Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 422 639
  • 67 152

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo taskujenkin tutkminen on taas sellainen asia, että ämmä vaihtoon samantien. Ei eroa mitenkään puhelimen tutkimisesta.

Housuja ei yksinkertaisesti tarvitse niin kiireellä pestä ja tuo on täyttä kusetusta. Miten voi kiinnostaa noin paljon mitä kuitteja jollain on taskuissa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Multa se joskus katto housujen taskut(olevinaan tarkisti vaa et voiko pesuun viskata) et oisko jotain tyttöjen puh numeroita lapuilla. Heh, kuka helvetti nykyaikana antaa johonkin lappuun baarissa puhelinnumeron.

Joskus joku akka oli livauttanu käyntikorttinsa mun taskuun, siinä oli pienimuotoinen selittely ja mykkäkoulu jonkun aikaa.

Semmonen vihikoira kuulemma että haistaa jos on nalli palanu. Varmasti maistaaki ei siinä ja tonkikoon niin paljon kun jaksaa.

Puhelimen tarkistukset on kans yks vittu. Ärsyttää aivan saatanasti kun kattelee kaikki whatsapit ja muut perkeleet läpi. Siellä poikain kanssa puhutaan jostain vitun kaasarin vaihdosta nii varmaan kiinnostaa. Joskus yöllä se kuulemma "vahingossa" ottaa mun luurin kun luulee että nukun.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Eikö teillä sitten ole puhelimessa käytössä se kuvion piirtämis hässäkkä? Vai tietääkö emäntä teidän kuvion?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Zodiac & @sämpylä89 , ei tulisi mieleenikään penkoa miehen tavaroita tai taskuja kun hän saapuu kotiin sieltä Jyväskylän(?) suunnalta. Minua oikeastaan jaksa kiinnostaa missä hän on luuhannut kunhan palaa takaisin. Jotenkin vaan pitäisi saada ilmaistua niitä ajatuksia kaipuusta ja välittämisestä joista kirjoitin pe- ja su-iltoina. Ettei käy niin että kun mies tulee kotiin totean että "tuoss o lasagnee, lämmitä jos o nälkä, mä meen mustikkaa".
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tuo taskujenkin tutkminen on taas sellainen asia, että ämmä vaihtoon samantien. Ei eroa mitenkään puhelimen tutkimisesta.

Housuja ei yksinkertaisesti tarvitse niin kiireellä pestä ja tuo on täyttä kusetusta. Miten voi kiinnostaa noin paljon mitä kuitteja jollain on taskuissa.

Kuinkakohan järkyttävää käytöstä tuo olisi jos mies tutkisi naisen taskut ja kännykän? Saisi todennäköisesti melkoisia hellyttelynimiä kuulla korvat punaisena.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikö teillä sitten ole puhelimessa käytössä se kuvion piirtämis hässäkkä? Vai tietääkö emäntä teidän kuvion?

Senku laitat siihen nii siitä se sota vasta syntyy. "Ai sulla on tämmönen salaus tässä nykyään?" Voi niitä aikoja kun oli vaan se seinäpuhelin millä meni neljällä numerolla naapuriin...

Nykyään kun on kaikki nämä helvetin watsapit sun muut niin piipaileehan se puhelin kokoajan. En minä muijani viestejä tsekkaile vaikka se laulaa yötäpäivää.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Senku laitat siihen nii siitä se sota vasta syntyy. "Ai sulla on tämmönen salaus tässä nykyään?" Voi niitä aikoja kun oli vaan se seinäpuhelin millä meni neljällä numerolla naapuriin...

Nykyään kun on kaikki nämä helvetin watsapit sun muut niin piipaileehan se puhelin kokoajan. En minä muijani viestejä tsekkaile vaikka se laulaa yötäpäivää.
No juu, varmasti näin. Ehkä se menis läpi jos sen laittaa heti käyttöön uuteen puhelimeen ja akalle kerrotaan, että se on varkaiden eikä hänen varalta. On tuo viestien kyttäily minullekin tuttua parisuhteessa, ja vaikka ei mullakaan siellä mitään lirkuttelu viestejä ole ollut niin vituttaa tommonen vakoilu ja epäily. Nää on näitä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ex oli kova tyttö vakoilemaan puhelimen viestejä ja siksi onkin nykyisin entinen. Ei tuosta seuraa mitään hyvää, varsinkin jos mitään syytä moiseen ei ole. Kertoo helvetin huonosta itseluottamuksesta sekä todella suuresta luottamuspulasta. Kaikkein paras oli kun myöhemmin selvisi että tämä entinen on itse viestitellyt jatkuvasti kaikenmaailman Luigien kanssa..

Nykyisen kanssa luottamus pelaa puolin ja toisin eikä kummallakaan ole ollut tarvetta käydä toisen puhelimella. Taskuilla tuo käy, mutta ihan siitä syystä, että olen pyytänyt tarkistamaan vielä ennen pesuun laittoa taskut ettei ole vahingossa jotain sinne jäänyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ex oli kova tyttö vakoilemaan puhelimen viestejä ja siksi onkin nykyisin entinen. Ei tuosta seuraa mitään hyvää, varsinkin jos mitään syytä moiseen ei ole. Kertoo helvetin huonosta itseluottamuksesta sekä todella suuresta luottamuspulasta. Kaikkein paras oli kun myöhemmin selvisi että tämä entinen on itse viestitellyt jatkuvasti kaikenmaailman Luigien kanssa..

Keittiöpsykologian kurssilla opetettiin kuinka pahimmat homofobikot ovat itse umpihinttareita.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuo mustasukkaisuus on kyllä yksi perkele. Saa tekemään ihmisen ihan mitä vaan ja tämmöinen pikku urkkiminen on tietyissä rajoissa sallittua mutta joku roti pitää olla.

Mielestäni meillä on ollut emännän kans ihan luotettava suhde ja muutenkin kaikki hyvin. Vituttaa vaan tuommoinen suunnattomasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielestäni meillä on ollut emännän kans ihan luotettava suhde ja muutenkin kaikki hyvin. Vituttaa vaan tuommoinen suunnattomasti.

Ja kun se ihan oikeasti rikkoo myös Suomen lakia. Jotkut ilmeisesti saavat kiksejä seurustellessaan rikollisten kanssa, minä en.

Kyse on muutenkin aivan todella paljon isommasta asiasta kuin jostain punaisia päin kävelystä. Nauratti, kun tyttö sai sakot siitä, vaikka on kiltteyden perikuva.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy myös muistaa, että puhelimen ja taskujen tonkiminen ei ole rakkautta, vaan kontrolloimista. Se on reagointia asiaan, jossa kokee olevansa uhattuna. Suosittelen vahvasti pariterapiaa, ennenkuin homma riistäytyy käsistä ja tilanne eskaloituu suunnattomaan ja hallitsemattomaan väkivaltaan, niinkuin usein käy frii-kanavan dokumenteissa. Hyvää ja rauhallista viikon alkua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hämmentää suuresti, että jotkut suostuvat tuommoiseen, että saa penkoa puhelinta (vaikka siellä ei sinänsä mitään salaista olisikaan) ja sitten kun lukee Jatkoajasta monia muitakin parisuhdejuttuja, joissa nainen kontrolloi miestään ja kyykyttää. Se kyykyttämiseen pyrkiminen ei yllätä, mutta alistumiseen suostuminen ihmetyttää.

Syytän tästä kaikesta Aku Ankkaa ja Mikki Hiirtä. Iines ja Minni saavat diivoilla ja Iines ainakin pyörittää useamman miehen haaremia ympärillään. Naaraat saavat olla millaisia vittupäitä tahansa ja urosten kuuluu muka olla mielinkielin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Syytän tästä kaikesta Aku Ankkaa ja Mikki Hiirtä. Iines ja Minni saavat diivoilla ja Iines ainakin pyörittää useamman miehen haaremia ympärillään. Naaraat saavat olla millaisia vittupäitä tahansa ja urosten kuuluu muka olla mielinkielin.

Enpä olekaan ajatellut asiaa suurena ankkafanina, mutta helvetti tuolta se muuten kumpuaa. Sitä ei aina suomalaisena ymmärrä kuinka pieni ja mitätön juttu koko Ankkalinna pääsääntöisesti on ympäri maailmaa. Ei esimerkiksi kaupasta tai kioskilta mitään viikkolehteä löydä, kun ei sellaisia julkaista.

Suomessa on kaikki toisin ja aivan kaikki ovat altistuneet tuolle. Miten sellainen ryhmäkanne toimii, jos alkaisi ajaa asiaa ja saataisiin kyykytykselle loppu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Zodiac in eukko tuo mieleen syystä entisen vaimoni. Saatana sitä kyyläystä ja joo - lopulta siirtyi toisen miehen alle ihanan (not) avioliittomme loppuaikoina. Minähän olin vähän ns. hajulla asiasta ja raivostuin, että jo nyt on perkele, jonka jälkeen viranomaiset kiikuttivatkin minut vähän muualle. Pääsi eukko panemaan rauhassa kun olin lukkojen takana. Kätevää. Olisi nyt huora silloin myöntänyt, mutta ei voinut myöntää, myöhemmin sitten tuli vahingossa ilmi vuosien päästä kun kehuskeli miehillään. Niin joo, sitä piti kysymäni että oletko veli Zodiac ruotsinkielinen ja asut Helsingin rantaisessa kaupunginosassa ja olet vast'ikään avioitunut maalta lähtöisin olevan blondin kanssa? Et vissiin. Eli tuommoisia hulluja on ainakin kaksi. Niitä on kymmeniä tuhansia tässäkin kaupungissa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@Turha Kaukalo En ole veliseni onneksi. Pääkaupunki seudulla on tullu asuttua aikoinaan vuosia mutta viime ajat täällä kotikonnuilla.

Joo ei nuista akkoista ota oikein selvää mitä niillä päässä liikkuu milloinkin. Tuon kännykän kyttäilyn otan kyllä puheeksi kunhan kotia tulee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yllä oleva tieto huojentaa, en tägää kun olen jo tägäillyt tänäänkin niin paljon. Se tuli mieleeni tässä työtä vieroessani, että onkohan täällä paljonkin napalankouksia. Varmana on. Mullakin on semmosta jakorasiaa takana, että lienen useamman jatkoaikalaisen napalanko. Etten ole tätä ennenkin ihmetellyt.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni termin napalanko pari päivää sitten ja nyt se pulpahti heti uudestaan esille. Joskus ennenkin käyny jonkun sanan tai asian kanssa vastaavasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni termin napalanko pari päivää sitten ja nyt se pulpahti heti uudestaan esille. Joskus ennenkin käyny jonkun sanan tai asian kanssa vastaavasti.

Elämme synergistä aikaa. Oletko koskaan kuullut termiä kemikaalivana? No, tästä eteenpäin et muuta kuulekaan. Häshtäg: illuminati.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Elämme synergistä aikaa. Oletko koskaan kuullut termiä kemikaalivana? No, tästä eteenpäin et muuta kuulekaan. Häshtäg: illuminati.
Ei mahda olla sattumaa, että nykäskylän jäähalli on Synergia Areena, ja sit kerran kun olin erään anniskeluravintolan vessassa sightseeingillä ja peeingillä niin joku setä imuroi kemikaalivanaa sen sieraimiin ja huuteli internetmeemejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös