Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 035
  • 66 839

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mainitsinko jo, että testitulokseni meni yli asteikon?

Olen älykäs.
Harmi, että tuo älykkyys ei tule millään tavalla esille viesteissäsi. Me tavalliset pulliaiset emme pääse nauttimaan älysi loistosta tälle palstalle kirjoittamiasi viestejä lukemalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi, että tuo älykkyys ei tule millään tavalla esille viesteissäsi. Me tavalliset pulliaiset emme pääse nauttimaan älysi loistosta tälle palstalle kirjoittamiasi viestejä lukemalla.

Luulen, että ongelmasi johtuu siitä ettet ole Mensa-kerhossa. Me älykkäät Mensa-kerholaiset pidämme viestejäni hauskoina ja älykkäinä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Luulen, että ongelmasi johtuu siitä ettet ole Mensa-kerhossa. Me älykkäät Mensa-kerholaiset pidämme viestejäni hauskoina ja älykkäinä.
Tiedän että meille tyhmille pitää asiat kertoa useaan kertaan, että ne meidän tyhmien aivokuoriin ehtii valua ja iskostautua, mutta oletko miettinyt että monennellako kerralla tuo saman toistaminen alkaa vaikuttaa hieman... noh sanotaanko vaikka tyhmältä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootko ollut lonkerotutkimuksessa? Sellaisiin värvättiin joskus Kaisaniemen metroasemalla, joka nykyään on Helsingin yliopiston metroasema.
Joo lonkeroa ja kaljaa on aina välillä. Kiva se on tuopillinen käydä vetämässä matkan varrella ja palkkioksi vielä joku tiskiharja tai nestesaippua. Kahdessa edellisessä maisteltiin leipiä ja sitä ennen makkaraa ja karkkipussi kädessä kotiin. Näistä vähän isommista saa rahaa tai lahjakortin. Joskus aiemmin tuli firmoiltakin haettua kassillinen ja viikon päästä netissä palautetta miltä maistui. Ja puolen vuoden päästä niitä ehkä näkyy kauppojenkin hyllyllä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joo lonkeroa ja kaljaa on aina välillä. Kiva se on tuopillinen käydä vetämässä matkan varrella ja palkkioksi vielä joku tiskiharja tai nestesaippua. Kahdessa edellisessä maisteltiin leipiä ja sitä ennen makkaraa ja karkkipussi kädessä kotiin. Näistä vähän isommista saa rahaa tai lahjakortin. Joskus aiemmin tuli firmoiltakin haettua kassillinen ja viikon päästä netissä palautetta miltä maistui. Ja puolen vuoden päästä niitä ehkä näkyy kauppojenkin hyllyllä.
Mutta miten sä voit syödä jotain tollasta, kun omien sanojesi mukaan kuka helvetti sitä syö kun on oluttakin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku on joskus ihmetellyt miten pettterillä on varaa matkustaa. No, siihen on pari syytä.

Hän menee vain maihin missä on Suomea halvempaa ja sitten taas Suomessa saa kaikki ruuat ja lonkerot ilmaiseksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedän että meille tyhmille pitää asiat kertoa useaan kertaan, että ne meidän tyhmien aivokuoriin ehtii valua ja iskostautua, mutta oletko miettinyt että monennellako kerralla tuo saman toistaminen alkaa vaikuttaa hieman... noh sanotaanko vaikka tyhmältä?

Olen miettinyt. Vastaus on ääretön, koska mikään mitä me huippuälykkäät Mensa-kerholaiset sanomme ei vaikuta koskaan edes hieman tyhmältä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Paskantaminen ei ole viime päivinä ollut niin innostavaa. Pitäisi syödä enemmän että tulisi kunnolla jöötiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paskantaminen ei ole viime päivinä ollut niin innostavaa. Pitäisi syödä enemmän että tulisi kunnolla jöötiä.
Ota illalla maitohappobakteeri naamaan, aamulla vedät kaurapuuroa kera chia/pellavansiementen. Voin luvata, että innostavuutta tuon jälkeen löytyy.

Toinen auttava tekijä on tietysti lavallinen nobelaneria ja ei muuta kun odottelemaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ota illalla maitohappobakteeri naamaan, aamulla vedät kaurapuuroa kera chia/pellavansiementen. Voin luvata, että innostavuutta tuon jälkeen löytyy.

Toinen auttava tekijä on tietysti lavallinen nobelaneria ja ei muuta kun odottelemaan.

