Tein äsken lettuja. Kun paistoin lettuja minulle tuli tosi kuuma. Sitten söin ensimmäisen letun ja ei tehnyt enää mieli toista. Nyt makaan sohvalla ja luen kolumnia showpainista ja luen jatkoaikaa. Minulla on tuossa myös tabletti-laite, jolla pelaan Crash of Clansia, Candy Crushia ja Simpsonit-peliä. En tietenkään samaan aikaan, siihen tarvitsisin kännykkääkin. Ei siitä tietenkään olisi mitään hyötyä, kun minulla on niin huono kännykkä. En varmaan aio ihan vielä mennä nukkumaan, vaikka pitäisi, koska, onhan jo kello paljon yli nukkumaan menoajan.
Minä kuuntelen spotifysta vanhoja soittolistojani. Tämänhetkinen lista on nimeltään "Erhmahgherd it´s a mehunjuontiaika!!!". Se on mielestäni tosi hassuin nimi minkä tiedän. Tein tuon listan joskus ex-tyttöystäväni kanssa. Sen ajatteleminen saa minut tosi surulliseksi. Sellaisella haikealla tavalla, joka tuntuu päässä ja sitten kanssa rintakehässä. Se on sellainen tunne joka on sekä hyvä, että huono. Nyt on vähän surullinen olo kuitenkin. Ehkä, voisin syödä vielä yhden letun. Toisaalta, massuun koskee jo kun söin myös namia.