pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Piti valita kakkosdivaria paikan päällä tai IFK:ta striimiltä. Kaveria ei hirveästi huvittaisi (alkoholilla on osuutta asiaan), mutta on jo soittamassa taksia. Omat juomat mukaan.
Ah tätä ihanaa tunnetta, kun pääsee viilaaman pilkkua oikein urakalla. Suomi ei pääse maailman itsemurhatilastoissa edes kahdenkymmenen parhaan joukkoon, eikä eri lähteiden mukaan välttämäti pääse edes Euroopan top vitoseen, vaan edellä ovat esimerkiksi Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina, Liettua, Unkari. Sen lisäksi suunnilleen samoissa ovat esim. Belgia, Puola, Islanti ja Ranska.Se että arvostelee koko valtiota laiskottelijoiksi on sama kuin ihmettelisi miksei kaikki suomalaiset tee samantien itsemurhaa kun maa on siitä niin kovin kuuluisa.
Ah tätä ihanaa tunnetta, kun pääsee viilaaman pilkkua oikein urakalla. Suomi ei pääse maailman itsemurhatilastoissa edes kahdenkymmenen parhaan joukkoon, eikä eri lähteiden mukaan välttämäti pääse edes Euroopan top vitoseen, vaan edellä ovat esimerkiksi Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina, Liettua, Unkari. Sen lisäksi suunnilleen samoissa ovat esim. Belgia, Puola, Islanti ja Ranska.
Lähteinä käytetty muun muassa tätä, tätä ja tätä
Pohjois-Italia ja etelä-Italia virallisesti samaa maata mutta todellisuudessa ne ovat kaksi eri maata. Etelässä laiskotellaan mutta pohjoisessa tehdään duunia, noin karkeasti sanottuna. Se että arvostelee koko valtiota laiskottelijoiksi on sama kuin ihmettelisi miksei kaikki suomalaiset tee samantien itsemurhaa kun maa on siitä niin kovin kuuluisa. Ei mulla ole mitään intressejä alkaa italiaa kenellekään puolustelemaan joten jääköön tämä tähän.
Ja pohjoisessa haukutaan eteläitalialaisia "ei-oikeaksi italialaisiksi", jotka pilaavat hyvän rodun, vaikka samaan aikaan rikkaat pohjoisitalialaiset hyötyvät siitä, että maa on taloudellisesti kahtiajakaantunut. Olen nimenomaan tehnyt töitä pohjoisitalialaisten kanssa ja vaikeita ovat. Sovitut asiat ja aikataulut eivät pidä ja kaikkea selitellään heikommin kuin Rolexander omia sotkujaan. Kyllä Italiassa hyvääkin on ja maa on kaunis, mutta yhteiskunnallisesti maa on surkea.
Ja minä taas olen työskennellyt suomalaisten kanssa, ja perkeleen vaikeita ovat, ikinä mikään ei ole oma vika ja ammattitaito on hakusessa jne. mutta joukossa on hyviäkin.
Totta. Ehkä lapsena ymmärsin, että joku kannattaa urheilussa suomalaista vain suomalaisuuden takia. Esimerkiksi Kalanderin Palle on niin typeränoloinen tyyppi, että olin monesti mieluummin Bode Millerin puolella. Alberto Tomba oli meikäläisen suosikki lapsena ja arvostan häntä edelleen, vaikka on italilainen.
Ja siinä taas hyvä esimerkki kun se perkele vei Janina Frostellin.
Ihanko oikeasti kysyt tosissasi? Tai siis retorinenhan tämä tietenkin on, mutta siinä on syy miksi suomalaista tyttöystävää on täysin mahdoton saada.