Miksi vaikutat hämmentyneeltä? Normaaliahan tuo on.Perse- ja rintaketjussa ollaan menty jo hylkeiden puolelle. Hyvää työtä ja rattoisaa yötä sinne vaan.
Miksi vaikutat hämmentyneeltä? Normaaliahan tuo on.Perse- ja rintaketjussa ollaan menty jo hylkeiden puolelle. Hyvää työtä ja rattoisaa yötä sinne vaan.
Olihan tuolla netissäkin tosiaan parina viime kesänä ne hyljekameratkin Saimaasta. Kaipa niidenkin ääressä voi laatuaikaa viettää. Olen alkamassa ymmärtää eläinmaailman ulottuvuuksia aivan uudella tasolla.Miksi vaikutat hämmentyneeltä? Normaaliahan tuo on.
Hitto ettei tässä sohvalla osaa nukkua.
Ei ole reilua. Vaadin monikulttuurisuuden nimissä samat oikeudet kaikille, myös vaaleampi ja vaatimattomampi prinssinnakki kourassa pitää saada kulkea puistossa poliisin siihen puuttumatta.Tampereellakin kuljetaan puistossa musta makkara kädessä. Kaikkea kanssa.
Liian kiltti. Luovutin makuuhuoneeni broidin mukuloille, mulle jäi sohva.ooks ollu tuhmana kun oot sohvalle päätyny? vai kilttinä?
Uusimman SK:n pääkirjoituksen otsikko on "We ❤ Donald". Kai minä olen sitten pudonnut kehityksestä, kun en ymmärrä tällaisten symbolien käyttöä asiakirjoituksissa. Ymmärtääkö @Ikävänkantaja? Pääkirjoitus on muuten Jarmo Raivion kirjoittama. Pernaa on varmaan lomalla.
Allekirjoitan näkemyksesi, kiitos kysymästä. Mielestäni SK:n journalistinen linja vaikuttaa muutenkin menneen Pernaan päätoimittajakaudella jotenkin kummalliseen, "kohulehtimäiseen" suuntaan otsikoita myöten - ainakin verkkoversiossa. Painettua Kuvalehteä en ole valitettavasti lukenut kunnolla enää vuosikausiin. Viitisen vuotta sitten se ainakin oli vielä hyvinkin tasokas julkaisu terävine artikkeleineen ja Ukkolan pakinoineen kaikkineen (jollaiseen tuo otsikko voisi ehkä sopia).Uusimman SK:n pääkirjoituksen otsikko on "We ❤ Donald". Kai minä olen sitten pudonnut kehityksestä, kun en ymmärrä tällaisten symbolien käyttöä asiakirjoituksissa. Ymmärtääkö @Ikävänkantaja? Pääkirjoitus on muuten Jarmo Raivion kirjoittama. Pernaa on varmaan lomalla.
Mutta sitä mä en ymmärrä kun lehdissä aina välillä lukee miten paljon ruokaa menee roskiin. No kaupoista ja sellaisista varmaan joo, mikä myöskin on ikävää, mutta että kotona. Jotkut isot lapsiperheet nyt jotenkin ymmärtää kun muksuille pitää aina olla kaikkea, mutta että sinkuilla tai pariskunnilla? Onko ne jotain retardeja.
Reissuihinkin osaa varautua, mutta joskus jos yllättäen vaikka ryyppää monta päivää putkeen niin ei välttämättä tule avattua jääkaapin ovea ja jotkut saattaa mennä vanhaksi. Siinäkin se ruuan roskiin heittäminen harmittaa enemmän kuin niihin mennyt raha.
Puhutaan nyt varmaan juopoista. Ei niistä koskaan tiedä.Oon kuullut että jotkut tekee joskus ruokaa läpi yön levy kutosella, tarina ei tosin kerro menikö rapsakat lihat roskiin vai pistettiinkö ne hyvällä ruokahalulla aamulla poskeen.
Se on niiden lapsi.Onkohan Laine Bruce jotain sukua Patrik Laineelle tai Bruce Waynelle?
Nykyään pitäisi olla pakollisina ajastimet kahvinkeittimissä ja helloissa.
AKA Robin? Packalen onkin menestynyt yllättävän hyvin nuorisoidolina poliisikansanedustajaksi.Se on niiden lapsi.
Nykyään pitäisi olla pakollisina ajastimet kahvinkeittimissä ja helloissa. Ehkä myös suihkuissa jos väsy iskee.
Onkoha siellä jengi lomilla? Mua ei ainakaa tässä vaiheessa hirveesti kiinnostaisi talkoopalkalla seurata uutisrinkiä 24/7 kirjottaa juttuja tänne.Jatkoaika ei ole muuten vieläkään uutisoinut Michael Keräsen KooKoo -sopimusta. Eipä tässä muuta.
Nyt tietenkin samaan aikaan pamahti uutinen.Onkoha siellä jengi lomilla? Mua ei ainakaa tässä vaiheessa hirveesti kiinnostaisi talkoopalkalla seurata uutisrinkiä 24/7 kirjottaa juttuja tänne.