Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 977
  • 66 865

Da-Capo

Jäsen
Olen pelannut Albertin kanssa samassa jengissä! Oli siihen aikaan vähän pulskassa kunnossa ja pelasi kärjessä. Usein tehtyjen maalien ja otettujen juoksuaskelten määrä oli otteluissa suhteellisen tasoissa. Ihan hauska äijä ja sittemmin vissiin vähän skarpannut lenkkeilynkin kanssa, sillä ainakin kakkosdivaritasolla on pelannut futista.

Arto ei muuten kuulu veljessarjaan, vaan on serkku Suomeen levinneen sukuhaaran puolelta.

No menipäs hassuttelu sitten metsään, kun tuo Arto(n?) Kuqikin löytyy. Nimittäin Arto Kuki - läppää heitin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomen Tietotoimisto vahingossa koko otsikon. Onko tämä paha?
 

Liitteet

  • Screenshot 2017-07-29 at 23.40.22.png
    Screenshot 2017-07-29 at 23.40.22.png
    23,6 KB · kertaa luettu: 296

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Perse- ja rintaketjussa ollaan menty jo hylkeiden puolelle. Hyvää työtä ja rattoisaa yötä sinne vaan.
Miksi vaikutat hämmentyneeltä? Normaaliahan tuo on.
 

sinikettu

Jäsen
Miksi vaikutat hämmentyneeltä? Normaaliahan tuo on.
Olihan tuolla netissäkin tosiaan parina viime kesänä ne hyljekameratkin Saimaasta. Kaipa niidenkin ääressä voi laatuaikaa viettää. Olen alkamassa ymmärtää eläinmaailman ulottuvuuksia aivan uudella tasolla.

Söin tänään muuten kokonaisen melkein kolmikiloisen melonin. Ajattelin huomenna ostaa uuden.
 

sinikettu

Jäsen
Kuopiossa luki eräällä venelaiturilla painetulla tekstillä "siaton oleskelu kielletty". Pitänee käydä ostamassa minipossu lemmikiksi, sillä tuo laituri oli kiva laituri ja haluaisin käydä oleskelemassa sen alueella. En tiennytkään, että savolaisilla on tällaisia kulttuurivaikutteita veneilyn parissa, mutta mitäpä minä vieraan valtakunnan tapoja kyseenalaistamaan. Tampereellakin kuljetaan puistossa musta makkara kädessä. Kaikkea kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trance-jengi on kummallista. Pum pum pum vaan kuuluu ja jengi sätkii kuin pöksyihin olis lapioitu muurahaispesästä ja paidan kauluksesta sujautettu ampiaispesä. Ei kait tuollainen huumeissakaan voi kuulostaa hyvältä tai ainakaan mä en halua samaa kamaa. Muissa musatyyleissä yleisö katsoo artistia, mutta tossa tonnin seteli -ilme kasvoilla niitä hytkyjiä. Joo Alppimuistossa kävin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja Kaisaniemessä näki kivasti Red hot chili pepperssin, siellä aidan ulkopuolella siis. Äänikin kuului tasaisesti kun ei tuullut. Kyllähän noi kaikki kantsii kiertää, jos vaan on joku iso nimi. Ja kaljaa repusta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitto ettei tässä sohvalla osaa nukkua.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tampereellakin kuljetaan puistossa musta makkara kädessä. Kaikkea kanssa.
Ei ole reilua. Vaadin monikulttuurisuuden nimissä samat oikeudet kaikille, myös vaaleampi ja vaatimattomampi prinssinnakki kourassa pitää saada kulkea puistossa poliisin siihen puuttumatta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Uusimman SK:n pääkirjoituksen otsikko on "We ❤ Donald". Kai minä olen sitten pudonnut kehityksestä, kun en ymmärrä tällaisten symbolien käyttöä asiakirjoituksissa. Ymmärtääkö @Ikävänkantaja? Pääkirjoitus on muuten Jarmo Raivion kirjoittama. Pernaa on varmaan lomalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Uusimman SK:n pääkirjoituksen otsikko on "We ❤ Donald". Kai minä olen sitten pudonnut kehityksestä, kun en ymmärrä tällaisten symbolien käyttöä asiakirjoituksissa. Ymmärtääkö @Ikävänkantaja? Pääkirjoitus on muuten Jarmo Raivion kirjoittama. Pernaa on varmaan lomalla.


En ymmärrä minäkään. Laatulehteä ja jotain Alibia ei enää ainakaan kielen perusteella erota toisistaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o. Ei ole vissiin kertaakaan sitten työelämään siirtymisen ollut kesäloma kokonaan ohi näin aikaisessa vaiheessa - tosin oli kyllä myös pisin yhtämittainen kesäloma. Melkein pahemmin vitutti alkuviikosta, nyt sitä on jo alistunut kohtaloonsa... Mitäpä turhaan suremaan, kaikenlaista ohjelmaa vielä elokuun viikonloppuina ja arki-iltoinakin tiedossa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Uusimman SK:n pääkirjoituksen otsikko on "We ❤ Donald". Kai minä olen sitten pudonnut kehityksestä, kun en ymmärrä tällaisten symbolien käyttöä asiakirjoituksissa. Ymmärtääkö @Ikävänkantaja? Pääkirjoitus on muuten Jarmo Raivion kirjoittama. Pernaa on varmaan lomalla.
Allekirjoitan näkemyksesi, kiitos kysymästä. Mielestäni SK:n journalistinen linja vaikuttaa muutenkin menneen Pernaan päätoimittajakaudella jotenkin kummalliseen, "kohulehtimäiseen" suuntaan otsikoita myöten - ainakin verkkoversiossa. Painettua Kuvalehteä en ole valitettavasti lukenut kunnolla enää vuosikausiin. Viitisen vuotta sitten se ainakin oli vielä hyvinkin tasokas julkaisu terävine artikkeleineen ja Ukkolan pakinoineen kaikkineen (jollaiseen tuo otsikko voisi ehkä sopia).

Perinteikkään aviisin toivoisi todella säilyttävän omanarvontuntonsa myös kertakäyttökulttuuriaikakaudella; laatulehtistatus riippuu pitkälti siitä.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta sitä mä en ymmärrä kun lehdissä aina välillä lukee miten paljon ruokaa menee roskiin. No kaupoista ja sellaisista varmaan joo, mikä myöskin on ikävää, mutta että kotona. Jotkut isot lapsiperheet nyt jotenkin ymmärtää kun muksuille pitää aina olla kaikkea, mutta että sinkuilla tai pariskunnilla? Onko ne jotain retardeja.

Reissuihinkin osaa varautua, mutta joskus jos yllättäen vaikka ryyppää monta päivää putkeen niin ei välttämättä tule avattua jääkaapin ovea ja jotkut saattaa mennä vanhaksi. Siinäkin se ruuan roskiin heittäminen harmittaa enemmän kuin niihin mennyt raha.

Oon kuullut että jotkut tekee joskus ruokaa läpi yön levy kutosella, tarina ei tosin kerro menikö rapsakat lihat roskiin vai pistettiinkö ne hyvällä ruokahalulla aamulla poskeen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oon kuullut että jotkut tekee joskus ruokaa läpi yön levy kutosella, tarina ei tosin kerro menikö rapsakat lihat roskiin vai pistettiinkö ne hyvällä ruokahalulla aamulla poskeen.
Puhutaan nyt varmaan juopoista. Ei niistä koskaan tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös