Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 600
  • 66 850

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään tulee viiskymppiä täyteen. Nyt ei varmaan voi enää pitää itseään nuorena, nuorekkaana ehkä, ainakin omasta mielestä. En oo pitäny viiskymppisiä niin ihmeellisenä juttuna, enkä ajatellu järjestää mitään sen suurempia juhlia. Lomalla Thaimaassa oli pari muutakin samoihin aikoihin syntynyttä ystävää ja siellä käytiin syömässä vähän paremmin.
Mukava ylläri oli, kun pomo "komensi" eilen työhuoneensensa työtehtäviä hoitamaan ja siellä odottelivatkin kollegat aika mojovien lahjojen kanssa. Vaimo on järjestäny ilmeisesti täks päiväks mukavaa jotain ohjelmaa hyvien ystävien kanssa. Mennään syömään hyvin ja muuta kivaa, uskoisin näin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kahden tunnin hammaslääkärin käsittelyn jälkeen osaa arvostaa kaikkea tässä elämässä mikä ei tuota fyysistä kipua. En enää ikinä valita mistään, paitsi fyysisestä kivusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perun entinen presidentti ampui itsensä, kun häntä oltiin tulossa pidättämään korruptioepäilyjen vuoksi. Nyt emme saa koskaan tietää oliko hän syyllinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mites kun mä oon ny ollu jo tovin Tohtori Gerhardilla duunissa, testaajana, niin osaako kukaan sanoo mun oikeuksista ja sillee? juu, siis sehän on lekuri mutta ei anna koskaan saikkua vaikka kuinka sattuis pippeliin. Ja sitten mää en oo saavuttanu sitä tiättyä senttimäärää luvatussa ajassa. Onko tämä minun vikani vai Tohtori Gerhardin? Kiitokset jo etukäteen kaikille vastauksista. Tai jos niitä ei tule niin otan yhteyttä Suosikin Ekiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muka pyöräilykypärä päähän. No tässähän mä oon ilmankin. Ei ne ymmärrä. Tai no okei ymmärtää. Mitä sitten häh.
@pettter on pikkulauantain kunniaksi ontologisen subjektivismin äärellä.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Keksin tehdä lidlin frankfurter nakkeihin pitkät viillot kuoren rikkoakseni ennen mikroon laittamista jotteivat ne poksahtaisi ennen kuin ovat edes lämmenneet kunnolla. Joskus nerouteni on melkeinpä pelottavaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nimestäni huolimatta olen todellisuudessa varsin rehti tyyppi. Tänään kuitenkin tuli toimittua hieman epärehellisesti.
Kävi nimittäin niin, että kaupan kassa antoi minulle rahaa "takaisin" pullokuitin osoittaman summan, kun olin ostamassa muutamaa olutta. Mun siis olisi pitänyt jokunen euro antaa siihen suuntaan. Normaalisti olisin korjannut myyjää, mutta nyt vaan jäädyin ja sanoin:
Jaahas okei, kiitos.
Myyjä ei edes tarjonnut kuittia, se ois melkein pitäny nähä mitä siinä lukee.

Näin jälkikäteen omatunto soimaa. Joutuukohan tämä kassahenkilö nyt maksamaan omistaan sen erotuksen? Sori oikeesti myyjä, mä häpeen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nimestäni huolimatta olen todellisuudessa varsin rehti tyyppi. Tänään kuitenkin tuli toimittua hieman epärehellisesti.
Kävi nimittäin niin, että kaupan kassa antoi minulle rahaa "takaisin" pullokuitin osoittaman summan, kun olin ostamassa muutamaa olutta. Mun siis olisi pitänyt jokunen euro antaa siihen suuntaan. Normaalisti olisin korjannut myyjää, mutta nyt vaan jäädyin ja sanoin:
Jaahas okei, kiitos.
Myyjä ei edes tarjonnut kuittia, se ois melkein pitäny nähä mitä siinä lukee.

Näin jälkikäteen omatunto soimaa. Joutuukohan tämä kassahenkilö nyt maksamaan omistaan sen erotuksen? Sori oikeesti myyjä, mä häpeen.
Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Oliko se mimmi? Juat oluset (siis sen >10 mitä hait, en usko hetkeäkään tuohon muutamaan, mutta eniveis) sitten meet rohkeana hyvissä nousuissa kertomaan kuinka omatunto soimaa. Saat hyvän mielen ja jos sussa on yhtään pleijeriä niin pillua. That's what Johnny would do.
No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.
Ei kai tässä mitään voi, nyt pitää vaan särpiä noi bisset ja sit lähtee panemaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No juu, olihan se noin mun ikäinen ja vieläpä varsin soma neito. Katseemme kohtasivat jo hänen palvellessaan edellistä asiakasta.
Ei kai tässä mitään voi, nyt pitää vaan särpiä noi bisset ja sit lähtee panemaan.
Veli, olen ylpeä sinusta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Minä oon kävellyt ympäri pitäjää muutamat päivät. Pää ollut sen verran kipeä, etten ole salille viitsinyt mennä ja muuta tekemistä yleensä ei ole, niin kävellään stana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.
Me ollaan täällä kaikki veljiä. Ihan rehelisesti voi sanoa että menee bongailemaan kevätkottaraisten perseitä. Ei kukaan syyllistä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tylsä vaihe iski nyt päälle. Taidan mennä taas pyörälenkille. Ihan vain ajelemaan ympäri kaupunkia, ei sen kummempaa.

Itellä ois tarkotus huomenna ottaa pyörä alle ja kamera reppuun ja käydä niissä paikoissa joissa viihdyn Oulussa eniten. Tästä tulee hyvä reissu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nautin joka kerta, kun kadulla tulee hyvä perse vastaan. Oli oikein mukavaa syntyä mieheksi. Jokos sä olet käynyt tarkastelureissulla tänään? Iltaa on vielä jäljellä.
Johnny kun kävi viimeks tarkastelureissulla, niin ilta päättyi putkaan ja lukemattomiin seksuaalirikossyytteisiin. Älä yllytä nälkäistä setää.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minullakin oli reppu mukana, mutta siellä oli kameran sijaan vettä ja appelsiinilimsaa. Kuulokkeet olivat myös mukana. Olen kolunnut kaupungin nurkat jo sen verran tehokkaasti, että seuraavaksi olisi mentävä astetta pidemmälle. Toisin sanoen meren rannalle. Ehken kuitenkaan Raumalle, sillä pidän päälläni patalogoa kantavaa T-paitaa.

Onneksi en vielä ole tutustunu Oulun seutuun tarpeeksi tarkasti joten itelle riittäis jos polkisin Kiiminkiin ja koitelinkoskelle reilut 20km. Jotenki tuntuu, että tuo reissu jäänee kesälle kun en tiedä missä kunnossa tuolla on reitit ynnä muut. :D
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kuljet myös rullaluistimilla? En itse rohkenisi moiseen. Tein vähän aikaa sitten myös kävelylenkin, josta osa oli kunnon juoksemista. Kovasti teen nykyisin lenkkejä.

Juu, toki on sitä kaaduttuki aika pahasti noiden vekottimien takia. Lonkassa näkyy vieläki haalea jälki eräästä kaatumisesta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pyöräily on kyllä mulle maailman paras harrastus. On tullut tänä keväänä jo muutama sata kilometriä poljettua. Enemmänkin olis voinut, mut välillä pitää käydä töissä, salilla, kävelylenkillä ja nukkumassa sekä syömässä ja varsinkin seurata Kerhon pelejä ja siinä sivussa ryystää muutama olut.. Juostakin yritän, mutta ei saatana lonkat tunnu kestävän.

Kun en autoa omista, niin onhan toi fillari mulle ihan saatanan tärkeä kapistus ja olenkin opetellut sen huoltamisen ja korjaamisen ihan viimesen päälle. Melkein vois jonninmoista yritystoimintaa alkaa harrastamaan, varsinkin kun täällä Hämeenlinnassa on pyörähuollot aika kortilla, mutta mistäs sitä sitten talvella toimeentulon saisi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hyvää ja rauhallista pääsiäistä, arvon kanssaeläjät.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Eurooppa-neuvoston puheenjohtajan Donald Tuskin nimi äännetään about donalt tusk, ei donalt task kuten useat Ylenkin toimittajat, nuo varsin ylimieliset tietäjätoimittajat tekevät.
Linkki jollekin Forvo-sivustolle, vaikuttaisi olevan luotettava Donald Tusk ääntäminen: Kuinka äännetään sana Donald Tusk kielellä puola

Tämä ääntämys on nimittäin helvetin oleellista kapakkakeskusteluissa vakuuttavuutta luodessa, ehkä vähemmän Temptation Islannissa naisia tai miehiä yritettäessä nolata, sivistymättömäksi kierosti leimaamisessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, huomenaamulla pitäisi sitten lähteä rakkaan äitini, rakkaamman isäni ja rakkaimman mieheni kanssa ajelemaan kohden äitini kotipaikkaa. Voi tulla taas ihan rattoiset reilut kolme tuntia kun mutsi papattaa niitä omia juttujaan ja elämänsä epäkohtia. Meinasi vähän että tulisivat isän kanssa tähän meille jo tänä iltana niin päästäisiin nopeammin lähtemään. No isä halusi mieluummin nukkua kotona ja hyvä niin... Ei minun tarvinnut ruveta estelemään tuloa, saan varmaan ihan tarpeeksi olla äidin kanssa pääsiäisenä.

Että oikein mukavaa(, munarikasta ja mämmikästä) pääsiäistä kaikille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös