Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 945
  • 68 240

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään väkerrettiin tortilloja. Guacamole ja salsa tehtiin itse ja tortillalätytkin tehtiin ihan itse. Täytteeksi (noiden soosien lisäksi) sitten kurkkua, tomaattia, salaattia, paistettua paprikaa ja sipulia, juustoraastetta ja maustettua kananjauhelihaa. Hyviähän nuo oli...

Hyvä peli naisleijonilla. Ei olisi uskonut ennen peliä että Kanada kaatuisi. Huomenna sitten kultaa hakemaan...

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
SE ON SIELLÄ!

Naattikaa nyt kaikki muutkin, vamos!

#SeAitoOranssi

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
SE ON SIELLÄ!

Naattikaa nyt kaikki muutkin, vamos!

#SeAitoOranssi

Nautitaanhan toki. Hieno voitto ja ryöstö tänään HPK:lta. Jännäksi meni varsinkin lopussa, mutta jälleen kerran upea taisteluvoitto Tapparasta.

Ei pidä vain sittenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa joten vähän pistän ainakin jäitä vielä omaan hattuuni. Täytyisi se yksi voitto nimittäin vielä saada Tapparasta. Ja sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta muistan valitettavasti senkin kevään kun HPK johti välieräsarjaa jo 2-0 voitoin TPS:ää vastaan mutta Tepsi silti marssi finaaleihin.

Tuolloin playoffs-sarjat menivät kolmesta voitosta poikki. Vielä on matkaa finaaleihin ja se pitää muistaa vaikka kyllähän nyt hyvältä tuntuukin tuollaisen joskus jopa mahdottomaltakin tuntuneen ryöstön jälkeen.

Toivon itse että ääneni palautuu normaaliksi maanantaihin mennessä. Ääneni kun on vieläkin käheänä tuon torstain pelin jäljiltä. No eiköhän se maanantaiksi palaudu normaaliksi. Minulla ei pitkiin aikoihin ollut ollutkaan ääni käheänä pelin jälkeen mutta tuo torstain peli veti miehen hiljaiseksi, noin niin kuin vitsikkäästi ilmaistuna.

Minä muuten hommasin tänään asuntooni erillisen nettiyhteyden. Hommasin mobile-wifin ja sitten myös tuon kautta toimivan nettiyhteyden, mikä tuo nyt onkaan sitten nimeltään. Nettiyhteyden hinta on mobile-wifeineen noin 20 euroa kuukaudessa.

Hiukan pelottaa miten minulla riittää rahat kun olen nyt parin kuukauden aikana hommannut aika paljon kuukausittaista maksettavaa mutta se onni on että noista kaikista palveluista ja sopimuksista pääsee onnekseni tarvittaessa helpohkosti eroon ja täytyy kai vähentää tuota joka kuukausi säästötilille menevää rahaa nyt sitten niin rahat riittävät paremmin.

Nämä on näitä valintakysymyksiä, säästääkö rahaa vai käyttääkö sitä johonkin itselleen kuitenkin tärkeään. Ennen minulla meni jopa 90 euroa kuukaudessa säästöön mutta ajattelin pienentää tuota summaa 40-50 euroon. Nythän sitten sain nimittäin tuon Chromecastinkin hyvin toimimaan kun hommasin tuon mobile-wifin.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nautitaanhan toki. Hieno voitto ja ryöstö tänään HPK:lta. Jännäksi meni varsinkin lopussa, mutta jälleen kerran upea taisteluvoitto Tapparasta.

Ei pidä vain sittenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa joten vähän pistän ainakin jäitä vielä omaan hattuuni. Täytyisi se yksi voitto nimittäin vielä saada Tapparasta. Ja sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta muistan valitettavasti senkin kevään kun HPK johti välieräsarjaa jo 2-0 voitoin TPS:ää vastaan mutta Tepsi silti marssi finaaleihin.

Tuolloin playoffs-sarjat menivät kolmesta voitosta poikki. Vielä on matkaa finaaleihin ja se pitää muistaa vaikka kyllähän nyt hyvältä tuntuukin tuollaisen joskus jopa mahdottomaltakin tuntuneen ryöstön jälkeen.

Toivon itse että ääneni palautuu normaaliksi maanantaihin mennessä. Ääneni kun on vieläkin käheänä tuon torstain pelin jäljiltä. No eiköhän se maanantaiksi palaudu normaaliksi. Minulla ei pitkiin aikoihin ollut ollutkaan ääni käheänä pelin jälkeen mutta tuo torstain peli veti miehen hiljaiseksi, noin niin kuin vitsikkäästi ilmaistuna.

Minä muuten hommasin tänään asuntooni erillisen nettiyhteyden. Hommasin mobile-wifin ja sitten myös tuon kautta toimivan nettiyhteyden, mikä tuo nyt onkaan sitten nimeltään. Nettiyhteyden hinta on mobile-wifeineen noin 20 euroa kuukaudessa.

Hiukan pelottaa miten minulla riittää rahat kun olen nyt parin kuukauden aikana hommannut aika paljon kuukausittaista maksettavaa mutta se onni on että noista kaikista palveluista ja sopimuksista pääsee onnekseni tarvittaessa helpohkosti eroon ja täytyy kai vähentää tuota joka kuukausi säästötilille menevää rahaa nyt sitten niin rahat riittävät paremmin.

Nämä on näitä valintakysymyksiä, säästääkö rahaa vai käyttääkö sitä johonkin itselleen kuitenkin tärkeään. Ennen minulla meni jopa 90 euroa kuukaudessa säästöön mutta ajattelin pienentää tuota summaa 40-50 euroon. Nythän sitten sain nimittäin tuon Chromecastinkin hyvin toimimaan kun hommasin tuon mobile-wifin.
Kun nyt sieltä kuntoutuksesta pääset, niin miten jatko? Oliko sulla joku ammatillinen koulutus takana? Meinaan, että pikku hiljaa takas duuniin, niin rahahommatkin helpottaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin jostain, että huomenna on taas virpomispäivä. Onpas onneksi kätevää nykyään kun ovikellon saa ns. pois päältä.
Onpas myös kätevää kun ovikelloon saa semmosen pilailulaitteen mikä antaa sähköiskun painajalle.

JOOOJOOO SE OLI VITSI. ÄLKÄÄ SUUTTUKO. EN OLE PAHOINPITELEMÄSSÄ LAPSIA SÄHKÖISKUIN...

Vai oliko vitsi sittenkään.....

To be continued......

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Idiootit. Pikku noidille pitää antaa makeisia, kun ovikello huomenna soi. Ootteko jotain syrjäytyneitä nykynuoria, shaattana? Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?
Se on just näin. Tai en mä kova tyyppi oo. Ihan lepsu paska koko ukko, mutta mun ovelle ei tarvii tulla pimputtelemaan. Ei muutoinkaan mennä ventovieraiden oville kerjäämään, niin miksi sen pitäis olla yhtenä päivänä sallittua. Puheistani voi aistia tietynlaista katkeruutta kaikenlaisia pääsiäisiä ja halloweeneja kohtaan. Tottahan se on, että pidän niitä täysin turhanpäiväisinä juttuina, joihin en itse halua osallistua millään tavalla. Oon silti hyvä tyyppi.

Peace and love

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Idiootit. Pikku noidille pitää antaa makeisia, kun ovikello huomenna soi. Ootteko jotain syrjäytyneitä nykynuoria, shaattana? Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?

Höpsis. En mä ainakaan ole kai millään mittarilla mikään kova tyyppi. Syrjäytynyt olen ollut, mutta nykyään en enää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan vasiten menin tänään kauppaan ostamaan Suffeleita, jos pikkusia noitia ilmentyy ovelle. Saatoin kyllä vahingossa ostaa samalla olutta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitäpaitsi, väärä viikonloppu. Meillä sivistyneessä maailmassa nuo noidat käyvät vasta viikon päästä, niin kuin kuuluukin.
No tässä olet oikeassa periaatteessa. Oikeasti huomenna pitäisi tuoda vitsat ja hakea palkka seuraavana lauantaina. No, ihmisten maailmassa lauantaina poltetaan Kokko ja trullit pyörii ympäriinsä.
Ai joo, koska ovat lapsia, niin kaikki on ok, olkootkin väärä päivä.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tässä olet oikeassa periaatteessa. Oikeasti huomenna pitäisi tuoda vitsat ja hakea palkka seuraavana lauantaina. No, ihmisten maailmassa lauantaina poltetaan Kokko ja trullit pyörii ympäriinsä.
Ai joo, koska ovat lapsia, niin kaikki on ok, olkootkin väärä päivä.
Kas kas, linnanherrat oikeassa, hyvä. Noin sen pitäisi mennä, mutta eihän moukat tiedä ;).

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitäpaitsi, väärä viikonloppu. Meillä sivistyneessä maailmassa nuo noidat käyvät vasta viikon päästä, niin kuin kuuluukin.

Itse kun en ole kristitty niin en ole ihan kartalla mitä pitäisi olla ja koska, mutta oletan muutenkin jotain muuttuneen kun karkkia keräilevät noidat eivät jotenkin kauhean raamatulliselta ajatukselta kuulosta.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kun en ole kristitty niin en ole ihan kartalla mitä pitäisi olla ja koska, mutta oletan muutenkin jotain muuttuneen kun karkkia keräilevät noidat eivät jotenkin kauhean raamatulliselta ajatukselta kuulosta.
No, tuo ajoitus onkin vähän pielessä. Sekoitellaan vähän asioita, niin kuin taikapadassa, ja saadaan mukava häppeninki.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kyllä suomalaiset ovat tyhmiä: järjestetään naisten mm-kiekkokisojen finalointi ja vaalit samalle sunnuntaille.
Nyt arvee joutuu miettimään Leijonattarien pelin ja hekumallisen vaaliseurannan välillä. Kanavahyppely kuluttaa kaukosäätimen paristoja eli ilmasto lämpenee, ja siitä huolimatta jokin tilanne saattaa jäädä kokematta. Nauhoittaa ei voi, vaaliseurantaa eritoten tuntuu tollolta katsoa videolta.
Voinko hakea jostain korvauksia huomiseen mielipahaani? Minusta tuntuu, että yhteiskunta on pettänyt minut.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä suomalaiset ovat tyhmiä: järjestetään naisten mm-kiekkokisojen finalointi ja vaalit samalle sunnuntaille.
Nyt arvee joutuu miettimään Leijonattarien pelin ja hekumallisen vaaliseurannan välillä. Kanavahyppely kuluttaa kaukosäätimen paristoja eli ilmasto lämpenee, ja siitä huolimatta jokin tilanne saattaa jäädä kokematta. Nauhoittaa ei voi, vaaliseurantaa eritoten tuntuu tollolta katsoa videolta.
Voinko hakea jostain korvauksia huomiseen mielipahaani? Minusta tuntuu, että yhteiskunta on pettänyt minut.
Arvee järkkää nyt 2 töllöä vierekkäin, tai jos on älytöllö, niin aina helpompaa. Katselet siitä herkut päältä molemmista. Yhtään ei mököttää nyt voi hän.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Suomessa on valitettavan paljon vähävaraisia perheitä, joilla ei ole välttämättä varaa edes kustantaa lapselle viikottaista karkkipäivää. Toivottavasti mahdollisimman moni tällaisessa tilanteessa elävä lapsi saa edes kerran vuodessa ovelta ovelle kiertäessään ystävällisiltä aikuisilta makeisia.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Arvee järkkää nyt 2 töllöä vierekkäin, tai jos on älytöllö, niin aina helpompaa. Katselet siitä herkut päältä molemmista. Yhtään ei mököttää nyt voi hän.

Köyhällä työläisella ei ole tuollaiseen varaa. Toisaalta omistan myös toimivan radion, ehkä jotenkin pärjään.
Mutta vaadin korvauksia kuitenkin, elossa jokin häiritsevä elementti tulee huomenna olemaan. Perkeles kun menin äänestämään ennakkoon, jonkin puolueen ehdokas olisi tämänkin suruni huomioinut.

edit lisäys: Antti Rinteen demarit olisivat tämän probleeman ehkäisseet. Saatana, olisi pitänyt lukea ne Teollisuusliiton viestit.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Virpominen pääsee aina yllättämään. Ei itse tullut koskaan käytyä lapsena Porissa virpomassa, mutta nuutipukinpäivänä käytiin aina nuutittamassa. Täällä Etelä-Suomessa taas virpominen tuntuu olevan paljon nuutittamista suositumpaa. Kai näissä tavoissa on maantieteellisiä eroja, koska en tiedä ketään kavereista, joka olisi lapsena käynyt virpomassa, mutta nuutittamassa kävivät kaikki.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köyhällä työläisella ei ole tuollaiseen varaa. Toisaalta omistan myös toimivan radion, ehkä jotenkin pärjään.
Mutta vaadin korvauksia kuitenkin, elossa jokin häiritsevä elementti tulee huomenna olemaan. Perkeles kun menin äänestämään ennakkoon, jonkin puolueen ehdokas olisi tämänkin suruni huomioinut.

edit lisäys: Antti Rinteen demarit olisivat tämän probleeman ehkäisseet. Saatana, olisi pitänyt lukea ne Teollisuusliiton viestit.
Jos ottaa ATK-laitteen, ja virittää sen vaikka Yleisradion televisioksi ja tavallisesta sitten katsoo lätkää hän, ja vierekkäin aparaatit?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy