Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Luin Saipan uuden toimarin nimen väärin. Vähän pitempi vilkaisu, ja sukunimi ei sisältänytkään K kirjainta, niinkuin olin aluksi luullut.
Etpä ole ainoa. Jostain syystä tuo nimi toi heti mieleen Pulttiboisin lastenohjelmien juontajat Yrvän ja Illun.Luin Saipan uuden toimarin nimen väärin. Vähän pitempi vilkaisu, ja sukunimi ei sisältänytkään K kirjainta, niinkuin olin aluksi luullut.
Helsingin Pultti Oy:llä on varsin naseva tienvarsimainos Konalassa, firman nimen ohella kyltissä seisoo mainoslause "ettei urakka kuse".
Jos sulla Len on viinaa kotona, tökkää parit valkosipulinkynnet yöksi marinoitumaan pulloon. Aamulla otat muutaman tömpsyn. Jos auttaa, hyvä. Ellei, on ainakin mukavampaa sairastella.
Noh, onpa ainakin kolme sinkku muskettisoturia. Mitäköhän tästäkin tulee?
Hyvin todennäköisesti ei mitään. Olutta, tupakkaa vai rullakepua. Vaikeaa on valinta ihmisellä.
Tulee taas rahatilannetta mietittyä ja lähinnä sitä, miten hauskaa elämä olisi, kun rahaa olisi kuin roskaa. Ja jättäkää nyt ihmeessä nämä "raha ei tuo onnea"-höpinät pois. Kyllähän se nyt elämänlaatua väkisinkin parantaa. Ei kai tuota nyt kukaan voi kieltää.
Eipä siis tullut taaskaan lotosta miljoonia. Eikä kenellekään muullekaan. Ensi viikon potti taitaa olla jo lähemmäs 7 miljoonaa euroa. Ehkä se on sitten tarkoitettu minulle?