Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 811
  • 66 844
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Meillä on salibandyn kolmosdivarissa sarjatilanne, jossa kahdeksan pelatun pelin jälkeen puolet, eli viisi joukkuetta on kymmenessä pisteessä ja piikkipaikkaa pidetään yhdellätoista. Tilanne on paitsi jännittävä, myös jotakuinkin harvinainen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolitoista tuntia makoilin taas suihkun lattialla. On toi kyllä sellainen köyhän miehen serena. Toissayönä kait mä heräsinkin tuolta. Montahan tuntia lie nukuin. Vettä vaan tuli niskaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolitoista tuntia makoilin taas suihkun lattialla. On toi kyllä sellainen köyhän miehen serena. Toissayönä kait mä heräsinkin tuolta. Montahan tuntia lie nukuin. Vettä vaan tuli niskaan.

Sinulla on huono viinapää?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Entisenä vuorotyöläisenä osaa arvostaa näitä nykyään harvinaisia arkivapaita todella paljon. Varsinkin maanantaiaamut ilman työvelvoitetta ovat todellista ylellisyyttä, kun voi herätessään vaan hymistellä normaalia maanantaiaamun vitutusta. Mikäs sen hienompaa, kun fillaroida aamupalalle lähikuppilaan ja lukea päivän lehdet kaikessa rauhassa. Paskasta kelistä huolimatta tein pienen fillarilenkin jokirannassa ja nautiskelin matkalla yhden siiderin korjaamaan eilisen kalsarikännäilyn rekyylejä. Nyt pieni tovi turhuuksia Jatkiksessa ja sitten voikin ruveta funtsimaan, mihin menis lounaalle.

Ja mikä parasta, huomennakaan ei vielä tarvi mennä työmaalle. Alkoholille suhteellisen persona tämä tilanne houkuttelisi tänäänkin vähän huikalle, varsinkin kun vaimokin menee taas yövuoroon, mutta taidan pitää kuitenkin korkin kiinni. Huomenna pitää taas alkaa orientoitumaan normiarkeen ja lähteä aamusta salille. Ja siitä touhusta krapulassa ei tule yhtään mitään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olen aistivinani palstalla agressiivista ilmapiiriä, huonoja viboja. Aiemmin asiakirjoittajina pitämäni nimimerkit sättivät toisiaan kuin pahaiset kakarat. Syytän tästä kaikesta ainoastaan ja yksinomaan istuvaa hallitusta joka on onnistunut luomaan tähän maahan negatiivisen ja vastakkainasettelua ruokkivan ilmapiirin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sain juuri vaihdettua vaihdepyörän takarenkaan. Ennen ei ole tuollaista tullut tehtyä - nyt on kyllä voittajaolo kun onnistui :) vaiohteetkin pelittää.

Sormet tosin tuli kipeiksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä sitä tekis ettei mainittaisi, laiskottaa vallan vietävästi. Mietin jo visiittiä SIIHEN politiikkaketjuun, mutta jokin raja nyt huumorin harjoittamisellakin. Ehkä pieni musiikki auttaisi sen määrittelyssä, mitä tekisi? WASP:in Wild Child saattaisi juuri nyt sopia kuin nyrkki Toivolan Janin perseeseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin tuohon talipallon ja jonkun makkarapötkönnäköisen ja hyvin on kelvannut linnuille. Vaan nyt orava saapui ja vei koko talipallon. Onko tämä tarkoitettu myös oravaystävällemme vai olisiko se pitänyt häätää pois? Aika ahne kaveri oli, mutta laitetaan nyt uusi pallo kuitenkin.

Eihän tokikaan häiritse ruokkia myös oravia, jos ne tarvitsevat apua vaan tarvitsevatko.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Laitoin tuohon talipallon ja jonkun makkarapötkönnäköisen ja hyvin on kelvannut linnuille. Vaan nyt orava saapui ja vei koko talipallon. Onko tämä tarkoitettu myös oravaystävällemme vai olisiko se pitänyt häätää pois? Aika ahne kaveri oli, mutta laitetaan nyt uusi pallo kuitenkin.

Eihän tokikaan häiritse ruokkia myös oravia, jos ne tarvitsevat apua vaan tarvitsevatko.

Laita pallo roikkumaan rautalangan päähän ja niin, että siinä on joka puolelta yli oravanmitta tyhjää. Ei pitäisi oravan syödä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laita pallo roikkumaan rautalangan päähän ja niin, että siinä on joka puolelta yli oravanmitta tyhjää. Ei pitäisi oravan syödä.

Joo, pötkylä onkin kiltisti oksassa, mutta talipallo on tuommoisen karahkan nokassa kuistin kaiteella. Se tuntui ihan hyvältä idealta laittaa se siihen, mutta ei ollutkaan.

Minulla on ainakin mielikuva, että oravat eivät tarvitse apua näiden jäätävän kylmien ja lumisten talvien selvittämisessä, mutta onko se siis niin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis nyt tästä ei tule mitään. Meitsi aivan päissään ja huomenna olis työhaastattelu klo 10. Ei tässä voi selvitä. Ei millään. Mitä mä teen. Imen mynthonia ja pidätän hengitystä jos joku tulee lähelle. Vai käännynkö mä uskoon. Mihin suuntaan pitää kumarrella. Mä selitän että mä teen kaikki täysillä. Kaikki peliin, sekä töissä että lomalla. Mä en ole mikään välimallin jätkä. Kun tehdään duunia niin tehdään täysillä ja kun lomaillaan niin lomaillaan täysillä, kuten näkyy. Tässä on todisteet. Mistä sitä tietää ettei joku nynny jatka töissäkin nynnyilylinjalla.
 
Kuten ei betsaa pitaa pahaa Valavuoret tai muutkaan helppoheikit.
Tuo boldattu on kyllä yksi kaikkien aikojen lempinimistä, naurattaa jostakin syystä joka kerralla kun siihen törmää.

E: ei pitäisi törmätä, ainakaan jos ei ole turvavyötä ja/tai kypärää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis nyt tästä ei tule mitään. Meitsi aivan päissään ja huomenna olis työhaastattelu klo 10. Ei tässä voi selvitä. Ei millään. Mitä mä teen.

Sain juuri työsopimuksen sähköpostiini, vaikka olin muutaman tasoittavan ottanut ennen haastattelua. Parempaa juttuahan siinä lentää, jos ei ole aivan umpiväsynyt ja krapulassa. En myöskään silti suosittele ympäripäissään menemistä.

Toisin sanoen menet siis nukkumaan ja aamulla otat yhden tai ehkä pari mukia ja kyllä se siitä. Oma tilanteeni on tosin epäreilu, koska homma hoidettiin Skypellä. Mutta on reseptiä kokeiltu myös livenä ja silloin käytin Mynthonia. Muutaman päivän päästä HR-tyttö soitti, että olit todella hyvä hakija, mutta valitettavasti palkkasimme toisen. Tuosta on jo aikaa vajaa kymmenen vuotta eikä ole sama tilanne mistä mainitsin työhaastatteluketjussa.

Silti siis lähtökohtaisesti ei ole mitään syytä mennä ehdottoman selvinpäin ja skarppina työhaastatteluun. Paitsi Suomessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silti siis lähtökohtaisesti ei ole mitään syytä mennä ehdottoman selvinpäin ja skarppina työhaastatteluun. Paitsi Suomessa.
Ja mitä vielä. Meitsi oli suht skarppina ja olokin oli melko freesi. 13 tuntia riitti hyvin, vaikka illalla vähän jännitti. Eilisen päivän tissuttelin kokonaan, mutta enemmän mietiskelin sitä kun toissapäivältäkin oli veressä aikamoinen määrä. Mutta katsellaan nyt miten tossa käy.

Ens kerralla siis voi huoletta vetää pari kaljaa enemmän, heh.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelottava tämä draftin automaattinen tallennus. Olin kirjoittamassa tähän juttua suunnittelemastani rikoksesta, eli kesärenkailla ajamisesta joulukuun puolella. Tuntui kuitenkin niin ontuvalta jutulta, etten sitä sitten lähettänyt, mutta tässähän se nökötti odottamassa. Poliisi siis tietää jo.

Mutta edelleen on kesärenkaat alla, kun iski lenssu päälle maanantaina, kun ne oli tarkoitus vaihtaa - ja vieläkin niin tukkoinen olo ettei viitsisi rehkiä. Eipä ole tosin tullut autoakaan käytettyä vielä joulukuun puolella, mutta lauantaina ehkä pitäisi ajella tässä etelärannikolla ja talvesta ei ole tietoakaan.
 

sinikettu

Jäsen
Nukkuminen munasillaan on aika mukavaa puuhaa. Uni on kuin rappukäytävään sammuneella spugella, jolla on kahden vuosikymmenen putki päällä - tuskin heräisi vaikka talo sortuisi niskaan. Minä olen köyhänä ja tietämättömänä maalaispoikana nukkunut koko ikäni kalsareissa. Mitähän minusta olisi oikein voinut tulla, jos minut olisi aikaisemmin vihitty tähän vanhaan viisauden traditioon. Olen vakuuttunut sataprosenttisesti, että Obama, vapaamuurarit, vihervasemmisto ja muut maapalloamme hallitsevat voimat nukkuvat munasillaan.

Nukkuvatkohan feministitkin munasillaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pelottava tämä draftin automaattinen tallennus. Olin kirjoittamassa tähän juttua suunnittelemastani rikoksesta

Tähän automaattiseen tallennukseen tottuu, vaikka oli se alkuun pelottava. Olen itsekin tässä suunnitellut pienimuotoista källiä parin kaverin kanssa ja toteutuspäivä lienee tänään.

Suomessa on paljon vikaa maana, mutta yksi hyvä puoli on se, että rikoksen valmistelu ei ole laitonta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Automaattinen tallennus on inha juttu, pelottava. Jos nyt tätäkin alan pyyhiskellä niin ei siitä mitään tule, modeille on jo mennyt tieto. Kateelliset.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Flash Mob -tempaukset ovat pääsääntöisesti todella ärsyttäviä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Aika moni suomalais-italialainen pari tuntuu olevan tyyppiä italialainen mies ja suomalainen nainen, toisin päin tuntuisi olevan paljon vähemmän vastaavia pareja, tiedä sitten onko tilanne samanlainen esimerkiksi suomalais-ranskalaisten ja suomalais-espanjalaisten parejen kohdalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aika moni suomalais-italialainen pari tuntuu olevan tyyppiä italialainen mies ja suomalainen nainen, toisin päin tuntuisi olevan paljon vähemmän vastaavia pareja, tiedä sitten onko tilanne samanlainen esimerkiksi suomalais-ranskalaisten ja suomalais-espanjalaisten parejen kohdalla.

Ihanko oikeasti kysyt tosissasi? Tai siis retorinenhan tämä tietenkin on, mutta siinä on syy miksi suomalaista tyttöystävää on täysin mahdoton saada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös