Räpylätassu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, Avalanche
Okei, jos kastelisi omenapuuta omenamehulla, lopputuloksen olisi pakko olla maailman omenaisimmat omenat, right?
Joskus möin ja ostin Huuto.netissä satoja pokeleffoja, eikä ollut tuollaisia tapauksia. Kyllä sitä tietty joskus tuli nähtyäkin, esim. kerran joku asui viereisessä kerrostalossa jne.Ihan samaa settiä kun aikoinaan myin Torissa eurolla parilla dvd-leffoja. Pistin ilmoitukseen pariinkin kertaan, että en postita ja vain nouto, niin eiköhän suurimmassa osassa yhteydenotoista ollut "postitatko?" tai "voitko tuoda paikkaa x?". Joo ootas mä lähen tuomaan bussilla tän euron leffan sinne toiseen kaupunkiin ja otan vaan alle kympin takkiin.
Humble brag -ketjussa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.On tää muuten vidumaista ku pitää paastota ennen verikokeita. Ei ihme et ihmiset lihoo kun niitä pidetään eka nälässä ja sit päästetään irti, syöhän siinä vahvempikin jo vähintään pari pizzaa.
Olen minäkin käynyt HIV- testeissä joskus. Kerran oli vähän lähellä, makasin (mustan) miehen kanssa joka myöhemmin kertoi olevansa kantaja. Kyllä hän käytti kortsua tosi tunnollisesti (sen minkä muistan). Ja testit oli minulla puhtaat, luojalle kiitos siitä. Mutta en tiedä olisinko mennyt hänen kanssaan sänkyyn jos olisin etukäteen tiennyt viruksesta.Humble brag -ketjussa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.
No ihan loogista. Mitäs tapahtuu jos sekottaa vitamiiniporetabletin vissyveteen? Ylikuumeneeko universumi? Avautuuko Haadeksen portit ja Keinonen palaa maan päälle rankaisemaan kaikkia?Okei, jos kastelisi omenapuuta omenamehulla, lopputuloksen olisi pakko olla maailman omenaisimmat omenat, right?
Ihan samaa settiä kun aikoinaan myin Torissa eurolla parilla dvd-leffoja. Pistin ilmoitukseen pariinkin kertaan, että en postita ja vain nouto, niin eiköhän suurimmassa osassa yhteydenotoista ollut "postitatko?" tai "voitko tuoda paikkaa x?". Joo ootas mä lähen tuomaan bussilla tän euron leffan sinne toiseen kaupunkiin ja otan vaan alle kympin takkiin.
Olen minäkin käynyt HIV- testeissä joskus. Kerran oli vähän lähellä, makasin (mustan) miehen kanssa joka myöhemmin kertoi olevansa kantaja. Kyllä hän käytti kortsua tosi tunnollisesti (sen minkä muistan). Ja testit oli minulla puhtaat, luojalle kiitos siitä. Mutta en tiedä olisinko mennyt hänen kanssaan sänkyyn jos olisin etukäteen tiennyt viruksesta.
Onko niillä mustilla miehillä nyt siis oikeasti isompi kikkeli. Iisoppi osannee kertoa.
HI-virus ei katso ihon väriä mihin se tarttuu. Niillä on vain enemmän aikaa paneskella, kun ei ole mitään töitä kotikylässä. Eikä ole pleikkaria tai fasebookkia eikä välttämättä edes televisiota.
Eikä naisilla turhia oikeuksia niiden panemista hidastamassa
@sämpylä89 jossain ketjussa kertoi menevänsä HIV-testeihin. Siitä se tällä kertaa lähti.Se on nyt mennyt vähän ohi mistä tämä HIV-keskustelu lähti, mutta oikeastihan se on todella huonosti tarttuva virus.
Olen kahta mustaa munaa päässyt kokeilemaan ja oli ne suurempia on valkoiset keskimäärin. Otanta oli kyllä todella pieni tuolla tummalla puolella eikä se päätä huimaa vaaleidenkaan osalta. Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.Onko niillä mustilla miehillä nyt siis oikeasti isompi kikkeli. Iisoppi osannee kertoa.
Olikos tämä nyt se siskon mies?Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.
Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.
Olet väärässä tällä kertaa. Herra @Käyttäjänimetön tiesi kertoa alunperin että olen menossa HIV-testeihin.sämpylä89 jossain ketjussa kertoi menevänsä HIV-testeihin. Siitä se tällä kertaa lähti
Pyydän syvästi anteeksi... En tajunnut että @Käyttäjänimetön oli ensin sepitellyt HIV-testiin menosta.Olet väärässä tällä kertaa. Herra @Käyttäjänimetön tiesi kertoa alunperin että olen menossa HIV-testeihin.
Humble brag -ketjussa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.
Oon muuten menossa tässä aamulla HIV-testeihin kun panin 5 vuotta sitten jotain välimeren mutanttia laivalla. Suuseksi oli vain suojaamatonta. (Kai?)
Nielit syöttini, niinsanotusti. Ei se mitään Jatkis-siskoni, olen hyvin suvaitsevainen.Menin lankaan,
Ei ollut vaan yksi Christian (ei varmaan kasteessa saatu nimi) jonka tapasin yhdessä keskustan kapakassa. Mukava mies ihan muutenkin mutten koskaan ottanut uudelleen yhteyttä vaikka numeronkin sain.Olikos tämä nyt se siskon mies?
No ei kyllä kokonaan ja suihinkin oli hankala ottaa kun oli paksuutta ja pituutta. Melko kovana onneksi pysyi. Kyllä keskimääräinen on parempi.Sopiko se sisään kunnolla?
Mutta käyppä veliseni klamyt tsekkaamassa tylpän kärjen päästä. Nyt on käyny ilmi että se meitin valtavakyrpänen kimppakääpiötyttö parin viikon takaa ei ollut meille täysin rehti.Olet väärässä tällä kertaa. Herra @Käyttäjänimetön tiesi kertoa alunperin että olen menossa HIV-testeihin.
@pernaveikko tuo keskustelu pituuksista käytiin jo futiksen mm-kisojen aikaan läpi.
Pyydän että muistatte että olen kärsinyt alkoholismista jonka takia olin vähän holtiton käytöksessä. Aluksi kyllä join vain yksin kotona mutta sitten kun oli kesä ja julkisivuremontti niin päädyin terasseille vilvoittelemaan ja tapasin monenmoisia tyyppejä. Nykyään olen raitistunut, onnellisessa parisuhteessa maalla kaukana kapakoista.