Kaiuni Alen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tarinasi vetää sanattomaksi. Elämäsi on ollut rankka ja onnea sinulle, että olet saanut asiasi takaisin raiteilleen.
Tarinasi vetää sanattomaksi. Elämäsi on ollut rankka ja onnea sinulle, että olet saanut asiasi takaisin raiteilleen.
Lukekaa ja antakaa palautetta, arvostaisin sitä todella.
Tämä ei ole kyllä varsinaista palautetta, mutta uskaltaudun kysymään muistatko äidistäsi yhtään mitään ns. positiivista? Eli jonkinlaisia, edes pieniä, kokemuksia, jotka olisivat kenties kertoneet hänen mahdollisesti olleen erilainen ihminen, ennen kuin asiat alkoivat mennä pieleen.
Sitten vastaan kysymykseen:
Haluaisin itse asiassa kysyä sinulta vielä, että mieteitkö kauan tuota tekstiä / sen jakamista täällä jatkoajassa? Eli oliko minkäänmoista pelkoa persiissä, miten tuo sinun teksti otetaan vastaan?
Mikäli et tähän halua vastata, niin viskaa vaikka yv:llä. Kiinnostaisi vain tietää, koska ainakin jos itseäni ajattelen, niin olisi äärimmäisen ahdistavaa jakaa tuon kaltaista tietoa täällä ihmisille, anonymiteetistä huolimatta.
Jouduin aika pitkään miettimään, että onko Zaborsky ensimmäinen Z:lla alkava IFK-pelaaja. I'll get me coat.
Zidlickya ei kyllä tarvinnut kovin kauan miettiä.. :) mutta sen jälkeen minulla löi tyhjää, onko muitakin?
Minä olen tälläisen yhteydenoton omille vanhemmilleni kuudennella luokalla vienyt ja olen ihan helvetin tyytyväinen, etteivät he mukisematta uskoneet koulun versiota tilanteesta ja hyväksyneet oman lapsensa perusteetonta kiusaajaksi leimaamista. Tää on aina tapauskohtaista.Lisäksi jos yhteydenotto koulusta tai toiselta vanhemmalta asian tiimoilta tulee niin muistakaa, että näissä tilanteissa oman lapsen (kiusaajan) puolustelu ei ole edes heidän oma etu.
Minä olen tälläisen yhteydenoton omille vanhemmilleni kuudennella luokalla vienyt ja olen ihan helvetin tyytyväinen, etteivät he mukisematta uskoneet koulun versiota tilanteesta ja hyväksyneet oman lapsensa perusteetonta kiusaajaksi leimaamista. Tää on aina tapauskohtaista.
Varmasti. Muistan edelleen hyvin, kuinka jopa 12-vuotiasta Varista kiristi rankasti se seikka että koulussa oli ihan selkeitä kiusaamistapauksia useampiakin joihin ei kukaan puuttunut, mutta kun joku menee täysin keksityillä tarinoilla opettajan luokse, niin jo on helvetti irti.Muotoilin lainaamasi kohdan ehkä huonosti. Kysymys (tarkoitin) oli ehdoitta tapahtuvasta puolustelusta. Uskoisin, että kymmeniä kertoja useammin kiusaamistapaukset jäävät käsittelemättä kuin käsitellään aiheettomia ilmoituksia.
Varmasti. Muistan edelleen hyvin, kuinka jopa 12-vuotiasta Varista kiristi rankasti se seikka että koulussa oli ihan selkeitä kiusaamistapauksia useampiakin joihin ei kukaan puuttunut, mutta kun joku menee täysin keksityillä tarinoilla opettajan luokse, niin jo on helvetti irti.
Muotoillaanko asia nyt vaikka näin, että tällä hetkellä jatkoajan keskustelupalstalla on säpinää. Vähän joka puolella sattuu ja tapahtuu tosin siitä en tiedä onko suurimmat osat keskusteluista kovinkaan hedelmällisiä, mutta ainakin on sitä säpinää.
Hedelmällisyys laskee, kun liikaa innostuu. Mutta niin se laskee myös liian hiljaiselon myötä.
Mutta asiaan, niin luulen, että siellä on modeilla käynnissä yt:t ja kohta irtisanotaan porukkaa kovalla kädellä. Veikkaan, että bannit saa ainakin vlad, mjr, Musta Nuoli, Ikävänkantaja ja Uleåborgir. Ja Kai Nu Laine. Meikä jää tänne TOJ:n ja erkun kanssa provoamaan.
Odotan kyllä innolla seuraavaa kertaa, kun Banaanisaarten johtaja Uhmakas Moderator heilauttaa kakkulapiota. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni pääsee syömään kakkua ja kuka saa isoimman kakun. Olen aika varma, että siitä kakkulapion heilautuksesta keskustellaan jonkin aikaa.