Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 797
  • 68 240
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On sillä vissiin enemmän kun mulla. Mutta itehän saankin silkalla charmilla.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks kukaan muu ihmetelly että miks toi mimmi joka otti ihan hiton hyvin suihin kaks viikkoo sitten yksissä juhlissa, tykkää pukeutua mieheks vaikkei oo ees bileet...?

Hitto, mää kuulostan ihan pettteriltä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
KANAjauheliha oli ainoa joka pilasi tämän tarinan. Epäilemättä hyvää sekin, mutta kyllähän tortilloihin kuuluu oikea naudanliha.
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...

ace

Jäsen
Voi hitsi, pitikin pilata täydellisyyden tavoittelu ja päteminen väärällä liha valinnalla. Välillä tulee käytettyä broileria tuossa kun se on miedon makuista ja mausteet tulee hyvin esiin ja täytteestä ei tule kovin rasvaista. Miehen lapsi oli meillä viikonlopun ja yritän välillä näyttää hänelle pitsaa saa muualtakin kuin pakastealtaasta (joo, sitä löytyy eineshyllystäkin) ja tortillalättyjä voi tehdä muutenkin kuin lämmittämällä mikrossa muovista kuorittuja valmistortilloja. Pidän ruuanlaittamisesta ja sitä on kiva tehdä yhdessäkin...

Anteeksi @Iisoppi tarkoitus ei ollut missään nimessä vähätellä tai viisastella ja sana ”pilata” oli minulta täysin turha ja väärä.

Omasta mielestäni kanan kanssa tortillat ovat kuivia ja pidän enemmän lihatortilloista. Esitin mielipiteeni jostain syystä vain väärällä tavalla.

Olen pahoillani.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anteeksi @Iisoppi tarkoitus ei ollut missään nimessä vähätellä tai viisastella ja sana ”pilata” oli minulta täysin turha ja väärä.
Ei tartte pyytää mitään anteeksi! En ottanut kommenttejasi mitenkään moitteena tai vakavasti. Eka lause oli olevinaan jotenkin ironinen tai jotain sekavaa yritystä olla vähemmän vakava... tai jotain. Mutta ei yhtään mitään ole jäämässä hampaan koloon kommentistasi. Minä teen ruokaa niin kuin osaan ja tykkään ja jos se on hyvää niin kiva juttu...

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Marko Tuulola: No joo
Riku Salminen: Hyvä
Tero Karhu: Kääntö luukulle
Tiki: Että tota
Solkungen: Nää veljet
Jethro Rostedt: Ai/Oi Että!
RT: Anti-Russian hysteria
Maria Sharapova: You know

Iida & Nelli: Älä
Tuula Puputti: No kyllä
Marco de Wit: Globalistit
Mikko Vartiainen (KTP): Kapitalismi
Simo of sohvaperunat: Naurua

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana, jos HIFK:n kausi päättyy huomenna. Pronssimatsia ei nyt lasketa, kun sen värinen mitali löytyy viime kaudelta, niin ei nyt nappaa. Olisi aikamoisen tyly vajaa 24-tuntinen Petra Niemisen "jatkoaikamaalin" aiheuttaneen henkisen orgasmin jälkeen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin ostelemassa pääsiäiskoristeita. Ennestään ei ollut yhtään pääsiäiskoristetta joten ostelu piti aloittaa nollasta. Kolmisen kymppiä noihin koristeisiin sain lopulta rahaa uppoamaan mutta ihan kivat koristeet sain pääsiäiseksi. Tokmannilla on kaikki pääsiäiskoristeet -50 prosenttia joten sieltä ostin suurimmaksi osaksi koristeet mutta osan ostin myös Lidlistä.

Piti käydä metsästä hakemassa myös vähän risuja koristeeksi ja ostaa pari tulppaanikimppua mutta enpä enää tiedä niistä. Ostin koristeita jo sen verran paljon että se riittää suht pieneen asuntooni. Liikakaan ei ole hyvästä vaan välillä maltilla tehty ja koristeltu on paras vaihtoehto.

Voi olla että joidenkin mielestä rahat meni turhuuksiin ja humpuukiin kun laitoin rahaa koristeisiin mutta minun mielestäni ne tuovat kivasti lisäväriä asuntoon. Koristeet ovat ilo silmille. Ja laitoinkin koristeet jo paikoilleen niin ehtivät olemaan kauemminkin esillä kuin vain 4 päivää.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää oli viikonloppuna semmottissa kellaribailuissa. Siä sattu haveri ja tuli paha kaasuvuoto. Mutta onneks kaikilla oli nahkamanttelit ja kaasunaamarit niin ei sattunu kellekkään mitään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku (en nyt muista mikä nimimerkki) kirjoitti eilen täällä HPK:n keskusteluosiossa että seisomapaikkojen suosio Rinkelinmäellä on hiipumassa. Voi olla tietenkin näinkin, mutta itse yhä seison hallissa mielummin kuin istun. Syynä tähän yksinkertaisesti hinnan lisäksi myös se, että seisomakatsomoissa on parempi tunnelma ja seisomakatsomoissa pääsee kannustamaan.

Istumakatsomoissa kun moni muu istuu hiljaa, tai korkeintaan taputtaa niin ei siinä kehtaa itsekään sitten mitään kannustaa. No nyt pudotuspelien aikaan voi tietty olla että istumakatsomoistakin löytyy ääneen kannustavia mutta ei silloin viimeksi ainakaan löytynyt kun minä istumapaikalla istuin syksyn pelissä.

No juu, tuli heti mieleen tuollainen ajatus tuosta eilen kirjoitetusta viestistä ja en nyt ollut varma menisikö siellä ketjussa jo jopa hieman ohi aiheen niin päätin sitten tänne tulla kirjoittamaan hajatelmani.

Ja minulle on vielä tärkeää päästä kannustamaan omaa suosikkijoukkuettani pelissä. Senhän vuoksi kannattajat siellä hallilla käyvät, kannustamassa omaa joukkuettaan. ;) No joo, varmasti myös itse peliäkin katselemassa ja no joo, löytyy monia tapoja seurata peliä. Tiedän, mutta itse osallistun mieluusti kannustamiseen.

Nykyään vaan aika paljon löytyy Rinkelinmäellä jo siitä C5-katsomostakin vitsikkäästi sanottuna "vapaamatkustajia". Ihmisiä jotka seuraavat vain peliä eivätkä osallistu kannustamiseen. Hiipunut on sen katsomon osan meininki viime vuosina.

En tiedä olettaako ihmiset sitten että se varsinainen kannattajakatsomo hoitaa kannustamisen ja sälyttää vastuuta kannustamisesta sen "hartioille"? Mutta minun mielestäsi olisi ensisijaisen tärkeää että kannustusta lähtisi etenkin näissä tärkeissä peleissä nyt sitten mahdollisimman laaja-alaisesti.

Se on yhä yksi syy siihen miksi minäkin yhä käyn katselemassa pelit C5:ssa enkä siinä Kannattajakatsomossa, toiveenani olisi vaikuttaa omalla pienellä panoksella siihen että kannustusta lähtisi nyt edes kaikkialta seisomakatsomoista.

Toivottavasti kukaan nyt ei vetänyt hernettä nenään hajatelmistani, se ei ollut tarkoitus vaan toivottavasti nyt saisi ihmisiä innostettua kannustamaan. Ja aika hyvin on kyllä Hämeenlinnassa meteliä viime peleissä ollutkin. Mutta ehkä jopa vielä enemmän meteliä voisi kyllä olla, etenkin tosiaan C5:ssa. En nyt tarkoituksella sano että Sikakatsomossa ettei tulisi kuvaa että toivoisin meteliä pitävän enemmän se melko pieni erillinen kannattajaryhmänsä vaan siis tarkoitan nyt koko C5:sta. Monelle täällä ketjussa asiani voi olla melko hepreaa mutta teki nyt mieli jonnekin asiani kirjoittaa.

Ja ei tässä nyt ollut tarkoitus myöskään erotella kannattajia parempiin ja huonompiin kannattajiin ja toivon että siihen lajitteluun ei sorru kukaan muukaan. Tärkeintä olisi nyt ajatelma että kaikki fanit ja kannattajat ovat samassa veneessä. Nyt tarvitaan kuitenkin jokaista HPK-sydäntä!

No juu, tänään pelipäivä. Jännittää hieman. Tänäänhän sen Kerhon olisi melkein klaarattava voitto kotiin ja finaalipaikka itselleen jos meinaavat finaaleissa tänä keväänä pelata. Toista ryöstökeikkaa Tampereelle tuskin onnistuu. En jaksa ainakaan itse siihen uskoa. Tai uskoa nyt jaksaa toisaalta mihin vain, jopa Jumalaan.

Pelkään aina itse kun olen nyt ostanut sen eläkeläislipun että tuo minun Kelalta saamani todistukseni ei käykään todisteeksi eläkkeestä mutta eipä sitä ole vielä kertaakaan kyllä kysyttykään. Ja kyllä sen pitäisi todistukseksi käydä, siitä on kuitenkin puhuttu HPK:n toimiston kanssa. Mutta jotenkin pieni pelko persiissä on aina hallille mentäessä, että en pääsekään sisälle halliin. Mutta toivottavasti tarvittaessa sitten voi maksaa vaikka lisää hallilla lipusta että edes halliin sisälle pääsee.

Ja montakohan kertaa se HPK on pelannut Liigahistorian aikana finaaleissa?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta onneks kaikilla oli nahkamanttelit ja kaasunaamarit niin ei sattunu kellekkään mitään.
Mulla on edelleen haave joka on toteuttamatta. Yritin muistaaksen Abionosnaattoria houkutella, mut se vaan kummaksu mua. Hienoa olisi jahdata toisiaan alasti kaasunaamarit päässä raipat kädessä. Tykkäisin siitä kiljaisusta aina kun raippa osuu, ja miten se kiljaisu kuuluu kaasunaamarin takaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on edelleen haave joka on toteuttamatta. Yritin muistaaksen Abionosnaattoria houkutella, mut se vaan kummaksu mua. Hienoa olisi jahdata toisiaan alasti kaasunaamarit päässä raipat kädessä. Tykkäisin siitä kiljaisusta aina kun raippa osuu, ja miten se kiljaisu kuuluu kaasunaamarin takaa.
Tämä kuulostaa niin liikuttavan kauniilta että tulee miltein tippa linssiin. Ja jonnekkin muualle kans...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olipa taas kaunis, aurinkoinen ja melko lämmin päivä. Ensimmäinen sitruunaperhonen fläpätteli tänään auringossa. Krookukset on nupussa ja nurmikko alkaa vihertää. Mustarastas lauleskelee tuolla koivun latvustossa ja kauniisti laulaakin. Istun omalla terassilla juomassa sitruunaruoholla maustettua vihreää teetä ja nautiskelen illan viimeisestä auringonsäteistä (kohta siis ei paista terassille aurinko). Kyllä on kivasti kevät edennyt...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ruutu+ on ihan hyvä palvelu. Vaihdoin sinne uuden kortin tiedot, mutta sitten meinasi hermo vähän mennä, kun ei pysty maksamaan mitään ja peli alkamassa. Klikkailin jotain tilaushistorioita ja muuta ja siellä oli lopulta maininta, että samantien alkoi kahden viikon tutustumistilaus ja nyt näkyy.

Aavistuksen helpompaa kuin sillä puljulla mikä näyttää jääkiekkoa. Ja nythän ei uskoakseni tarvitse mitään vaan tilaus jatkuu tutustumisen jälkeen normaalisti.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Taidan lopettaa jääkiekon seuraamisen 2021, siis jos 26-leveät kaukalot tulee Suomeenkin. Tuo on nytkin tuollasta sähellystä ja voi kuvitella mitä se on sitten kun pienennetään askia nykyisestä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuus nyt @Ralph tekeen alustus finaaliketjulle. Itse ei uskalla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuus nyt @Ralph tekeen alustus finaaliketjulle. Itse ei uskalla.

Vai kiirehditäänkö vielä sinne? Onhan tässä aikaa ja nyt on se hetki, kun voi vähän huokaasta ja nyt voi vittu naattia, naattia, naattia. Nyt voi sitten jo kunnolla naattia!! Aiempien voittojen jälkeen olen hieman jarrutellut itseäni ja ajatellut että nyt vielä vähän jäitä hattuun mutta nyt ollaan finaaleissa jo. Nyt voi tästä hetkestä vähän naattia, ottaa hiukan aikaa ja naattia. Ja sitten lähtee vetämään eteenpäin ja pelata itsensä Suomen mestareiksi!

Mutta tämä finaaleihin pääsy on jo niin kova saavutus että tätähän pitää juhlistaa. Itse en enää alkoholia juo mutta Salesta hommasin äsken kaiken maailman herkkuja mitä siellä vain tarjolla oli. Berliininmunkkia, jotain toista leivosta, jäätelöä ja suklaata sekä kokista. Nämä ovat paljon paremmat herkut juhlintaan. Pysyy järki ja muisti mukana juhlinnassa.

Taustalle vielä soimaan tunnelmaan sopivaa musiikkia niin VAMOS! Kirkan sanoin, tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan!!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vai kiirehditäänkö vielä sinne? Onhan tässä aikaa ja nyt on se hetki, kun voi vähän huokaasta ja nyt voi vittu naattia, naattia, naattia. Nyt voi sitten jo kunnolla naattia!! Aiempien voittojen jälkeen olen hieman jarrutellut itseäni ja ajatellut että nyt vielä vähän jäitä hattuun mutta nyt ollaan finaaleissa jo. Nyt voi tästä hetkestä vähän naattia, ottaa hiukan aikaa ja naattia. Ja sitten lähtee vetämään eteenpäin ja pelata itsensä Suomen mestareiksi!

Mutta tämä finaaleihin pääsy on jo niin kova saavutus että tätähän pitää juhlistaa. Itse en enää alkoholia juo mutta Salesta hommasin äsken kaiken maailman herkkuja mitä siellä vain tarjolla oli. Berliininmunkkia, jotain toista leivosta, jäätelöä ja suklaata sekä kokista. Nämä ovat paljon paremmat herkut juhlintaan. Pysyy järki ja muisti mukana juhlinnassa.

Taustalle vielä soimaan tunnelmaan sopivaa musiikkia niin VAMOS! Kirkan sanoin, tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan!!
Meni jo uskaltauduin itse. Katsoin mallia edellisestä ja siellä ei kahta lausetta enempää ollut, lisäsin itse kolmannen.

Nyt pahoittelut @Ralph paljon parempi avaus olisi ollut. Voisikohan @Moderaattorit muokata noista paremman avauksen?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@BlackWolf ok, ei siinä mitään. Jokainen taapertaa tavallaan. Mutta muistahan sinäkin nyt ainakin vähän nauttia!

Olotila on täällä vähän kuin olisi humalassa mutta en ole kuin korkeintaan sokerihumalassa. Alkoholia en ole juonut kohta kahteen vuoteen.

Täytyy tästä tilata mustia ja oransseja ilmapalloja ja serpentiinejä vapun juhlintaan ja finaalien kisakatsomoon. Tosin eka finaali pelataan pääsiäisenä, näyttääköhän tyhmältä ja onkohan täällä kuntoutuskeskuksessa edes sallitua että vapun koristeita olisi esillä myös lankalauantaina? Varmaan jokin erityislupa on mahdollista pelin ajaksi saada

Mikä ihana ilta!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy