Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 709
  • 66 728

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Suoraan sanoen minua ei edes kiinnosta nainen, jota kiinnostaa Italia, italian kieli ja italialaiset miehet. Olen muutaman tällaisen naisen tavannut ja kovin pinnallisilta vaikuttavat. Vaikka tällaisia pareja löytyy, olen silti sitä mieltä, että suurimmalla osalla ei ole kokemuksia italialaisista. Todella surkea yhteiskunta, minkä kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä. Jos olisin uskovainen, kiittäisin joka aamu jumalaa, ettei minun enää tarvitse tehdä töitä italialaisten kanssa. Se on yksi ja sama, mikä maa voittaa ensi kesän EM-kisat, kunhan se ei ole Italia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Italia on paikoista parhain Ranskan ohella. Yhteiskunta nyt voi välillä olla hieman toimimaton mutta mitä sitten, yhteiskunta on hyvin mielenkiinnoton asia kuitenkin. Lisäksi kapeilla kaduilla flaneeratessa saa varoa autoja. Tässä negatiiviset sitten olivatkin. Kaunis maa ja kansa! Hauskaa on se, että tunnen erään italialaisen perheen, jotka ovat todella ahkeria, vaikka jotkut sanovat italialaisia laiskoiksi. Olenkin moittinut heitä liiallisesta työnteosta. Suomessa taas puhutaan työnteosta ja ahkeruudesta.

PS: unohtui kehua italian kieltä maailman kauneimmaksi. Se on upeampaa kuin ranskan kieli, älkää käräyttäkö minua ranskalaisille ystävilleni, jotka solvaisivat minua katukielisesti jos saisivat mielipiteeni tietää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Haha Radiopäältä klassinen muijan menetys saapasmaalaiselle ja sitten alkoi raivokas itku. Ei kukaan rationaalisesti ajatteleva aikuinen ihminen muuten vihaisi jotain maata ja sen kansalaisia.
 

cornix

Jäsen
Mäkin tunnen pari jätkää jotka ovat Italiasta kotoisin, molemmat ovat omaan heterosilmäänikin komeita jannuja joten eipä ihme että vientiä riittää. @pernaveikko whaaaat? @Turha Kaukalo Italia on kyllä upea kieli, tosi kivalta soundaa. Ranska on silti ehkä edellä korvaystävällisyydessä, ja jopa itänaapuri.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Haha Radiopäältä klassinen muijan menetys saapasmaalaiselle ja sitten alkoi raivokas itku. Ei kukaan rationaalisesti ajatteleva aikuinen ihminen muuten vihaisi jotain maata ja sen kansalaisia.

Ja sieltähän se Italiaa onanoiva nimimerkki saapui. En ole menettänyt naista italialaiselle, mutta kärsivällisyyteni ja työmotivaationi monta kertaa. Enpä ollut ennen nähnyt italiaa ja rationaalisuutta samassa lauseessa. Onko tämä oksymoroni?

Ei Tifosi kannata suuttua, sillä me molemmat suhtaudumme Italiaan henkilökohtaisesti. Minulla vain kokemus ja siihen perustuva kokemus on saanut aikaan negatiivisen suhtautumisen Italiaa ja italialaisia kohtaan. Sinun positiiviset tunteesi perustuvat varmasti samoihin asioihin, eikä pelkillä mielikuvilla ole merkitystä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ja sieltähän se Italiaa onanoiva nimimerkki saapui. En ole menettänyt naista italialaiselle, mutta kärsivällisyyteni ja työmotivaationi monta kertaa. Enpä ollut ennen nähnyt italiaa ja rationaalisuutta samassa lauseessa. Onko tämä oksymoroni?

Ei Tifosi kannata suuttua, sillä me molemmat suhtaudumme Italiaan henkilökohtaisesti. Minulla vain kokemus ja siihen perustuva kokemus on saanut aikaan negatiivisen suhtautumisen Italiaa ja italialaisia kohtaan. Sinun positiiviset tunteesi perustuvat varmasti samoihin asioihin, eikä pelkillä mielikuvilla ole merkitystä.

Aloitin viestini ihan ilman sarkasmia "Haha", ei tässä kukaan suuttunut vaan lähinnä naurattaa väillä ihmisten ajatuksenjuoksu.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Aloitin viestini ihan ilman sarkasmia "Haha", ei tässä kukaan suuttunut vaan lähinnä naurattaa väillä ihmisten ajatuksenjuoksu.

Jep. Myös tämä yhdistää meitä. Ymmärrän, että olet innostunut Juventuksesta ja Ferrarista, mutta minä tarkoitan Italian rakenteellista yhteiskuntaa ja työkulttuuria. Molemmista on muille eurooppalaisille haittaa. Siinä missä puolalaiset menevät töihin kuudeksi, koska Moskovassa kello on silloin kahdeksan, italialaiset laiskottelevat. Poliitikot ja poliisi eivät saa mafiaa kuriin, koska korruptio elää ja voi hyvin.

Minulla on muutama italialainen tuttava ja suhtaudun heihin hyvin ystävällisesti. Ei ole heidän vikansa, että ovat kotoisin Euroopan surkeimmasta yhteiskunnasta. Se on heille suuri häpeä, enkä puhu siitä heille, koska tiedän sen olevan arka aihe.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ei ole heidän vikansa, että ovat kotoisin Euroopan surkeimmasta yhteiskunnasta. Se on heille suuri häpeä, enkä puhu siitä heille, koska tiedän sen olevan arka aihe.

Pohjois-Italia ja etelä-Italia virallisesti samaa maata mutta todellisuudessa ne ovat kaksi eri maata. Etelässä laiskotellaan mutta pohjoisessa tehdään duunia, noin karkeasti sanottuna. Se että arvostelee koko valtiota laiskottelijoiksi on sama kuin ihmettelisi miksei kaikki suomalaiset tee samantien itsemurhaa kun maa on siitä niin kovin kuuluisa. Ei mulla ole mitään intressejä alkaa italiaa kenellekään puolustelemaan joten jääköön tämä tähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Piti valita kakkosdivaria paikan päällä tai IFK:ta striimiltä. Kaveria ei hirveästi huvittaisi (alkoholilla on osuutta asiaan), mutta on jo soittamassa taksia. Omat juomat mukaan.
 

sinikettu

Jäsen
Se että arvostelee koko valtiota laiskottelijoiksi on sama kuin ihmettelisi miksei kaikki suomalaiset tee samantien itsemurhaa kun maa on siitä niin kovin kuuluisa.
Ah tätä ihanaa tunnetta, kun pääsee viilaaman pilkkua oikein urakalla. Suomi ei pääse maailman itsemurhatilastoissa edes kahdenkymmenen parhaan joukkoon, eikä eri lähteiden mukaan välttämäti pääse edes Euroopan top vitoseen, vaan edellä ovat esimerkiksi Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina, Liettua, Unkari. Sen lisäksi suunnilleen samoissa ovat esim. Belgia, Puola, Islanti ja Ranska.

Lähteinä käytetty muun muassa tätä, tätä ja tätä
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ah tätä ihanaa tunnetta, kun pääsee viilaaman pilkkua oikein urakalla. Suomi ei pääse maailman itsemurhatilastoissa edes kahdenkymmenen parhaan joukkoon, eikä eri lähteiden mukaan välttämäti pääse edes Euroopan top vitoseen, vaan edellä ovat esimerkiksi Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina, Liettua, Unkari. Sen lisäksi suunnilleen samoissa ovat esim. Belgia, Puola, Islanti ja Ranska.

Lähteinä käytetty muun muassa tätä, tätä ja tätä

Ei olla ihan terävimmässä kärjessä, bileet pystyyn:D
Boldasin tekstistäsi hauskan kohdan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Pohjois-Italia ja etelä-Italia virallisesti samaa maata mutta todellisuudessa ne ovat kaksi eri maata. Etelässä laiskotellaan mutta pohjoisessa tehdään duunia, noin karkeasti sanottuna. Se että arvostelee koko valtiota laiskottelijoiksi on sama kuin ihmettelisi miksei kaikki suomalaiset tee samantien itsemurhaa kun maa on siitä niin kovin kuuluisa. Ei mulla ole mitään intressejä alkaa italiaa kenellekään puolustelemaan joten jääköön tämä tähän.

Ja pohjoisessa haukutaan eteläitalialaisia "ei-oikeaksi italialaisiksi", jotka pilaavat hyvän rodun, vaikka samaan aikaan rikkaat pohjoisitalialaiset hyötyvät siitä, että maa on taloudellisesti kahtiajakaantunut. Olen nimenomaan tehnyt töitä pohjoisitalialaisten kanssa ja vaikeita ovat. Sovitut asiat ja aikataulut eivät pidä ja kaikkea selitellään heikommin kuin Rolexander omia sotkujaan. Kyllä Italiassa hyvääkin on ja maa on kaunis, mutta yhteiskunnallisesti maa on surkea.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ja pohjoisessa haukutaan eteläitalialaisia "ei-oikeaksi italialaisiksi", jotka pilaavat hyvän rodun, vaikka samaan aikaan rikkaat pohjoisitalialaiset hyötyvät siitä, että maa on taloudellisesti kahtiajakaantunut. Olen nimenomaan tehnyt töitä pohjoisitalialaisten kanssa ja vaikeita ovat. Sovitut asiat ja aikataulut eivät pidä ja kaikkea selitellään heikommin kuin Rolexander omia sotkujaan. Kyllä Italiassa hyvääkin on ja maa on kaunis, mutta yhteiskunnallisesti maa on surkea.