Tai sitten syö aivan hitosti perunaa, hernekeittoa ja ruisleipää. Paska lentää, luistaa ja sitä on riittävästi. Vaikka toisaalta pidän eniten kovasta, koska ilman kovaa ei ole kivaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei tässä tullutkaan lähdettyä mihinkään, kun tuo kauniimpi puolisko päätti että minun ei tarvitse tänään kämpästä poistua ottamalla minun avaimet mukaansa töihin lähtiessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tässä tullutkaan lähdettyä mihinkään, kun tuo kauniimpi puolisko päätti että minun ei tarvitse tänään kämpästä poistua ottamalla minun avaimet mukaansa töihin lähtiessä.

Mitä ihmettä. Menet tietenkin pubiin katsomaan peliä ja tulet sitten illalla takaisin ja pimpotat ovikelloa ympäri päissäsi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä ihmettä. Menet tietenkin pubiin katsomaan peliä ja tulet sitten illalla takaisin ja pimpotat ovikelloa ympäri päissäsi.
Ei tässä nyt voinut kun hommaa olisi vaikka ja kuinka ja juuri tuli pyyntö lähteä illalla pelaamaan jalkapalloa. Sitäpaitsi minulla alkaa tulemaan jo tapa tästä että en juo kaljaa jalkapallon MM-kisojen aikaan. Mikähän minussa on vialla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei tässä nyt voinut kun hommaa olisi vaikka ja kuinka ja juuri tuli pyyntö lähteä illalla pelaamaan jalkapalloa. Sitäpaitsi minulla alkaa tulemaan jo tapa tästä että en juo kaljaa jalkapallon MM-kisojen aikaan. Mikähän minussa on vialla.
Haiskahtaa nössöilyltä. Nyt kävelet lähimpään Lidliin josta haet lavan nobukkaa ja sitten lähetät akan jonnekin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Haiskahtaa nössöilyltä. Nyt kävelet lähimpään Lidliin josta haet lavan nobukkaa ja sitten lähetät akan jonnekin.
Olen aistivinani että minua painostetaan mieron tielle, eli sekä alkoholismiin, että parisuhteeni saamiseen huonompaan jamaan. Tavalaan kyllä tykkään tälläisestä äijämäisestä ajattelusta.
 

Nick Neim

Jäsen
Haiskahtaa nössöilyltä. Nyt kävelet lähimpään Lidliin josta haet lavan nobukkaa ja sitten lähetät akan jonnekin.
Oikea termi on nyssyily. Nynnyilyä, jossa on myös vivahde nössöilyä mukana. Sitä on nyssyily.

Naiset ja parisuhteet tykkäävät, mutta nyssyilyn leima äijäpiireissä on turmioksi. Paluuta tuosta ei enää ole.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kivaa ku on reissukohteessa paikallisia kavereita. Tultiin baariin missä kaverin vaimon veli on töissä ja tuli ilmaiset oluet, kun tällainen auringon punertama suomalainen tuli visiitille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meinasi mennä Riemuloma Rivieralla (Les vacances de M. Hulot) ohitse, onneksi huomasin ajoissa ja areenassa voi kelata alkamaan alusta. Täyttä timanttia vuodelta 1953.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istutin tänään viimeiset samettiruusut astioihin. Samettiruusut on varsin hallanarkoja joten ne istutetaan yleensä viimeiseksi. Siihen asti ne saa olla minulla kasvihuoneella johon voi laittaa lämmitystä tarvittaessa. Nyt on kesän kukkaistutukset koossa.

Maalla on kaikki itänyt ihan hyvin. Ilokseni olen seurannut pinaatin, pavun ja punajuuren tulemista. Myös sipuleista jalkojaan jatkoi kaikki, tänä vuonna on kelta-, puna ja salottisipulia. Myös viime syksyn valkosipuleista on osa lähtenyt. Porkkana ja tilli odottaa hehkeänä harvennusta. Keltajuurikkaan ja frisee-salaatin jo harvensin. Jäävuorisalaattiryppäistä pitää jättää se yksi josta kerää halutaan, ryppäitä on hyvin itänyt. Kehä- ja auringonkukat nostaa hyvin päätään. Timon (aikaisen perunan) vaot voisi vetää eli mullata auralla. Kivasti täällä kasvaa kasvit...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tomaattihan on hyvää ihan sinällään. Miten se mehuna voi maistua noin paskalta. Jännä.

Joo, tässä olisi ketjulle taas kysyntää, että miksi on näin ja mitä muita vastaavia juttuja on.

Kerran tilasin vahingossa vodkan tomaattimehulla, kun piti puolukkamehulla. Kyllä mä sen join, mutta ei se hyvältä maistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös