Kun nyt sieltä kuntoutuksesta pääset, niin miten jatko? Oliko sulla joku ammatillinen koulutus takana? Meinaan, että pikku hiljaa takas duuniin, niin rahahommatkin helpottaa.
Totta. Kyllähän tässä voi vaikka hiljalleen palata takaisin työelämään kun työkokeilukin nyt sitten sujui yllättävänkin hyvin. Ensi viikolla on itse asiassa lääkärikäyntikin jossa keskustellaan siitäkin missä vaiheessa kuntoutusta menen lääkärinkin mielestä ja voinko palata jo työelämään. Mutta kyllä omasta mielestäni voisin kokeilla jo töihin paluutakin, jos vain niitä töitä jostain sitten vielä saisi.
Onhan minulla tosiaan restonomin koulutus, että varmasti jotain keittiöalan hommaa tässä ensisijaisesti aletaan etsimään. Ja jos sitä työtä saisi niin kyllähän se helpottaisi tosiaan rahatilannettakin.
Minulla on liikaa tällä hetkellä rahatilanteeseeni nähden niitä maksukanaviakin kun näkyy Telia ja Viasatin urheilukanavat, Ruutu ja Elisa Sport mutta ei jostain syystä osaa mistään luopuakaan. Ruutu ja Elisa nyt ei näistä niin hirveästi maksa kyllä, Ruutu sen noin kympin per kuukausi ja Elisa nyt ei sitäkään. Ruudusta en haluaisi luopua sen takia, koska sieltä tulee esimerkiksi Serie A:ta, Veikkausliigaa, kohta pesistä ja salibandyä sekä NBA:ta ja Elisasta sitten tulee kohta alkavia korisliigan pudotuspelejä. Ja nekin kiinnostavat minua etenkin Kauhajoen Karhubasketin takia.
Mutta kun laittaa säästöön menee nykyisen 90 euron sijaan vain 50 euroa kuukaudessa niin pitäisi periaatteessa rahat riittää tämän kaiken kustantamiseen. Nämä ovat näitä valintakysymyksiä, säästääkö mielummin vai käyttääkö rahaa johonkin itselleen kuitenkin vielä tärkeäänkin.