Onko teillä mitään seksuaalista jännitettä jäljellä? ....
Tai sinä, miehesi ja siskon mies lähdette telttailemaan, mutta miehesi eksyy ja joudutte nukkumaan teltassa kahdestaan siskosi miehen kanssa. Mitä siitä seuraisi?
Ei koe että välillämme on mitään seksuaalisia jännitteitä, voin tietenkin puhua vain omasta puolestani. Ne oli vain yhdet bileet vuosien takaa kun jotenkin humalapäissäni päädyin naimaan yhden miehen kanssa. Ja siitä parin vuoden päästä sisko toi näytille uuden poikaystävänsä ja hupsheijaa tajusin miehen olevan seksikumppanini vuosien takaa. Oli siinä vähän ihmettelemistä.
Tuo telttailuskenaario on kyllä ihan utopistinen koska siskon mies ei koskaan lähtisi minun ja mieheni kanssa mihinkään koska me ollaan niin tylsiä ihmisiä. Mutta jos ajatellaan että jäisin joskus kaksin johonkin siskon miehen kanssa niin en usko tuntevani minkäänlaista vetoa häntä kohtaan, hän tärkeilevä ja rasittava tyyppi. Eikä minulla ole halua pettää miestäni tai loukata siskoani. Mutta kuka tietää...
Todella toivon, että sisko ei saa koskaan tietää, mutta tavallaan hänellä olisi ehkä myös oikeus tietää.
Asian kun olisi pamauttanut silloin esille kun seurustelu alkoi niin olisi voinut sisko sulatella ja päättää miten jatkaa. Mutta kun siskon mies pyysi vaikenemaan niin minä olin hiljaa, halusin olla hiljaa. Nyt on jotenkin vaikeaa mennä sanomaan että
sisko rakas, muistatko ne bileet 2000-luvun alussa... joo, bytheway, harrastin seksiä tulevan miehesi kanssa. Jos sisko tietäisi, hän varmaan vahtaisi minua ja miestään, näkisi piilomerkityksiä siellä missä niitä ei ole. Kiukuttelisi meille molemmille, voisi jopa katkaista välit minuun. Ja loppujen lopuksi sisko elää perheineen omaa kiireistä arkeaan toisella puolella Suomea, tavataan melko harvoin. Minun ja siskon miehen luonteet ja "kemiat" ei sovi yhteen, taidamme kumpikin pitää toisiamme aika rasittavina tyyppeinä.