Minä olen maannut siskoni miehen kanssa. No ei ne olleet silloin naimisissa, eivät vielä edes seurustelleet (myöhemmin olen saanut tietää että sisko oli jo silloin ihastunut ko. mieheen mutta ei ollut vielä yrittänyt edetä). Ja tiedän että sisko ottaisi aikamoiset kilarit jos tietäisi joten toivon ettei lankomies koskaan edes suutuspäissään tokaisisi että pani sun siskoos. En minä haluaisi loukata siskoa enkä aikoinaan voinut tietää että sisko juuri sen miehen kanssa lopulta päätyi yksiin.
Jopas on. Vaikka tuo ei suoraa pettämistä olekaan, niin onhan tuo sellainen tilanne missä en ainakaan itse haluaisi olla osallinen tai tietoinen.
En haluaisi seurustella sellaisen tytön kanssa mitä joku kaverikin olisi pannut. Se olisi vain liian lähelle osuvaa, kun maailmassa kuitenkin on jotain pari miljardia täysi-ikäistä tyttöä mitä havitella. Muutenkaan en välitä mistään kimppakivasekoiluista, koska tuo on kuitenkin aika kahdenkeskistä juttua.
Tokihan tässä iässä sitä on jo jokunen ollut itse kullakin eikä sillä ole väliä, menneellä ajalla, mutta jos osuu liian lähelle, niin se ei ole hyvä se.
Todella toivon, että sisko ei saa koskaan tietää, mutta tavallaan hänellä olisi ehkä myös oikeus tietää. Olen onneksi harjoittanut haureutta jotakuinkin keskiarvon verran, mutta kuitenkin sieltä asteikon alapäästä.
Siitä ei tule kuin harmia enkä keksi mitä lisäarvoa se toisi elämääni, jos olisin pannut 250 eri muijaa. Tunnen muutaman himonussijan ja ei ne sen onnellisemmilta vaikuta.