Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 333
  • 66 806

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ylen urheilutoimittaja Laura Arffman kiusaa mua. Loppujen lopuksi aika tuollainen perusnätti, mutta jollain tavalla ihan pirun kuuma ja aiheuttaa kyllä sykkimistä muuallakin kuin sydämessä. Etenkin kesäisin kun on saanut vähän brunaa pintaan ja pitää tukkaansa vähän vapaammin auki niin on oikein 5/5 kissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ylen urheilutoimittaja Laura Arffman kiusaa mua. Loppujen lopuksi aika tuollainen perusnätti, mutta jollain tavalla ihan pirun kuuma ja aiheuttaa kyllä sykkimistä muuallakin kuin sydämessä. Etenkin kesäisin kun on saanut vähän brunaa pintaan ja pitää tukkaansa vähän vapaammin auki niin on oikein 5/5 kissa.

Tein aikoinaan hommia hänen veljelleen. Emme tosin tavanneet ja asiat oli muutenkin ammatillisia eivätkä kuumia.

Kiva perusnätti, mutta en äänestäisi.
 

Pekkis

Jäsen
Ylen urheilutoimittaja Laura Arffman kiusaa mua. Loppujen lopuksi aika tuollainen perusnätti, mutta jollain tavalla ihan pirun kuuma ja aiheuttaa kyllä sykkimistä muuallakin kuin sydämessä. Etenkin kesäisin kun on saanut vähän brunaa pintaan ja pitää tukkaansa vähän vapaammin auki niin on oikein 5/5 kissa.

Lauran kun kasvotusten kohtaa, niin meinaa jalat mennä alta. Erittäin iloinen, syötävän suloinen ja parantaa työskentelyään kuin sika juoksuaan. Onnen poika on miehensä. Järkyttäviä kolttuja tosin välillä yllään kantaa. Ainakin studiossa. Tosin just nyt näyttää hyvältä!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei ole mikään tunnettu termi kyllä tuo Hanna-Tädin pikkuleivät. En ole nimittäin ikinä kuullutkaan. Ja ei se kai nyt varsinkaan niin tunnettu ole, että voisi puhua jostain "hannatädeistä" niin kuin itsestään selvästä asiasta. Iso alkukirjain, väliviiva ja sitten ne pikkuleivät sinne loppuun selitteeksi. Hanna-Tädin pikkuleivät. Noin, nyt joku saattaa arvata että kyse on pikkuleivistä, vaikkei tietäisikään termiä.

Juu, minun erheeni. Sitä kun on jo vuosikaudet aina saanut jouluna Hanna-Tädin piparia (anteeksi jos kuullostaa kaksimieliseltä) niin pitää itsestäänselvyytenä että kaikki muutkin sen pikkuleivän nyt tietää. Mutta näin ei ihme kyllä olekaan. Olisi kyllä pitänyt kirjoittaa selvemmin että pikkuleipiä näillä Hanna-tädeillä tarkoitan.

Onko teilläkin monta tätiä, mutta yksikään ei ole nimeltään Hanna?

Äiti-vainaalla oli sen niminen täti kuin Hanna. Siksi kuullostikin ennen vanhaan meidän perheessä hassulta että taas leivotaan Hanna-tädin pikkuleipiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään pitäisi tehdä joulukortit ja olin ajatellut että tekisin myös sytykeruusuja. En vain tiedä missä välissä ehdin kun tulee tuota urheilua koko päivän. Täytyy varmaan tuoda askartelukamat tähän olohuoneeseen ja väkertää tässä urheilua silmäillen. No alppihiihto ei niin hirveästi nappaa joten sen aikana voisi puuhailla jotain.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään pitäisi tehdä joulukortit ja olin ajatellut että tekisin myös sytykeruusuja. En vain tiedä missä välissä ehdin kun tulee tuota urheilua koko päivän. Täytyy varmaan tuoda askartelukamat tähän olohuoneeseen ja väkertää tässä urheilua silmäillen. No alppihiihto ei niin hirveästi nappaa joten sen aikana voisi puuhailla jotain.

Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi. Toivottavasti näillekin löytyy katsojansa.
Jos en olisi urheiluhenkinen, niin voisi vituttaa toi Ylen kakkosen tarjonta viikonloppuisin ja vähän ehkä muutenkin. Onhan toi Ylen tarjonta nykyään suurelta osin surkeaa ja uusintoja uusintojen perään, mutta surullisinta on, että kaupallisilta kanavilta tulevat ohjelmat ovat pääosin vielä huonompia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi. Toivottavasti näillekin löytyy katsojansa.
Minulle tämä päivä oli urheilun osalta ihan mielenkiintoinen. Hiihdon viestit nappaa ihan kypällä eikä suomalaiset pahasti kontanneetkaan eli ilolla katseli. Eikä Norjan voitot kiristä pinnaa kun ne on niin normikamaa, niihin on vaan niin tottunut. Kivahan se oli katsella kun Kaisa nakuttaa taulun toisensa jälkeen alas ja hiihtokin kulkee. Miesten kisasta tulikin ihan jännittävä kun J. Bö ampui kaksi vikaa hudeiksi. Ja salibandyn loppuottelu, kyllä Suomi vaan tänään oli parempi, ei siinä mitään, jännä matsi. Ja joulukortitkin tuli jossain välissä askarreltua...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi. Toivottavasti näillekin löytyy katsojansa.
Jos en olisi urheiluhenkinen, niin voisi vituttaa toi Ylen kakkosen tarjonta viikonloppuisin ja vähän ehkä muutenkin. Onhan toi Ylen tarjonta nykyään suurelta osin surkeaa ja uusintoja uusintojen perään, mutta surullisinta on, että kaupallisilta kanavilta tulevat ohjelmat ovat pääosin vielä huonompia.

Allekirjoitan sanasta sanaan tekstisi alkuosan koskien urheilutarjontaa (paitsi että vähät välitän mistään ampumahiihdostakaan). Ei kiinnosta mikään suksilla sivakointi tai sählynpeluu.

Muuten Ylen tarjonta on varsin hyvää ja Ylen ohjelmat Areenassa ja Teemalla ovat ainoita joita viitsii perustelevisiosta katsoa. Hyviä sarjoja voi katsoa Areenasta kun sopii ja elokuvatarjonta Teeman puolella on aina varsin laadukasta. Uusintoja toki sielläkin, mutta ainahan sitä esim. Kurosawan samuraielokuvia katsoo uusintoina.

Kaupalliset kanavat ovat pääsääntöisesti katselukelvotonta paskaa joiden välissä näytetään järjettömät määrät vielä katselukelvottomampia mainoksia.

Maksukanavarulettiin en ole lähtenyt, niitäkin tuntuu olevan liikaa ja nähdäkseen yksittäisiä sarjoja pitäisi tilata kuukausipaketteja usealta kanavalta. Parempi ostaa haluamansa sarjat pikku viiveellä kausibokseina sitten joskus. Aina voisi tietysti lähteä kikkailemaan kanavien kk-tilauksien lopettamisella ja satunnaisilla ilmaiskuukausilla, mutta eipä sellaistakaan jaksa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikka urheiluihminen olenkin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta toi nykyinen Ylen urheilutarjonta, vaikka hyvin runsasta onkin. Ei kiinnosta murtomaahiihdon maailmancupit, alppiurheilu, yhdistetty, mäkihyppy, pikaluistelu, alamäkiluistelu, ei sitten yhtään. Ampumahiihto ehkä vähän, mutta voin hyvin katsoa teksti-tv:stäkin, miten Mäkäräisen kävi.

Erittäin samaa mieltä noista lajeista. Oli aivan uskomatonta tuskaa eteläisellä pallonpuoliskolla asuessa katsoa Urheiluruutua, kun keskellä kesää tuli tuollaista.

Nyt nuo lajit kiinnostaa yhtä vähän, mutta jotenkin helpompi silti katsoa lähetystä samaan aikaan, kun ulkonakin on talvi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hieno urheilusunnuntai eilen. Naisten viesti, miesten viesti, Mäkäräisen ampumahiihto ja sokerina pohjalla salibandyn mm-finaali. Olen enemmän kuin tyytyväinen, että näitä saa katsella YLE:n toteuttamana ja välittämänä sillä kokemuksella ja laadulla mitä heillä urheilusta on. Täyttä asiaa pienellä pilkkeellä silmäkulmassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänä aamuna oli aika tiukkaa grandmamaa salilla, mutta ei sitä silti vois. Joku roti sentään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kokkailen tässä lasagnettea, helppoa ku mikä. Vaikeusastetta lisää se, ku noi koirat makaa jaloissa ja joutuu astumaan niiden yli kun liikkuu hellan, jääkaapin ja tiskipöydän välimaastossa. Hemmoteltuja ovat mokomat.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuseeko joku tarjoilija tuohon Kukkumäen Teboilin kahvitonkkaan, kun tuntuu että joka toinen kahvikupillinen on täysin juomakelvotonta?

Nytkin vaihdettiin uusi tonkka just ennen minua, ja oikein puistatti, kun sain sitä suuhuni.

Kahvi ei ole liian vahvaa, tai liian laimeaa. Vaan siinä on joku helvetillinen sivumaku.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuseeko joku tarjoilija tuohon Kukkumäen Teboilin kahvitonkkaan, kun tuntuu että joka toinen kahvikupillinen on täysin juomakelvotonta?

Nytkin vaihdettiin uusi tonkka just ennen minua, ja oikein puistatti, kun sain sitä suuhuni.

Kahvi ei ole liian vahvaa, tai liian laimeaa. Vaan siinä on joku helvetillinen sivumaku.

Ei sinne kukaan varmaankaan erikseen kuse, mutta tonkat on pesemättä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko kuolleille ihmisille runkkaaminen nekrofiliaa? Jos tekisi mieli katsella Anna Nicole Smithin kuvia tai videoita niin onko se paheksuttavaa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään Koko Suomi leipoo- ohjelmassa leivottiin porkkanakakkua. Minä en ole koskaan onnistunut sen tekemisessä, en kyllä ole montaa kertaa koettanutkaan tehdä. No raakakakku on vielä vähemmän minun juttu (sitäkin leivottiin tänään ohjelmassa), en ole koskaan edes yrittänyt. Minun ydinosaamisalueet leivonnassa on kyllä hyvin perinteisteisissä tai vanhanaikaisissa jutuissa. Kaveri on taasen hyvä trendijutuissa (esim. pullaa hän ei osaa oikeastaan tehdä).Ollaan kaverin kanssa huvikseen puhuttu että pitäisi perustaa joku kotikonditoria... Minä voisin tehdä perinteiset jutut ja kaveri sitten muotipiperryksiä (kuten jotain raaka-, naku- ja koristekakkuja yms). No ei me tosissaan olla... kuhan hupsutellaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onko kuolleille ihmisille runkkaaminen nekrofiliaa? Jos tekisi mieli katsella Anna Nicole Smithin kuvia tai videoita niin onko se paheksuttavaa?

Vähän riippuu siitä, onko kuvat ja videot otettu Smithin kuoleman ja/tai ruumiinavauksen jälkeen vai ei. Ei sekään tosin vielä nekrofiliaa olisi, mutta kertoisi se ainakin aika eksoottisesta mausta.

Kuolleisiin ihmisiin sisälle runkkaaminen olisi nekrofiliaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kouluissa oli joskus jotain ammatinvalinnan ohjaajia, onko hyö nykyään opoja tjsp. Mietin, että olisipa jännä tilanne mikäli oppilaalle tulisi suosituksena riistäjäkapitalisti: lukio, kuntosali ja peili, kevyt kauppa-tai oikissuuntautuminen sitten yliopistossa.
Kovimmille sitten luikertelu jonkun lääkiksen läpi, muutaman oikiksen ja hallintotieteenkurssin kera tietysti: varmaa rahaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@arvee enpä ole kummallisempaa riistäjäkapitalistikuvausta lukenutkaan. Pointsit kotiin. Sinä sitten varmaan olet vain köyhä vasuripaska.

Jee, köyhä kyllä, oma vika, paska omasta mielestäni useinkin, syytän lällärigeenejä, vasuri hyvin valikoivasti, syytän kirjallisuutta.
Vain, sitä olen ja tulen aina olemaan, son mun luonto.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jee, köyhä kyllä, oma vika, paska omasta mielestäni useinkin, syytän lällärigeenejä, vasuri hyvin valikoivasti, syytän kirjallisuutta.
Vain, sitä olen ja tulen aina olemaan, son mun luonto.

En todellakaan tiedä mikä sinun ongelmasi on. Köyhä vasuripaska voi olla vaikkapa lakimies tai lääkäri yhtälailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös