Onko venäläinen meetvursti parempaa kuin fasistinen meetvursti.
On pakko tunnustaa, että venäläinen tai ukrainalainen meetvursti on parempaa kuin vaikkapa suomalainen meetvursti.
vlad.
Onko venäläinen meetvursti parempaa kuin fasistinen meetvursti.
Kysymys on skitsofreeninen. Tai eihän tuossa ollut kysymysmerkkiä, mutta silti.Onko venäläinen meetvursti parempaa kuin fasistinen meetvursti.
Gooden:
Minusta tämä artikkeli on niin hienosti tiivistetty viimeiseen lauseeseen, notta alkoi kiinnostamaan, että mitä muuta se osaa? Esim. yksinkertaisia puutöitä?
On pakko tunnustaa, että venäläinen tai ukrainalainen meetvursti on parempaa kuin vaikkapa suomalainen meetvursti.
vlad.
Eli kannattaa nyt jo muuttaa jommalle kummalle mantereelle sodan alta pois.
Mites Australia & Uusi-Seelanti? Henk. koht. suosisin näitä ennemmin kuin Afrikkaa & Etelä-Amerikkaa.
Australia liittyy jossain vaiheessa sotaa Lännen joukkueeseen, sillä ovathan Australia ja Venäjä asettaneet toisilleen pakotteita. Uusi-Seelanti ei varmaan ole laittanut tikkua ristiin koko kriisin aikana, joten se joko uppoaa mereen (Team Länsi ja Itä pommittavat saaren yhteistuumin sileäksi) tai se lähtee Australian mukana Lännen riveihin. Jos lähtee niin ei varmaan osallistu itse taisteluun, vaan koko maa tekee soppaa sotilaille. Australia on toki asettanut maahantulo- ja maastalähtökiellon maahan joten sinnekään ei voi mennä.Mites Australia & Uusi-Seelanti? Henk. koht. suosisin näitä ennemmin kuin Afrikkaa & Etelä-Amerikkaa.
Australia liittyy jossain vaiheessa sotaa Lännen joukkueeseen, sillä ovathan Australia ja Venäjä asettaneet toisilleen pakotteita. Uusi-Seelanti ei varmaan ole laittanut tikkua ristiin koko kriisin aikana, joten se joko uppoaa mereen (Team Länsi ja Itä pommittavat saaren yhteistuumin sileäksi) tai se lähtee Australian mukana Lännen riveihin. Jos lähtee niin ei varmaan osallistu itse taisteluun, vaan koko maa tekee soppaa sotilaille. Australia on toki asettanut maahantulo- ja maastalähtökiellon maahan joten sinnekään ei voi mennä.
Australia liittyy jossain vaiheessa sotaa Lännen joukkueeseen, sillä ovathan Australia ja Venäjä asettaneet toisilleen pakotteita. Uusi-Seelanti ei varmaan ole laittanut tikkua ristiin koko kriisin aikana, joten se joko uppoaa mereen (Team Länsi ja Itä pommittavat saaren yhteistuumin sileäksi) tai se lähtee Australian mukana Lännen riveihin. Jos lähtee niin ei varmaan osallistu itse taisteluun, vaan koko maa tekee soppaa sotilaille. Australia on toki asettanut maahantulo- ja maastalähtökiellon maahan joten sinnekään ei voi mennä.
Toi Armi Toivanen vaikuttaa Putouksessa ja muissa leffoissa/sarjoissa just semmoselta kireältä ja ärsyttävältä pimulta, että tekis oikeen kunnolla panna sitä ja sitten nähdä miten se siihen reagoi. Voi olla että tykkäiskin.
Se on ihan yhtä kireä oikeassa elämässä. If you know what I mean.
This is my story
Siinä se nyt on. Lukekaa ja antakaa palautetta, arvostaisin sitä todella. Linkin takaa paljastuu siis Uusi Toivo lehden julkaisema, minun itseni kirjoittama tarina omasta elämästäni. Kuvat on skannattu suoraan lehdestä ja kirjoituksessa olevat kuvat ei ole minusta tai muutenkaan liity minuun, paitsi aiheeseen tottakai.
This is my story
Siinä se nyt on. Lukekaa ja antakaa palautetta, arvostaisin sitä todella. Linkin takaa paljastuu siis Uusi Toivo lehden julkaisema, minun itseni kirjoittama tarina omasta elämästäni. Kuvat on skannattu suoraan lehdestä ja kirjoituksessa olevat kuvat ei ole minusta tai muutenkaan liity minuun, paitsi aiheeseen tottakai.
Luen jutun, mutta käsittääkseni kyseessä on kristillinen lehti. Kysyn siis jo ennen lukemista, että tuleeko jälleen jossain vaiheessa jeesus ja pilaa koko jutun?
Kiitos että sain lukea tekstin. Kaikkea hyvää sinulle, koetahan pitää lippu korkealla!This is my story
Ei tule :)
This is my story