Ottaisitko mieluiten:Aika moni vissiin, oululaisen jälkiuunileivät kun tuppaa aika useassa kaupassa olemaan loppu silloin kun niitä olisi tarvis saada. Ehkä nyr onkin 90-luku.
Ottaisitko mieluiten:
vuoden 1890 vuoden lipaston.
vuoden 1990 näkkäriksi muuttuneen jälkiuunileivän
vuoden 2090 suosituimman sukupuolitaudin
vuoden 2190 Universaalin Ikuisen Venäjän Kansalaisuuden?
Miksei ole jo tomaattiketjua? Tomaatti - puolesta ja vastaan.
Hitsi tuota pitää kokeilla. Pakko olla hyvää kun sen noin älykäs ihminen kertoo. Ei vaan ole jälkiuunileipää ja tomaatitkin on kirsikkakokoa. Voisi vaikka käydä Oululaisella leipäostoksilla. Tomaatti on hitsin hyvää auringon lämpittämänä juuri puskasta poimittuna. Mummollani oli aina kasvihuone pullollaan tomaatteja ja hän ei itse syönyt tomaattia. Sieltä tuli syötyä tuoretta tomaattia aikas paljon. Omalla kasvihuoneella on jo muutamia raakileita. Kypsymistä odotellen....Outo juttu koska tomaatti yksistään ja jälkiuunileipä itsestään ei oo mitään herkkua mielestäni kumpikaan, mut yhdessä ja mausteet päälle heitettynä tuo kombo on ehkä paras leipä mitä on.
Kirjoita sellainen ja pyydä jotakuta kopiomaan avauksesi. Itse avaisin muuten mutta en jaksa sepustaa jotain alotuspaskaa vain sanoakseni, että puolesta.
Niin ja minä olen kirjoittanut yli neljänneksen (26,7%) kaikista kirjoittamistani viesteistä tähän ketjuun. Vähän tylsää joo. Elämästä en tiedä mutta elossa olen.Mä oon kirjottanut tähän ketjuun yli 1700 viestiä. @pettter illä on sentään vähän toista tonnia kans. Huomaa ettei mulla oo elämää, mutta pettterillä on, en tiedä mitä tää on. Kissakin kattoo patteria kun sitä niin hävettää. Patteri on lähes Petteri.
Niin ja minä olen kirjoittanut yli neljänneksen (26,7%) kaikista kirjoittamistani viesteistä tähän ketjuun. Vähän tylsää joo. Elämästä en tiedä mutta elossa olen.
Minulla 1,85 prosenttia. Varaa olisi parantaa.Mulla on 15,77 prossaa mutta se on suhteutettava kokonäismäärään (10797) ja siihen, että olen ollut aktiivisena erilaisissa liveseurannoissa. Ei mene hyvin, ei.
Jumal'auta kun kaiken saa tehdä itse.
Tomaatti - puolesta ja vastaan. Mitä mieltä sinä olet?
Tomaatti (Solanum lycopersicum), tuo tunteita herättävä kasvi. Mitä mieltä olet tomaatista, käytätkö sitä ja miten käytät, vai peräti kasvatatko tomaattia. Jo Sleepy Sleepers sen lauloi:
Carilloa, carilloa
ovat pulloni minun
ja silmät jotka seisoo
ovat tomaatteja
Sleepy Sleepers - Carilloa - YouTube
Perhana olin juuri tekemässä paljon pidempää ja kattavampaa avausta tomaatin kunniaksi niin @FASlapsi ehti ensin.
En ole reissannut yksikseni tällä vuosituhannella (ja sitä ennen ei ollut jatkoaikaa) aiemmin, ja tällaisella sooloreissulla tulee näköjään kirjoiteltua tänne.
En ole reissannut yksikseni tällä vuosituhannella (ja sitä ennen ei ollut jatkoaikaa) aiemmin, ja tällaisella sooloreissulla tulee näköjään kirjoiteltua tänne.