No nyt ymmärrän.
Häh ja täh.
No nyt ymmärrän.
Ei siellä tarvitse pitää kiirettä, jos et nyt kovin paljon tavaraa hamstraa. Ja ne viikon ostokset pystyy myös tekemään, tosin kiireellä, olematta viimeinen asiakas kaupassa.
Kari Korhosen pitäisi ehdottomasti sisällyttää seuraavaan Aku Ankka -tarinaansa viittaus Motörheadiin ja Ace of Spadesiin, mielellään myös David Guettaan ja Vadelmaveneeseen.
Kari Korhosen pitäisi ehdottomasti sisällyttää seuraavaan Aku Ankka -tarinaansa viittaus Motörheadiin ja Ace of Spadesiin, mielellään myös David Guettaan ja Vadelmaveneeseen.
Tummennettu tekstinosuus on minun jäljiltäni tummennettu.Väärin on jäädä pyörimään, tuskin itsekään olet niin rikas, että voit tehdä mitä haluat.
Onko kaupan alalla oikeasti noin huonot sopparit, että ylitöistä ei saa palkkaa? Kyllä ainakin itse saan palkkaa niin kauan kun olen töissä. Joskus menee ylitöiksi, joskus on valmis aiemmin.Ne työntekijät haluavat kotiin, koska palkanmaksu loppuu. Ja siinä ei ole mitään väärää.
Hain erääseen leffaprojektiin mukaan. Saas nähdä, nähdäänkö Vanha Len valkokankaalla. Elokuva ei ole K-18.
Koko teksti.
- Uskon, että elokuvasta tulee vielä parempi kuin ykkösosasta, vaikka aluksi mietinkin, että pystyyköhän siitä vielä parantamaan, Sara Parikka mietti.
HPK:n pelaajahankintojen aikataulu ja julkistaminen kaudella 2014-15Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - 19.01.2010
Anssi Kela - Amerikan-sedän BMW
HPK:n pelaajahankintojen aikataulu ja julkistaminen kaudella 2014-15
Maanantai: ei mittään,
Tiistai: ei mittään,
Keskiviikko, torstai: ei mittään.
Perjantai: ei mittään,
Lauantai: ei mittään,
Sunnuntai: ei siitäkään mittään.
Tammikuu: ei mittään.
Helmikuu: ei mittään.
Maalis-, huhti-, toukokuu: ei mittään.
Kesä-, heinä-, elo-, syys- ja lokakuu: Nicolas Ritz.
Marraskuu ja joulukuu: ei mittään.
Jatkoajan ripulituoli