"Hyötyvät" siitä että joutuvat pitämään köyhää italiaa pinnalla? Jotkut varmasti hyötyvät mutta muut eivät. Niin se on joka maassa, rikkaat hyötyvät köyhistä, tiettyyn pisteeseen. Ja minä taas olen työskennellyt suomalaisten kanssa, ja perkeleen vaikeita ovat, ikinä mikään ei ole oma vika ja ammattitaito on hakusessa jne. mutta joukossa on hyviäkin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ja minä taas olen työskennellyt suomalaisten kanssa, ja perkeleen vaikeita ovat, ikinä mikään ei ole oma vika ja ammattitaito on hakusessa jne. mutta joukossa on hyviäkin.

Totta. Ehkä lapsena ymmärsin, että joku kannattaa urheilussa suomalaista vain suomalaisuuden takia. Esimerkiksi Kalanderin Palle on niin typeränoloinen tyyppi, että olin monesti mieluummin Bode Millerin puolella. Alberto Tomba oli meikäläisen suosikki lapsena ja arvostan häntä edelleen, vaikka on italilainen.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Italia on kaunis ja hieno maa. Kaunis kieli ja maailman parasta ruokaa. Se, etteivät suhtaudu työntekoon kuoleman vakavuudella ei ole ainakaan heille haitaksi luettavissa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Totta. Ehkä lapsena ymmärsin, että joku kannattaa urheilussa suomalaista vain suomalaisuuden takia. Esimerkiksi Kalanderin Palle on niin typeränoloinen tyyppi, että olin monesti mieluummin Bode Millerin puolella. Alberto Tomba oli meikäläisen suosikki lapsena ja arvostan häntä edelleen, vaikka on italilainen.

Ja siinä taas hyvä esimerkki kun se perkele vei Janina Frostellin;)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitten on Itävalta, valtio, joka vetää hiljaiseksi. Käyn lennoilla kusella Itävallan kohdalla, koska kuitenkin ne pudottavat vesiklosetin annokset lentokoneesta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi vittu mitä propagandaa. Itävallan syyttäminen idiotismista on kuin vetäisi heilarin Lappeenrantaan, koska ''Kouvola''.Jos oltaisiin Itävallassa, niin minä ja Keith olisimme pommittamassa laivapoikia kivillä, aidan läpi, niitä sattuisi ja white supremacy pauhaisi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No kävin eilen Kärppien pelissä (8-2, ihan kiva tulos sarjakärkeä vastaan), sieltä baariin, ja silleen. Huomaa kyllä, että on pikkujouluaika, kun yksi punahiuksinen veti minua munasta kohti narikkaa. Siis laittoi kätensä farkkujeni alle ja boksereiden päältä veti mukaansa. No en sitten lähtenyt, koska kavereita ei jätetä. Menin kuitenkin lopulta yksin pizzeriaan, jossa joku homo istui minun kanssa samaan pöytään. Tiedän hänen olleen homo, koska hän kertoi sen itse melko pian. En lähtenyt hänenkään mukaansa. Ei olisi arvannut, että hän on homo, sellainen nörtin oloinen. Arvelen, että ei varmaan ollut koskaan saanut naista, niin oli sitten täyttänyt homoksiryhtymiskaavakkeet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itävalta on Saksan vesiklosetti. Kamala mesta. Jos menette käymään Itävallassa ja isäntä kutsuu kellariin, älkää menkö.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Käyköhän TNA Lontoossa? Voisin mennä katsomaan Kurt Anglen jäähyväiskiertuetta, mutta en kyllä mihinkään junttilaan mene. Jos ne käy Skotlannissa, niin johonkin Edinburghiin voisi vielä suunnata, mutta muut mestat on ihan nou nou. Vaikka Kurt on ihmisenä ihan dorka, niin mies joka tekee moonsaltin häkin päältä niska paskana ansaitsee kaiken kunnioituksen.

Niin Itävalta. Se on ihan paska paikka, paisunut Kouvola. Tai no eihän Kouvolassakaan sentään ole krauttilaisia mutruturpia kuten Itävallassa, mutta kuitenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oikeestaan pitäis boikotoida WWE:tä muttei viitti. Haaveilen indywrestlingtapahtumasta jossain deep southissa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vittu kun ECW olisi vielä voimissaan, niin laitettaisiin haisemaan. Siis se oikea ECW, ei se WWE:n ECW, jossa Vincen piti pilata kaikki ja tehdä siitä pelkkä huumoripromootio, jossa ei edes vuodettu verta. Kaiken kruunasi se kun se teki itsestään ECW:n mestarin.

Joskus kelannut että menisi CZW:tä katsomaan, mutta kun se on välillä silkkaa murhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös