Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 663
  • 66 849

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan Laine Bruce jotain sukua Patrik Laineelle tai Bruce Waynelle?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nykyään pitäisi olla pakollisina ajastimet kahvinkeittimissä ja helloissa. Ehkä myös suihkuissa jos väsy iskee.

On muuten hellassa aivan vitun ärsyttävä kapistus, maalla semmoinen "dementtiahella" vaarin peruina ja joskus ei vaan muista vääntää sitä kelloa. Tuntuu hieman erikoiselta kun vartinkaan jälkeen ei oo pannu yhtään lämmennyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jatkoaika ei ole muuten vieläkään uutisoinut Michael Keräsen KooKoo -sopimusta. Eipä tässä muuta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onkoha siellä jengi lomilla? Mua ei ainakaa tässä vaiheessa hirveesti kiinnostaisi talkoopalkalla seurata uutisrinkiä 24/7 kirjottaa juttuja tänne.
Nyt tietenkin samaan aikaan pamahti uutinen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksi olen tähän aikaan hereillä ja höpötän ihan turhia juttuja? Lisäksi joku turhaakin turhempi leffa pyörii tuossa taustalla. Huomenna pitäisi olla ihan rantakelit, sinne pitäisi päästä. Täytynee laittaa kello lomalaiselle soimaan, voihan sitä sielläkin nukahtaa.
 

sinikettu

Jäsen
Miksi olen tähän aikaan hereillä ja höpötän ihan turhia juttuja? Lisäksi joku turhaakin turhempi leffa pyörii tuossa taustalla. Huomenna pitäisi olla ihan rantakelit, sinne pitäisi päästä. Täytynee laittaa kello lomalaiselle soimaan, voihan sitä sielläkin nukahtaa.
Loma on mukavaa aikaa. Harmi vaan, että sitä tulee oltua nykyään tällainen internet-addikti. Ulkona vois käydä enemmän.

Jokseenkin ironisesti tuntuu siltä, että käytän kesä-heinäkuussa eniten nettiä koko vuodessa. Talven pimeimpinä kuukausina yleensä hommaan suht paljon sosiaalista tekemistä, etten viitsi tai kerkeä jokaista iltaa netin ääressä viettää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuolleille ihmisille todetaan aina että RIP, niin onko hautajaiset siis RIPPI-juhlat?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Painoin näköjään vahingossa jotain banneria, mikä meni "Googlen" kilpailuun. Ehkä leikin tulella, kun katsoin mitä siinä kysytään. Valitsin että Googlen on perustanut Bill Gates, se on venäläinen yritys ja perustettu vuonna 2014. 3/3 oikein!
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tervetuloa Iso Kristiinan! Kanta-asiakas...
Öö missä on Iso Kristiina? Miks mä olen saanut 14 samansisältöistä viestiä? Miksi juuri minä?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
007 Kuuraketin tohtori Goodhead on " fully trained by NASA" . Enpä poikasena Kinossa tuota tajunnut, tietysti yleensä katsoin hinkkejä enkä leffanaisten puheita paljon kuunnellut. Mutta en olisi tajunnut, viaton ja kaino olin jo silloin.
 

sinikettu

Jäsen
Tervetuloa Iso Kristiinan! Kanta-asiakas...
Öö missä on Iso Kristiina? Miks mä olen saanut 14 samansisältöistä viestiä? Miksi juuri minä?
Mä mietin, että ootkohan hommannut kännissä kanta-asiakkuuden jonkun pulskan ilotytön panemiseen. Onko blackoutteja tullut viime viikonloppuina (tai viikoilla) kuinkahan monta? Sammuivatko valot niin kuin Espoon kiekkoareenalta tässä taannoin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
007 Kuuraketin tohtori Goodhead on " fully trained by NASA" . Enpä poikasena Kinossa tuota tajunnut, tietysti yleensä katsoin hinkkejä enkä leffanaisten puheita paljon kuunnellut. Mutta en olisi tajunnut, viaton ja kaino olin jo silloin.
Nimi on muuten aika perverssi jos sitä niin haluaa miettiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juttelin viikonloppuna Tapparan miehen kanssa ja sekin vittuili Nybondaksesta. Sitten se kertoi Tapparan viimeaikaisista hankinnoista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näinpä tuli mietittyä. Olen vanha pervo, viaton ja kaino onneksi.
Pussy Galore on silti ylivertainen suosikkini. Olen myös vanha pervo. Viaton tai kaino en ole ollut pitkiin aikoihin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kävin tuossa aikani kuluksi pällistelemässä Kiinalaisia sotalaivoja. Hienoja ovat. Juhlavalot ja kaikki. Pimenevässä illassa, valkoiset univormut ja rynkyt käsissä partioivat kiinalaiset ovat vaikuttava näky.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kävin tuossa aikani kuluksi pällistelemässä Kiinalaisia sotalaivoja. Hienoja ovat. Juhlavalot ja kaikki. Pimenevässä illassa, valkoiset univormut ja rynkyt käsissä partioivat kiinalaiset ovat vaikuttava näky.
Pohdin äskettäin yhteiskuntafilosofisena ajatelmana, onkohan Kiina lopulta se, joka suoraan ja/tai välillisesti tuhoaa koko maapallon - tai vähintään tekee siitä ihmiskunnalle asuinkelvottoman. Länsimaisen markkinatalouden lainalaisuudet, ihmisluonnolle ominainen ahneus ja rajattoman kasvun ideologia, ydinasevarustus, 1,4 miljardin asukkaan väestöpohja, huipputeknologian globaali edelläkävijyys, vuosituhantinen suurvaltakulttuuri ja näennäiskommunistinen hallitusmuoto ovat nimittäin yhdistelmä, jota voisi luonnehtia vähintäänkin mielenkiintoiseksi.

En pidä todennäköisenä, että Kiina alkaisi mielivaltaisesti räiskiä joukkotuhoaseitaan esim. Yhdysvaltoihin - vakavankaan sotilaallisen selkkauksen seurauksena, mutta pelkästään maan aiheuttamien ympäristöongelmien vakavuus lienee jo nyt valitettavasti kokoluokassa, jota on vaikea käsittää. Jos ja kun sama meno jatkuu lähivuosina, lopputulos voi olla täysin arvaamaton. Ihmiskunnan ja koko planeetan kannalta.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pohdin äskettäin yhteiskuntafilosofisena ajatelmana, onkohan Kiina lopulta se, joka suoraan ja/tai välillisesti tuhoaa koko maapallon - tai vähintään tekee siitä ihmiskunnalle asuinkelvottoman. Länsimaisen markkinatalouden lainalaisuudet, ihmisluonnolle ominainen ahneus ja rajattoman kasvun ideologia, ydinasevarustus, 1,4 miljardin asukkaan väestöpohja, huipputeknologian globaali edelläkävijyys, vuosituhantinen suurvaltakulttuuri ja näennäiskommunistinen hallitusmuoto ovat nimittäin yhdistelmä, jota voisi luonnehtia vähintäänkin mielenkiintoiseksi.

Oikeassa elämässä Kiina panostaa uusiutuvaan energiaan enemmän kuin mikään muu maa, kiinalaisten lasten koulutustaso on jo varsin hyvä, uskonto ei sekoita ihmisten päitä, naisen asema on varsin hyvä (suhteessa moniin muihin Aasian maihin) eikä väestö enää juurikaan kasva. Jos joku maa tämän pallon tuhoaa (mitä ei tule muutenkaan tapahtumaan), niin tuskin se on ainakaan Kiina. Betsataan nyt ennemmin vaikka Intiaan, Indonesiaan tai johonkin Lähi-Idän ähläppimaahan tai sitten Neekeri-Afrikan sekasortoon.
 

sinikettu

Jäsen
Maistoin tänään viittä eri Ben & Jerry's makua. Oon joskus vuosi pari sitten ostanut yhden tuubin noita jäätelöitä. Tuolloin ei jäänyt järin hyvä maku niistä, joten lakkasin ostamasta. Samaa voin sanoa tämän päivänkin kokemuksesta. Ihan hyviä nuo ovat, mutta eivät peittoa esimerkiksi kolmen kaverin jäätelöitä tai lidlin pakkauksia. Ovat vielä aivan saatanan kalliita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös