Pohjois-Makedonian tasavalta.
Olinko ensimmäinen?
Ei tässä mitään hätää vielä ole. Enkä todellakaan ole jättämässä väliin. Turposi vain ihan yllättäen tuo sormi ja on aivan helvetin kipeä. Itse tilanne ei ollut mikään kummoinen. Minä olen niin tyhmä että todennäköisesti lähtisin vaikka puuttuisi toinen käsi ja toinen jalka. Siinä on yksi sormi pientä. En minä ole mitään perunut, kuhan totesin että toivon kuntoutuvan sinne Sulkavalle, ei että en siihen uskoisi. Ei taida olla kuitenkaan murtunut, joten hätää ei sen suhteen ole, varmasti kuntoutuu. Ennemmin tuossa siis ihmettelin että miten helvetissä aikuinen mies loukkoo itsensä junnujen kanssa. No kerran kyllä loukoin kun samaan aikaan kun ponnistin askelta eteen yksi sankari potkaisi suoraan akillesjänteeseen. Vaarallinen laji.En vähättele mahdollista vammaasi, mutta kuinka paljon se on henkistä ja et vain uskalla mennä soutamaan.
Ja sormi on kuule pientä verrattuna kuinka kipeäksi perse siinä tulee.
Tässä taloudessa on varmaan viimeksi ollut televisio auki (mukaanlukien Areenat, Ruudut ym) Monacon GP:n aikana. Josko sitä potkiksen MM-kisojen kunniaksi avaisi seuraavan kerran.
Näin taas viime yönä unta että olin mies. Se on jotenkin outoa tai no unet on yleensäkin outoja. Hereillä ollessa en kuvittele tai halua olla mies. Olen syntynyt naiseksi ja olen tyytyväinen siihen. Mutta ehkä sisälläni asuu pieni transseksuaali joka öisin yrittää tulla esiin. Unethan on alitajunnan (piilotajunnan) viestejä... Ei kun toi oli aika freudilaista. Ei niitä unia vissiin loppujen lopuksi osata selittää, sekavaa kohinaa aivoissa.
Kuitenkin ihan parempi ettei halulle tule vahvistusta, ei saisi muuta aikaan ikinä siltä värkin räpläämiseltä.Ajattele miten moni mies haluaa olla nainen. Hereillä. Yöllä ja yössä he ahdistuvat jos ei tule vahvistusta halulle.
Eikös tuolla kylillä ole ihan kotosuomessakin ollut vähän sellaista asennetta että kyllähän nyt kotiin saa aina ajaa. Siis tuolla ns. oikealla maaseudulla.Vetästiin kaverin kanssa lärvit, mutta siitä se vaan ajeli kotiin skootterilla. Rattijuopumus on ilmeisesti täysin tuntematon käsite täällä Välimeren rannalla (ihan samanlaista oli Nizzassa aikoinaan, jossa tähän ateenalaiseen kaverin tutustuin).
Jos radiossa soi paskaa musaa niin syyttäkää mua, ja jos taas soi Mattia ja Teppoa niin kiittäkää mua. Eilen taas kävin yhden aseman musatutkimuksessa.
Harmi, että tuo älykkyys ei tule millään tavalla esille viesteissäsi. Me tavalliset pulliaiset emme pääse nauttimaan älysi loistosta tälle palstalle kirjoittamiasi viestejä lukemalla.Mainitsinko jo, että testitulokseni meni yli asteikon?
Olen älykäs.
Harmi, että tuo älykkyys ei tule millään tavalla esille viesteissäsi. Me tavalliset pulliaiset emme pääse nauttimaan älysi loistosta tälle palstalle kirjoittamiasi viestejä lukemalla.
Tiedän että meille tyhmille pitää asiat kertoa useaan kertaan, että ne meidän tyhmien aivokuoriin ehtii valua ja iskostautua, mutta oletko miettinyt että monennellako kerralla tuo saman toistaminen alkaa vaikuttaa hieman... noh sanotaanko vaikka tyhmältä?Luulen, että ongelmasi johtuu siitä ettet ole Mensa-kerhossa. Me älykkäät Mensa-kerholaiset pidämme viestejäni hauskoina ja älykkäinä.
Joo lonkeroa ja kaljaa on aina välillä. Kiva se on tuopillinen käydä vetämässä matkan varrella ja palkkioksi vielä joku tiskiharja tai nestesaippua. Kahdessa edellisessä maisteltiin leipiä ja sitä ennen makkaraa ja karkkipussi kädessä kotiin. Näistä vähän isommista saa rahaa tai lahjakortin. Joskus aiemmin tuli firmoiltakin haettua kassillinen ja viikon päästä netissä palautetta miltä maistui. Ja puolen vuoden päästä niitä ehkä näkyy kauppojenkin hyllyllä.Ootko ollut lonkerotutkimuksessa? Sellaisiin värvättiin joskus Kaisaniemen metroasemalla, joka nykyään on Helsingin yliopiston metroasema.
Mutta miten sä voit syödä jotain tollasta, kun omien sanojesi mukaan kuka helvetti sitä syö kun on oluttakin?Joo lonkeroa ja kaljaa on aina välillä. Kiva se on tuopillinen käydä vetämässä matkan varrella ja palkkioksi vielä joku tiskiharja tai nestesaippua. Kahdessa edellisessä maisteltiin leipiä ja sitä ennen makkaraa ja karkkipussi kädessä kotiin. Näistä vähän isommista saa rahaa tai lahjakortin. Joskus aiemmin tuli firmoiltakin haettua kassillinen ja viikon päästä netissä palautetta miltä maistui. Ja puolen vuoden päästä niitä ehkä näkyy kauppojenkin hyllyllä.
Joo ryyppyputkissa menee usein se kolme päivää ettei tule syötyä.Mutta miten sä voit syödä jotain tollasta, kun omien sanojesi mukaan kuka helvetti sitä syö kun on oluttakin?
Tiedän että meille tyhmille pitää asiat kertoa useaan kertaan, että ne meidän tyhmien aivokuoriin ehtii valua ja iskostautua, mutta oletko miettinyt että monennellako kerralla tuo saman toistaminen alkaa vaikuttaa hieman... noh sanotaanko vaikka tyhmältä?