Merkonomin opintojen vikan vuoden työssäoppimisjakso alkaa sitten minullakin joskus joulun pyhien jälkeen. Todennäköisesti palkaton harjoittelu mutta kaikki työkokemukset ovat toki tälleen "nuorena" arvokkaita. Ensi viikolla menen sinne kirjoittamaan työsopparin. Hetken se kirpaisi etten saanut palkallista duunia kaupan hommista. Kahesti olin jo ihan maalisuoralla mutta kun ei niin ei.
Noh, kerta kun olen vielä "vapaalla" ja unirytmit luokkaa NHL/NBA ja sitten pehkuihin niin päätin sitten valvoa koko viime yön koska luin eilen, että Burger King juhlistaa tänään 5-vuotis synttäreitään Suomessa tarjoamalla jokaisessa ravintolassaan 20 ekalle ilmaisen Whopper-aterian.
Ihan älytön idea oli lähteä roskaruokaamaan heti aamusta. Toinen kerta laatuaan mulla ikinä. Mutta kylläpä oli olo oli kuin voittajalla kun sain kunnian olla heidän päivän eka asiakas. Joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä tuli muuten oltua kertaalleen todistetusti lähihuoltoaseman marketin yön viimeinen asiakas. Mahtava fiilis sekin silloin, joskin myyjän mielestä olin varmaan se "vittumainen viimeisen minuutin asiakas".
Sorruin eilen ostamaan tota uutta EDiä. Uteliaisuus vei jälleen musta voiton. Kuitenkin tuo ED Gamer Light on ollut tärkeä apu että olen jaksanut pitää silmät auki vielä tähänkin saakka. Eihän tässä ole valvottu vasta kuin 26 tuntia ja risat putkeen. Ei tunnu missään! No ei vaan, kohta taas tuntuu. Söin äsken makaroonilaatikkoa, se toi hetkellisen energiaboostin. Aattelin salkkareiden jälkeen lähteä vielä pyöräilemään. Ei tämä toki ole eka kerta kun taistelen allnighterin jälkeistä väsymystä vastaan liikunnalla. Liikkuminen on kuitenkin ihan jees. Paikallaan oleminen yleisesti ottaen perseestä sillon ku ei ole urheilua töllättävänä.