Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 037
  • 66 802

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Maistoin tänään viittä eri Ben & Jerry's makua. Oon joskus vuosi pari sitten ostanut yhden tuubin noita jäätelöitä. Tuolloin ei jäänyt järin hyvä maku niistä, joten lakkasin ostamasta. Samaa voin sanoa tämän päivänkin kokemuksesta. Ihan hyviä nuo ovat, mutta eivät peittoa esimerkiksi kolmen kaverin jäätelöitä tai lidlin pakkauksia. Ovat vielä aivan saatanan kalliita.
Olen siinä käsityksessä että noita ostavat lähinnä naaraat ja sitten he katsovat elokuvia surullisina. Itsehän vietän aikani sixarin tai kahden kyljessä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Johtuukohan kivesten äkillinen lievä kipeytyminem siitä, että kassit on nyt täynnä ja siemennestettä kehittyy koko ajan ja pakottaa kivesten seinämien laajenemaan? Joo, en oo aikoihin pannut ja edellisestä soolosuorituksestakin on tovi aikaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hesarin mukaan Aki Kaurismäki boikotoi Oscareita. Mä luulin, että herra on niitä koko uransa aikana boikotoinut. Ei ne sen leffat muuten niin surkeita vois olla.
Ainakin silloin kun "Mies vailla menneisyyttä" oli parhaan vieraskielisen elokuvan Oscar-ehdokkaana (eli niin surkeita leffoja se tekee) hän boikotoi, koska iranilainen, vai irakilainen ohjaajaystävä ei saanut viisumia maahan. Tai wiki kertoo, että Irakin sodan takia boikotoi. Kaurismäen mielestä: "Hollywood oksentaa mitättömiä tarinoita". :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmannen kerran varmaan kymmenen päivän sisällä ostin irtokarkkeja. Sitä ennen varmaan 20v sitten. Ja itse asiassa mä oon tänä kesänä myös ostanut kolme purkkia maitoa. Mitähän seuraavaksi? Vaipat varmaan ja tutti suuhun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehdessä luki että sinne kiinalaiseen sotalaivaan pääsee vierailulle neljään asti. 15:40 olin jonossa ja vasta 16:40 pääsin laivaan. Kiva kuitenkin että ottivat. Viime kesänä jonkun maan sotalaivassa olivat varttia vaille jonon päässä ettei tän jälkeen pääse. Viereiseen Brittien laivaan kyllä pääsi. Pari vuotta sitten Turkin laivassa eksyin porukasta. Hitto hirveä krapula ja jotain jäin kuvaamaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Erittäin salainen -elokuvan parasta antia ovat juuri nuo talvikohtaukset. Lätkää, alppihiihtoa, kelkkailua, ampumahiihtoa, mäkihyppyä ja taitoluistelua, meno oli kuin olympialaisissa.

Taitoluistelijatyttönen oli kivannäköinen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oliko jossain ketjua parhaille sanoille tai sanonnoille? Toisaalta ihan sama, koska voittaja on juuri havaittu:

"kustannuskalkyylin ulkoisvaikutus"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muilla joukkueilla on rostereissaan poliiseja, mutta SaiPalla kokonainen Maïa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

sinikettu

Jäsen
Kävin äsken metsässä kävelemässä ja siellä oli joku sukukokous meneillään, kun varmaan 20 ihmistä oli poimimassa mustikoita samalla alueella. Mustikat on tosin paikoin vielä huonosti kypsyneitä, joten joke is on you, bitches. Tämä yksi mummo toisaalta oli vähän sen näköinen, että arkku saattaa kolahtaa ennen kypsymistä, joten varmaan tämä päivä oli varmastikin ihan hyvä päivä lähteä retkelle metsään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä yksi mummo toisaalta oli vähän sen näköinen, että arkku saattaa kolahtaa ennen kypsymistä, joten varmaan tämä päivä oli varmastikin ihan hyvä päivä lähteä retkelle metsään.

Ei kai lääketieteen opiskelija voi lähteä arvailemaan mitä sattuu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minä vahingossa Antti Tuiskun keikalle. Mutten kokonaan. Onko tämä paha?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Epävakaalla säällä epämukaviin sadevarusteisiin pukeutuminen on varma tapa pitää sade loitolla. Päätin tänään mennä Altaan reunalle The Soundsin ja Mira Luodin keikoille varmuuden vuoksi anorakissa ja kumisaappaissa, kun oli sateenuhka päällä.

Sieltä keikalta poistuessa Espan puiston läpi olisikin sitten tehnyt mieli huutaa kaikille kesäillasta nauttineille, että "kiittäkää minua kuivasta säästä". Rupesikin muuten sitten satamaan melkein heti, kun pääsin sateensuojaan. Sadetakki tuli tarpeen vasta, kun tulin ulos iltapalalta Burger Kingistä (tämä oli Suomessa kotikaupungissani siis, en brassaillut ulkomaanmatkoillani) ja kävelin Kampin bussiterminaaliin. Ilman sitä pysähdystä olisi hyvin selvinnyt koko reissusta ilman sadevarustusta.

Huomenna ehkä Kallio Block Party ja/tai Kartanorock vuorossa. Pidänkö sateen niistäkin loitolla?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin ulkona ja Laineen Potentiaali (LP) käveli vastaan. Kyselin kuulumisia, kuulemma menee hyvin ja lunastukseen ollaan menossa.
 

sinikettu

Jäsen
Mä olin joitain vuosia sitten palavasti ihastunut naiseen, jonka sukunimi on (oli?) Laine. Pääsin panee ja seurustelee (tässä järjestyksessä), mutta kuukauden-parin jälkeen huomasin, että nuoruuteni luonto kutsuu ja penikseni alkaa osoittaa muita naaraita kohti. Anyway, olen siis melkein sukua Patrik Laineelle ja melkeen siittänyt hänen geeniperintöään sukupolvien pyörteessä eteenpäin. Repikääpä siitä, hyvät ihmiset.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä vahingossa Antti Tuiskun keikalle. Mutten kokonaan. Onko tämä paha?
En kylläkään ole tämän alan asiantuntija, mutta melkoisen pahalta tämä näyttää. Kadutko edes tapahtunutta?
Minun tiedoilla olet kaksi seuraavaa elämänkaarta torakka, kunnes sinusta tulee sänkipäinen lesbiaaninen merikapteeni.
Kerro ystävillesi, tuttavallesi, että näin ei kuulu tehdä - ei enää Antti Tuiskua.

Aloita henkinen palautuminen ruoskimalla itseäsi nokkosilla kainaloihin ja intiimialueellesi.
Äläkä tuijota tätä ruutua ihmeissäsi, vaan toimi!

No, mene jo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös