Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
On sillä vissiin enemmän kun mulla. Mutta itehän saankin silkalla charmilla.
Alkolukkoa suosittelisen viinapirusi kanssa siihen pistämään.Pitäiskö mielikuvitustyttöystävän kanssa pistää lukko tohon vanhankaupunginkosken siltaan.
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...KANAjauheliha oli ainoa joka pilasi tämän tarinan. Epäilemättä hyvää sekin, mutta kyllähän tortilloihin kuuluu oikea naudanliha.
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...
Yks juoppo antoi äsken kossunsa kun senkin pitää mennä huomenna töihin. Mitähän tästä tulee. No toiselle kaverille tulin.Alkolukkoa suosittelisen viinapirusi kanssa siihen pistämään.
Ei tartte pyytää mitään anteeksi! En ottanut kommenttejasi mitenkään moitteena tai vakavasti. Eka lause oli olevinaan jotenkin ironinen tai jotain sekavaa yritystä olla vähemmän vakava... tai jotain. Mutta ei yhtään mitään ole jäämässä hampaan koloon kommentistasi. Minä teen ruokaa niin kuin osaan ja tykkään ja jos se on hyvää niin kiva juttu...Anteeksi @Iisoppi tarkoitus ei ollut missään nimessä vähätellä tai viisastella ja sana ”pilata” oli minulta täysin turha ja väärä.
Marko Tuulola: No joo
Riku Salminen: Hyvä
Tero Karhu: Kääntö luukulle
Tiki: Että tota
Solkungen: Nää veljet
Jethro Rostedt: Ai/Oi Että!
RT: Anti-Russian hysteria
Maria Sharapova: You know
Mulla on edelleen haave joka on toteuttamatta. Yritin muistaaksen Abionosnaattoria houkutella, mut se vaan kummaksu mua. Hienoa olisi jahdata toisiaan alasti kaasunaamarit päässä raipat kädessä. Tykkäisin siitä kiljaisusta aina kun raippa osuu, ja miten se kiljaisu kuuluu kaasunaamarin takaa.Mutta onneks kaikilla oli nahkamanttelit ja kaasunaamarit niin ei sattunu kellekkään mitään.
Tämä kuulostaa niin liikuttavan kauniilta että tulee miltein tippa linssiin. Ja jonnekkin muualle kans...Mulla on edelleen haave joka on toteuttamatta. Yritin muistaaksen Abionosnaattoria houkutella, mut se vaan kummaksu mua. Hienoa olisi jahdata toisiaan alasti kaasunaamarit päässä raipat kädessä. Tykkäisin siitä kiljaisusta aina kun raippa osuu, ja miten se kiljaisu kuuluu kaasunaamarin takaa.
Silmäkulmaan?Tämä kuulostaa niin liikuttavan kauniilta että tulee miltein tippa linssiin. Ja jonnekkin muualle kans...
Tuus nyt @Ralph tekeen alustus finaaliketjulle. Itse ei uskalla.
Meni jo uskaltauduin itse. Katsoin mallia edellisestä ja siellä ei kahta lausetta enempää ollut, lisäsin itse kolmannen.Vai kiirehditäänkö vielä sinne? Onhan tässä aikaa ja nyt on se hetki, kun voi vähän huokaasta ja nyt voi vittu naattia, naattia, naattia. Nyt voi sitten jo kunnolla naattia!! Aiempien voittojen jälkeen olen hieman jarrutellut itseäni ja ajatellut että nyt vielä vähän jäitä hattuun mutta nyt ollaan finaaleissa jo. Nyt voi tästä hetkestä vähän naattia, ottaa hiukan aikaa ja naattia. Ja sitten lähtee vetämään eteenpäin ja pelata itsensä Suomen mestareiksi!
Mutta tämä finaaleihin pääsy on jo niin kova saavutus että tätähän pitää juhlistaa. Itse en enää alkoholia juo mutta Salesta hommasin äsken kaiken maailman herkkuja mitä siellä vain tarjolla oli. Berliininmunkkia, jotain toista leivosta, jäätelöä ja suklaata sekä kokista. Nämä ovat paljon paremmat herkut juhlintaan. Pysyy järki ja muisti mukana juhlinnassa.
Taustalle vielä soimaan tunnelmaan sopivaa musiikkia niin VAMOS! Kirkan sanoin, tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan!!