Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eniten kirjoittaneiden listasta näkee miksi tämä on suosikkiketjuni.
"Pakko" on otettu kirjaimellisesti.Turha Kaukalo on laittanut täällä oikein kunnolla hyrskynmyrskyn. Yli seitsemänsataa kirjoitettua viestiä tähän ketjuun, se on paljon se.
Pakko ei ole kuin köyhän kuolla."Pakko" on otettu kirjaimellisesti.
Kuulostaa "yhteiskuntasopimukselta".Pakko ei ole kuin köyhän kuolla.
Kerran kävi Tallinnassa hieman vastaava tapaus, tosin mä olin yksin liikkeellä. Joskus oon täällä kertonutkin. Kaks muistaakseni Latviasta kotoisin olevaa naista alkoi hiplailemaan ja ehdottelemaan ryhmäseksiä niiden hotellissa, mutta yks vodkapaukku piti vaan sitä ennen ottaa. Ne tarjoaa ja hakee. Käsi hiveli mun reittä ja naiset vähenteli vaatteita samaan aikaan. Kaikki tylsät jutut mitä mä lyhyesti niiden kysymyksiin vastailin oli kuulemma tosi kiinnostavia. Lopulta kun suostuin siihen vodkapaukkuun niin kaksikin kertaa varmistettiin että juonhan mä sen ykkösellä alas. No maku kun ei ihan normaali tuntunut olevan niin siinä vaiheessa aloin tarkemmin miettimään niitä naisten juttuja ja päätin lähteä lätkimään, mutta ei ne päästänyt. Sohvalle oikein nousin seisomaan ja väkisin kävelin sen toisen yli. Baarin ulko-ovella sitten teleporttasin itseni hotellihuoneeseen ja kellokin siinä vissiin oli kertaalleen kiertänyt ympäri. Tuon tapauksen jälkeen närästi muutaman päivän, ensimmäistä kertaa ikinä. Kaikki kamat oli onneksi tallella. Kamerassa vaan oli ihmeellisiä kuvia muun muassa asfaltista noin 20 cm korkeudelta. Himassa kun googlettelin niin joku muukin kertoi vastaavasta tapauksessa ja tyttöjen tuntomerkit täsmäsi.Tyrmäystippoja? Joo, kaikki oltiin siinä juotu, mutta ei missään nimessä mitään änkyräkännejä ja vielä toi että noitten shottien jälkeen kaikilta filmi poikki. Muilla jotain vastaavia kokemuksia?
Viikingin saavutuksiin voi merkitä myös siinä jossain tv-sarjassa pyörineet "Viikinki" - pätkät joissa hän mm. on tv-lupatarkastajana ja autovarkaissa. Mummolle terveisiä. Ei lupaa - ei leffaa!Nyt kun ollaan nähty, kuinka Tony Halme pieksi Boogien nyrkkeilykehässä, niin voi seuraavaksi katsoa, kuinka Tony pieksee Boogien FWF Superstar Wrestlingin mestaruusvyöstä jo kauan ennen nyrkkeilyottelua. FWF Superstar Wrestling vaikuttaa videon perusteella olleen äärimmäisen kova promootio.
Nyt kun ollaan nähty, kuinka Tony Halme pieksi Boogien nyrkkeilykehässä, niin voi seuraavaksi katsoa, kuinka Tony pieksee Boogien FWF Superstar Wrestlingin mestaruusvyöstä jo kauan ennen nyrkkeilyottelua. FWF Superstar Wrestling vaikuttaa videon perusteella olleen äärimmäisen kova promootio.
No maku kun ei ihan normaali tuntunut olevan..Tuon tapauksen jälkeen närästi muutaman päivän, ensimmäistä kertaa ikinä. Kaikki kamat oli onneksi tallella.
Ei ole tänään mennyt mikään putkeen, mutta onneksi huomenna elämä jatkuu. Ellei nyt seuraavan tunnin sisällä jotain poikkeuksellista tapahdu.
Ajattele Li Anderssonia ja masturboi. Kolmen tunnin jälkeen on kädet hapoilla ja nukahdat koska väsy. Ellet sitten näe unta ja oletkin sammahtanut jo heti sen jälkeen kun olet lukenut tämän kirjoituksen.
Hyvä idea ja suosittelen laittamaan tuon Niksi-Pirkkaan.Ajattele Li Anderssonia ja masturboi. Kolmen tunnin jälkeen on kädet hapoilla ja nukahdat koska väsy.
Mä tulin baarista suoraan politiikkaketjuun! Sunnuntaina tein saman, vaikka toisaalta olin kuulemma putkassa ja kaikkea mun anarkistikamujen kanssa. Hitto, Turussa vielä kaiken lisäksi kaiken tämän ajan. Voittaako putka vai Turku?Klo on 2 yöllä ja noi vääntää politiikkaa! Eikö näihin aikoihin oo vähän toiset intressit, no ei näköjään. Kävin tänään Pitkänsillan toisella puolella, paska reissu.
Hienosti kajahti viikonloppuna veteraani ukin hautajaisissa veteraanin iltahuuto, laulajana oli kaikki suvun miehet, alle kirjoittanut mukaan lukien, vieläkin värisyttää ajatus siitä.