Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 380 465
  • 66 968
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon kanssa myyny vanhoja (eli paskoja) autoja nettiautossa ja melko paljon käy renkaanpotkijaa. Tulee aina mieleen Kummelin sketsi pikkuvioista kun ilmeisesti muutamalla satasella ollaan uutta ostamassa. Vaihdossa myös tarjottu vaikka mitä neuvostoliittolaista perseenpäristintä vaikka nimenomaan en ole vaihdossa kyseistä tuotetta ottamassa.

Ihme väkeä tähänkin maahan mahtuu.
Tästä olen aiemminkin täällä jossain avautunut. On toi Nettiauto kyllä metka paikka. Tai ihan hyvä sivuhan se on, sielä vaan pyörii jostain syystä kovasti vajaamielistä käyttäjää. Oon useemmankin auton sielä myynyt ja AINA lukee myyntipuheen jälkeen isoilla kirjaimilla HUOM! EI VAIHTOA. VAIN KÄTEINEN.

Ja ensimmäinen viestihän on AINA jotain tähän tyyliin:

Kysymys: Moro! Mites vaihdeltas: NettiautoID6969haistaspermanenripuli -Mr. Molesto, Kihniö.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä olen aiemminkin täällä jossain avautunut. On toi Nettiauto kyllä metka paikka. Tai ihan hyvä sivuhan se on, sielä vaan pyörii jostain syystä kovasti vajaamielistä käyttäjää. Oon useemmankin auton sielä myynyt ja AINA lukee myyntipuheen jälkeen isoilla kirjaimilla HUOM! EI VAIHTOA. VAIN KÄTEINEN.

Ja ensimmäinen viestihän on AINA jotain tähän tyyliin:

Kysymys: Moro! Mites vaihdeltas: NettiautoID6969haistaspermanenripuli -Mr. Molesto, Kihniö.

Eihän siinä mitään, jos ne vaihdokit olisi edes sinnepäin mutta järjestäen ei edes samassa sektorissa. Joskus olisin ottanut vaihdossa tila- tai matkailuauton parin tonnin hintaluokassa ja järkevimmät tarjosi mopoa tai jotain vitunaikasta 316 bemaria.

Ei vaan voi ymmärtää heidän järjenjuoksua.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullekkin on noita vaihdoehdotuksia tullu navetasta parvekelasiin.

Joku kromosomi näiden päässä on menny vikaan, kaikki tämmöset vänkääjät ku sais johonkin samaan laivaan, jonka ajas Venäjän rajalle ja soittas Putinille et Syyrialainen sotalaiva saapui kylään nii päästäs helpommalla, jos ei ne ostohousut mene suosiolla jalkaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itsellä tosiaan ollu nettimotossa tuommonen muutaman tonnin suska myynnissä ja lukee että EI VAIHTOA! Varmaan kolmisenkymmentä vaihtoehdotusta talbotista bemariin. En vittu käsitä näitä lukutaidottomia. "Paljo maksat väliä jos vaihdetaan?" "Meniskö väliin?" jne paskaa. Mitä jos menisivät ite jostain silppurista läpi niin ei tarvis lukea tuommosta paskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen itsekin joskus ollut myyntipuolella ja samanlaiset kokemukset. Syyhän tuohon lienee se, että ei siinä mitään häviäkään, jos laittaa pienen kyselyn menemään.

En ole laittanut sellaisia mitä en olisi ostamassa, mutta ei se nyt kuitenkaan kovin vaikeaa ole ymmärtää miksi noin tehdään.

Olen hakenut työpaikkoihin mihin en uskonut pääseväni ja kerran tärppäsi sekin. Ei ollut mitään hävittävää ja jostain syystä sieltä sitten haluttiin haastatella ja parin kierroksen jälkeen laitettiin nimet papereihin.

Se on tietenkin varmaan jonkunlainen ongelma, kun kaikkialle on liian helppo hakea ja ei edes muista mihin kaikkiin on hakenut.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itsellä tosiaan ollu nettimotossa tuommonen muutaman tonnin suska myynnissä ja lukee että EI VAIHTOA! Varmaan kolmisenkymmentä vaihtoehdotusta talbotista bemariin. En vittu käsitä näitä lukutaidottomia. "Paljo maksat väliä jos vaihdetaan?" "Meniskö väliin?" jne paskaa. Mitä jos menisivät ite jostain silppurista läpi niin ei tarvis lukea tuommosta paskaa.

Ihan samaa settiä kun aikoinaan myin Torissa eurolla parilla dvd-leffoja. Pistin ilmoitukseen pariinkin kertaan, että en postita ja vain nouto, niin eiköhän suurimmassa osassa yhteydenotoista ollut "postitatko?" tai "voitko tuoda paikkaa x?". Joo ootas mä lähen tuomaan bussilla tän euron leffan sinne toiseen kaupunkiin ja otan vaan alle kympin takkiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko teillä mitään seksuaalista jännitettä jäljellä? ....
Tai sinä, miehesi ja siskon mies lähdette telttailemaan, mutta miehesi eksyy ja joudutte nukkumaan teltassa kahdestaan siskosi miehen kanssa. Mitä siitä seuraisi?
Ei koe että välillämme on mitään seksuaalisia jännitteitä, voin tietenkin puhua vain omasta puolestani. Ne oli vain yhdet bileet vuosien takaa kun jotenkin humalapäissäni päädyin naimaan yhden miehen kanssa. Ja siitä parin vuoden päästä sisko toi näytille uuden poikaystävänsä ja hupsheijaa tajusin miehen olevan seksikumppanini vuosien takaa. Oli siinä vähän ihmettelemistä.

Tuo telttailuskenaario on kyllä ihan utopistinen koska siskon mies ei koskaan lähtisi minun ja mieheni kanssa mihinkään koska me ollaan niin tylsiä ihmisiä. Mutta jos ajatellaan että jäisin joskus kaksin johonkin siskon miehen kanssa niin en usko tuntevani minkäänlaista vetoa häntä kohtaan, hän tärkeilevä ja rasittava tyyppi. Eikä minulla ole halua pettää miestäni tai loukata siskoani. Mutta kuka tietää...

Todella toivon, että sisko ei saa koskaan tietää, mutta tavallaan hänellä olisi ehkä myös oikeus tietää.
Asian kun olisi pamauttanut silloin esille kun seurustelu alkoi niin olisi voinut sisko sulatella ja päättää miten jatkaa. Mutta kun siskon mies pyysi vaikenemaan niin minä olin hiljaa, halusin olla hiljaa. Nyt on jotenkin vaikeaa mennä sanomaan että sisko rakas, muistatko ne bileet 2000-luvun alussa... joo, bytheway, harrastin seksiä tulevan miehesi kanssa. Jos sisko tietäisi, hän varmaan vahtaisi minua ja miestään, näkisi piilomerkityksiä siellä missä niitä ei ole. Kiukuttelisi meille molemmille, voisi jopa katkaista välit minuun. Ja loppujen lopuksi sisko elää perheineen omaa kiireistä arkeaan toisella puolella Suomea, tavataan melko harvoin. Minun ja siskon miehen luonteet ja "kemiat" ei sovi yhteen, taidamme kumpikin pitää toisiamme aika rasittavina tyyppeinä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja loppujen lopuksi sisko elää perheineen omaa kiireistä arkeaan toisella puolella Suomea, tavataan melko harvoin. Minun ja siskon miehen luonteet ja "kemiat" ei sovi yhteen, taidamme kumpikin pitää toisiamme aika rasittavina tyyppeinä.

No tämähän nyt sentään helpottaa asiaa. En ole siskoani nähnyt 12 vuoteen, viimeksi hautajaisissa. Ei ole mitään tarvetta olla pakonomaisesti yhteyksissä, vaikka samaa verta ollaankin. Mitään riitaa ei ole, mutta omat elämät ja tämä meni tällä kertaa näin.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Okei, jos kastelisi omenapuuta omenamehulla, lopputuloksen olisi pakko olla maailman omenaisimmat omenat, right?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan samaa settiä kun aikoinaan myin Torissa eurolla parilla dvd-leffoja. Pistin ilmoitukseen pariinkin kertaan, että en postita ja vain nouto, niin eiköhän suurimmassa osassa yhteydenotoista ollut "postitatko?" tai "voitko tuoda paikkaa x?". Joo ootas mä lähen tuomaan bussilla tän euron leffan sinne toiseen kaupunkiin ja otan vaan alle kympin takkiin.
Joskus möin ja ostin Huuto.netissä satoja pokeleffoja, eikä ollut tuollaisia tapauksia. Kyllä sitä tietty joskus tuli nähtyäkin, esim. kerran joku asui viereisessä kerrostalossa jne.

Siihen levyn päälle pistin palan kuplamuovia ja myöhemmin taittelin usein talouspaperia ettei niin herkästi irtoisi postissa ja joskus tuli palautetta että kiitti runkkupaperista. Heh.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Yövuorot menossa, samaan aikaan ohjelmassa muutto yhteiseen kotiin nykyisen puolison kanssa. Seuraavan kerran kun muutan, en tee sitä kesähelteillä; Hikistä hommaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tää muuten vidumaista ku pitää paastota ennen verikokeita. Ei ihme et ihmiset lihoo kun niitä pidetään eka nälässä ja sit päästetään irti, syöhän siinä vahvempikin jo vähintään pari pizzaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Humble brag -ketjussa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.
Olen minäkin käynyt HIV- testeissä joskus. Kerran oli vähän lähellä, makasin (mustan) miehen kanssa joka myöhemmin kertoi olevansa kantaja. Kyllä hän käytti kortsua tosi tunnollisesti (sen minkä muistan). Ja testit oli minulla puhtaat, luojalle kiitos siitä. Mutta en tiedä olisinko mennyt hänen kanssaan sänkyyn jos olisin etukäteen tiennyt viruksesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Okei, jos kastelisi omenapuuta omenamehulla, lopputuloksen olisi pakko olla maailman omenaisimmat omenat, right?
No ihan loogista. Mitäs tapahtuu jos sekottaa vitamiiniporetabletin vissyveteen? Ylikuumeneeko universumi? Avautuuko Haadeksen portit ja Keinonen palaa maan päälle rankaisemaan kaikkia?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ihan samaa settiä kun aikoinaan myin Torissa eurolla parilla dvd-leffoja. Pistin ilmoitukseen pariinkin kertaan, että en postita ja vain nouto, niin eiköhän suurimmassa osassa yhteydenotoista ollut "postitatko?" tai "voitko tuoda paikkaa x?". Joo ootas mä lähen tuomaan bussilla tän euron leffan sinne toiseen kaupunkiin ja otan vaan alle kympin takkiin.

Joo aivan saatanan käsittämätöntä. Jos itse olen kiinnostunut ostamaan jotain ja ilmoituksessa lukee että pelkkä rahuska kelpaa tjsp. niin uskon kyllä kerralla. Ei tarvi alkaa siinä kaikenmaailman paskaa tunkemaan väliin. Joo jotain DVD-leffoja vielä kuskailemaan ympäriinsä kun arvo on tosiaan noin 2 euroa kipale.

Tuossa joku aika sitten myytiin muijan kans sänky isomman tieltä niin joku pariskunta tuli katsomaan. Menivät jumalauta makoilemaan siihen ja päättivät sitten etteivät ostakkaan. Meinasin sanoa että nussikaa nyt sentään vielä. Hintaakin oli huikeat 70 euroa. Kaikkia vitun urpoja sitä näkee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen minäkin käynyt HIV- testeissä joskus. Kerran oli vähän lähellä, makasin (mustan) miehen kanssa joka myöhemmin kertoi olevansa kantaja. Kyllä hän käytti kortsua tosi tunnollisesti (sen minkä muistan). Ja testit oli minulla puhtaat, luojalle kiitos siitä. Mutta en tiedä olisinko mennyt hänen kanssaan sänkyyn jos olisin etukäteen tiennyt viruksesta.

Se on nyt mennyt vähän ohi mistä tämä HIV-keskustelu lähti, mutta oikeastihan se on todella huonosti tarttuva virus. Ja todella paljon saa panna saadakseen sen tarttumaan. Siksi se on niin yleinen kuitenkin, kun ihmiset vain panevat kuin kanit.

Eikä sitä muutenkaan saa ääneen sanoa, koska silloin jotkut saattaisivat vähentää kumien käyttöä ajatellen ei se kuulema tartu. Ei tartu, mutta joskus voi myös osuakin.

Sekin on vähän hassua kuinka tästä stigmasta ei vieläkään ole parissa sukupolvessa päästy eroon. Jos sen viruksen saa ja on länsimaisen hoidon piirissä, niin ei se ole mikään sairaus vaan se on vain tilanne missä olet kantaja.

Ei, minulla ei ole virusta, enkä puolustele mitään, Kerron vain miten asia nykytiedon valossa on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko niillä mustilla miehillä nyt siis oikeasti isompi kikkeli. Iisoppi osannee kertoa.

HI-virus ei katso ihon väriä mihin se tarttuu. Niillä on vain enemmän aikaa paneskella, kun ei ole mitään töitä kotikylässä. Eikä ole pleikkaria tai fasebookkia eikä välttämättä edes televisiota.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko niillä mustilla miehillä nyt siis oikeasti isompi kikkeli. Iisoppi osannee kertoa.

HI-virus ei katso ihon väriä mihin se tarttuu. Niillä on vain enemmän aikaa paneskella, kun ei ole mitään töitä kotikylässä. Eikä ole pleikkaria tai fasebookkia eikä välttämättä edes televisiota.

Eikä naisilla turhia oikeuksia niiden panemista hidastamassa
 

JKyykka

Jäsen
Aloin pitkästä aikaa ohjelmoimaan. En ollut moneen vuoteen kirjoittanut riviäkään koodia. Näköjään datanomiopinnoissa olen saanut ohjelmoinnin kurssista arvosanaksi K5, kun tuossa äsken noita todistuksia pläräsin. Eihän se nyt mikään kova saavutus ole, mutta näköjään silloinkin jo ohjelmointi oli sen verran kiinnostanut, että olin jaksanut niitä tehtäviä tehdä. Mutta niin, aloin suorittaa tuota Helsingin yliopiston ohjelmoinnin MOOC:cia. Vaikuttaa hyvältä setiltä, kun itsellä hommat ihan hakusessa näin monen vuoden jälkeen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on nyt mennyt vähän ohi mistä tämä HIV-keskustelu lähti, mutta oikeastihan se on todella huonosti tarttuva virus.
@sämpylä89 jossain ketjussa kertoi menevänsä HIV-testeihin. Siitä se tällä kertaa lähti.

Onko niillä mustilla miehillä nyt siis oikeasti isompi kikkeli. Iisoppi osannee kertoa.
Olen kahta mustaa munaa päässyt kokeilemaan ja oli ne suurempia on valkoiset keskimäärin. Otanta oli kyllä todella pieni tuolla tummalla puolella eikä se päätä huimaa vaaleidenkaan osalta. Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös