Viikonloppuna vietettiin työporukan kanssa pikkujouluja. Perus ruokaa ja juomaa pomon piikkiin. Paikka missä olimme oli auki klo 02 asti, eli pilkku tuli 1.30. Yksi meistä lähti taksilla kotiin siinä 0-0.30 aikoihin. Meitä jäi neljä miestä vielä juhlimaan. Vähän tämän jälkeen, ennen klo 1, pöytäämme tuli neljä nuorta naista. Kaksi suomalaista, kaksi virolaista. Kun oli aika hakea taas juotavaa, antoi pomoni yhdelle naiselle rahaa ja sanoi että tuo jokaiselle shotti, niin hän käy tupakalla. Kaksi muuta työkaveriani lähti myös tupakalle ja itse lähdin kuselle. Naikkoset menivät siis tiskille, itse lähdin kuselle ja muut työporukasta siis röökille. Kävin kusella, ja sen jälkeen ulkona soittamassa jo kotiin lähteneelle työkaverille oliko hän päässyt kotiin. Oli päässyt joten menin takasin sisälle. Naikkoset olivatkin jo pöydässä shotteineen ja pian myös koko orkesteri oli taas kasassa. Shotit alas ja hetken päästä filmi poikki. Omien hyvinkin hatarien muistikuvien mukaan, tämän jälkeen naikkoset tulivat jokaisen "iholle". Erittäin hämärästi muistan että tuli pilkku, seuraavaksi sitten heräsinkin aamulla kotona sohvalta. Ei siinä muuten mitään, mutta olin juonut illan aikana 5-6 tuoppia olutta, en muuta, ja sitten sen shotin. Nytten kun töissä ollaan juteltu, niin kaikilta neljältä mieheltä on filmi poikki shottien jälkeen. Pomo oli ainoa joka jotain muisti ja se oli se ,että naisseurue oli lähtenyt meidän kanssa samaan aikaan, ja heillä oli ulkona odottamassa kyyti/kyydit mihin ainakin joku meistä mahtuisi. Kuskina oli pomon muistikuvien mukaan "kaks helvetin isoa virolaista", ilmeisesti kahden näiden seurassamme olleen naisen poika/miesystävät. Pomo kuitenkin oli varannut jo aikaisemmin taksin tutulta taksikuskilta meille klo 2 johon olimme kaikki neljä menneet.
Tyrmäystippoja? Joo, kaikki oltiin siinä juotu, mutta ei missään nimessä mitään änkyräkännejä ja vielä toi että noitten shottien jälkeen kaikilta filmi poikki. Muilla jotain vastaavia kokemuksia?