Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos olisin miljardööri, ostaisin SM-liigasta kaksi joukkuetta. Tai sitten miljonääri ja kaksi mestisjoukkuetta.

Toisen nimeksi laittaisin Kettupaidat, ja paitoihin joukkueen kotka-aiheisen logon. Toisen nimeksi laittaisin Kotkapaidat ja paitoihin joukkueen kettu- aiheisen logon.

Itse ostaisin Vaasan Sportin ja palkkaisin Tamin ikuisella sopimuksella. Lisäksi tekisin tosi-tv sarjan tästä joukkueestani...Tami luonnollisesti koko ajan esillä. Ohjelman nimi voisi olla vaikka "60 minuutin paine" ja yhden jakson kesto olisi siis luonnollisesti tunti. Kovalla paineella parhaaseen katseluaikaan. Hyi vittu.

Siffastakin voisi tehdä oman sarjan mikäli hän siihen suostuisi, tosin jos kertoisi Tamin tukevan tätä ohjelmaa, niin Siffa tulisi paskat housussa kirjoittamaan sopparia. Tälle tv-sarjalle pitäisi saada joku naseva nimi, joten ehdotuksia otetaan vastaan. Tamia tuskin tarvitsisi suostutella omaan (Sportin) ohjelmaan.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Jos olisin miljardööri, ostaisin SM-liigasta kaksi joukkuetta. Tai sitten miljonääri ja kaksi mestisjoukkuetta.

Toisen nimeksi laittaisin Kettupaidat, ja paitoihin joukkueen kotka-aiheisen logon. Toisen nimeksi laittaisin Kotkapaidat ja paitoihin joukkueen kettu- aiheisen logon.

Itse ostaisin kaikki mestisjoukkueet ja ajaisin ne kaikki pikku hiljaa alas, että kaikki liigajoukkueet saisivat rauhassa leikkiä omalla heikkalaatikolla.

Eiku mitä v*ttua... Enhän mä nyt niin vois tehdä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Koiri söi just raksu maitoa ja röyhtäsi. Nyt se tuhisee ja iskällä on hetki rauhaa <3.

banaaninviljelijä tykkää tästä
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko ketään nähny mun rottaa oulunseudulla? Se on aika musta ja noin 3 vuotias. Oonko läski? Soita RL 69 Terhi.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Säikähdin, kun luin ohimennen jatkoajan etusivulta uutisen, että Jussi Saarinen lopettaa uransa. Että semmoista vain. Illanjatkoja.

Perkele ei se ollutkaan se Jussi Saarinen. Olin jo onneni kukkuloilla, ettei tuplavuoden kisoissa tarvitsisi kokoajan hävetä silmiä päästään, mutta ei. Siellä se on saatana taas haastattelemassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aravirta-ketjua lueskellessa alkoi tekeen mieli kaalilaatikkoa.

Kyllä, kaalilaatikko on hyvää.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko kukaan ottanut kuvaa temmistään?

On, mutta vain silloin kun se soutaa siellä karjalanpiirakan tai maalattujen huulten tienoilla. Myös eläviä kuvia löytyy aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Perkeles että tekisi mieli lähteä pikkujouluihin humaltumaan, mutta on elämäni ensimmäinen sellainen lääkekuuri päällä ettei saisi juua. bollocks!

Lääkekuurin voi ottaa millonvaan, mut jumankeuta pikkujoulut jossa ilmanen juoma virtaa ja firman akat stringeissä hipsii ja suorastaan hyppiii syliin, niin niitä ei tuu jokapäivä!
 

passenger

Jäsen
Lääkekuurin voi ottaa millonvaan, mut jumankeuta pikkujoulut jossa ilmanen juoma virtaa ja firman akat stringeissä hipsii ja suorastaan hyppiii syliin, niin niitä ei tuu jokapäivä!

Totta näin. Näissä olisi vielä kyseessä parikymmpiset naisopiskelijat hyppimässä pikku päissään..uijui

Ei tässä vaan oikein uskalla viinasten kanssa pelailemaan, kun en tiedä miten tollaset kolmiolla varustetut lihasrelaksantit vaikuttaa. Ei ole tullut kokeiltua.. Lääkäri käski ainakin välttämään alkoholinkäyttöä.

Koin ensimmäistä kertaa lääkärissä muuten ehkä seksuaaliseksi häirinnäksi laskettavaa toimintaa. Tosin minua se ei häirinnyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkeles että tekisi mieli lähteä pikkujouluihin humaltumaan, mutta on elämäni ensimmäinen sellainen lääkekuuri päällä ettei saisi juua. bollocks!

Paketissa lukee Antabus, oletan.

Tässä miettinyt pääni puhki ja tippa nenänpäässä, onko sanonta "kuin Manulle illallinen" joku Koivisto-huuli vai onko se sepitetty jo ennen Koiviston poliittista kautta. Ainakin vanhassa suomalaisessa kirjallisuudessa tuota esiintyy ilman Koiviston vaikutusta.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Koin ensimmäistä kertaa lääkärissä muuten ehkä seksuaaliseksi häirinnäksi laskettavaa toimintaa. Tosin minua se ei häirinnyt.

Jännittyikö oikea lihas?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Koin ensimmäistä kertaa lääkärissä muuten ehkä seksuaaliseksi häirinnäksi laskettavaa toimintaa. Tosin minua se ei häirinnyt.

No ei muuta kuin vettä myllyyn ja varaat uuden ajan...vaikkapa vasemmassa kiveksessä olevan ihmeellisen kyhmyn vuoksi. Tuon tutkimuksen jälkeen tiedät jo melkoisella varmuudella halusiko lekuri sua häiritä seksuaalisesti vai oliko tuo vain luuloa.

Rohkeimmat pyytäisivät tunnustelemaan eturauhasta peräaukon kautta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minäkin olen joutunut tänä syksynä uhkaavan seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Muudan noin 30-vuotias nainen haastatteli minua tietääkseen, onko minusta kirjoittajaksi. Kun tykitin vaatimattomasti liioitellen taitojani ja tutiseva kymppikassini reisilläni, kääntyi tyär rintamasuunnassa suoraan minua kohti paljastaen farkkujen peittämän haarapalansa. Hän istui siinä asennossa varmaan vartin, ja ujona miehenä en saanut edes esitettyä sukupuoliyhteyttä.
 

passenger

Jäsen
Paketissa lukee Antabus, oletan.

Tässä miettinyt pääni puhki ja tippa nenänpäässä, onko sanonta "kuin Manulle illallinen" joku Koivisto-huuli vai onko se sepitetty jo ennen Koiviston poliittista kautta. Ainakin vanhassa suomalaisessa kirjallisuudessa tuota esiintyy ilman Koiviston vaikutusta.

Ei lue, olen elämäni aikana joutunut käyttämään todella vähän mitään lääkkeitä ja nyt sain kuurin jotain lihasrelaksantteja joiden kanssa alkoholi ei sovi.

vastaus kysymykseesi löytyy täältä: selityksiä sanontoihin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös