SE ON SIELLÄ!
Naattikaa nyt kaikki muutkin, vamos!
#SeAitoOranssi
Nautitaanhan toki. Hieno voitto ja ryöstö tänään HPK:lta. Jännäksi meni varsinkin lopussa, mutta jälleen kerran upea taisteluvoitto Tapparasta.
Ei pidä vain sittenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa joten vähän pistän ainakin jäitä vielä omaan hattuuni. Täytyisi se yksi voitto nimittäin vielä saada Tapparasta. Ja sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta muistan valitettavasti senkin kevään kun HPK johti välieräsarjaa jo 2-0 voitoin TPS:ää vastaan mutta Tepsi silti marssi finaaleihin.
Tuolloin playoffs-sarjat menivät kolmesta voitosta poikki. Vielä on matkaa finaaleihin ja se pitää muistaa vaikka kyllähän nyt hyvältä tuntuukin tuollaisen joskus jopa mahdottomaltakin tuntuneen ryöstön jälkeen.
Toivon itse että ääneni palautuu normaaliksi maanantaihin mennessä. Ääneni kun on vieläkin käheänä tuon torstain pelin jäljiltä. No eiköhän se maanantaiksi palaudu normaaliksi. Minulla ei pitkiin aikoihin ollut ollutkaan ääni käheänä pelin jälkeen mutta tuo torstain peli veti miehen hiljaiseksi, noin niin kuin vitsikkäästi ilmaistuna.
Minä muuten hommasin tänään asuntooni erillisen nettiyhteyden. Hommasin mobile-wifin ja sitten myös tuon kautta toimivan nettiyhteyden, mikä tuo nyt onkaan sitten nimeltään. Nettiyhteyden hinta on mobile-wifeineen noin 20 euroa kuukaudessa.
Hiukan pelottaa miten minulla riittää rahat kun olen nyt parin kuukauden aikana hommannut aika paljon kuukausittaista maksettavaa mutta se onni on että noista kaikista palveluista ja sopimuksista pääsee onnekseni tarvittaessa helpohkosti eroon ja täytyy kai vähentää tuota joka kuukausi säästötilille menevää rahaa nyt sitten niin rahat riittävät paremmin.
Nämä on näitä valintakysymyksiä, säästääkö rahaa vai käyttääkö sitä johonkin itselleen kuitenkin tärkeään. Ennen minulla meni jopa 90 euroa kuukaudessa säästöön mutta ajattelin pienentää tuota summaa 40-50 euroon. Nythän sitten sain nimittäin tuon Chromecastinkin hyvin toimimaan kun hommasin tuon mobile-wifin.