Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 514
  • 68 322

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ex oli kova tyttö vakoilemaan puhelimen viestejä ja siksi onkin nykyisin entinen. Ei tuosta seuraa mitään hyvää, varsinkin jos mitään syytä moiseen ei ole. Kertoo helvetin huonosta itseluottamuksesta sekä todella suuresta luottamuspulasta. Kaikkein paras oli kun myöhemmin selvisi että tämä entinen on itse viestitellyt jatkuvasti kaikenmaailman Luigien kanssa..

Keittiöpsykologian kurssilla opetettiin kuinka pahimmat homofobikot ovat itse umpihinttareita.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuo mustasukkaisuus on kyllä yksi perkele. Saa tekemään ihmisen ihan mitä vaan ja tämmöinen pikku urkkiminen on tietyissä rajoissa sallittua mutta joku roti pitää olla.

Mielestäni meillä on ollut emännän kans ihan luotettava suhde ja muutenkin kaikki hyvin. Vituttaa vaan tuommoinen suunnattomasti.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielestäni meillä on ollut emännän kans ihan luotettava suhde ja muutenkin kaikki hyvin. Vituttaa vaan tuommoinen suunnattomasti.

Ja kun se ihan oikeasti rikkoo myös Suomen lakia. Jotkut ilmeisesti saavat kiksejä seurustellessaan rikollisten kanssa, minä en.

Kyse on muutenkin aivan todella paljon isommasta asiasta kuin jostain punaisia päin kävelystä. Nauratti, kun tyttö sai sakot siitä, vaikka on kiltteyden perikuva.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy myös muistaa, että puhelimen ja taskujen tonkiminen ei ole rakkautta, vaan kontrolloimista. Se on reagointia asiaan, jossa kokee olevansa uhattuna. Suosittelen vahvasti pariterapiaa, ennenkuin homma riistäytyy käsistä ja tilanne eskaloituu suunnattomaan ja hallitsemattomaan väkivaltaan, niinkuin usein käy frii-kanavan dokumenteissa. Hyvää ja rauhallista viikon alkua.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hämmentää suuresti, että jotkut suostuvat tuommoiseen, että saa penkoa puhelinta (vaikka siellä ei sinänsä mitään salaista olisikaan) ja sitten kun lukee Jatkoajasta monia muitakin parisuhdejuttuja, joissa nainen kontrolloi miestään ja kyykyttää. Se kyykyttämiseen pyrkiminen ei yllätä, mutta alistumiseen suostuminen ihmetyttää.

Syytän tästä kaikesta Aku Ankkaa ja Mikki Hiirtä. Iines ja Minni saavat diivoilla ja Iines ainakin pyörittää useamman miehen haaremia ympärillään. Naaraat saavat olla millaisia vittupäitä tahansa ja urosten kuuluu muka olla mielinkielin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Syytän tästä kaikesta Aku Ankkaa ja Mikki Hiirtä. Iines ja Minni saavat diivoilla ja Iines ainakin pyörittää useamman miehen haaremia ympärillään. Naaraat saavat olla millaisia vittupäitä tahansa ja urosten kuuluu muka olla mielinkielin.

Enpä olekaan ajatellut asiaa suurena ankkafanina, mutta helvetti tuolta se muuten kumpuaa. Sitä ei aina suomalaisena ymmärrä kuinka pieni ja mitätön juttu koko Ankkalinna pääsääntöisesti on ympäri maailmaa. Ei esimerkiksi kaupasta tai kioskilta mitään viikkolehteä löydä, kun ei sellaisia julkaista.

Suomessa on kaikki toisin ja aivan kaikki ovat altistuneet tuolle. Miten sellainen ryhmäkanne toimii, jos alkaisi ajaa asiaa ja saataisiin kyykytykselle loppu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Zodiac in eukko tuo mieleen syystä entisen vaimoni. Saatana sitä kyyläystä ja joo - lopulta siirtyi toisen miehen alle ihanan (not) avioliittomme loppuaikoina. Minähän olin vähän ns. hajulla asiasta ja raivostuin, että jo nyt on perkele, jonka jälkeen viranomaiset kiikuttivatkin minut vähän muualle. Pääsi eukko panemaan rauhassa kun olin lukkojen takana. Kätevää. Olisi nyt huora silloin myöntänyt, mutta ei voinut myöntää, myöhemmin sitten tuli vahingossa ilmi vuosien päästä kun kehuskeli miehillään. Niin joo, sitä piti kysymäni että oletko veli Zodiac ruotsinkielinen ja asut Helsingin rantaisessa kaupunginosassa ja olet vast'ikään avioitunut maalta lähtöisin olevan blondin kanssa? Et vissiin. Eli tuommoisia hulluja on ainakin kaksi. Niitä on kymmeniä tuhansia tässäkin kaupungissa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@Turha Kaukalo En ole veliseni onneksi. Pääkaupunki seudulla on tullu asuttua aikoinaan vuosia mutta viime ajat täällä kotikonnuilla.

Joo ei nuista akkoista ota oikein selvää mitä niillä päässä liikkuu milloinkin. Tuon kännykän kyttäilyn otan kyllä puheeksi kunhan kotia tulee.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yllä oleva tieto huojentaa, en tägää kun olen jo tägäillyt tänäänkin niin paljon. Se tuli mieleeni tässä työtä vieroessani, että onkohan täällä paljonkin napalankouksia. Varmana on. Mullakin on semmosta jakorasiaa takana, että lienen useamman jatkoaikalaisen napalanko. Etten ole tätä ennenkin ihmetellyt.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni termin napalanko pari päivää sitten ja nyt se pulpahti heti uudestaan esille. Joskus ennenkin käyny jonkun sanan tai asian kanssa vastaavasti.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni termin napalanko pari päivää sitten ja nyt se pulpahti heti uudestaan esille. Joskus ennenkin käyny jonkun sanan tai asian kanssa vastaavasti.

Elämme synergistä aikaa. Oletko koskaan kuullut termiä kemikaalivana? No, tästä eteenpäin et muuta kuulekaan. Häshtäg: illuminati.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Elämme synergistä aikaa. Oletko koskaan kuullut termiä kemikaalivana? No, tästä eteenpäin et muuta kuulekaan. Häshtäg: illuminati.
Ei mahda olla sattumaa, että nykäskylän jäähalli on Synergia Areena, ja sit kerran kun olin erään anniskeluravintolan vessassa sightseeingillä ja peeingillä niin joku setä imuroi kemikaalivanaa sen sieraimiin ja huuteli internetmeemejä.

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onks täällä muita jotka on veljensä kanssa napalankoja?
Itsellä ei ole sisaruksia, mutta tiedän eräät veljekset, jotka olivat samaan aikaan saman naisen sisällä. Tällaisille on varmaankin jokin eri nimitys kuin napalangot.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Otan kyllä puheeksi"...

Ei sitä oteta puheeksi, vaan kyseessä on ilmoitusluonteinen asia. Itsestäänselvyys.

Tämä. Sanotaan niin kauniisti kuin osataan, että tämä oli muuten nyt vittu sitten viimeinen kerta, kun ratsaat luurini. Ihanko todella et itse ymmärrä kuinka typerää ja laitontakin tuo on. Anna olla viimeinen kerta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä olen maannut siskoni miehen kanssa. No ei ne olleet silloin naimisissa, eivät vielä edes seurustelleet (myöhemmin olen saanut tietää että sisko oli jo silloin ihastunut ko. mieheen mutta ei ollut vielä yrittänyt edetä). Ja tiedän että sisko ottaisi aikamoiset kilarit jos tietäisi joten toivon ettei lankomies koskaan edes suutuspäissään tokaisisi että pani sun siskoos. En minä haluaisi loukata siskoa enkä aikoinaan voinut tietää että sisko juuri sen miehen kanssa lopulta päätyi yksiin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä paneskelin 20 vuotiaana kaverin äitin kanssa. Se tais olla 37 vuotias sillon. Tää kaveri oli siis naispuoleinen kenen äitiä hässin. Se tuli sitten ilmi vuoden päästä ja eihän se iloinen ollut kun selvisi että tää kaveri oli sillon muhun ollut ihastunut. No en mä voinu tietää.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen maannut siskoni miehen kanssa. No ei ne olleet silloin naimisissa, eivät vielä edes seurustelleet (myöhemmin olen saanut tietää että sisko oli jo silloin ihastunut ko. mieheen mutta ei ollut vielä yrittänyt edetä). Ja tiedän että sisko ottaisi aikamoiset kilarit jos tietäisi joten toivon ettei lankomies koskaan edes suutuspäissään tokaisisi että pani sun siskoos. En minä haluaisi loukata siskoa enkä aikoinaan voinut tietää että sisko juuri sen miehen kanssa lopulta päätyi yksiin.

Oho! Painokoneet seis, lahdesta kajahtaa. Tämä oli shokki. Kaikki ne teltassa nukkumiset, marjojen keräämiset ja tomaattien istuttamiset ovatkin peittäneet alleen sen, että olet nussinut siskosi miehen kanssa kuin huomista ei olisikaan. Onko teillä mitään seksuaalista jännitettä jäljellä? Voisitko esim kuvitella meneväsi siskosi ja hänen miehensä kanssa saunaan ja sitten siskolle tuleekin paha olo ja jäätte kahdestaan saunaan. Mitä siitä seuraisi? Tai sinä, miehesi ja siskon mies lähdette telttailemaan, mutta miehesi eksyy ja joudutte nukkumaan teltassa kahdestaan siskosi miehen kanssa. Mitä siitä seuraisi? Herranjumala!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Jopas on. Vaikka tuo ei suoraa pettämistä olekaan, niin onhan tuo sellainen tilanne missä en ainakaan itse haluaisi olla osallinen tai tietoinen.

En haluaisi seurustella sellaisen tytön kanssa mitä joku kaverikin olisi pannut. Se olisi vain liian lähelle osuvaa, kun maailmassa kuitenkin on jotain pari miljardia täysi-ikäistä tyttöä mitä havitella. Muutenkaan en välitä mistään kimppakivasekoiluista, koska tuo on kuitenkin aika kahdenkeskistä juttua.

Tokihan tässä iässä sitä on jo jokunen ollut itse kullakin eikä sillä ole väliä, menneellä ajalla, mutta jos osuu liian lähelle, niin se ei ole hyvä se.

Todella toivon, että sisko ei saa koskaan tietää, mutta tavallaan hänellä olisi ehkä myös oikeus tietää. Olen onneksi harjoittanut haureutta jotakuinkin keskiarvon verran, mutta kuitenkin sieltä asteikon alapäästä.

Siitä ei tule kuin harmia enkä keksi mitä lisäarvoa se toisi elämääni, jos olisin pannut 250 eri muijaa. Tunnen muutaman himonussijan ja ei ne sen onnellisemmilta vaikuta.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli kuksittua nuorena neliparvisen sisariston jäsenistä kahta. Vaikkakin porukan viehättävin oli heidän äitinsä.
Se ei onnistunut, vaikka saunassa pari kertaa oltiinkin. Nyt olisi varmaankin seitsenkymppinen, hmm-m.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy