Paljon saan jos oon kuukauden juomatta.
Oot erehtyny. Hubba Bubba on Kale Kummola. Juicy Fruitti on Jari Sillanpää.Lihava nainen on Hubba Bubba, hoikka taas Juicy Fruitti. Mä tykkään molemmista.
Olivat lyöneet vetoa meidän avioliiton kestävyydestä... siis ihan leikillään... Ensimmäiset häviäjät jo löytyi kun yli puoli vuotta on kestänyt avioliitto. Minusta on ihan tyhmyyttä veikata lyhyempää aikaa koska ollaan asuttu yhdessä miehen kanssa jo useampi vuosi... Eiköhän siinä ole jo totuus puolisosta paljastunut. Eihän avioliitto sinänsä mitään muuttanut, sama arki jatkuu. Se oli vain juridinen yhteenliittymä yhteistä onneamme kertomaan.
Ei ole niin suurta uhkakuvaa olemassakaan etteikö paras "preppauskeino" ole helvetin suuri asearsenaali. 'MMMMURRIIICAAAHH!Maailmanlopun odottajat on kyllä viihdyttävä sarja. Menee samaan kastiin isojalan jahtaajien ja aaveen metsästäjien kanssa. Kiva naureskella ihmisille, jotka tuhlaavat miljoonia turhaan paskaan.
Hauskaa iltaa!Nyt mennään!
Kivahan noita varmaan on katsoa ja mäkin voisin, mutta sitä en täysin ymmärrä miten tulee mieleen nauraa niille ihmisille.Maailmanlopun odottajat on kyllä viihdyttävä sarja. Menee samaan kastiin isojalan jahtaajien ja aaveen metsästäjien kanssa. Kiva naureskella ihmisille, jotka tuhlaavat miljoonia turhaan paskaan.
Ihan "Stökö" Törmäseltä näyttää taustahenkilö, koska en halua kutitella kymppipykälää, suosittelen sijoittamista "Kuin kaksi marjaa" -ketjuun.Nyt mennään!
Mitä helvettiä. Mua on kusetettu. Mä luulin, et sä oot musta.Nyt mennään!
Nyt mennään!
Pistetään tänne tuolta avautumisketjusta. Eli tästä tuli mieleen että eikös täällä joskus vielä ollut ihan pesunkestävä natsikin? Siis meni ihan "juutalainen maailmanlaajuinen salaliitto"- meiningillä ja vissiin ainakin jossainmäärin löytyi ymmärrystä myös reilu 70v. takaisille kaasutteluhippasille. Tai ainakin niitä oli liioiteltu. Tämän kaverin rinnalla vissiin meikäläinenkin on kunnon vassarisuvakki. En muista nickiä, mutta erityisesti judet saivat luutaa. En muista veljeilikö mussejen kanssa yhteisen hyvän eteen.Jatkoajassa on ehta pesunkestävä kommunisti. Diggailee Neuvostoliitosta ja Jaana Rinteen sanoituksista.
Pistetään tänne tuolta avautumisketjusta. Eli tästä tuli mieleen että eikös täällä joskus vielä ollut ihan pesunkestävä natsikin? Siis meni ihan "juutalainen maailmanlaajuinen salaliitto"- meiningillä ja vissiin ainakin jossainmäärin löytyi ymmärrystä myös reilu 70v. takaisille kaasutteluhippasille. Tai ainakin niitä oli liioiteltu. Tämän kaverin rinnalla vissiin meikäläinenkin on kunnon vassarisuvakki. En muista nickiä, mutta erityisesti judet saivat luutaa. En muista veljeilikö mussejen kanssa yhteisen hyvän eteen.
Joku voi taas tästäkin pahastua ja sanoa ettei sotketa uskontoa urheiluun mutta eikö nuo urheilijat itsekin välillä tee ristin merkkejä sun muita ennen urheilusuorituksia? En nyt tiedä just jääkiekkoilijoista mutta ainakin hiihdossa ja yleisurheilussa olen muistaakseni nähnyt tekevän ristin merkkejä?
Muistan sun lottovoitto haaveen ja sen miten käyttäisit ne rahat, ja nyt tämä. Olet kuin moderni Robin Hood. Ei voi moittia.Päivän hyvä työ tehty. Maksoin juuri kassajonossa edellä olevan ventovieraan 57 euron kauppalaskun, kun hänen korttinsa ei toiminut (tai tilillä ei ollut katetta). Kovasti kiitteli ja näytti herkistyvän. Vannoi takaisin maksaa, mutta sanoin jos lupaa auttaa jotakin samalla tavalla joskus jos tilaisuus tulee, niin en tarvii rahoja takasin.
Arjen pienet teot voi saada ihmiset hyvin iloiseksi.