Oliko jossain ketjua parhaille sanoille tai sanonnoille? Toisaalta ihan sama, koska voittaja on juuri havaittu:
"kustannuskalkyylin ulkoisvaikutus"
Toivotaan, että SaiPalle ei jää pelaajasta käteen pelkkä mustamaïa.Muilla joukkueilla on rostereissaan poliiseja, mutta SaiPalla kokonainen Maïa.
Tämä yksi mummo toisaalta oli vähän sen näköinen, että arkku saattaa kolahtaa ennen kypsymistä, joten varmaan tämä päivä oli varmastikin ihan hyvä päivä lähteä retkelle metsään.
Sinä vahingossa Antti Tuiskun keikalla? Tämä paha.Minä vahingossa Antti Tuiskun keikalle. Mutten kokonaan. Onko tämä paha?
En kylläkään ole tämän alan asiantuntija, mutta melkoisen pahalta tämä näyttää. Kadutko edes tapahtunutta?Minä vahingossa Antti Tuiskun keikalle. Mutten kokonaan. Onko tämä paha?
Kerro Räsäselle terveisiä, vaikka ei minua tunnekaan.Syksy on saapunut. Oli jo aikakin.
Meni tuo viittaus ohitse, joten voin varmasti kertoa.Kerro Räsäselle terveisiä, vaikka ei minua tunnekaan.
LMGTFYMeni tuo viittaus ohitse, joten voin varmasti kertoa.
Sepäs oli sööttiä. Kiitos.
Tuli tuosta mm-seurantaketjusta mieleen, että en oikeastaan usko, että sanotaanko parin-kolmen viimeisen vuosikymmenen aikana satasen juoksijoista juuri kukaan olisi mitalia voittanut ilman dopingin käyttöä. Jos dopingin käyttö hyväksyttäisiin urheilussa, en myöskään usko, että ennätykset tai arvokisatulokset nousisivat merkittävästi parhaiden osalta.
Saatan toki olla väärässäkin.
Mitähän helvettiä mä just luin. Paineaallot Venäjän puolelle, nyt ei ihan riitä edes olkien kohautus tälle kommentille. Laskeuma vielä menettelee, mutta että joku erehtyy ydinlaskeumassa ja paineaallossa, saati kuvittelee että paineaalto riittäisi satoja tai tuhansia kilometrejä, niin huh. Taitaisi loppua elämä maapallolta, jos paineaalto jostain possauksesta etenisi edes 100km päähän.Täähän onkin jännä tämä Huhtasaaren ehdokkuus. :D
Twitterissä käydään kovaa keskustelua, kuinka nopeasti Venäjä raivaisi Suomen pois tieltään halutessaan. Huhtasaaren näkemys on ainakin iltasanomien mukaan, että 10 ydinpommia ja ei homma kauaa kestä.
Asiantuntijat voivatkin kertoa, mutta nykyaikaiset ydinpommit lienevät jonkinlainen vihoviimeinen vaihtoehto kaikille, koska voisin luulla, että Venäjän olisi vaikea rajoittaa tuollaisten järeämpien pommien vaikutusalue ainoastaan Suomeen. Eiköhän paineaallossa oltaisi nopeasti Venäjän omallakin maalla ja vähän Ruotsissa.
Mitähän helvettiä mä just luin. Paineaallot Venäjän puolelle, nyt ei ihan riitä edes olkien kohautus tälle kommentille. Laskeuma vielä menettelee, mutta että joku erehtyy ydinlaskeumassa ja paineaallossa, saati kuvittelee että paineaalto riittäisi satoja tai tuhansia kilometrejä, niin huh. Taitaisi loppua elämä maapallolta, jos paineaalto jostain possauksesta etenisi edes 100km päähän.
Vielä kun ois kesä ollu jossain välissä mutta ehkä ensi vuonna....
Ja tähän väliin ilman mitään tarvetta kenellekään päteä: syksy on saapunut, joten asiat ovat hyvin.