Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 514
  • 68 322

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paskantaminen ei ole viime päivinä ollut niin innostavaa. Pitäisi syödä enemmän että tulisi kunnolla jöötiä.
Ota illalla maitohappobakteeri naamaan, aamulla vedät kaurapuuroa kera chia/pellavansiementen. Voin luvata, että innostavuutta tuon jälkeen löytyy.

Toinen auttava tekijä on tietysti lavallinen nobelaneria ja ei muuta kun odottelemaan.

godspeed

Jäsen
Ota illalla maitohappobakteeri naamaan, aamulla vedät kaurapuuroa kera chia/pellavansiementen. Voin luvata, että innostavuutta tuon jälkeen löytyy.

Toinen auttava tekijä on tietysti lavallinen nobelaneria ja ei muuta kun odottelemaan.

Tai sitten syö aivan hitosti perunaa, hernekeittoa ja ruisleipää. Paska lentää, luistaa ja sitä on riittävästi. Vaikka toisaalta pidän eniten kovasta, koska ilman kovaa ei ole kivaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tässä tullutkaan lähdettyä mihinkään, kun tuo kauniimpi puolisko päätti että minun ei tarvitse tänään kämpästä poistua ottamalla minun avaimet mukaansa töihin lähtiessä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tässä tullutkaan lähdettyä mihinkään, kun tuo kauniimpi puolisko päätti että minun ei tarvitse tänään kämpästä poistua ottamalla minun avaimet mukaansa töihin lähtiessä.

Mitä ihmettä. Menet tietenkin pubiin katsomaan peliä ja tulet sitten illalla takaisin ja pimpotat ovikelloa ympäri päissäsi.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä ihmettä. Menet tietenkin pubiin katsomaan peliä ja tulet sitten illalla takaisin ja pimpotat ovikelloa ympäri päissäsi.
Ei tässä nyt voinut kun hommaa olisi vaikka ja kuinka ja juuri tuli pyyntö lähteä illalla pelaamaan jalkapalloa. Sitäpaitsi minulla alkaa tulemaan jo tapa tästä että en juo kaljaa jalkapallon MM-kisojen aikaan. Mikähän minussa on vialla.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei tässä nyt voinut kun hommaa olisi vaikka ja kuinka ja juuri tuli pyyntö lähteä illalla pelaamaan jalkapalloa. Sitäpaitsi minulla alkaa tulemaan jo tapa tästä että en juo kaljaa jalkapallon MM-kisojen aikaan. Mikähän minussa on vialla.
Haiskahtaa nössöilyltä. Nyt kävelet lähimpään Lidliin josta haet lavan nobukkaa ja sitten lähetät akan jonnekin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haiskahtaa nössöilyltä. Nyt kävelet lähimpään Lidliin josta haet lavan nobukkaa ja sitten lähetät akan jonnekin.
Olen aistivinani että minua painostetaan mieron tielle, eli sekä alkoholismiin, että parisuhteeni saamiseen huonompaan jamaan. Tavalaan kyllä tykkään tälläisestä äijämäisestä ajattelusta.

Nick Neim

Jäsen
Oikea termi on nyssyily. Nynnyilyä, jossa on myös vivahde nössöilyä mukana. Sitä on nyssyily.

Naiset ja parisuhteet tykkäävät, mutta nyssyilyn leima äijäpiireissä on turmioksi. Paluuta tuosta ei enää ole.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kivaa ku on reissukohteessa paikallisia kavereita. Tultiin baariin missä kaverin vaimon veli on töissä ja tuli ilmaiset oluet, kun tällainen auringon punertama suomalainen tuli visiitille.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meinasi mennä Riemuloma Rivieralla (Les vacances de M. Hulot) ohitse, onneksi huomasin ajoissa ja areenassa voi kelata alkamaan alusta. Täyttä timanttia vuodelta 1953.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istutin tänään viimeiset samettiruusut astioihin. Samettiruusut on varsin hallanarkoja joten ne istutetaan yleensä viimeiseksi. Siihen asti ne saa olla minulla kasvihuoneella johon voi laittaa lämmitystä tarvittaessa. Nyt on kesän kukkaistutukset koossa.

Maalla on kaikki itänyt ihan hyvin. Ilokseni olen seurannut pinaatin, pavun ja punajuuren tulemista. Myös sipuleista jalkojaan jatkoi kaikki, tänä vuonna on kelta-, puna ja salottisipulia. Myös viime syksyn valkosipuleista on osa lähtenyt. Porkkana ja tilli odottaa hehkeänä harvennusta. Keltajuurikkaan ja frisee-salaatin jo harvensin. Jäävuorisalaattiryppäistä pitää jättää se yksi josta kerää halutaan, ryppäitä on hyvin itänyt. Kehä- ja auringonkukat nostaa hyvin päätään. Timon (aikaisen perunan) vaot voisi vetää eli mullata auralla. Kivasti täällä kasvaa kasvit...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tomaattihan on hyvää ihan sinällään. Miten se mehuna voi maistua noin paskalta. Jännä.

Joo, tässä olisi ketjulle taas kysyntää, että miksi on näin ja mitä muita vastaavia juttuja on.

Kerran tilasin vahingossa vodkan tomaattimehulla, kun piti puolukkamehulla. Kyllä mä sen join, mutta ei se hyvältä maistunut.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Abiristeilyllä yksi kaveri, ainakin siihen asti, vakuutteli minut tilaamaan Bloody Maryn. Sen jälkeen ei ole tomaattimehua tehnyt mieli. Lasi lopulta kiersi pöydässä ja kaikki nyrpistelivät nenäänsä.

Vastaava jännä juttu. Basilika maistuu tuoreena kamalalta, mutta kuivattuna mausteena on ihan ok.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedättekö te jätkät saatana millaista on elää kun omantunnon taakkana on rikos ihmisyyttä vastaan. Vähemmästäkin kalja maistuu.

Saunan takana ei ole tilaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Abiristeilyllä yksi kaveri, ainakin siihen asti, vakuutteli minut tilaamaan Bloody Maryn. Sen jälkeen ei ole tomaattimehua tehnyt mieli. Lasi lopulta kiersi pöydässä ja kaikki nyrpistelivät nenäänsä.

Vastaava jännä juttu. Basilika maistuu tuoreena kamalalta, mutta kuivattuna mausteena on ihan ok.
Sinne tomaattimehuun sokeria sekaan, tai vaikka tuota basilikaa. Vastaavasti basilika vaatii suolaa ja vähän sitruunaa tai oliiviöljyä. Yleensäkkin tuollaiset voimakkaat yrtit vaatii tuoreena sitä että niitä vähän sekoittaa ja maustaa, muutoin se lähtömaku voi olla liiankin karvas. Tomaatissa taas se mehuksi puristaminen vie sitä makeutta ja yleensä käytetään vähemmän makeita tomaatteja, siksihän ketsupissakin on yleensä ihan helvetisti sokeria.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Basilika on juuri tuoreena parhainta monien salaattien mausteena. Uudet perunat, salaattijuusto ja paprikat maustuu basilikalla ja punasipulilla salaatiksi. Toisaalta tomaatti ja mozzarella- salaatti kaipaa basilikaa mausteeksu. Minulla basilika on lähinnä tuoreyrtti, käytän kyllä välillä kuivattuakin mausteena. Makunsa kullakin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, en toki tarkoittanut että vetelisin ihan paljaaltaan tuoretta basilikaa, vaan juuri tuolleen salaattien seassa tai leipien välissä tuoreena ei vaan tipahda.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ateenassa elämä näyttää alkavan vasta puolilta öin tai lähelle sitä. Kävin hotellissa suihkussa ja tulin uudestaan ulos niin ihan mahdottomasti ihmisiä liikenteessä. Aurinko laski jo kuitenkin puoli ysin maissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ateenassa elämä näyttää alkavan vasta puolilta öin tai lähelle sitä. Kävin hotellissa suihkussa ja tulin uudestaan ulos niin ihan mahdottomasti ihmisiä liikenteessä. Aurinko laski jo kuitenkin puoli ysin maissa.

Isot pojat kertonut, että kreikattaresta saa 1.5 pistettä, ei oo ihan helppo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy