyvää sekin, mutta kyllähän tortilloihin kuuluu oikea naudanliha.
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...
 

ace

Jäsen
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...

Anteeksi @Iisoppi tarkoitus ei ollut missään nimessä vähätellä tai viisastella ja sana ”pilata” oli minulta täysin turha ja väärä.

Omasta mielestäni kanan kanssa tortillat ovat kuivia ja pidän enemmän lihatortilloista. Esitin mielipiteeni jostain syystä vain väärällä tavalla.

Olen pahoillani.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Anteeksi @Iisoppi tarkoitus ei ollut missään nimessä vähätellä tai viisastella ja sana ”pilata” oli minulta täysin turha ja väärä.
Ei tartte pyytää mitään anteeksi! En ottanut kommenttejasi mitenkään moitteena tai vakavasti. Eka lause oli olevinaan jotenkin ironinen tai jotain sekavaa yritystä olla vähemmän vakava... tai jotain. Mutta ei yhtään mitään ole jäämässä hampaan koloon kommentistasi. Minä teen ruokaa niin kuin osaan ja tykkään ja jos se on hyvää niin kiva juttu...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Marko Tuulola: No joo
Riku Salminen: Hyvä
Tero Karhu: Kääntö luukulle
Tiki: Että tota
Solkungen: Nää veljet
Jethro Rostedt: Ai/Oi Että!
RT: Anti-Russian hysteria
Maria Sharapova: You know


Iida & Nelli: Älä
Tuula Puputti: No kyllä
Marco de Wit: Globalistit
Mikko Vartiainen (KTP): Kapitalismi
Simo of sohvaperunat: Naurua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös