Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 274
  • 66 802

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minäpä laitan nyt repun selkään ja kävelen Lidliin täyttääkseni sen repun.

Tekeeks teistä kukaan muu näin, häh?

Jännittää jo ihan pirusti illan peli.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään kylvimme rairuohonsiemenet pääsiäistä varten. Koivunoksissa alkaa olla jo pulleita vihreitä silmuja joten eiköhän hiirenkorvalle ehdi pääsiäiseen mennessä (hain oksia sisälle reilu viikko sitten). Sitten pitäisi vielä käydä jostain pyydystämässä pajunkissoja mutta parhaan näköiset puskat on lumihankien takana eikä se hanki välttämättä kestä kävelyä. Ja puska, joka kauempaa näyttää olen hyvinkin täynnä pajunkissoja, on yleensä lähempää katsottuna ihan yhtä harva kuin se viereinen puska jonka juuri hylkäsi kun lähellä oli paremman näköinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minäpä laitan nyt repun selkään ja kävelen Lidliin täyttääkseni sen repun.

Tekeeks teistä kukaan muu näin, häh?

Jännittää jo ihan pirusti illan peli.
Sä et näköjään oo mikään nynny. Et toki voisikaan olla, kun Kerhoa kannatat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saatan käydä hakemassa kestokassillisen olutta, jääkaapissa olevat 5 olutta ei riitä kuin ikenien huuhteluun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perhana. Luulin ottelun alkavan klo 16.00. Ihmettelin, kun otteluseurantaketjua ei näkynyt. No, pelaan puoli tuntia Änki Böötsiä ja juon Pirkkaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siltä varalta, että huomenna tapahtuu uusi sensaatio, niin onhan Jenna Silvosta ja/tai Eveliina Suonpäätä ohjeistettu, että ensimmäisen mestaruuden juhlimisessa varaveskarilla on tiettyjä perinteitä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään väkerrettiin tortilloja. Guacamole ja salsa tehtiin itse ja tortillalätytkin tehtiin ihan itse. Täytteeksi (noiden soosien lisäksi) sitten kurkkua, tomaattia, salaattia, paistettua paprikaa ja sipulia, juustoraastetta ja maustettua kananjauhelihaa. Hyviähän nuo oli...

Hyvä peli naisleijonilla. Ei olisi uskonut ennen peliä että Kanada kaatuisi. Huomenna sitten kultaa hakemaan...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
SE ON SIELLÄ!

Naattikaa nyt kaikki muutkin, vamos!

#SeAitoOranssi
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
SE ON SIELLÄ!

Naattikaa nyt kaikki muutkin, vamos!

#SeAitoOranssi

Nautitaanhan toki. Hieno voitto ja ryöstö tänään HPK:lta. Jännäksi meni varsinkin lopussa, mutta jälleen kerran upea taisteluvoitto Tapparasta.

Ei pidä vain sittenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa joten vähän pistän ainakin jäitä vielä omaan hattuuni. Täytyisi se yksi voitto nimittäin vielä saada Tapparasta. Ja sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta muistan valitettavasti senkin kevään kun HPK johti välieräsarjaa jo 2-0 voitoin TPS:ää vastaan mutta Tepsi silti marssi finaaleihin.

Tuolloin playoffs-sarjat menivät kolmesta voitosta poikki. Vielä on matkaa finaaleihin ja se pitää muistaa vaikka kyllähän nyt hyvältä tuntuukin tuollaisen joskus jopa mahdottomaltakin tuntuneen ryöstön jälkeen.

Toivon itse että ääneni palautuu normaaliksi maanantaihin mennessä. Ääneni kun on vieläkin käheänä tuon torstain pelin jäljiltä. No eiköhän se maanantaiksi palaudu normaaliksi. Minulla ei pitkiin aikoihin ollut ollutkaan ääni käheänä pelin jälkeen mutta tuo torstain peli veti miehen hiljaiseksi, noin niin kuin vitsikkäästi ilmaistuna.

Minä muuten hommasin tänään asuntooni erillisen nettiyhteyden. Hommasin mobile-wifin ja sitten myös tuon kautta toimivan nettiyhteyden, mikä tuo nyt onkaan sitten nimeltään. Nettiyhteyden hinta on mobile-wifeineen noin 20 euroa kuukaudessa.

Hiukan pelottaa miten minulla riittää rahat kun olen nyt parin kuukauden aikana hommannut aika paljon kuukausittaista maksettavaa mutta se onni on että noista kaikista palveluista ja sopimuksista pääsee onnekseni tarvittaessa helpohkosti eroon ja täytyy kai vähentää tuota joka kuukausi säästötilille menevää rahaa nyt sitten niin rahat riittävät paremmin.

Nämä on näitä valintakysymyksiä, säästääkö rahaa vai käyttääkö sitä johonkin itselleen kuitenkin tärkeään. Ennen minulla meni jopa 90 euroa kuukaudessa säästöön mutta ajattelin pienentää tuota summaa 40-50 euroon. Nythän sitten sain nimittäin tuon Chromecastinkin hyvin toimimaan kun hommasin tuon mobile-wifin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nautitaanhan toki. Hieno voitto ja ryöstö tänään HPK:lta. Jännäksi meni varsinkin lopussa, mutta jälleen kerran upea taisteluvoitto Tapparasta.

Ei pidä vain sittenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa joten vähän pistän ainakin jäitä vielä omaan hattuuni. Täytyisi se yksi voitto nimittäin vielä saada Tapparasta. Ja sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta muistan valitettavasti senkin kevään kun HPK johti välieräsarjaa jo 2-0 voitoin TPS:ää vastaan mutta Tepsi silti marssi finaaleihin.

Tuolloin playoffs-sarjat menivät kolmesta voitosta poikki. Vielä on matkaa finaaleihin ja se pitää muistaa vaikka kyllähän nyt hyvältä tuntuukin tuollaisen joskus jopa mahdottomaltakin tuntuneen ryöstön jälkeen.

Toivon itse että ääneni palautuu normaaliksi maanantaihin mennessä. Ääneni kun on vieläkin käheänä tuon torstain pelin jäljiltä. No eiköhän se maanantaiksi palaudu normaaliksi. Minulla ei pitkiin aikoihin ollut ollutkaan ääni käheänä pelin jälkeen mutta tuo torstain peli veti miehen hiljaiseksi, noin niin kuin vitsikkäästi ilmaistuna.

Minä muuten hommasin tänään asuntooni erillisen nettiyhteyden. Hommasin mobile-wifin ja sitten myös tuon kautta toimivan nettiyhteyden, mikä tuo nyt onkaan sitten nimeltään. Nettiyhteyden hinta on mobile-wifeineen noin 20 euroa kuukaudessa.

Hiukan pelottaa miten minulla riittää rahat kun olen nyt parin kuukauden aikana hommannut aika paljon kuukausittaista maksettavaa mutta se onni on että noista kaikista palveluista ja sopimuksista pääsee onnekseni tarvittaessa helpohkosti eroon ja täytyy kai vähentää tuota joka kuukausi säästötilille menevää rahaa nyt sitten niin rahat riittävät paremmin.

Nämä on näitä valintakysymyksiä, säästääkö rahaa vai käyttääkö sitä johonkin itselleen kuitenkin tärkeään. Ennen minulla meni jopa 90 euroa kuukaudessa säästöön mutta ajattelin pienentää tuota summaa 40-50 euroon. Nythän sitten sain nimittäin tuon Chromecastinkin hyvin toimimaan kun hommasin tuon mobile-wifin.
Kun nyt sieltä kuntoutuksesta pääset, niin miten jatko? Oliko sulla joku ammatillinen koulutus takana? Meinaan, että pikku hiljaa takas duuniin, niin rahahommatkin helpottaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin jostain, että huomenna on taas virpomispäivä. Onpas onneksi kätevää nykyään kun ovikellon saa ns. pois päältä.
Onpas myös kätevää kun ovikelloon saa semmosen pilailulaitteen mikä antaa sähköiskun painajalle.

JOOOJOOO SE OLI VITSI. ÄLKÄÄ SUUTTUKO. EN OLE PAHOINPITELEMÄSSÄ LAPSIA SÄHKÖISKUIN...




Vai oliko vitsi sittenkään.....


To be continued......
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Idiootit. Pikku noidille pitää antaa makeisia, kun ovikello huomenna soi. Ootteko jotain syrjäytyneitä nykynuoria, shaattana? Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös